s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שואת האבות הגרושים: 150 הרוגים מדי שנה
מאת: יעקב בן-יששכר  |  04/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
העם רוצה ביבי
  ביביפיל   4/12/11 19:31
אל תפריע עם זוטות.
כתוב תגובה ל- ביביפיל
הסיבה מוסברת במאמר על בייניש
  ירון זכאי 1   5/12/11 03:50
מיליוני הדולרים של הקרן להשמדת ישראל מופנים לארגוני נשים רבים מתוך 3000 ארגוני הנשים. אלו פונות בבגצי"ם לעדנה ארבל שהוציאה את הוראה 2.5 המפורסמת, וכדומה, הפרקליטות מלאה בנשים דורסניות, וביהמ"ש להרס המשפחה יחד עם משטרת אלמ"ב הם מאפיה משפטית שלא זקוקה לראיות כדי להרשיע אדם בעבירה שלא ביצע, כך כתוב בפרוש בחוק ההזוי הזה. אם מתרחשת תקלה ויש גבר שיש לו ראיות נגד שופטת; בייניש כבר תדאג להטיל עליו הוצאות ולהעלים את עובדות את התיק שלו, עד שמרוב יאוש הוא עלול לזרוק עליה נעל ולהיכלא לשנים. כאשר מנסים לעורר את הציבור קופץ לו ע. הראל בתגובות ארוכות ומבולבלות שאפילו הוא לא מבין מה שרבט בהן....הכל כדי שהמדינה תמשיך להתנהל על ידי החונטה הפמיניסטית של מרץ בראשות בייניש וחבריה המושחתים.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
אם אקצר=אז המסר בוטה הרבה יותר
  ע_הראל   23/08/13 01:02
אכן התגובות שלי היו ארוכות יותר (ומובנות פחות) כי יגורתי פן אעליב יותר מדי את חבריי העשוקים, האבות הגרושים, האחים לנשק. ***** ואם די לחכימא ברמיזה, הרי אין די לחמורים אלא בבעיטה; ולכן כעת אומר זאת קצר יותר - אך הרבה יותר בוטה! ***** כל "החברים" שעשו שמיניות באוויר, ועלו על בריקדות בשנים האחרונות בדרישה לביטול חזקת גיל הרך (שזה כולם חוץ ממני), אינם אלא חולרות כסילים וליצני זבל דפוקים. ***** כבר שנים שאני חוזר על מה שידוע ממילא לכולם, כי ביטול חזקת גיל הרך אינו מעלה ולא יוריד מאומה מבחינה משפטית; נהפוך הוא, זה תוקע אותנו עוד 50 שנה על שטויות, ובכך מתברר כמניפולציה הכי מוצלחת של תעשיית הגירושין הארורה כלפי הגברים הטמבלים הנבערים מדעת; כי הנה אותם ליצנים כסילים ודפוקים עלו ברוב טיפשותם על בריקאדות לא להם, במלחמה על דבר טפל ותפל שאין בו שום תועלת (ביטול חג"ר); זאת כאשר אותם ליצני החצר זונחים את הדרישה הכוללת שבאמת נחוצה (ושפותרת את מכלול הבעיות כולל תלונות שווא) - שזה פשוט חוק אחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים (שחסר עד כה בספר החוקים של מדינת ישראל), ראה פירוט בקומונת תפוז מס' 19624. ואל נא תיפגע ירון יקר, כי אתה מסתובב הרבה עם אותם ליצנים דפוקים.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
להקיא משת"פ מאז"ה ושות' מקרבנו
  ע_הראל   4/12/11 20:12
הנ"ל ככל הנראה הוא פיון משומן של ציפיטפוט, ותפקידו להאכיל אותנו "ייעוץ" מטעה בכוונה תחילה (להוליך אותנו שולל), ולצערי יש טמבלים (ושווים) בקרבנו שאכלו את הפיתיון שלו, וכולם טיפסו על הבריקדה של "חזקת גיל הרך" שלא מעלה ולא מורידה שומכלום (וארגוני הנשים האנארכיסטיות מחככות ידיהן בהנאה - לראות את הטמבלים תקועים - שאף אחד לא יוריד אותם משם גם בעוד 50 שנה)!

צריך להביא בחשבון את התזה ההפוכה, שמא אף הוא התחיל עם כוונות טובות, אלא שחיש קל צדה אותו תעשיית הגירושין הארורה שמגלגלת כמיליארד שח לשנה, ומשמנת אותו מאז עם מתק שפתיים מכל הכיוונים.

ובכן תפקידו בתור גייס חמישי הוא להתבכיין על אלימות נשית, ולסחוט דמעות מחבורת הפרימיטיווסקים גילי/ירון - והטמבלים מתוך בחירה חופשית הורים ושווים (שאני מרשה לעצמי בתור חבר למאבק לומר להם אמת בפרצוף - אחרת למה יש חברים?); ולאחר שמנגבים להם דמעות וקצת ליטופים אז הולכים לישון - קצת עייפים (פסיכולוגית בוודאי) אך מאוד מרוצים מעצמם, הרי משת"פ מאז"ה אמר שהם צודקים!

ולך תבנה מדינה עם הטמבלים הסתומים הללו; וכי מה יועיל שינגבו להם כהנה וכהנה, כאשר הם עדיין לא הציגו לרשויות המדינה (ו/או לדעת הקהל ו/או לתקשורת) אף לא אחת מחבילת הדרישות הלגיטימיות שלנו? הרי הטמבלים הסתומים לא מבינים שהסוכן הכפול מאז"ה מxיין להם את השכל עם חזקת גיל הרך שלא מעלה ולא מורידה מאומה - שום כלום - אך ורק על מנת להרדים את הטמבלים הסתומים, שמא יתעוררו חלילה וידרשו את דרישותיהם המלאות, המוצקות והקוהרנטיות כלהלן:

1) חוק אחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים (ראה קומונת תפוז מס' 19624) כולל כשירות אוטומטית למשמורת המשותפת, הסדרי ראיה אוטומטיים (אף זמניים עד לקיום אחת השיטות של משמורת משותפת), וכמובן שיתוף האישה במינימום של כרבע או שליש ממזונות הילדים אוטומטית (לפי הילכת השיתוף בין בני זוג, ללא צורך בשינוי הדין האישי); כן, שמעתם טמבלים סתומים - אוטומטית, ללא מו"מ עם אף אחד, ודאי לא עם יצאנית שמעלילה עליכם עלילות דם כל שני וחמישי.

אלא מאי? אחד הטמבלים ושווים טוען בתוקף שאם תבוטל חג"ר, הרי זה בהכרח יאלץ שופטים לנמק כביכול מדוע לא נפסקה משמורת משותפת!
ועל זה אמר אברהם אבינו למשרתיו בהגיעו אל הר המוריה:- שבו לכם פה עם החמור, ואני והנער נלכה עד כה וכו'; והמדרש מפרש שהתכוון בין השורות כך:- שבו לכם עם החמור ... שאתם והחמור זה אותו דבר.

אגב, הדרישה לחוק אחריות הורית חדש דנדש (בנפרד ובמקביל לחוק הכשרות משפטית ואפוטרופסות) לטיפול במשפחות נורמטיוויות שבהן שני ההורים כשירים למשמורת המשותפת - הוצגה כבר בבג"צ 2111/11 דניאל זר נגד משרד/שר הרווחה, שנדחה לענ"ד משום שלא הובאו בו ולא נוצלו ההסכמות של פרופ' שניט ושל הרב יובל שרלו והשר כחלון יצ"ו; אז איך החמורים ושווים טוענים בעיקשותם שאינם מסכימים לו?

2) הסכם ממון (כלשהו) - חובה; אגב יש להתעודד מהמינוי הצפוי של השופט גרוניס (ובעתיד אולי השופט סולברג מאנשי שלומנו) לנשיא העליון בס"ד, שאז לא יהפכו באסכולת השיפוט האזרחית את כל הסכמי הממון על פיהם לחלוטין באופן שרירותי, כפי שנהגו מאז ימי השופטת פרוקצ'ה ללא הנד עפעף.

3) חוק בגרות מגדרית וטוהר המשפט - ראה קישור למטה.

ובכן, אני שוב חוזר ומסביר לכולם את עיקרון המסר החיובי כנגד המסר השלילי בפוליטיקה ובכל קמפיין ציבורי; מצד אחד צריך לבנות את המסר החיובי כמו מצע של מפלגה, לפי מסר עיקרי במשקל של 60% (חוק אחריות הורית - שמקביל ל 60% חוץ וביטחון בישראל או 60% כלכלה בארה"ב), וכ
 חוק בגרות מגדרית וטוהר המשפט
כתוב תגובה ל- ע_הראל
המשך:- המסר החיובי כנגד השלילי
  ע_הראל   4/12/11 20:26
ובכן, אני שוב חוזר ומסביר לכולם את עיקרון המסר החיובי כנגד המסר השלילי בפוליטיקה ובכל קמפיין ציבורי; מצד אחד צריך לבנות את המסר החיובי כמו מצע של מפלגה, לפי מסר עיקרי במשקל של 60% (חוק אחריות הורית - שמקביל ל 60% חוץ וביטחון בישראל או 60% כלכלה בארה"ב), וכן מסר משני במשקל של 25% (חוק בגרות מגדרית - שמקביל ל 25% כלכלה אצלנו או 25% חוץ וביטחון באמריקה), וכל השאר 15% מה שנותר (הסכם ממון כלשהו חובה - שמקביל ל 15% חינוך וביטחון אישי וגם דת ומדינה וכל השאר ירקות - הכל ביחד רק 15%).

מאידך המסר השלילי מחייב אותנו לשפוך הרבה בוץ ורפש - ורצוי גם ביוב על כל מי שמפריע לנו, במיוחד ציפיטפוט שהיא היחידה שגרמה לנו נזק (התיקון לחוק יחסי ממון שציפיטפוט ודליה איציק התעקשו להעביר אותו סופית, תוך זימון ישיבה מיוחדת של הכנסת באמצע פגרת הבחירות בתחילת 2009, ושמשמעותו שניתן לדרוש פירוק השותפות תוך שנה מתחילת הסכסוך בין בני זוג, ואת זה מנצלות דווקא המנוולות כדי לדרוש ולקבל משמורת בינתיים באופן אוטומטי - אחרת תכף יהיה פירוק שותפות והילדים עלולים להיזרק כבר לרחוב)!

אז לא לרחם על ציפיטפוט רבותיי, שמי לא מרחם על ילדים קטנים (בגלל יחסי הון-שלטון עם הבארונים של תעשיית הגירושין הארורה) - אז אסור לרחם עליו, וכל המרחם על אכזרים סופו חלילה שיתאכזר אל רחמנים.

ברכה והצלחה, עזרא הראל.

כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
כל הטמבלים נפלו למלכודת"האקר"!
  ע_הראל   4/12/11 21:33
בוועדת זכויות הילד/האישה 8.11.2011 בראשות ציפי חוטובלי וזבולון אורלב, כל הדוברים נפלו כמו טמבלים למלכודת של גב' האקר!

למרות שנושא הישיבה באתר הכנסת היה "אחריות הורית ע"פ ועדת שניט", כל הדוברים נפלו כמו טמבלים למלכודת של גב' האקר, ודיברו בעקבותיה אך ורק על חג"ר שלא מעלה ומורידה מאומה!

כי גם אם תבוטל חג"ר סופית מחר בבוקר, עדיין יש לשופט סמכות מוחלטת ובלתי מעורערת לתת משמורת 100% לאישה לכל הילדים מגיל 0 עד 20 - לפי הנימוק בשתי מילים בלבד שנקרא טובת הילד - שרק השופט מוסמך להכריע בה ללא חובה לפרט איך הוא הגיע לזה; ורק חוק חדש ונפרד של אחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים יפתור את הבעיה לחלוטין.

ורק אני בחסדי ה' (אחרון הגברים שדיברו באותה ישיבה משותפת עם הוועדה לזכויות הילד) - טענתי שצריך להשלים את חקיקת חוק האחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים - ראה קומונת תפוז מס'19624, וזאת כהמלצת פרופ' שניט בדו"ח משנת 2008, בעמוד 23 סעיף 3.1 בדבר הפרדת החקיקה - דהיינו חוק נפרד חדש לאחריות הורית עבור משפחות נורמטיביות ששני ההורים בה כשירים למשמורת המשותפת - כלומר לא נפסלו לפי החוק הקיים לכשרות משפטית ואפוטרופסות.

יש לציין שעל החוק החדש לאחריות הורית יש הסכמה עקרונית של הרב יובל שרלו יצ"ו שמייצג את כל הממסד הרבני - לאמור שטובת הילד דורשת (אחת מהשיטות של) משמורת משותפת (המפורטות בחוק) ובלבד שהדבר ישים ואפשרי; אך הורה שטרם קיבל את המשמורת המשותפת שמתאימה לילדיו מסיבה כלשהי יהי זכאי אוטומטית לפי חוק (אני חוזר: אוטומטית) להסדרי ראיה זמניים וכל סיוע אחר כאילו מחר הוא יהיה משמורן (ללא צורך במו"מ עם אף אחד, ודאי לא עם היצאנית שהעידה נגדו עדויות שקר במשטרה ובבתי משפט תוך שימוש ציני בילדיו).

גם שר הרווחה משה כחלון יצ"ו הביע דעתו בחסדי השם שצריך להיות כבר חוק אחריות הורית בישראל שיסדיר את כל ענייני המשמורת ומזונות ילדים, וזאת בפגישתנו במגדל שלום ב 16 לאוגוסט 2011.

כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
אסון הכרמל בגלל עדויות שקר(שם)
  ע_הראל   4/12/11 21:49
הכנתי בחסדי השם שלט מאיר עיניים כנ"ל, ואני הולך בס"ד להפגין איתו במהלך שבוע זה (ויתכן גם לאחר מכן) ברחבה מול בית המשפט בויצמן ת"א.

בשלט נוסף שאציג כתבתי:

"קצב חף מפשע"

"חוק בגרות מגדרית וטוהר המשפט נגד עדויות שקר"

"חרב באה לעולם על עינוי / עיוות הדין"

הסבר: נגד עדויות שקר יש להילחם במישורים האזרחי אך גם הפלילי;
ובכן חוק לשון הרע (שיכפיל את הפיצוי ללא הוכחת נזק ל 300K ש"ח) אמור לטפל ולמנוע לשון הרע / עדויות שקר במישור התביעה האזרחית לפיצוי בגין נזיקין, אך חוק בגרות מגדרית וטוהר המשפט הוא הצד השני של המטבע שיטפל וימנע עדויות שקר במישור הפלילי.


ראה גם קישור למטה על רמיסת טוהר המשפט, במיוחד בתיק קצב שרוצים "רשעים" לשפוך חלילה את דמו ללא עוול בכפו:

 רמיסת טוהר המשפט מצד הנשיאה
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
תקימו עמותה וצאו להלחם....
  אברמסקי   4/12/11 22:12
כתוב תגובה ל- אברמסקי
המצב קטסטרופלי בתיהמ"ש אשמים
  שופטי משפחה רעים   4/12/11 22:35
שופטות ביהמש למשפחה הם ממש גרועות באופן קטסטרופלי.
הן הולכות אוטומטית לטובת האישה גם כשברור שהאשה מעלילה ומשקרת.
הציבור איבד כל אמון במערכת המשפט וחייבים לפטר את כל השופטים והשופטות הגרועים שנמצאים במערכת.
כתוב תגובה ל- שופטי משפחה רעים
6
גם אני חצי מת תודה על הכתבה
  יעקב99   4/12/11 22:38
כתוב תגובה ל- יעקב99
7
הטרור הפמינסטי גובה מחירו ואין
  מיזנטרופוס   5/12/11 00:04
מושיע.
כתוב תגובה ל- מיזנטרופוס
8
אסור להתחתן , אלא עם אשה עשירה
  נתן ברנורי   5/12/11 02:15
וביום הגרושין לצאת עם בוחטה וילדים אוהבים....!!
כתוב תגובה ל- נתן ברנורי
9
רצח הגברים ע''י המדינה נמשך
  אלקזאי   5/12/11 11:01
את הילדים שלי המדינה הזו כבר לא תזכה לראות בשרות צבאי
אני נתתי את החיים שלי למדינה וזו בגדה בי ותקעה לי סכין בגב ברגע שנפתח נגדי הליך הגירושין. רשויות המשפט הרווחה והמשטרה הם לא יוטתר מאשר משתפים ורוצחים שכירים המופעלים ע''י ארגוני הנשים!
כתוב תגובה ל- אלקזאי
10
היפתרון: גירושין לא בבית משפט
  חשדנית   5/12/11 15:41
צריך לקבוע בחוק - גירושין לא יתנהלו בבתי המשפט ולפני שופטים אלא רק אצל מטפלים במשפחה/מגשרים/עובדים סוציאליים/פסיכולוגיים/רבנים וכיוצ"ב אנשים מקצועיים שתפקידם יהיה לרכך ככל האפשר את 'החוויה' הקשה הזאת גם על בני הזוג וגם על ילדיהם. לבית המשפט ולשופטים בישראל אין את הזמן את היכולת את הרגישות את החוכמה ואת המקצועיות של מטפל מקצועי שיוכל להשיג הסכמי גירושין הרבה יותר מתחשבים וטובים למשפחה המתפרקת מאשר בית משפט/הוצל"פ/משטרה וכאלה. רק אחרי שהמטפל יקבע את התנאים אפשר יהיה להגיש אותם לרבנות לאישור.
כתוב תגובה ל- חשדנית
אז ממה יתפרנסו השופטות המסכנות
  אבנר12321232   24/03/15 14:57
איך את מציעה דבר שכזה?? ממה יתפרנסו כל השופטות ממה?? תזרקי אותם לכלבים ולרחוב (כמו את הגברים הגרושים) ?? ככה באבחת יד תגזלי פרנסתן "המכובדת" של עשרות שופטות בארצינו ההזויה?? מצטער זה לא יילך... זו תעשייה שלמה ופרה חולבת של מליוני שקלים נראה לך שמישהו יוותר על זה??
כתוב תגובה ל- אבנר12321232
11
אשתי לוחצת עלי בתקוה ש'אתפוצץ'
  עדיין שפוי   5/12/11 18:35
לאחר שאשתי החליטה (לפי הכרותי איתה - בגלל בעיותיה האישיות וגם למען הקריירה שלה) להפרד ממני, היא העלתה כנגדי טענות והאשמות חמורות, ש"ציירו" אותי כ'אבא-שטן' וכ'בן-זוג דרקון', כדי לשכנע את בית-הדין שיכפה עלי את פירוק המשפחה. בתוך כך מצאתי את עצמי בפעם ראשונה בחיי מעוכב 9 שעות בתחנת-משטרה, אליה "נשלפתי" מהפגנה שאינה קשורה כלל לענייני-המשפחה, בתואנה שאחת מבנותיי הודיעה למשטרה שאני מתכוון להתאבד... כדי לשחררני טלפנו מהמשטרה לאשתי כדי שתבוא לתחנה לערוב לי, אבל היא סרבה ! זמן-מה אחר-כך היא עזבה את הבית לדירה אחרת, אבל בהעדרי ובלי לתאם איתי, באה כדי להוציא ממנו חפצים משותפים לנו, בתואנה שהם שייכים לה ודרושים לה, ואותי השאירה בבית מרוקן מהם. בינתיים היא הודיעה לבנותינו ולבנינו הבוגרים שיותר היא לא מוכנה שאפגוש אותם בנוכחותה, ובכל ארוע ומפגש משפחתי, כמו ימי-הולדת או חגים, שאליהם היא תגיע, לי אסור להגיע ! מכיוון שלה נוח וקל יותר להגיע אל בנותינו ובנותינו, נמנע ממני להשתתף בארועים ובמפגשים משפחתיים, למרות הפצרות הבנות והבנים שלנו, ואני מבודד ומוחרם, כולל בכל החגים. כל נסיונותיי לרצות את אשתי ולהגיע איתה להסכמות נתקלו באיומים, בסירוב לכל קשר, וגם בתלונות שלה למשטרה. למרות שהיא ניסתה שוב ושוב להביא לכליאתי, כל התיקים שהיא גרמה לפתיחתם נגדי נסגרו, ושום כתב-אישום או צו משפטי לא הוגשו. למרות הכאב והסבל אני עושה כל שאני יכול כדי להשאר בגבולות-החוק וה'נורמה' וההתנהגות הראוייה, במאמציי לשקם את משפחתי ואת קשריי עם בנותיי ובניי... אלא שהתעקשותה ואיומיה של אשתי דוחקים אותי ולוחצים עלי, כנראה כפרובוקציה כדי ש"אתפוצץ", ואז היא תחגוג: "אמרתי לכם ?!" ו'תזכה בכל הקופה'. עכשיו, כאשר זה הגיע אלי, אני כל כך מבין את הגברים שנשותיהם הביאו אותם אל סף-תהום !
כתוב תגובה ל- עדיין שפוי
12
זכויות הבעל .
  rami0053   7/12/11 05:07
הנטייה שבכל מצב תמיד האשה צודקת.כל המנגנון של זכויות. הבעל נרמסים.על ידיי המימסד.עדיף להיות מוסלמי.אין צדק.בעולם הנאור המתקדם כבייכול.הבעל הוא רוח.משועבד למנגנוןהשיקרי וחבל.!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- rami0053
13
אבות מתאבדים
  אב אחד   3/12/13 11:41
ההגיון בדיברי עו"ד נעמ"ת עלוב ואלים והוא ראי לגישת המעורבים. איך הופכים קורבן לתוקף. למה לא נאסרה עד היום, אישה אחת על הצהרות שקר בעינין בעלה.
כתוב תגובה ל- אב אחד
14
הגישו תלונה לביהמ"ש של האו"ם
  Pumik   22/02/14 13:33
yeladeinu.wordpress.com
כתוב תגובה ל- Pumik
15
שואה ופשעים כנגד גברים גרושים
  משה מזרחי   21/01/15 12:57
אני מיתכונן לשבות רעב ולילבוש פיגמה פסים ולקעקע את מספר התיק על ידי. ביד ושם בירושלים אני מבקש לכל איש יש שם יש להקים הנדרטה לגברים שאיתאבדו בגלל שואה של מדינת ישראל כנגד גברים גרושים אני משה מזרחי יוצא מחנה הריכוז של פיליפ מרכוס הפושיע שהרבה גברים סמו כץ לחיהם בגלל הפושיע המטורף פיליפ מרכוס אני נישבע לא לבתר יש לבקש מי בית המישפט בהג צבים למעצרים כנגד כל הפושעים שעוסקים בשואת הגברים בישראל
כתוב תגובה ל- משה מזרחי
16
עצוב ומקומם אך לא מעניין...
  רגע כאן   22/08/15 23:57
😠
כתוב תגובה ל- רגע כאן
17
הכל בחסות החוק
  66אהרון   25/08/15 21:33
אני יתן לכם מקרה אישי שלי . אני נתבע ע"י גרושתי בסכום של כ30000 שקל וזאת על מה ? סכום החוב בנוי על 6000 שקל שאני חייב לה והשאר היא פשוט החליטה לתבוע אותי על מזונות הבן הבגיר שעל פי הסכם הגירושים שלנו אני אמור להעביר ישירות לבן ולא לה . למרות שהעברתי להוצל"פ את הסכם הגירושין שלנו ששם רשום שחור על גבי לבן. הוצל"פ מחייב אותי להפקיד 20000 שח במזומן (סכום שאין לי )על מנת לנהל משפט לציין שהבן קיבל מדי חודש את הכסף במהלך שרות הצבאי שלו
כתוב תגובה ל- 66אהרון
18
רבקה מקייס - האמא של עדות שקר
  די לתועבה   25/08/15 21:52
כיאה לרקע שופטת משפחה רבקה מקייס היתה עו"ד בשדולת הנשים או בנעמ"ת -- עזרה בחקיקת חוקים פמיניסטיות ובהפצת שיטות האשמות שווא. למשל ראה מדריך להגשת תלונות (רובם שקר) "החוק למניעת אלימות במשפחה: חוברת הסבר" משנת 1992 כולל דוגמאות תלונות בכתב יד של מקייס. goo.gl אמנם המדריך הביאה התייעלות מסויימת כאשר בכל תחנת משטרה היו יכולות להיעזר בו במהלך רישום תלונות. להיעזר בדוגמאות טפסי מקייס כקיצור דרך כמו בתפריט במסעדה סינית. - "כן לרשום לי תלונה לפי טופס 1 וגם תוסיף לי את תלונת שופרת המקלחת מעמ' 28." רקבה מקייס שופטת משפחה פ"ת וסגנית נשיא משפחה במרכז היא בעצמה מופת של התסמונת ניכור הורי בילדים מבוגרים. בעצמה תת להורים גרושים ומאז גיל 11 בניכור הורי מאבא שלה הרב שמואל סיראט. האם שופטת משפחה בישראל יכולה בעצמה להתנכר לאביה הזקן? " שֹׁפְטִים וְשֹׁטְרִים, תִּתֶּן-לְךָ בְּכָל-שְׁעָרֶיךָ וג"ו אבות נפגעי מקייס שנותקו מילדים ללא עוול בכפם על ידי השופטת מקייס קראו לה "השופטת הנוקמת". האם מכובדתנו עוד מנפיקה צווי הרחקה גורפת בחיוך, בהינף יד וברעידות בלתי רצוניות?
כתוב תגובה ל- די לתועבה
19
זריקת הילדים....
  טלטול   2/10/15 19:24
ומה נראה לך זה בסדר שגברים זורקים את הילדים שלא אכפת להם והכל נופל על האם ?
כתוב תגובה ל- טלטול
20
קורבנות הפמיניזם הרדיקלי
  פאר   28/08/16 14:40
הגרושים המתאבדים הם הקורבנות העיקריים של הפמיניזם הרדיקלי (מירב מיכאלי, עליזה לביא, זהבה גלאון, מיכל רוזין וחברותיהן) שמשתלט על הכנסת, ובחסותו המצב המעוות הזה נשמר כאפלייה חמורה בחסות החוק כנגד גברים גרושים.
כתוב תגובה ל- פאר
21
אבא מיואש
  הטרור הפמניסטי   16/03/19 22:08
הטרור הפמניסטי שודד ומתעלל בגברים . לאישה מותר הכול ומגיע הכול . היא תרדוף את הגבר ותשדוד כול שקל שירוויח , היא לא תיתן לו לראות ילדים , היא תשאיר אותו מעוקל וחסום בכול מקום . תשאיר אותו בלי פת לחם ...והגבר המיסכן יכנס לדכאון וחיו יהרסו . לגבר אין ברירה הוא עושה דברים קיצוניים כי המדינה והטרור הפמניסטי צדו אותו . הרבה מתאבדים או נכנסים ליואש ודכאון . הגרושה תחגוג לה עם המאהב החדש בקניונים והוא יחפש את עצמו ...
כתוב תגובה ל- הטרור הפמניסטי
22
החוק תמיד לצד האישה
  גרוש מיואש   29/06/19 12:09
גבר שגרושתו רודפת אותו , שמעקלים 100% מהמשכורת שלו , שגרושתו חוגגת בקניונים עם המאהב והוא רעב ללחם , שנמנע מימנו לראות את הילדים , שמגישים כנגדו תלונות שווא והוא רץ ממעצר למעצר מעיקול לתיסכול . לגבר כזה עדיף לברוח ....כן כמה שיותר רחוק . וגם אלו שבחרו להתאבד אני בהחלט מבין אותם . מי שמחוקק כאלו חוקים של אינקויזציה פמנסטית אז שלא יאשים למה גברים אחר כך עושים דברים קיצונים . מטומטם הגבר שמתחתן היום !
כתוב תגובה ל- גרוש מיואש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il