|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
שוער |
|
28/01/05 12:40
|
|
|
|
מדוע אינה יכולה לתבעו על פגיעה בשמה (לשון הרע)?
האם היותו שופט מתיר לו לפתוח את הג'ורה
ולרחוץ בנקיון כפיו בעת ובעונה אחת????
|
|
כתוב תגובה ל-
שוער
|
|
|
|
|
|
|
לא שקרן |
|
28/01/05 13:39
|
|
|
|
לא אני המצאתי את החוק שלשופטים מותר לשקר
|
|
כתוב תגובה ל-
לא שקרן
|
|
|
|
2 |
|
|
אזרח ישראל |
|
28/01/05 12:56
|
|
|
|
|
|
|
|
בוחר ליכוד שרומה |
|
28/01/05 14:10
|
|
|
|
|
3 |
|
|
משפטן ימני |
|
28/01/05 13:00
|
|
|
|
כבוד השופט פועל כערבי גאה כל הכבוד .
הוא אינו מתכופף בפני מערכת המשפט הישראלית, שאימצה אותו אל ליבה.
כבוד השופט לא מתרפס בפני דעת הקהל של היהודים ומזכה לחלוטין את הנאשמת המוסלמית האמיצה שמשפחתה אירחה את הרוצח שהודיע לה (לפי הודעתה ) כי יתפוצץ עוד מעט.
כל הכבוד לשופט קתיילי אתה פועל כפי שמצופה מארבי גאה בן לאומה הערבית הגדולה.
חבל ששופטי ישראל הנאורים לא שומרים עלינו כמו שאתה שומר על בנות עמך.
חבל.
|
|
כתוב תגובה ל-
משפטן ימני
|
|
|
|
|
|
|
או שאתה ערבי |
|
28/01/05 13:28
|
|
|
|
|
|
|
|
נחום שחף |
|
28/01/05 13:43
|
|
|
|
ואמר לה שעוד מעט יתפוצץ, מדוע זוכתה?
אם השופט ידע על כל אלו וזיכה אותה יש להעיף אותו מתפקידו, כפי שצריך ביחס לכל בעל תפקיד שמועל בתפקידו.
ואולךי צריך להעיף קודם את אלו שלמרות תפקידם מרשים מערכת שפיטה מושחתת.
כל זה כמובן בתנאי שדבריך נכונים, וכמשפטן צריך שתהיה בטוח בדבריך.
מכל מקום
בעתונות לא שמעתי על כל אלו.
נו טוב העתונות בישראל.........
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
|
|
|
לימבו |
|
29/01/05 02:20
|
|
|
|
|
|
|
|
אחת שאיכפת לה... |
|
29/01/05 07:20
|
|
|
|
אם כך צריך לכלוא את כל אלה שאי פעם ארחו גנב/אנס/רוצח/שודד וכו' רק בגלל שארחו אותו בביתם...
לא נשמע ברור נחום שחף....
|
|
כתוב תגובה ל-
אחת שאיכפת לה...
|
|
|
|
|
|
|
הר שפוי |
|
28/01/05 14:59
|
|
|
|
|
4 |
|
|
זהירות! |
|
28/01/05 13:00
|
|
|
|
א. אין בהכרח קשר בין שני פסקי הדין המצויינים בכתבה.
ב. מותר לשופט לחשוב אחרת משופטים אחרים שעסקו בעניין מסוים.
איזו מין כתבה מוזרה ומגמתית זו. מאוד מטריד.
|
|
כתוב תגובה ל-
זהירות!
|
|
|
|
|
|
|
נחום שחף |
|
28/01/05 13:46
|
|
|
|
על סמך מה קבע אחרת מבית המשפט שדן בעניינה של מרגלית.
מה על בדל הגיון?
מה על הגינות בסיסית?
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
|
|
|
חץ - לנחום שחף |
|
28/01/05 14:42
|
|
|
|
|
|
|
|
נחום שחף |
|
28/01/05 16:24
|
|
|
|
בהכרזה?
מספיק שמכריזים?
אתה משהו.
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
|
|
|
נ.ש. |
|
28/01/05 18:24
|
|
|
|
|
|
|
|
נחום שחף |
|
28/01/05 16:35
|
|
|
|
חץ ידידי אתה צודק!
כמעט.
לא חסרים שופטים יהודים שמגינים כמעט אוטומטית על מחבלים.
ראה יהודים טובים, צדיקים ממש, דוגמת גדעון לוי, אורי אבנרי, ושאר חסידי אומות העולם.
ומה לנו כי נלין על השופט הערבי?
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
5 |
|
|
שלום22 |
|
28/01/05 13:02
|
|
|
|
לא הוכיח שקביעת השופט אינה נכונה
|
|
כתוב תגובה ל-
שלום22
|
|
|
|
|
|
|
בועז מ |
|
28/01/05 13:34
|
|
|
|
|
6 |
|
|
בן-לוי |
|
28/01/05 13:02
|
|
|
|
האם ממשיך כתילי לשבת על כס המשפט?
|
|
כתוב תגובה ל-
בן-לוי
|
|
|
|
|
|
|
מרגיע את בן לוי |
|
28/01/05 19:54
|
|
|
|
בן לוי, מה יהיה! ערבים לא יכולים להתנהג בארץ בחופשיות כמו יהודים הא? תרגיע, תרגיע. אתה בטח שונא ערבים קטן!
|
|
כתוב תגובה ל-
מרגיע את בן לוי
|
|
|
|
7 |
|
|
חץ |
|
28/01/05 13:25
|
|
|
|
ואין להוציא מכלל אפשרות שפסיקתו בשני המקרים היתה מושפעת מלאומיותו. וד"ל.
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
8 |
|
|
בלשון קצרה |
|
28/01/05 13:37
|
|
|
|
מי שהורשע בשלוש ערכאות משפטיות באי-מניעת רצח יצחק רבין, בהחלט עשוי להיתפש בפרשנות ובתודעה כמי שלא התנגד לרצח - ומכאן ניתן גן להבין שאף רצה בו. מוטב שלא נציק לשופט הנצרתי סתם ככה. קביעתו היא פרי השכל הישר אפילו אם המסקנה אינה נראית למישהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
בלשון קצרה
|
|
|
|
|
|
|
כלומר |
|
28/01/05 14:14
|
|
|
|
|
9 |
|
|
תמוז |
|
28/01/05 13:43
|
|
|
|
וזה שהנשיא,שבתוך ליבו מתרוצצות לאחרונה כל מני תחושות,והבנות,חנן אותה מותירות אותנו ואת כבוד השופט,מגששים באפלה,מי יחן וירבו אמיצים כשופט קטילי,ואולי הגיע הזמן לנשיא ערבי...
|
|
כתוב תגובה ל-
תמוז
|
|
|
|
10 |
|
|
הכי הוא מבין בעריפים |
|
28/01/05 13:50
|
|
|
|
|
|
|
|
תגובה לגיזען טיפש |
|
28/01/05 16:36
|
|
|
|
|
11 |
|
|
תגובת לכבוד השופט |
|
28/01/05 14:01
|
|
|
|
ובנימוקים סובייקטיביים: "הר שפי רצתה" " בכרי לא רצתה". לעומת זאת, הוא מתעלם, וחבל ממאציה של מרגלית להניא את עמיר מתוכניתו. יתרה מזו, לבכרי אין שום מעשה שיעמוד לזכותה שיעיד על כוונתה למנוע את הרצח. לעומת זאת, יש מעשה אחד ברור שמוכיח שהיא הבינה היטב את תוכניתו השפלה של המחבל הרוצח: היא ירדה בבהילות מהאוטובוס. מדוע מתעלם כבוד השופט מעניין כל כך חשוב? לזכותה של הר שפי יש לומר שחלף זמן רב ללא שום פעילות פלילית מצד עמיר, כך שהיא עשויה היתה לחשוב, ובצדק שהוא חזר בו, או שהוא מתחרט על הצהרותיו, ואין בהן ממש. לעומת זאת, ברור היה, לכאורה, לבכרי שעתיד לקרות פיצוץ, והיא העדיפה לא לדווח, למרות שהיה ברור לה שעתיד לקרות פיצוץ תוך זמן קצר. שכיחות הארוע הרוצחני של הפיצוצים היא גבוהה מאוד, בעוד שרצח ראש ממשלה היה מאורע יחיד, חריג ולא סביר. במבחן הסבירות כשל כבוד השופט, ולדעתי יש להעמיד את בכרי לדין מחדש, בשם הצדק ובשם קורבנות הרצח הנתעב, ולמען הרתעה לעתיד.
|
|
כתוב תגובה ל-
תגובת לכבוד השופט
|
|
|
|
12 |
|
|
של מגיב -3 |
|
28/01/05 14:09
|
|
|
|
אני מסכים אתו, השופטים הערביים אינם פלצנים כמו היהודים שרוקדים "מה יפית" בפני העולם השמאלני.
|
|
כתוב תגובה ל-
של מגיב -3
|
|
|
|
13 |
|
|
כנסו ותדעו למה ! |
|
28/01/05 14:17
|
|
|
|
כי אנחנו עם טיפש שמאבד את עצמו לדעת, והשופט הערבי שהפלצנות היא ממנו והלאה, זיכה את בת עמו סייענית המחבל (היא ארחה אותו לילה לפני שהתפוצץ, ושהיהודים יאכלו אחד את השני.
|
|
כתוב תגובה ל-
כנסו ותדעו למה !
|
|
|
|
|
|
|
בני פרץ י-ם |
|
28/01/05 17:20
|
|
|
|
רק מנייאק יכול לכתוב כמו שכתבת.זו הבעיה של פחדנים.מבקרים במחבואים לך בקש את כל המאמרים והתגובות שלי,תבין אני לא מפחד,לא מתחבא מאחורי שם דמיוני,אם כבר מבקר אז גבר עד הסוף.
|
|
כתוב תגובה ל-
בני פרץ י-ם
|
|
|
|
|
|
|
אחלה גבר |
|
28/01/05 17:44
|
|
|
|
י-ם זה קיצור של "יש מכות" ?
|
|
כתוב תגובה ל-
אחלה גבר
|
|
|
|
|
|
|
מוניר המניאק |
|
29/01/05 02:18
|
|
|
|
|
14 |
|
|
בני פרץ י-ם |
|
28/01/05 14:34
|
|
|
|
אם לא היו קוראים לה הר שפי,שייכותה ל...?! היו מרשיעים אותה ביודעה מראש על רצח שלא מנעה,אז בבקשה לא לתקוף שופט רק בגלל שאמר את האמת ושייכותו ל...!סוף,סוף שופט שלא מוכן להיות דוגמיתור של המערכת המושחתת.
כל הכבוד,אם הר שפי זכאית עם כל הצער אז גם נאשמת זו זכאית.
הכותב אזרח שעבר הרבה פיגועים בירושלים עמל קשה להציל חיי אדם,ניפצע בעצמו כדי לחלץ ולכבות פצועה קשה שגם האש החלה לתפוס בבגדיה.את הזוועות אין לתאר אך לא כל מי שיורד מאוטובוס אשם ואו שותף ואו ידע,מה יועיל הידע האם היית יכולה למנוע גם לו התקשרה למשטרה, לא ולא.
|
|
כתוב תגובה ל-
בני פרץ י-ם
|
|
|
|
15 |
|
|
זמיר |
|
28/01/05 14:43
|
|
|
|
|
16 |
|
|
dwahle |
|
28/01/05 14:57
|
|
|
|
על פני הדברים, ורק על פי הציטוטים שהביא נעם שרביט ברשימתו (ואיננו שופטים אלא על פי מה שלפנינו) - שגה השופט כתיילי בקביעותיו. נדמה לי שהדרך היחידה - פורמאלית - להעמיד אותו על טעותו, היא באמצעות הערה "פנימית" שיעיר לו נשיא בית המשפט העליון. אינני יודע אם כך ייעשה, ואני משער שאם ייעשה - לא יוודע על כך בציבור. אלא אם כן ימצא מי שמוסמך לכך את 'הערוץ העוקף' בכל זאת לרמוז לנו, שדעתו של אהרון ברק "אינה נוחה" מקביעותיו של כתיילי.
הנה, 'זרקתי' רעיון והצעה. האם יהיה מי ש'ירים את הכפפה', גם אם היא 'כפפה של משי' בלבד,ולא 'כפפת בוקס'. אני מקווה שיש במשרד המשפטים מי שקורא גם באתר 'חדשות המחלקה הראשונה' !
|
|
כתוב תגובה ל-
dwahle
|
|
|
|
17 |
|
|
אמיתי |
|
28/01/05 15:05
|
|
|
|
|
18 |
|
|
ציוני |
|
28/01/05 15:06
|
|
|
|
איזה שייכות יש לכתילי לדגל הציוני ומנורת שבע הקנים לפרצופו כפי שמופיע בתמונה שצורפה לכתבה?
ברקע צריך להציב א הסמל הערבי, ירח או רובה עם פצצת חבלה, ובאשר לדגל לא חסר חיזבלה, אשף פתח איראן, וכדומה.
המבחר גדול מאוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
ציוני
|
|
|
|
|
|
|
מרגיע הימנים |
|
28/01/05 19:49
|
|
|
|
|
19 |
|
|
חץ |
|
28/01/05 15:18
|
|
|
|
בכותרת נכתב: "יאסרה בכרי זוכתה מאשמת אי מניעת הפיגוע באוטובוס במירון"
צריך לכתוב: " יאסרה בכרי זוכתה בגלל הפיגוע באוטובוס במירון"
התיקון ישקף בצורה הולמת את כוונת השופט בפסק דינו על האשמות שהועלו נגדה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
20 |
|
|
יהודי,פלשתינה (א"י ) |
|
28/01/05 15:34
|
|
|
|
אני סבור שזו דעתו הנחרצת, בדיוק כמו שהוא 'יודע' שמרגלית 'רצתה' ברצח רבין. כל החושב שהחלטת השופט נובעת מהיותו ערבי- על אחריותו הבלעדית
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודי,פלשתינה (א"י )
|
|
|
|
21 |
|
|
ertyui |
|
28/01/05 15:47
|
|
|
|
ככה זה ששופט ערבי שופט מחבלת
|
|
כתוב תגובה ל-
ertyui
|
|
|
|
22 |
|
|
יעקב ב |
|
28/01/05 16:02
|
|
|
|
לשפוט בעבירות ביטחון?דווקא בזה צריך לישם את עקרון השוויון?אם יתברר,שההחלטה
רשלנית עד כדי איסבירות קיצונית,יש להעיפו.
|
|
כתוב תגובה ל-
יעקב ב
|
|
|
|
23 |
|
|
עבדאללה זועבי |
|
28/01/05 16:32
|
|
|
|
|
|
|
|
צפןני |
|
29/01/05 02:14
|
|
|
|
ההגנה הטובה היא ההתקפה
|
|
כתוב תגובה ל-
צפןני
|
|
|
|
24 |
|
|
מסייעים לרצח |
|
28/01/05 17:10
|
|
|
|
|
|
|
|
שונא הגזענים |
|
28/01/05 19:48
|
|
|
|
בגלל שהוא ערבי, הא? אולי אתה רוצה לגרש אותם, או אולי יותר מזה? הם הרי בסך הכל ערבים.
אידיוט!
|
|
כתוב תגובה ל-
שונא הגזענים
|
|
|
|
|
|
|
אמונה בתורת הגזע |
|
29/01/05 10:30
|
|
|
|
|
25 |
|
|
מי מי |
|
28/01/05 17:48
|
|
|
|
מי מי מי מינה אותך לשופט?מי מי מי???????
|
|
כתוב תגובה ל-
מי מי
|
|
|
|
26 |
|
|
אליקו |
|
28/01/05 17:57
|
|
|
|
|
27 |
|
|
אסנת |
|
28/01/05 18:03
|
|
|
|
|
28 |
|
|
אסנת |
|
28/01/05 18:06
|
|
|
|
|
29 |
|
|
משפטן |
|
28/01/05 18:32
|
|
|
|
גם להיות אוויל.
|
|
כתוב תגובה ל-
משפטן
|
|
|
|
30 |
|
|
יהודי מארץ-ישראל |
|
28/01/05 18:49
|
|
|
|
|
31 |
|
|
מונטסקייה |
|
28/01/05 19:13
|
|
|
|
בהיסטוריה של מדינת ישראל יש שורה ארוכה של שופטים שמכהנים עד היום, וידיהם מגואלות בשוחד, מרמה, הונאה, טובות הנאה למקורבים, הטיית פסקי דין, רשלנות פושעת ועד כדי גרימת מוות ברשלנות.
כל העבריינים האלה נהנים מחסינות טוטאלית, למרות שעבירותיהם גרועות ממרבית הפושעים העומדים לפניהם למשפט.
מה פתאום שופט צריך להיות חסין ?
פושע זה פושע, ומיקרוב המזיק לציבור הוא מיקרוב!
יש לבטל את החסינות הזו, כדי למנוע מהציבור את האלטרנטיבה המתבקשת לעשיית הצדק, במקום שהחוק אינו מגן על הציבור מפני פשעים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מונטסקייה
|
|
|
|
|
|
|
הדמוקרט הגדול |
|
28/01/05 19:45
|
|
|
|
מה קרה? לא לרוחך? אתה רוצה להיכנס בשופטים, הא?
|
|
כתוב תגובה ל-
הדמוקרט הגדול
|
|
|
|
|
|
|
מונטסקייה |
|
28/01/05 21:09
|
|
|
|
חלילה. אני לא רוצה להכנס בשופטים. נהפוך הוא!
1. אני רוצה שכל השופטים המצויינים, הישרים, המוכשרים והראויים המכהנים בכל בתי המשפט בשלום ובמחוזי (בעליון אין כאלה) יהנו מהכבוד, היוקרה וההערכה המגיעה להם על שירותם לטובת הציבור.
2. אני רוצה שתיפסק הנורמה הזו ששופטים בעלי עבר פלילי ישבו בלי בושה ויטיפו מוסר לציבור הנאשמים והמתדיינים שלפניהם, כמו שאתה ודאי יודע שקורה, לדוגמא מול מתדיינים בפני עדנה ארבל, דורית בייניש וכיו"ב טיפוסים מפוקפקים המכהנים כשופטים.
3. אני רוצה שהחוק ייתן מענה הולם, תרבותי, צודק ומעשי למעשים נפשעים ומחדלים פושעים שעושים שופטים. לדעתי אסור להשאיר את עשיית הצדק עם השופטים בידי האזרחים. זה לא בריא, לא נכון ולא ראוי. ולכן אני מביע את דעתי ומקווה שהיא תישמע, ומבקש מהמחוקק להגן על האזרחים מפני עברייני שלטון החוק.
הבנת את זה, מר צר-מוח אומלל?
|
|
כתוב תגובה ל-
מונטסקייה
|
|
|
|
|
|
|
נחום שחף |
|
29/01/05 00:16
|
|
|
|
אני מת על חכמי ציון שקובעים, ששופטים, שזורקים ססמאות.
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
32 |
|
|
אחד שרואה |
|
28/01/05 19:21
|
|
|
|
התנהלות בתי המשפט בתיק הזה היה בושה למערכת משפטית.
זה ששופט ערבי היה דן בתיק של הזאת מחמולת בכרי המהוללת - חמולה של תומכי ומהללי הטרור - זה שערוריה בפני עצמה והתוצאה הייתה ידועה מראש.
קודם הייתה לנו פרקליטת מדינה מושחטת.
עכשיו יש יועץ משפטי לממשלה שתפקידו - לזה הוא נבחר - לטהר את שחיתויות של משפחת חוות השקמים כדי שאותה משפחה תשרת נאמנה האוליגרכיה השמאלנית.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד שרואה
|
|
|
|
|
|
|
מרגיע האלימים |
|
28/01/05 19:51
|
|
|
|
ימני קטן וגזען! כדאי שתירגע. שופט ערבי יכול לקבל כאן החלטות בדיוק כמו שופט יהודי.
תכניס את זה לראש הקטן והצבוע שלך, אהבל.
|
|
כתוב תגובה ל-
מרגיע האלימים
|
|
|
|
|
|
|
יוס2 |
|
28/01/05 21:53
|
|
|
|
אנטישמי ארור שכמוך, תחזור לאירופה
|
|
כתוב תגובה ל-
יוס2
|
|
|
|
33 |
|
|
יוסוף |
|
28/01/05 19:56
|
|
|
|
|
34 |
|
|
אמיר כ. |
|
28/01/05 20:19
|
|
|
|
אם היה שופט יהודי מחליט אותו דבר, לא היה מישהו מבקר אותו כך!!!
פשוט חלק מהיהודים חשים אדנות והתנשאות מגעילה פאשיסטית , כלפי ערבים אפילו כשהם בעמדת מפתח.
דבר אשר מעיד על כך שהאתר הזה הוא שופר של הימין העוין את מערכת המשפט הישראלית , בגלל שהיא עדיין לא נפלה לבור הפאשיזם הימני הגזען.
ותאמינו לי המערכת הזו ממילא מפלה ערבים לרעה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אמיר כ.
|
|
|
|
|
|
|
יוס2 |
|
28/01/05 21:54
|
|
|
|
חוסייני, ידידו של היטלר ואבי התנועה הלאומית הפלסתינית
|
|
כתוב תגובה ל-
יוס2
|
|
|
|
|
|
|
צפוני |
|
29/01/05 02:06
|
|
|
|
מה תעשה אם אחותך תתאהב ביהודי, ותרצה להתגייר?
|
|
כתוב תגובה ל-
צפוני
|
|
|
|
35 |
|
|
נאיבי |
|
28/01/05 21:13
|
|
|
|
אפילו על השופטים היהודים אנחנו כבר לא ממש סומכים....
כמה מכם היו רוצים שופט ערבי במשפט שאתם מעורבים בו?
|
|
כתוב תגובה ל-
נאיבי
|
|
|
|
36 |
|
|
שואל השאלות |
|
28/01/05 21:17
|
|
|
|
|
37 |
|
|
תמים |
|
28/01/05 21:19
|
|
|
|
|
|
|
|
צפוני, בעל נסיון |
|
29/01/05 01:14
|
|
|
|
|
38 |
|
|
שיי |
|
28/01/05 21:49
|
|
|
|
הפרקליטות במקום
להאשים את פחימה שוב ושוב,
תלחמו על הרשעת הערביה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שיי
|
|
|
|
39 |
|
|
פ.חיים |
|
28/01/05 21:53
|
|
|
|
ואם יובא מחבל לפני שופט זה המחבל יוגדר על ידו כלוחם שלום-"שלום" על ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
פ.חיים
|
|
|
|
40 |
|
|
לא מקצועי בכלל |
|
28/01/05 22:52
|
|
|
|
יש לפעול בדרכים המקובלות להדחת השופט
טעות משפטית קשה מאוד
אם נכונה הידיעה שהשופט קבע עובדה שאינה נכונה בעליל מה עוד שבית משפט בערכאה גבוהה ביותר קבע אחרת, זו התגרות במערכת השיפוטית שתוביל לאנרכיה בעלת פגיעה קשה באושיות הדמוקרטיות בישראל. ניתן יהיה להדיח את השופט ולבחון את פסיקותיו בשנים האחרונות בכדי לראות אם ישנה מגמתיות דומה ולפעול בהתאם
|
|
כתוב תגובה ל-
לא מקצועי בכלל
|
|
|
|
41 |
|
|
זאת עבודת תחקיר |
|
29/01/05 01:50
|
|
|
|
|
|
|
|
ולא שרביט המעתיק |
|
29/01/05 06:01
|
|
|
|
|
42 |
|
|
שופ |
|
29/01/05 01:58
|
|
|
|
הערביה אשמה במאה אחוז.
השופט מייצג את ישראל ולא ארץ ערביה.
אסור לפרקליטות לקבל את הדין אלא, היא
חייבת לערער.
|
|
כתוב תגובה ל-
שופ
|
|
|
|
43 |
|
|
שילקו |
|
29/01/05 02:59
|
|
|
|
כמי שחווה, ונקלע למבוך דומה, בו שופטת משחירה פני אדם ברבים,בנגוד גמור לחומר העובדתי המונח לפניה,והוא אינו יכול בשלב זה להתלונן, הצעתי היא- שתנתן סמכות לנציבת התלונות על שופטים, להתערב-במקרים קיצוניים- גם בגוף פסק דין,(שלא על דרך ערעור), והיא תחליט אם יש להביא את השופט "הפשלונר" לפני וועדת שופטים עליונים לברור והסקת מסקנות, על מנת שלא ישאר האזרח הנפגע, נושא על גבו,שגיאות (ולפעמים זדון)של שופט/ת,ושמול מעשיהם משחירי הפנים, של האזרח הנפגע,לא קיימת תרופה.הדעת אינה סובלת את זה.קצת יצירתיות מצד מערכת בתי המשפט, יכולה להועיל הן לאזרח המדינה,כמו גם למערכת המשפט עצמה,אמון הציבור, במערכת המשפט חשוב מכל שיקול
אחר,
|
|
כתוב תגובה ל-
שילקו
|
|
|
|
|
|
|
שטרס-ברגכהן |
|
30/01/05 11:13
|
|
|
|
כי אם היא הייתה רוצה, היא הייתה מפרשת את החוק כנותן לה את השיניים.
אבל היא לא רוצה:
quimka.com
|
|
כתוב תגובה ל-
שטרס-ברגכהן
|
|
|
|
44 |
|
|
סנונית |
|
29/01/05 04:23
|
|
|
|
מקריאת הכתבה,עולה כי השופט כתילי מכניס לפסק דינו, ארועים,מנתח אותם,מגיע למסקנות,והכל על סמך השערות בלבד,מבלי שראה והתרשם מחומר רלוונטי לנושא,או את הר שפי עצמה...היעלה על הדעת כי כך מגיע שופט בישראל למסקנות קשות כלפי אדם ??? מה זה לינץ להר שפי?
אני לא מכירה אותה,וכאשה שלא למדה משפטים, לא הייתי חושבת אפילו, שמותר לי לשפוט את המקרה שלה, איך זה שהשופט כתילי מעלה את סיפורה מן האוב, "וקוטל" אותה? סתם כי בא לו לדבר...
ולכן- נכון תעשה כב'השופט כתילי ותחשוב לפחות עתה-אם פסקת עפ'י חומר שהיה לפניך בעניין הר שפי,התנצל בפניה כי היא אינה קשורה לעניין, אם לא ראית את הר שפי, או את כל החומר בעניינה,-התפטר כדי לא לפגוע בנוספים, בתודה מראש.
|
|
כתוב תגובה ל-
סנונית
|
|
|
|
45 |
|
|
דב בינדר |
|
29/01/05 06:35
|
|
|
|
הבחורה המסכנה בסך הכל שמעה מיגאל עמיר על כוונתו לרצוח את רבין ואמרה לו אני אסגיר אותך,אבל היא לא באמת האמינה לו(האמת-גם אני לא הייתי מאמין)ולכן שתקה בליל הרצח לאחר שכל המדינה שמעה על כך באמצעי התקשורת היא נזכרה במה שאמר לה וטלפנה לבית הוריו ולפי זה כנראה עלתה המשטרה על זה שהיא ידעה על הרצח מראש,דבר שהוא לא נכון והיא נעצרה כששמעו חוקרי המשטרה והשב'כ מה הם דעותיה הפוליטיות תפסו גם אותה כקרבן והיא בעצם ישבה בבית הסוהר על לא דבר,תעזבו אותה בשקט גם כך חייה נהרסו.
|
|
כתוב תגובה ל-
דב בינדר
|
|
|
|
|
|
|
המרחם על מסכנים |
|
30/01/05 13:47
|
|
|
|
רחמנות על הבחורה המסכנה,רחמנות על הרוצח יגאל,רחמנות על דב בינדר המסכן,
רחמנות על הרבנים המסיתים לדין רודף,
לסרוב פקודה,ולמלחמת אחים,רחמנות על
מנהיגי הימין הקיצוני, המתנחלים הקיצונים וכל עושי דברם בגלוי ובמחשך.
אך מי למען השם ירחם עלינו עם ישראל
השפוי?
|
|
כתוב תגובה ל-
המרחם על מסכנים
|
|
|
|
|
|
|
דב בינדר |
|
5/02/05 21:26
|
|
|
|
או שאתה שמאלני הנגוע בשנאה לכל מה שנודף ממנו קצת ריח של ימין,אני בשום פנים ואופן לא מצדיק את הרצח המתועב הזה,יגאל עמיר הוא טינופת גם בעיני לא פחות מאשר בעיניך,אבל תתאר לעצמך מצב שחברך ללימודים,שאתה יודע מה דיעותיו אומר לך שהוא רוצה לרצוח את ראש הממשלה,האם היית מאמין לו?או האם היית מתייחס לדבריו ברצינות?היום לאחר הרצח אולי כן אבל אז אני לא חושב שמישהו היה מקבל את זה ברצינות,ולבסוף אני לפחות כותב תגובות בשמי האמיתי ולא פוחד מאף אחד,ומה אתך?ממי אתה פוחד?שאתה מסתתר מאחורי כינוי?
|
|
כתוב תגובה ל-
דב בינדר
|
|
|
|
46 |
|
|
אחת שאיכפת לה... |
|
29/01/05 07:15
|
|
|
|
אין טעם אפילו לקרוא את הכתבה כולה...
האמירה של "רצתה" ממש נשמעת מגוחכת... כמה פעמים אנשים משתמשים באמירה "הלוואי שימות/תמות/ימותו" ובכל הפעלים האפשריים?!.. ממתי מאשימים אדם על רצונו?... ולומר שידעה ולא אמרה... בלה בלה בלה... מי יכול להוכיח את מה שידעה..
לי נראה שהכל מצוץ מהאצבע ועל מנת להצדיק את אחזקתה בתקופה הארוכה הזו צריכים לומר משהו על מנת להאשים... נו טוב...
תודה לאל שלא נפלתי לידי שופטינו אלה... היום אומר שופט ש"כוסית" זו מחמאה לאישה... שופט בישראל לא עלינו... מה נשאר לנו מהמדינה המדהימה הזו?!
נכון אין קשר לענין הכתבה, אך אני בתחושה כי יש ריפיון מחשבה במערכת המשפט בזמן האחרון... כאילו הכל מותר והכל אפשרי .. השופטים מקבלים שימוש בסלנג דוחה ובוטה כמחמאה לאישה... כאילו אין בושה.. כעת כל פרחח יכול להמציא מילה ללקסיקון הספרות העברית ושופטי ישראל יקבלו את זה...
אז בואו ונגדיר מחמאה לגבר השרמנטי... "שמוקי"... מהיום והלאה נשתמש במושג זה לגבי כל גבר שהוא נאה לדעתכן הנשים.. כן גם לשופטים אם יש נאים ביניהם כמובן..
אוי למה הפכנו את המדינה היפה שלנו.. ממש כואב ומצער....
|
|
כתוב תגובה ל-
אחת שאיכפת לה...
|
|
|
|
47 |
|
|
שמואל-ד. |
|
29/01/05 08:57
|
|
|
|
|
48 |
|
|
שמואל-ד. |
|
29/01/05 09:13
|
|
|
|
השופט כתילי פסק פסק דין פוליטי.
מאותו רגע שפטר את יאסרה בכרי בלא אשמה וראה לנחוץ לכרוך את מרגלית הר שפי בפסק הדין הזה הפך את המשפט לעינין פוליטי ופסק פסק דין פוליטי והיטה את הדין לכוון הבלתי ידוע כי זה היה אולי פיצוץ האוטובוס הראשון? במדינת ישראל. המחבל שהזהיר את יאסרה בכרי היה צריך להדליק אצלה נורה אדומה והיא היתה צריכה לנסות ולהזהיר את נוסעי האוטובוס. די ברור שנוסע או נוסעת יהודיה היו מנסים להזהיר אם היו מגלים את המחבל.
השופט כתילי רק מדגיש את "אות קיין" שבו בית המשפט שלנו כבר דאג מזמן לסמן את עצמו. הפעם הוא הניף אל על את דגל אשף בלב הריבונות הישראלית ומראה לנו שכל רצוננו לשויון עם ערביי ישראל יזוהם תמיד על ידי מאויים לאומניים ברמה הנמוכה ביותר.
אם לא נקום כאיש אחד כדי לבער את המגמה הזו של בתי המשפט הם יובילו לסוף מדינת ישראל.
מן הסתם צריך לבנות גם מערכת מפקחת על בתי המשפט מן הנמוך ועד העליון שבעליונים.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמואל-ד.
|
|
|
|
49 |
|
|
יוחי |
|
29/01/05 09:54
|
|
|
|
|
50 |
|
|
אזרח שומר חוק |
|
29/01/05 09:57
|
|
|
|
רק רגע: זה לא אותו שופט שדן בתיק של בעלה של הסגנית שלו ודן אותו- בעיסקת טיעון - לעונש "חמור" של 200 שח קנס על דוח תנועה חמור בן 5 סעיפי אישום? אם כן - אז מה הפלא? מישהו, בכלל, מתייחס, בהנהלת בתי המשפט/פרקליטות לפסקי דין לא הגיוניים?
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח שומר חוק
|
|
|
|
51 |
|
|
ליכודניק 11 |
|
29/01/05 12:18
|
|
|
|
בכל הנוגע לעיניינים פוליטיים.
ברור מאליו שהר שפי לא אשמה. כל מטרת הרשעתה היתה לקשור בכח את המתנחלים אל רצח רבין. השמאלנים במערכת המשפט לא יכלו לסבול את העובדה שהרוצח הגיע מהרצליה ואפילו לא חבש כיפה סרוגה אלא שחורה.
זיכויה המתועב של הבחורה הערביה - שירדה מהאוטובוס!!! בעקבות אזהרת המחבל ובכך למעשה הוכיחה כי האמינה לדבריו ונזהרה על עצמה בעודה מפקירה את היהודים באוטובוס למות רק מוכיח עד כמה נוהגת מערכת במשפט איפה ואיפה ומטה את הדין פעם אחר פעם משיקולים פוליטיים.
לגבי טלי פחימה המתרועעת עם מחבל מבוקש רוצח יהודים בודקים בציציות האם תרגמה לו חומר מודיעיני שהועיל לו או שהיה יכול להבין מעצמו בתמונות. על טלי פחימה לא נשאלת כלל השאלה לגבי מניעת פשע. בכל הנוגע לעניינים פוליטיים בטחוניים אין בישראל משפט אלא מספח.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליכודניק 11
|
|
|
|
52 |
|
|
אחד שנמאס לו |
|
29/01/05 15:53
|
|
|
|
את יצחק רבין זל"
כן ידעה לא ידעה
כן רצתה לא רצתה.
ברגע שתחשפו חברים את הענין הזה,
סיכוי טוב שניצחתם בכל המערכה.
ולא חסר מסמכים.
רק צריך להפיץ ולהראות לעם את האמת שמסתירים מפניו.
אם אנחנו נמשיך להתקשקש על קטנות- מבלי לזלזל חלילה בנושא שלפנינו-
בסוף לא תשאר לנו מדינה
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד שנמאס לו
|
|
|
|
|
|
|
האמת |
|
29/01/05 17:41
|
|
|
|
מפרסמים.את ספרו של ברי חמיש שבו צילומי ההוכחות לכך, "הורה" הפינס להוריד ממדפי רשת סטימצקי שצייתה... ספרו של נתן גפן-עוקץ קטלני, ספרו של דייויד מוריסון- שקרים, ספרו של מ"ד בן-עמי-תולעת יעקב ודוד ישמעאל והספר דמי אחיך, הנוגע בשיטות החקירה גם של עמיר, מאת מיכאל רז שהיה חוקר במשטרת ישראל-עליהם לא מדווחים, אין ביקורות ובקושי מוסרים על יציאתם לאור. כפי שמצליח השב"כ למנוע את פירסום דו"ח אגרנט על מלחמת יו"כ, כך יצליח בעוד 20 שנה למנוע את פרסום דו"ח שמגר על הרצח, אם נזכה והמדינה לא תושמד עד אז. הציבור מולעט שקרים בשטיפת מוח מאז האינתיפאדה הראשונה כדי לשמר את שלטון השמאל של רבין,פרס,ביילין ברק ושרון-כל אחד בזמנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
האמת
|
|
|
|
|
|
|
החרד לגורלנו |
|
30/01/05 13:54
|
|
|
|
בגלל חיה מאוסה כיגאל עמיר,בגלל חבריהם
המורדים,בגלל רבניהם המסיתים,בגלל הקיצונים בימין המטורף ,בגלל המתנחלים
מסרבי הפקודה המתכננים מרי שיביא לשפיכת
דם אחים. בגלל מנהיגיהם והם כולם
ובגללם בלבד לא תהה לנו מדינה
|
|
כתוב תגובה ל-
החרד לגורלנו
|
|
|
|
53 |
|
|
חץ |
|
29/01/05 16:07
|
|
|
|
מה אתם רוצים ממנו, המסכן, בכלל.
הוא אינו אחראי ואינו אשם.
אלה שמינו אותו אחראים ואשמים.
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
54 |
|
|
המרגלית |
|
29/01/05 18:39
|
|
|
|
|
55 |
|
|
שמחה |
|
29/01/05 21:34
|
|
|
|
אף אחד לא שאל לדעתו. הר שפי שילמה את המחיר, מה שהערביה יצאה זך כשלג. אז פשוט צריך להעמיד אותו במקומו . הוא אמר את מה שהוא אמר בשביל להצדיק את הזיכוי של המנובלת שידעה בדיוק מה הולך. להתבציע פיצוץ,הוא בפרוש אמר לה לרדת מהאוטובוס כי הוא שהיד...
|
|
כתוב תגובה ל-
שמחה
|
|
|
|
56 |
|
|
רמי.ב. |
|
30/01/05 09:58
|
|
|
|
|
57 |
|
|
צדק צדק תרדןף |
|
30/01/05 10:47
|
|
|
|
|
58 |
|
|
נו, באמת! |
|
30/01/05 11:48
|
|
|
|
|
59 |
|
|
אחד העם ומן העם |
|
30/01/05 13:35
|
|
|
|
אסרו אותה שנית, גרשו אותה מהארץ שלנו,
הקיאו אותה ואת שלל חבריה המגלגלים עינהם לשמים וזוממים רצח נוסף,אך אנא אל
תראו את פניה המחיכות בציניות צדקנית
ומבחילה שוב פעם בעתון,חברתו של יגאל היא בדמותו ומעשיו-איכה ירדת אדם!
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד העם ומן העם
|
|
|
|
|
|
|
אתה לא מהעם הזה |
|
30/01/05 19:52
|
|
|
|
|
60 |
|
|
שלומוזון |
|
31/01/05 15:26
|
|
|
|
בכדורגל צועקים השופט הביתה ובמקרה דנן
כבוד השופט רק במדינת האפסורד זה יכול
לקרוא אם ככה נראית מערכת המשפט עדיף להישפט אצל שופט כדורגל
|
|
כתוב תגובה ל-
שלומוזון
|
|
|
|
61 |
|
|
בבר המתרגם |
|
31/01/05 23:29
|
|
|
|
|
62 |
|
|
ע. שיין |
|
5/02/05 03:44
|
|
|
|
|
63 |
|
|
ע. שיין |
|
5/02/05 03:45
|
|
|
|
|
64 |
|
|
עו"ד מהצפון |
|
6/02/05 20:05
|
|
|
|
ברצוני להעיר כי התגובות שלכם מיותרות ונובעות מחוסר ידע.
כל המכיר את השופט כתילי יודע כי מדובר בשופט מאוד מיוחד התורם רבות למערכת המשפט. הופעתי פעמים רבות בפניו ונוכחתי לדעת כי הוא איש מקצוע אמיתי, לא עושה הנחות למגזר הערבי וזאת בלשוןהמעטה.
|
|
כתוב תגובה ל-
עו"ד מהצפון
|
|
|
|
65 |
|
|
קפקאית |
|
7/02/05 15:44
|
|
|
|
מציעה לנועם שרביט לקרוא את פסק הדין של השופט כתילי ופסק הדין של הר שפי, לפני שהוא "מתיימר" לכתוב כתבה - הר שפי רצתה "לחבק את עמיר" לאחר ששמעה על הרצח.
אילו הייתי במקום השופט הייתי מגישה נגד הכתב תביעת לשון הרע!
|
|
כתוב תגובה ל-
קפקאית
|
|
|
|
66 |
|
|
עו"ד |
|
10/02/05 09:43
|
|
|
|
השופט כתילי הוא שופט הגון ואמיץ שקיבל החלטה נכונה מבחינה משפטית למרות הביקורת של הפשיסטים שקשה להם להתמודד עם הצדק ככל שהוא נוגע לאחר- הערבי.
|
|
כתוב תגובה ל-
עו"ד
|
|
|
|