s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למה הפרקליטים משקרים?
מאת: אברהם פריד (פריצי)  |  20/06/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המחלקה לחקירות שופטים
  הפרקליטים   20/06/04 11:41
וצריך המחלקה לחקירות שופטים. המחלקה לחקירות פריצים. המחלקה לחקירות נשיאים. המחלקה לחקירות חכ"ים. המחלקה לחקירות חוקרים. המחלקה לחקירות ראשי עיריות. המחלקה לחקירות מרצים באוניברסיטה. המחלקה לחקירות אנשי עמותות..
כתוב תגובה ל- הפרקליטים
שכחת את המחלקה חקירת עיתונאים
  חכו חכו   20/06/04 14:09
ואת...........המחלקה לחקירת המחלקות.

משהו דפוק במדינה הזו מהיסוד, אימצנו לנו חלקי תרבות שילטונית מכל מיני מדינות חדשות והתעלמנו מהתרבות החינוך השילטונית העתיקה והיהודית שיש בה את הכלים כנגד רוב תחלואי החברה.
והיא החינוך
חינוך הילדים ע"י ההורים
וחינוך התלמידים ע"י המורים
ותרבות אנשי השילטון
במילה אחת: החינוך בארץ נחל כישלון צורב
במקום לגבש את העם שהגיע מכל קצוות העולם, אז דאגו כאן להפרדה וליצירת קבוצות ושכבות שונות שמטבע הדברים מתנכלים אלו לאלו,
צא ולמד שטיפוחו של היחיד להצלחה אישית היא דבר טוב אבל טיפוח כלל החברה וגיבושו להצלחה יחודית היא היא ההישג האמיתי, כבר מזמן הפסיקו לשים דגש על השקעה בחינוך לצורכי העתיד, כאן עושים מה שעושים רק לצורכי כותרות גם אם ההישג הוא דבר זמני שנועד לצוכי הכותרות, כך שגם התקשורת אשמה לא פחות
כתוב תגובה ל- חכו חכו
2
צדקת מאוד. ראה מקרה מזוז ושקריו.
  dusu   20/06/04 12:02
כתוב תגובה ל- dusu
מזוז / ארבל / רובינשטיין / בן יאיר
  נחש מי השקרן ?   20/06/04 17:36
אלקיים רובינשטיין האשים את ארבל בתככנות.
ארבל האשימה את כולם .
מזוז טוען שארבל "תפרה כתב אישום".
בן יאיר טוען שארבל שיקרה לועדה למינוי שופטים.
אנשי ארבל טוענים (טוענות...) שמזוז סתם גומר חשבונות עם ארבל.

כולם אנשים מכובדים - אז הם בטח גם דוברים אמת וצודקים בטענותיהפ זה נגד זה.

ושאר הפרקליטות הקטנות "מתאמנות" בינתיים על האזרחים, כדי להכשיר עצמן לתפקידי המפתח בפרקליטות שאז צריך להיות שקרן גדול.








כתוב תגובה ל- נחש מי השקרן ?
מזוז אמר דברים כדורבנות
  דורון טל   20/06/04 20:21
בניגוד לקודמיו בתפקיד, אמר מני מזוז דברים כדורבנות:

"באים לתהליך שיש בו כבר עמדה ויש מטרה, ומצרפים כל פעם עוד בן אדם כדי לתגבר את הצוות בשביל לחזק או לבסס או לנמק את העמדה"

מה צריך יותר מזה כדי להבין שהמשחק מכור מראש?

כתוב תגובה ל- דורון טל
הבהרה
  דורון טל   20/06/04 22:29
למרות שהתייחסתי לדבריו של מזוז, אין לראות בכך משום נקיטת עמדה אישית שלי לעניין הפרשה הספציפית, אלא לעניין "השיטה" הפסולה מעיקרה.
כתוב תגובה ל- דורון טל
3
יישר כוח פריצי
  נחום שחף   20/06/04 12:04
כתוב תגובה ל- נחום שחף
4
חסר תמיכה עובדתית
  איתן ג   20/06/04 12:12
מועלה כאן כתב אשמה, רק שאינו נתמך בעובדות.
כתוב תגובה ל- איתן ג
מאיפה באת ? מהמאדים ?
  נאווה תמיר   21/06/04 00:09
לטעון שהמאמר הזה לא מבוסס על עובדות, זה כמו לומר שמני מזוז חושב שארבל היא משפטנית דגולה וארבל חושבת שמזוז הוא גאון הדור.

העובדות על התנהגות הפרקליטות עולות ומתגלות בכל יום מחדש: בבתי המשפט, בתכתובות עם הפרקליטות ולאחרונה גם בדברי "המחמאות" הפומביים בין בכירי הפרקליטות בעבר ובהווה.

כשחצי פרקליטות אומרת על החצי השני שהם שקרנים, והמותקפים משיבים שהמתקיפים אותם הם השקרנים והנוכלים - אני מאמינה לשני הצדדים.
כתוב תגובה ל- נאווה תמיר
האומנם?....
  רוחלה   26/11/06 17:38
שהגמל יביט על דבשתו!
כתוב תגובה ל- רוחלה
5
ניגוד עניינים מובנה
  דורון טל   20/06/04 13:32
המבנה הנוכחי של פרקליטות המדינה
לקוי מיסודו.

מחד גיסא קיים בפרקליטות מוסד תביעה שתפקידו להגיש כתבי אישום כנגד (כל) מי שעבר (לכאורה) על החוק.

ומאידך גיסא קיימת באותו גוף עצמו סניגוריה מובניית לכל פעולות השלטון.

היועץ המשפטי לממשלה אמור לשמש כיועץ לממשלה ומחובתו להגן על כל פעולות הממשלה. וזאת כפי שכל פרקליט הנוטל על עצמו הגנת נאשם אינו צפוי לעשות מעשה שיש בו כדי לפגוע בשולחו.

דע עקא, כיום הסניגור של ראש הממשלה (ושל כל עובדי המדינה) הוא גם זה שקובע בסופו של דבר אם יוגש כתב אישום, ואם לאו.

הדיכוטומיה הנ"ל היא הגורם העיקרי למצב הבלתי נסבל, כמתואר בכתבתו של פריצי.

כעת מציע לנו פריצי פתרון חלקי, מעין טלאי, אשר במקרה הטוב יחפה על המחדל הבסיסי.

לדעתי, רק אם וכאשר יופרדו לחלוטין זה מזה משרדי התביעה והיועמ"ש לממשלה יהיה מקום להפעיל מוסד ביקורת פנימית וכן צריך שתהיה למבקר המדינה סמכות לבקר פעולותיו של כל אחד מהם.

במצב הנוכחי (כל עוד התביעה כפופה לסניגור הראשי של עובדי המדינה) אין כל טעם להקים גוף ביקורת. זה יהיה בזבוז משאבים ומקור ל-"סקנדלים" נוספים.

_____________________________

המגיב חבר ופעיל בעמותת אומ"ץ - אזרחים למען מינהל תקין וצדק משפטי וחברתי
כתוב תגובה ל- דורון טל
כלבי השמירה נובחים והשיירה עוברת
  עודד ב   20/06/04 17:10
מצב הדברים במדינה הגיע לידי כך שהרשויות השונות עוברות על החוקים והנהלים התקינים ביודעין ומצפצפות על כולם.תגובות של עמותות כגון אומ"ץ ודומותיה הן חשובות וברוכות אבל, היות והן יכולות לנבוח ואין להן את היכולת לנשוך מנפנפים אותם כל פורעי החוק למינהים כמטרד רעשני וממשיכות בדרכן הנלוזה. בכך איננו שונים מאותן רפובליקות בננות שגם שם יש חוקים רק שלא מישמים אותם
כתוב תגובה ל- עודד ב
תפקידם של הכלבים
  דורון טל   20/06/04 19:59
תפקידנו "הכלבים" לנבוח
(על פי דין הננו מנועים מלנשוך).

עמותת אומ"ץ החדשה, אשר הוקמה לאחרונה, תעשה ככל שתוכל כדי לתקן את המעוות.

משאבי העמותה בשלב זה מוגבלים.
ר"ל, הצטרפו אלינו ותמכו בפעילות העמותה.

יחד עמכם נצליח.

כתוב תגובה ל- דורון טל
אז מה אתה מציע עודד?
  כלב שמירה מובטל   20/06/04 20:13
כתוב תגובה ל- כלב שמירה מובטל
6
הפרקליטים משקרים והשופטים מאמינים
  בשמחה, משחק מכור   20/06/04 16:13
כתוב תגובה ל- בשמחה, משחק מכור
הפרקליטות הזו זקוקה לשיפוץ דחוף
  לפני המערכת תקרוס   20/06/04 18:00
הבעיה היא לא השופטים. ישנם טובים יותר וישנם טובים פחות.
הביה הינה ש"נציג החוק" בדמות הפרקליט מטעם המדינה, מקבל (ויש לו) מעמד מכובד , בהיותו מייצג המדינה - ומאחר ואין לו בעיה להתנהג שלא כנדרש - אז התוצאה הינה עיוות דין.
אז או שהפרקליטות "תשופר" - או שגם אותם אידיוטים שמאמינים עדין בקיומו של חוק בישראל, יתפכחו גם הם מהאשליות.
כתוב תגובה ל- לפני המערכת תקרוס
המערכת כבר קרסה
  המשקיף   20/06/04 20:13
כתוב תגובה ל- המשקיף
לשרוף את הפרקליטות ?
  פותר הבעיות   20/06/04 22:52
אתם לא חושבים שהגיע הזמן "לשרוף" קצת לטומי לפיד הטווס המנופח הזה את הזנב ?
הרי הוא העומד בראש המערכת המושחתת הזו ולא עושה כלום ?
(אפילו יוסי ביילין השמאלן הזה עשה כבר יותר ממנו)
כתוב תגובה ל- פותר הבעיות
תגובה לפותר הבעיות
  דורון טל   21/06/04 08:38
אלימות? חיסול חשבונות?

זה לא הפתרון!

צא מנקודת הנחה כי כב' שר המשפטים מעוניין להראות שגם הוא עשה משהו טוב בימי חלדו.

בא נעזור לו לעשות את העבודה כפי שצריך ולא לטייח במגמה להסתיר את הפגמים החמורים.
כתוב תגובה ל- דורון טל
אתה נאיבי
  אודי מ   21/06/04 17:44
טומי לא זקוק לעזרתך, הוא הכי חכם מכווולם. וחוץ מזה הוא לא ישנה את דעתו לאחר שהצליח לסדר "סולחה".
כתוב תגובה ל- אודי מ
7
LAPID AND BARAK
  MITNAGED NUMBER 1   20/06/04 16:53
כתוב תגובה ל- MITNAGED NUMBER 1
8
מח"ש עזר למישהו?
  jewzen   20/06/04 17:29
גלוי וידוע שמח"ש הפך לבית קברות לתלונות נגד שוטרים. מתי פעם אחרונה שמעתם על שוטר שהועמד לדין ונענש בגין עבירה שביצע על החוק?
כתוב תגובה ל- jewzen
כן. התלונות עוזרות
  מתלונן שזכה !   20/06/04 22:46
תופתע.
תלונות נגד שוטרים זוכות לטיפול אמיתי במח"ש.
יש למח"ש אאחוז "הרשעות" בתיקים נגד שוטרים שהוא פי 6 (!!) מאשר כל גוף חוקר אחר בארץ - כולל משטרה וכולל המערכת המשמעתית של עוןבדי המדינה.

לא כל תלונה מביאה ראיות, לא תמיד כל תלונה צודקת. אבל כמעט כל שבוע יש 2 כתבי אישום נגד שוטרים (שמח"ש מגישה).
כתוב תגובה ל- מתלונן שזכה !
9
רעיון מצויין ! ומי ימנה את הבודק ??
  עיראקי   20/06/04 17:31
כתוב תגובה ל- עיראקי
את הבודק ימנה
  הבדוקאי   20/06/04 20:00
כתוב תגובה ל- הבדוקאי
ועדת החוקה של הכנסת
  או מבקר המדינה   20/06/04 20:41
למען האמת צריך שהמינוי יהיה חשאי, אחרת עד שהאיש יכנס לתפקידו - הפרקליטות כבר תפתח נגדו תיק חקירה...
כתוב תגובה ל- או מבקר המדינה
10
ושוב, כפתור ופרח מר פריצי, חן חן!!!
  יגאל כהן   20/06/04 20:38
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
11
דוגמאות
  מיכאל (מייק) אלדר   20/06/04 20:39
בשבע השנים האחרונות, מאז נאסר עלי לפרסם שניים מספריי (למרות שאושרו על ידי הצנזור, וראו אור) הפכתי ל"מומחה" לשקרי פרקליטים. ייצגתי את עצמי בעשרות הליכים, בשלום, במחוזי ובעליון, ובכל ההליכים נתקלתי בשקרים, הטיית דין, הסתרת ראיות ועוד ועוד. כל המקרים הללו הופיעו בכתבי בית הדין שלי אך מהשופטים - דממה. פעמיים פניתי ללשכת עורכי הדין - ולמדתי כי אלה חלק מהממסד המשפטי. פניתי ליועמ"ש (אליוקים) כדי שיפעיל סמכותו לפי סעיף 63 לחוק לשכת עורכי הדין ויורה על חקירת כמה תלונות. התגובה היתה שהעניינים "נבדקו" עם הנילונים וכי לא נמצא דופי וכי הם פועלים ביושר וכד' וכד'. פניתי לנציב שירות המשינה,כדי שיחקור את הדברים בכפוף לסעיף 15 לחוק שירות המדינה, משמעת, וזכיתי למענה "היועמ"ש קבע שאין עבירה, אז מה אתה רוצה מאתנו".
אני בעד כל הצעת חוק שתביא לפיקוח על פרקליטים, שרק "הנצחון" המשפטי מעניין אותם. עם זאת, סבורני כי אילו הפעילו הנוגעים בדבר את סמכותם, כלל לא היינו נדרשים לחוק כזה. הבעייה היא שפרקךיט לא יצא נגד פרקליט אחר, ושופט לא יעלה על דעתו שפרקליטים יכולים לשקר. לא מזמן כתבתי למזוז, שגם הוא סרב לחקור את תלונותיי, וטען כי הפרקליטים עושים מלאכה נאמנה ומקצועית, וכד', כי אלה כנראה אינם בני אדם. שכן הם היחידים בעולמנו שאינם טועים, שאין להם רגשות, שהם תמיד "מקצועיים", שאין עליהם השפעות זרות - פשוט לא בני אדם אלא אלים, מנדירינים או פשוט קזה נוסטרה.
לצערי, כל תיקי בית המשפט בענייני (ויש כעת חמישה הליכים בעליון) מצויים בדלתיים סגורות, לנוכח דרישת הפרקליטות, אך בקרוב יבא הקץ לאיוולת הזו, ואוכל לתת דוגמאות חיות.
וחוץ מזה, קראו את תולדות ימי הביניים, ואת היחסים בין הפריץ לואסאל, ותגלו שדבר לא השתנה.
כתוב תגובה ל- מיכאל (מייק) אלדר
למה אתה לא מפרסם זאת ?
  שומע לראשונה ונדהם   20/06/04 22:50
אני לא מאמין -

צו איסור פרסום כדי לחפות על התחת של קצינים ?

אל תשתוק. צפצף על הצווים שלהם - ופרסם זאת (אפילו באתרים של ישראלים בחו"ל. אנחנו כבר נקרא. האינטרנט חוצה גבולות)
כתוב תגובה ל- שומע לראשונה ונדהם
12
אמת! עובר כיום את כל מה שכתבת.
  חנן גולן   20/06/04 20:40
לצערי אמת כתבת, אני עובר היום בדיוק את כל מה שאתה כותב אחד לאחד
כתוב תגובה ל- חנן גולן
כתוב לחברי ועדת החוקה של הכנסת !
  שיעבירו חוק בנושא   20/06/04 22:48
אל תקטר סתם.
עשה משהו: פנה לחברי כנסת ודרוש מהם להקים מחלקה לחקירות פרקליטות

(שלח להם דוא"ל דרך אתר הכנסת)

אם 1000 איש יעשו זאת - יעבור חוק !
כתוב תגובה ל- שיעבירו חוק בנושא
13
המחלקה לחקירת עצמה
  עידן סובול   21/06/04 11:19
מטבע הדברים, מוסדות המדינה הרבים צברו ומחזיקים בידיהם כוח עצום ורב מול האזרחים הנזקקים או מוזקקים להם.

כוח זה, ששום אזרח מן השורה לא יכול שיהיו לו אמצעים להתמודד מולו בשעת הצורך - עלול להפוך ולא אחת גם הופך לכוח משחית.

בשיטה הקיימת לא תיפתר הבעייה הקשה הזאת ע"י הקמת מוסדות פיקוח בנוסח המחלקה לחקירת שוטרים.

המחלקה לחקירת שוטרים קמה מתוך המשטרה עצמה, ולצפות ממנה שהיא תעשה צדק עם מי שהמשטרה עשתה לו עוול, מסיבות השמורות עמה, זה כמו לצפות שרוטוויילר יעניש את עצמו על שהתנפל ונשך אדם, או ששופט יפסול את עצמו מלשפוט במשפט שעשוי להביא לו פרסום וקידום במעלות השפיטה, גם אם מסיבות אישיות שונות שלו - היה עליו לפסול את עצמו מיוזמתו.

הקמת מחלקה לחקירת פרקליטים, אשר תקום מתוך הפרקליטות, תהיה עוד מחלקה לחקירת עצמה;

חבל על ההוצאות שמחלקה כזאת תעמיס על תקציב המדינה.



כתוב תגובה ל- עידן סובול
מדוע לא מוגשות תלונות על פרקליטים
  shaul   22/06/04 16:38
השאלה היא מדוע פרקליטים שסרחו לא נותנים את הדין על מעשיהם? כל מי שקרא את המאמר ואת התגובות יודע על דוגמאות של התנהגות בלתי מוסרית ובלתי חוקית של פרקליטים בבתי המשפט, בניסוח התצהירים ושאר המסמכים המוגשים על ידם. האם כל האמצעים כשרים כדי להשפיע על בית המשפט? זו לא חוכמה לנצח כך בבתי משפט.
מדוע לא מוגשות עליהם תלונות?
מדוע אין אף גורם שאיכפת לו שתהיה פרקליטות הוגנת ומוסרית?
המחלקה לחקירות פרקליטים צריכה להיות עצמאית. אסור שתהיה כפופה לפרקליטות.
יכול להיות אגף עצמאי המשרד המשפטים או אולי במשרד מבקר המדינה.
כתוב תגובה ל- shaul
14
פרקליטות המדינה מעלימה מסמכים
  שאולה   21/06/04 15:45
אני מקיר נאשם אחד לפחות שאים הפרקליטות היתה מביאה לנאשם מסמכים מעברו המפוקפק של עד נגד הנאשם בבית המשפט היה מזכה את הנאשם למרות שהנאשם לא הודה במה שיוחס לו.לכן נעסה עוול גדול לנאשם בזה שנאסר ורק לאחר שנים רבות במשפט שהיה נגד העד התברר שהוא שיקר ואת העוול אי אפשר להחזיר וכבוד האדם ירד שאולה לכן צדק הכותב שאמר פרקליטי המדינה על מנת להתקדם לחייב בכל מחיר את הנאשם ואים בכל זאת יפסיד המדינה תפסיד ולא הפרקליט.
כתוב תגובה ל- שאולה
15
דוח פרקליטות 2000 +האתיקה מחייבים
  shaul   21/06/04 15:57
לפרקליטים יש חובה מקצועית ואתית מיוחדת- ראה דוח פרקליטות 2000. אלה מחייבים את הפרקליטים יותר מאשר קידום אישי בפרקליטות.
מדוע לא מוגשות תלונות על פרקליטים שמשקרים לבתי משפט באמצעות תצהירים כוזבים שהם מנסחים?
ללא תלונות על פרקליטים, אף אחד לא ידע.
כתוב תגובה ל- shaul
16
מח"ש ולא רק לפרקליטות
  אגמי יעקב   21/06/04 17:35
אתה צודק בהצגת הבעיה ויותר צודק שאין פיתרון קל ופשוט .מהות הבעיה כפי שנראית לי . בארץ וכנראה גם בכלל העולם הדמוקרטי , נוצרו גופים קונסיטוציונים שונים שפועלים ללא בקרה חיצונית . הכוונה שהגוף המבקר אינו תלוי לחלוטין בגוף המבוקר . הפרקליטות זו אחת מהם . ועוד - המועצה להשכלה גבוהה , גופי ביטחון שונים בפרט במשהב"ט , גופי רבנות שונים , . פעילותם שלא מבוקרת אפקטיבית גורמת במהלך השנים קיבעון מחשבתי במקרה הפשוט או לשיבוש בתפיסת התפקיד . במקרה הגרוע אנו רואים תופעות שגובלות בשחיתות ובעוולות . איני רואה כל פסול בבקרה ציבורית ובלתי תלויה ובעיקר אפקטיבית מבחינה חוקית הכוונה במילה אפקטיבית היא - שניתן לבטל ולשנות החלטות של גופים אלה . או החלטותיהם הן החלטות הפיכות . אלא , יש כאן בעיה . מטבע הדברים הגופים המבקרים צריכים בחלק מהמקרים מאותו תחום מיקצוני - תחום המשפט , הרבנות , הרפואה בהתאמה .וכאן , החשש שהמבקרים מתוך לואיליות או אהדה מיקצועית יחטיאו את מטרת הביקורת , שכשלעצמה יש לה השלכות ציבוריות ומיקצועיות על הגוף או הפרט המבוקר .למשל , מי יבקר את השופטים או הפרקליטים . מן הסתם רק אנשי משפט . ומי יתקע כף לידנו , שקשרים מיקצועיים או אקדמאיים שקיימים בין המבקר למבוקר לא יטו את הבקרה .
ואז המטרה הוחמצה . חטא על פשע . צריך למצוא את הדרך הנכונה להפעיל בקרה , אפקטיבית ובעיקר את תחומי הבקורת היותר חשובים ומשפיעים ע"מ לא להפריז . בעיה נוספת זו יכולת האכיפה . למשל , אחת הבעיות הקשות לאפקטיביות של מבקר המדינה זה שאין לו שיניים לרווחתם הרבה של הכוחות הפוליטיים במדינה שבאופן שיטתי ניוונו את ביקורתו . חוסר יכולת האכיפה של מבקר המדינה זו אחת הסיבות שעולה הצורך בגופי בקרה במקרה זה סקטוריאליים .לכן , חשוב לקבוע מסגרת אכיפה לבקרה ע"י הגדרה ומראש של סנקציות כנגד הגופים המבוקרים .
לסיום , פירוט זה הוא תמצית של נושא חשוב זה .
לא אסיים לפני שאציין שכל הגופים שצוינו לעיל ואלה שנרמז עליהם , ניתפסים בעיני כחשובים ישרים ומהימנים . הכוונה לבודדים שבהם (העשבים השוטים) שגופים אלו ושכמותם ממגבלות חלקם מנטליות ותרבותים לא מצליחים לשרש אותם מתוכם .
כתוב תגובה ל- אגמי יעקב
17
פריצי, מנסיוני העצוב אתה צודק
  גרשון ה   21/06/04 21:46
מנסיוני העצוב הסיכוי לשינוי קטן אבל כל הכבוד להתמדה.
לפחות מילולית אמשיך לתמוך. זה לא הרבה אבל...
גרשון
כתוב תגובה ל- גרשון ה
18
פקידי מדינה המטרטרים .
  י.צ.   22/06/04 16:47
רכשתי מגרש במינהל . אנשי מס שבח לא קיבלו את סכום הרכישה והטילו עלינו מס רכישה גבוה במאות אחוזים יותר מן הדרוש כאילו נרכש המגרש במחיר גבוה . רק לאחר פניה לבית המשפט המחוזי הסכימו -לפנית השופט -נציגי הפרקליטות לבטל את הדרישה לחלוטין ובתנאי שנוותר על הוצאות משפט. זה "צדק מוחלט" רבותי. זו בושה למדינה ולנציגיה המשפטיים.
כתוב תגובה ל- י.צ.
19
התנהגות הפרקליטים בשירות המדינה
  א-אני   31/10/05 14:25
יישר כוח!
דבריך אכן נכונים לגבי התנהגות הפרקליטים בשירות המדינה.
כתוב תגובה ל- א-אני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il