s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פוליטיקה שיפוטית
מאת: יואב יצחק  |  21/08/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כולם אותו הדבר האחד שמור לשני
  ישראל ישראל   21/08/04 15:26
אין דין ואין דיין
הכל משחטים
כתוב תגובה ל- ישראל ישראל
2
האמת השיפוטית-רקובה בדיוק כמו הכל
  שכל עולמי   21/08/04 15:39
לא בגלל הכישורים ולא תמיד בגלל הקישורים, יפסוק מי שקיבל לידיו הכוח פסיקת אמת. אולי אצל יואב יצחק שרון-ביבי-פרס-בן אליעזר והרשימה היא כמעט אין סופית הם כשרים....ואנו העם הטיפש לא רק שלא כשרים אלא נגועים בטריפה. כי אפילו ברומניה קם העם והוריד ממנו את מישטר העריצות. אבל אצלנו בכסות של שלום ובטחון....הכל מותר. מיכרזים לכל המקורב, עמדה בכירה למי שקרוב, ואם פעם חשבנו כי בית המישפט נקי, הרי היום אני בטוח שכולם גם אם לא יודו בכך בפה מלא, ואני מדגיש כולם יודעים את האמת. אוי למי שהיה מנסה לשלם שכר גבוה ללא פרופורציה, לבן של מי שמחליט בועדת מיכרזים....מי יקבל העבודה....הוא כבר היה מושלך לכלא אם מילים יפות. בושה? לא!!! כי בית המישפט והיושבים בו הם חסרי בושה. אחרת לפחות שם לא היו חזיונות כאלו. אבל בעצם מי צריך שם צדק? מה להם אין ועדת מינויים שבשקט אפשר לקרוא למה ועדת מיכרזים? יש ויש. הם גם לא רק דומים לממשלה אלא גם להסתדרות אשר זועקת כביכול לטובת החלש, ובכיסוי האחר שלה מעודדת עושק במוסדות המקורבים לה, כמו "משען" "אגד" ואחרים. אבל למה לא לעשוק את הפועל? למה לא לעשוק את המדינה? למה שיהייה משפט צדק? למה לעשות שלמי שהוא "קטן" יהייה טוב? נו באמת למה???
כתוב תגובה ל- שכל עולמי
3
ומי ישפוט את השופטים???
  פנחס   21/08/04 15:43
את האנטיפטיות והסימפטיות שלהם.
את שכרון הכח שלהם.
את השקפות העולם שלהם.
את הדיקטטורה השיפוטית שלהם
את הגנתם על חבריהם.
את תפיסת העולם הגויית סמולנית מערבית שלהם.
כתוב תגובה ל- פנחס
4
ליצחק יואב
  דני מהצפון   21/08/04 16:07
אין אי- יווני. שרון זך כשלג וכך גם בניו ודוי אפל התמים. אין שום פוליטיקה שיפוטית. אלוהים גמד מושחת לעומת שופטי ישראל בכלל ושופטי בג"ץ בפרט. עדנה ארבל תמיד הייתה בתולה קדושה ולעומתה אמא מאריה ... אני לא רוצה לומר לך מה. גם צ'יץ'יולינה הייתה ונותרה בתולה. אם אתה לא מאמין, תכין 100$ ותבדוק בעצמך.

תבין, הכל שטויות לעומת עסקי הון ושלטון, ממון וצדק (גם הכלבה שלי מסכימה אתי). תפסיק לכתוב ולהציק. הכל היה, נותר ויהיה בסדר. אם אתה לא מאמין תשאל את אריק הנער, פרס תינוק הפלא, ביבי הישר שעבר שינוי והפך לצדיק גמור, אולמרט החברתי, דרעי שסרגל לעומתו עקום וכן הלאה... לבסוף לך לברק (אהרון הכוונה), לפיד ומזוז והם ילמדו אותך יושר מהו ומה מהות המשפט והצדק. בהצלחה חביבי!
כתוב תגובה ל- דני מהצפון
מה רצית להגיד עם ההרצאה לכתה ג'?
  יגאל כהן   21/08/04 18:34
אנחנו עוסקים במשפטים לא ברכילות במכלת!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
אם וכאשר תגיע לכיתה ג' אולי תבין...
  דני מהצפון   21/08/04 22:48
כתוב תגובה ל- דני מהצפון
אל תהיה רע תסביר, אולי אני אבין??
  יגאל כהן   22/08/04 02:45
או שאתה רק מגדף??
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
טול קורה מבין עיניך
  דני מהצפון   22/08/04 09:13
התממויות מסוג זו שהנך מפגין הן התשתית עליה צומחת ומתקיימת השחיתות. בגלל גישות (רצוניות) "לא הבנתי, לא ראיתי, לא הבחנתי", "אין כזו חייה" המושחתים חוגגים ולא חשוב שיואב יצחק עושה מלאכתו נאמנה. אין ספק שיש בעיה קשה במערכות השלטון ובממסד. אבל שורש הבעייה הוא בציבור הרחב שנשאר אדיש ומתעלם מכך ובהשלמת/התממות הציבור נוכח הקליקות, הקומבינות, האופורטוניזם, חוסר הערכים ומצגי השוא. למעשה "מבחן בוזגלו" הוא אופציה בלבד וכשמדובר ב"חברי המועדון" החוק הוא לכל היותר המלצה גמישה עד אין-קץ. מקווה שהפעם הבנת.
כתוב תגובה ל- דני מהצפון
דני, צריך להזהר ולא להתבלבל בין
  פסיכיאטר.   22/08/04 01:31
הכדורים האדומים לכחולים.
כתוב תגובה ל- פסיכיאטר.
אתה כמו רב אלה שבממסד...
  דני מהצפון   22/08/04 11:31
נותן עצות ולא מקיים בעצמך. ברור שלא נזהרת, ערבבת ונטלת את הכדורים בצבעים השונים. אולי אתה, להבדיל מיואב יצחק ומאחרים וביניהם אנוכי, חושב שהכל בסדר ואין שחיתות של ממש. אצלך זה בהשפעת הכדורים. אצל מושחתי הממסד והשלטון זה כנראה מסביות אחרות.

שבוע טוב פסיכיאטר נערץ!
כתוב תגובה ל- דני מהצפון
5
חבר שומר חבר
  ח. אמת   21/08/04 16:13
כולם עשויים מיקשה אחת. חבר מביא חבר. חבר עוזר לחבר. חבר ממנה חבר. אז למה להתאמץ? אם כל כך הרבה אנשים חושבים ש'החבר' אריאל שרון מתאים להיות ראש ממשלה, אז לאן עוד נותר לברוח?
כתוב תגובה ל- ח. אמת
6
אין צורך בהרשעת שרון בדין
  משה, עורך-דין   21/08/04 16:19
יוסי שריד צודק, באמרו כי החלטות מזוז וביהמ"ש העליון מביאות בפועל למחיקתה של עבירת השוחד מספר החוקים שלנו. אך איננו זקוקים להרשעת שרון, כדי להסיק מסקנה חד-משמעית בדבר השחיתות שבה הוא נגוע. איש זה, שבמשך שנים רבות הולעטנו בסיפוריו על הליכוד הפנימי ועל היחסים העמוקים השוררים במשפחתו, ואשר בניו מתגוררים עמו באותו בית-אחוזה, לא ראה, לא ידע ולא שמע דבר על כך שבנו יקירו עומד להרוויח מיליונים, בעבודה שבעצם אין לו בה הכשרה מיוחדת. במשך שנתיים שומר אותו בן על זכות השתיקה, לא בקשר לעצמו אלא בקשר לאביו, והאב הצדיק אינו פונה אליו פומבית - ולוא רק לשם הרושם הציבורי - בבקשה לחדול משתיקתו, שכן אין למשפחה ולו-עצמו מה להסתיר. המשטרה נמנעת מלערוך חיפוש בבית המשפחה, בשל חסינותו של האב, והלה, שהוא ראש הממשלה, אינו מטלפן למפכ"ל המשטרה ואומר לו: "אדוני המפכ'ל, עם חסינות או בלי חסינות, ביתי פתוח בפני שוטריך ואתם מוזמנים לחפש בו כרצונכם, שכן מצפוני נקי ואין לי מה להסתיר".

כך הייתי נוהג, אילו נטען בציבור ללא הצדקה כי אני או בני עברנו עבירות פליליות חמורות. וכך היה נוהג כל אדם סביר, שמצפונו נקי והואשם ברבים בהאשמות-שווא. לבטח היה נוהג כך כל איש-ציבור סביר.

יתכן שמזוז צודק במסקנתו, כי אין די ראיות להרשעה פלילית המחייבת הוכחה שמעבר לספק סביר. ואולם, מאחר שאינני בית משפט פלילי, לדידי אין צורך בשיקולי מזוז ובכאבי הבטן שלו, ודי לי במה שכתבתי עד כאן, להגיע למסקנה האישית כי אריאל שרון הוא פוליטיקאי מושחת שלקח שוחד באמצעות מתן סכומים גדולים מאוד או הבטחת תשלומם לבנו, גלעד שרון. העובדה שהתקשורת והפוליטיקאים מניחים לשרון להוסיף לכהן בתפקידו, למרות שהם מבינים היטב דברים פשוטים אלה, רק בשל סטייתו הפתאומית שמאלה - לצורך השגת יחס זה מהם וממזוז - מעידה על שחיתותם-הם.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אתה צודק,האיש מושחת
  4456   21/08/04 17:55
אבל זה לא קשור לסוגיות משפטיות או פליליות.בפעם הבאה שיהיו פריימריס בליכוד,המושחת הזה יובס באופן ברור מאד.
כתוב תגובה ל- 4456
לא הייתי ממהר
  אבי יריב   21/08/04 18:53
להסיק מסקנות באשר לקריסתו בפריימריז בליכוד וזאת :
א' משום ששם בליכוד אוהבים מושחתים . שחיתות אף פעם לא הייתה מחסום בפני מי שרצה להתקדם בליכוד .
ב' משום שכמעט שאין מפלגה שאין בה שחיתות . אומנם לא כל כך ממוסדת כמו בליכוד , אבל תן להם מספיק זמן וולוו , או כיסא והם יהפכו לכאלה .

אלא שבמה שנוגע לאריק , אני אומר לך שזה חלק גנטי ממנו.
אני מכיר אותו עוד מכפר מלל. כבר אז הוא היה כזה . אלא שבמשך השנים הוא הלך והשתכלל ,הפך לעז מצח , והתחיל לעסוק בשחיתות בגדול , הכי גדול שאפשר .
ואנחנו קבלנו אותו בהכנעה בלתי מובנת .
לא הסתאבנו גם אנחנו ?
כתוב תגובה ל- אבי יריב
יריב, אתה הרי תמיד תמהר להתיז רפש
  א.ג   21/08/04 20:02
יריב תכניס לך לראש, גם אם יהיה הליכוד עוד מאה שנים בשלטון, הוא לא יגיע לקרסולי השחיתות של העבודה ואמו הורתו מפא"י.

אתה יכול לספר סיפורי סבתא לילדים שנולדו היום, אבל לא לאלה שזוכרים את השחיתות המפאיניקי"ת משך שנות דור.

בניגוד לאנשי העבודה שגנבו את כספי המדינה, כספי קרנות הפנסיה, כספי קופת חולים, כספי בנק הפועלים ,כספי השילומים מגרמניה ועשו בהם כשלהם, כרגע החשד נגד שרון בפרשת סיריל קרן שהוא קבל הלוואה על מנת לכסות את חובות הבחירות, והלוואה זו שמשה כשוחד.
גם בפרשת האי היווני לא מדובר בכספי מדינה.

בכל מקרה, הוא עדיין לא נמצא אשם.

אני מניח שלצפות למעט הבנה אצל מי שמעיד על עצמו כי הוא בעל "20 שנות לימוד" ו"מ"פ בשריון" (עאלק!), זו בקשה מוגזמת.
כתוב תגובה ל- א.ג
פרזיט .
  אבי יריב   21/08/04 20:57
קראת את עיתוני סוף השבוע , או שאתה עסוק בעסק הפרטי שלך ?
אם לא קראת , קרא , ואח"כ תדבר על גנבים הגונבים את כספי המדינה .
דומבה , ידידך ,חובש הכיפה העלה את הגניבות לדרגות שלא היו כמותם . בחודש אחד , העביר יותר כסף להתנחלויות משגנבו כל גנבי מפא"י במשך 35 שנים .
אז קצת צניעות - מה אני מדבר , אצל הפרזיט איש הקו קלוקס קלן יש בכלל בלקסיקון דבר כזה שנקרא צניעות - פרזיטיניו .

מי מדבר רק על שרון ? שוטה שכמותך . מדברים על ממסד שלם, שלא גונב, אלא שודד לאור היום את קופת המדינה . ותודה שם מונח הרבה מאוד כסף . חברו יחד שרים מנכ"לים , ראשי ההתיישבות ביש"ע , עם דוברים ואנשי יחסי ציבור ויחצנים , שאכן כן , לוקחים דוגמא מהראש , כשכל הוויתם וכל עיסוקם הוא לכופף ,לעקם, לרמות ,לקרוץ, ולעוות את החוק והמציאות בכדי לגנוב עוד ועוד ועוד ,והכל בעזרת השם/מות ו"לשם שמים" כביכול. ואתה ושכמותך עוצמים עיניים ומברברים שטויות וברוב חוצפתכם עוד מעיזים להטיף מוסר .
יפה שתיקה לחכמים . אבל מכיוון שאינך נמנה עמם אז תמשיך לקשקש.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
יריב, מכיוון שלא הבנת אז שוב בשבילך
  א.ג   21/08/04 22:12


תשנן : גם אם יהיה הליכוד ובשבילך גם הימין והדתיים עוד מאה שנים בשלטון, הם לא יגיע לקרסולי השחיתות של העבודה ואמו הורתו מפא"י ויורשיהם הורסי המדינה היום.

וגם אם יהיו מאתיים "דומבים" עם היד על ברז הכספים לציונות האמיתית, הכספים שיעברו דרכם לא ידמו ולא ישוו לכספים שאנשי העבודה גנבו:

את כספי המדינה, כספי קרנות הפנסיה, כספי קופת חולים, כספי בנק הפועלים ,כספי השילומים מגרמניה ועשו בהם כשלהם.

המיליארדים שמחקו לקיבוצים ולמושבים.
ועוד לא דברנו על מאות המיליונים שתנועות השמאל הישראליות האנטי ציוניות שמקבלים מהאיחוד האירופי.
אז מי שמקשקש כאן (ויותר גרוע, מעליל) זה אתה.

לא שהקשקושים שלך מפריעים לי, להפך אתה די משעשע,בעיקר כשהקשקוש בא בליווי של התפרקות כמו בתגובתך זו.
כתוב תגובה ל- א.ג
כן פרזיט עלוב נפש
  אבי יריב   21/08/04 22:57
איש כוחות הביטחון לשעבר . את תורת ההשמצה ינקת כנראה עם חלב עמך .
ממש כמו אלה המדברים על הד.ד.ט .
אי אפשר להוציא לך מהראש את השנאה שלך לשמאל , כמו שבודאי תטען שאי אפשר להוציא לי מהראש את שעט הנפש והגועל שאני רוחש ליפי הנפש המדברים על הציונות האמיתית ומזכירים בנשימה אחת את המתיישבים "על תנאי " ביש"ע.
ובשביל אלה נכון לגנוב? ואתה עוד מכשיר את השרץ.
ואיך ? ע"י זה שאתה אומר שיש גנבים גדולים ממנו . אז כבר הסכמנו על העיקרון שהוא גנב . עכשיו אנחנו רק מדברים על כמות הגניבה .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
רגע של עברית ליריב ועוד כמה הערות
  א.ג   21/08/04 23:48
כותבים : חלב אמך.

ולא : חלב עמך.

כמו כן כותבים : שאט נפש.

ולא : שעת נפש.

עאלק "20 שנות לימוד".....

אפרופו שעה, יתכן והגיעה השעה שתכניס לראשך כי לא הסכמנו על שם דבר :

בדבר הפרזיטיות, אתה שוכח מי משנינו משלם מסים ומי מקבל קצבה, אז הנה אני מזכיר לך.

בדבר ההשמצות, מי ינק את תורת ההשמצה עם חלב אמו יריב ??? שאתה תדבר על משמיצים??? אתה הרי יכול לפתוח את האקדמיה הגבוהה ללימודי השמצה, אז שב בשקט.

בדבר הגנבים, שכח מזה, אף אחד לא גונב, כי גנבים סופם לעמוד לדין ועדיין אף אחד מאנשי הציונות האמיתית לא עמד לדין ורק אתה מתיז בוץ.

.

כתוב תגובה ל- א.ג
תמשיך לעסוק
  אבי יריב   22/08/04 01:53
ברגע של עברית , פרזיט עלוב.
לגופם של דברים אתה עני דל , וריק . שום תרומה לעניין מלבד פיתוח העסק הקטן שלך לאחר שסולקת מהצבא . נו מה אפשר עכבר לדרוש מבעל I.Q כשלך .
כשאצלך נופל "רגע של עברית" , אתה שולח אותנו אל המקלדת , היא האשמה .
חוסר ההבנה שלך אל האחרים היא תוצאה של תסכול ורגשי נחיתות של פלצן מצוי .

אז כבר אמרתי לך בכמה הזדמנויות שאתה העונש של עצמך . אנחנו ,תודה לאל יכולים להיפרד ממך בכל עת שנרצה . אתה תסחב את עצמך לעולם . לחיות עם אחד כמוך הוא עונש די גדול שאין צורך להוסיף עליו . ואם לשפוט על פי דמותך המצטיירת מיציאותיך , גם מגיע לך לחיות עם טיפוס כזה .


כתוב תגובה ל- אבי יריב
מצב קלסי
  א.ג   22/08/04 09:59
כשתופסים אותך עם המכנסיים למטה וחושפים את בורותך, אזי באה ההתפרקות באופן כזה שאתה ממציא לי ביוגרפיה חדשה,שוכח מי הפרזיט,ולמי יש I.Q בגובה הדשא.
קח לך עוד "20 שנות לימוד" ואח"כ תחזור אלי קצת יותר חכם.
הרי אמרת,תמיד אתה יכול לעשות את זה.
כתוב תגובה ל- א.ג
פרזיט שקרן
  אבי יריב   22/08/04 12:17
עד עכשיו כשמנינו את כל מגבלותיך והדפקטים שאתה לוקה בהם, ביניהם לא היה השקר מהתכונות הבולטות שחייבו התייחסות מיוחדת . לא שכל מה שספרת היה אפילו קרוב לאמת – היה רחוק ת"ק פרסה- אבל נטינו ליחס זאת ללשון ההגזמה שנוקטים בה בני תמותה כשהם מנסים להרשים מישהו. ( ואתה הרי חי רק על רושם . למטרה זו "צרפת" אליך את כפיליך , חברי המועדון הפאשיסטי הישראלי , והתחזית בשמות משמות שונים , הכל בכדי להאדיר את קולך הנבוב. לאן הם נעלמו כולם ? ספר לנו שנדע. ) .

היום הגדלת לעשות. ועל כן מכאן ואילך נוסיף לך גם את התואר המפוקפק של שקרן .
וזאת על שום שאתה מיחס לי דברים שלא אמרתי . והרי אתה מתפאר (המעט שאתה יכול להתהדר בו ) שאתה מכיר את כל רזי המחשב , ושאתה מנהל ארכיון של יציאותיך , ואיך אתה אומר , של התפרקויותיך ,
אז חפש במחילה מכבודך האבוד , היכן אמרתי את מה שאתה מיחס לי. פלצן עלוב .

נ.ב . ה- I.Q הנמוך שלך ממש מתבקש מגחמותיך, "יציאותיך" ו"התפרקויותיך" ( את אלה המילים אתה מצליח להבין בקלות ) ואופן התנהלותך . די באלה בכדי לאבחן ולקבוע שהוא משוטט לו בודד בחלל הריק באישיותך ובראשך, ונוחת אי שם בסביבות המינוס.

אין צורך בבדיקה נוספת.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
איפה יוסף ק.
  זלמן אברמוביץ   22/08/04 21:26
איפה כל החברים הטובים, איפה יוסף ק?א.ג על הבריקדות ואף אחד לא עוזר לו?ככה משאירים פצוע בשדה הקרב? או שהוא כבר נמאס על כולם בפזמוניו החוזרים.עזוב אותו יריב ,עזוב אותו-צער בעלי חיים...
כתוב תגובה ל- זלמן אברמוביץ
שרוליק, מזל טוב על השם החדש
  א.ג   23/08/04 00:04
יתכן שכולם הגיעו למסקנה כי לטפל בבורים כמוך וכמו יריב, מספיק חונך אחד.

תחשוב על זה.

אמנם יש בך ניצוצות טיפשות "יריביות" וגם להתחזות כבר למדת (אמנם באופן די עלוב) אבל כפי שאמרתי לך כבר פעם, אתה צנון יבש ליד יריב.

תרענן, תלמד להיות עסיסי כמו יריב.
אל תאכזב.
כתוב תגובה ל- א.ג
עדיפות
  זלמן אברמוביץ   23/08/04 06:49
עדיף צנון יבש כמוני על תפוח רקוב כמוך.
מאחר ואני מופיע באתר במספר שמות -חלקם עדיין לא ניגלו לך ועל כן אתה לא מגיב עליהם,נכונה שוב התאוריה הפבלובית לגביך, כמו שהכלב מזיל ריר לצלצול מוכר כך אתה מגיר שנאה לשמות קבועים. מסור ד"ש ליוסף קופ מזמן כבר לא ראינו אותו..
כתוב תגובה ל- זלמן אברמוביץ
לשרוליק, חבל לבזבז זמן בחיפוש אחריך
  א.ג   23/08/04 13:12
דע לך כי יש באפשרותי לזהות אותך גם תחת שמות אחרים.
כבר ראית את זה וגם יריב מכיר את זה טוב טוב.

העניין הוא שצריך להשקיע בזה מעט זמן ואתה לא שווה את זה.
לבזבז זמן על תגובות עלובות ואפורות ?

אני מעדיף להשקיע ביריב עסיסי ומתפרק.
כתוב תגובה ל- א.ג
זלמן , עיקר שכחתי
  אבי יריב   23/08/04 18:53
בין שאר התכונות הפלצניות שהפרזיט, השקרן, מכוחות הביטחון, הפאשיסט ממועדון הקו קלוקס קלן הישראלי ניחן בהן , זו היהירות . הוא שחצן עד להחריד. הוא בטוח שהוא הוד קדושתו האפס ואין בלתו. אין בלבו – אם בכלל יש לו דבר כזה - אפילו שמץ של ספק באשר ליכולתו לשכנע שהוא משהו יותר מאפס אחד גדול.

( באחת הפעמים הזכרתי לו את הסיפור שהיה נהוג לספר בחוגינו – לא בחוגו- שכשהקדוש ברוך הוא חילק את השכל ליצורים , האדם שהיה זריז הקדים לחלוקה וזכה לקבל מנה גדושה ממנו . ככל שאיחרו להגיע , נותר פחות לחלוקה . וכשנגמר כל המלאי התחילו לחלק דרגות ) . והוא כנראה הגיע מאוחר מאוד .

זו דרך אגב תכונה שאבותינו כבר היו מודעים לה , והם ידעו לבטאה יפה בפתגם הארמי הידוע "איסטרא בלגינא קיש קיש קריא" . לשון אחרת , טיפש שמרבה להתרברב , או מטבע בכד ריק עושה רעש גדול .
איזה ביטוי יפה המטיב לאפיין את הפרזיט השקרן נשוא ענייננו.
לתשומת לבך!!!
כתוב תגובה ל- אבי יריב
יריב נעבעך, היום קוראים לו זלמן מחר
  א.ג   23/08/04 19:10
יהיה לו שם אחר, אז מה יהיה ?

אתה צריך לבקש ממנו רשימה של השמות שהוא מתכוון להשתמש בהם להבא, כדי שתדע באיזה שם לפנות אליו.

בעניין פשיסטים תקרא שוב את תגובתי בעניין הזיקה בין הבולשביזם לפשיזם ותפנים.

בעניין הדרגות, רגשי הנחיתות כנראה הורגים אותך ולכן מוטב כי תפנה לאיש מקצוע בנושא, אל תזניח !

בעניין הטיפשות, לא כולנו בעלי "20 שנות לימוד" כמוך ולכן קשה לנו להבין את המאמרים המתפרסמים כאן, אני מבטיח כי אלך לספריה ב"בית הריאלה" כדי להחכים קצת יותר.
כתוב תגובה ל- א.ג
כל פעם שמזכירים
  אבי יריב   23/08/04 01:16
לפרזיט השקרן את עובדת העמדת הפנים שלו , ואת רב פרצופיותו הוא מתרתח ומתחיל בהתפרקות . פשוט בזבוז אפילו לחשוב על הפרזיט השקרן במונחים של דמות מיתולוגית , אבל זה מה שעולה בדעתי בשעת לילה מאוחרת זו : יופיטר אתה כועס אתה לא צודק . ולפרזיט ... גם משקר
כתוב תגובה ל- אבי יריב
יריב, לא תצליח להפוך את היוצרות
  א.ג   23/08/04 09:41
אתה הוא השקרן,המתחזה והמתפרק.
טמבלוביץ, האם אתה מסוגל לציין באיזה שם ומתי העמדתי פנים ?

והערה נוספת, תגובותך אינן גורמות לי לכעס, להיפך, אמרתי לך כבר כי אתה הוא הבידור שלי בהפסקות.

תמשיך ואל תאכזב !
כתוב תגובה ל- א.ג
פצלה . אתה לא עובד יותר מדי ?
  אבי יריב   23/08/04 11:32
כל כך מעט הפסקות יש לך .
אני מבין שאתה " צריך לפרנס אותי" , נכון פרזיט שקרן ? אבל בכ"ז , משהו לנשמה יתרה לא תשאיר לך ?
אבל במחשבה שניה , פאשיסטים לא עושים שום דבר לשם שמים . הכל מתוכנן למען הכסף.
אז אל תפריע לעצמך . תמשיך לעשות לביתך , ותשאיר אותנו חופשיים ממך.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
וויטמינים יעזרו לך לחיזוק הזיכרון.
  א.ג   23/08/04 13:36
1. אתה תמיד שוכח מי מביננו משלם המסים ומי מקבל הקצבה, אז הנה אני מזכיר לך.

2. שכחת כי הפשיזם הוא תוצר של הבולשביזם,לו לא היית מבריז בשעורי ההיסטוריה במסגרת "20 שנות הלימוד" שלך, לא הייתי צריך להזכיר לך.
לכן אתה הוא הפשיסט האולטימטיבי התומך בפשיזם הפלשתינאי רצחני.

3. שמעתי שוויטמינים מסייעים לחיזוק הזיכרון, אל תזניח !
כתוב תגובה ל- א.ג
אם פונים לקוראים
  אבי יריב   23/08/04 17:24
( זה נוסח חביב על חברי מועדון הקו קלוקס קלן ועל הפאשיסט הפרזיט השקרן בפרט ) אז בבקשה, אבל כל האינפורמציה .
כי מה כבר אפשר לדרוש משקרן פתולוגי , שיודע להטיל רפש בכל מי שאינו חושב כמוהו.
ולכן , להלן היא מוגשת כשרות חינם לקוראים .

הנה שוב חוזר הפאשיסט השקרן מבית הקו קלוקס קלו הישראלי וכדרכו ( תעקבו קצת אחרי דבריו ותיווכחו בעצמכם ) מתחיל לעסוק במחזור. זה מקצוע נוסף שהוא רכש בו מיומנות גבוהה. הוא ממחזר את החומרים משל עצמו ושל "הכפילים" שלו מהמועדון . ( זאת הוא עושה כל אימת שהוא נקלע למצוקה והוא נשאר חסר "תחמושת" )
אם חשקה נפשכם הקוראים להעמידו במבחן קטן תשאלו אותו היכן הם חבריו : יוסף ק. ירון חי - אילו שתיים מתוך גלריית הדמויות שייצר לעצמו והתחזה בהן עד לפני מספר חדשים, וחמוש אתם כדי להאדיר את הד טיפשויותיו הוא היה זקוק לתימוכין , יצא כביכול למאבק ב"בולשביזם"/ פאשיזם על פי תפישתו העקומה והמעוותת .

האיש מצהיר שהוא היה שייך לכוחות הביטחון עד שסולק משם.
אח"כ , עשה שימוש בידע שצבר בעת שירותו ופתח "עסק עצמאי" , בו הוא ממשיך לעשות שימוש בידע ספציפי שרכש בעת שירותו הצבאי והוא מדי פעם מאיים על קוראיו שיש בידו יכולות לדעת מי ומי הוא הכותב , ועוד פנינים מסוג זה או אחר.

מעבר לזה הוא טוען על התחזויות כשהוא בעצמו מסתיר את שמו . כינויו א.ג הם ראשי תיבות של אבר גדול , - זה על פי דבריו הוא .
לדעתי יש לו גם פה גדול ולא נקי במיוחד.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
חרטה ברטה
  א.ג   23/08/04 18:51
אינני יוסף ק וירון חי.

יריב לא יעזור לך, לא תוכל להדביק תכונות שלך לאחרים.

נשארה לך תחמושת עלובה וחלודה כדוגמת שטות זו (שגם אתה יודע שהיא קשקוש,( או שאני נותן לך קרדיט גדול מדי ואתה באמת כל כך טיפש להאמין לשטויות שלך).

גם הניסיונות שלך להוריד את רמת הוויכוח מתחת לחגורה לא יצליחו,ניסית את זה כלעג לגודל, חטפת אותה בחזרה ועכשיו אתה נתלה בזה כמוצא שלל רב.

לסיכום, אתה השקרן, המתחזה והבור והוכחתי את זה כאן עשרות פעמים..
כתוב תגובה ל- א.ג
פרזיט שקרן .
  אבי יריב   23/08/04 23:06
להלן סיכום קצת אחר משלך .

א. לא יעזור לך כלום , גם לא אלף הכחשות . לא תוכל להיפרד לעולם ( לפחות כל עוד תמשיך ללכלך את האתר בהתפרקויותיך / יציאותיך ) מהדמויות שיצרת .
על כך כבר נאמר: "הגולם קם על יוצרו".

ב. חרטה ברטה הם כל קשקושיך .

ג. גם אם תחזור על הדברים אלף פעם ועוד פעם , זה נדבק בך כמו רפש לנעל .

ד. ובמה שנוגע לרמת הויכוח , כל כמה שנמוך הוא גבוה בשבילך , פאשיסט שחצן .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
ניסיון עלוב לחקות אותי, שיערב לך.
  א.ג   23/08/04 23:45
ממש מעורר רחמים.
כתוב תגובה ל- א.ג
אופס... העיקר שכחתי...
  א.ג   23/08/04 14:31
בעניין שקרנים...

אדם בעל "20 שנות לימוד" לא יעשה שגיאות כתיב ויהיה בקי בהיסטוריה אלמנטרית, ומכיוון שכתיבתו של יריב "נקייה משגיאות" והוא גם "בקי ביותר בהיסטוריה", לכן יריב באמת בעל "20 שנות לימוד".

אדם שמכריז על עצמו כי הוא "מ"פ בשריון", לא יכול להיות שהוא בעל עמדות של איש תנזים (למחבלים מותר לרצוח יהודים...) ולכן מכיוון שיריב אינו מצדד בתנזים, הוא באמת איש שריון...

אפשר תמיד לשאול את האנשים הבאים בעניין אמינותו של יריב:

זיוה ירקוני
ס.ארבל
הצנזור
גיא הדר
יוסף גלילי
עוזר משיח
דוויד
צפריר
כתוב תגובה ל- א.ג
וחוצמזה , תגיד זלמן
  אבי יריב   23/08/04 10:00
לא נחמד לראות את הפרזיט השקרן , הפאשיסט הזה מתפתל , מחליף פוזות , פעם מטיף בשער , פעם מורה נלעג , ופעם סתם אפֶּצָלֶה.
למה לקחת לי את ההנאה הזאת?
כתוב תגובה ל- אבי יריב
עלוב נפש, מצאת בכל האתר אוויל נוסף
  א.ג   23/08/04 11:17
ויחיד שתומך בך ?
אתה חייב ללמד אותו פרק בהלכות התפרקות עסיסית.
תשקיע קצת, בין כה אין לך מה לעשות בין התחזות להתחזות.
כתוב תגובה ל- א.ג
עליבות
  א.ג   22/08/04 21:28
לפעמים אני תוהה לעצמי האם זה ראוי להתעמת עם מגיב בעל רמה כל כך נמוכה כמו שלך.

גם ספקולציות אוויליות (של מי שנוהג תמיד להתחזות) כי אם אחרים שנהגו להשיב לך כגמולך אינם מגיבים, אזי הם כולם היו א.ג .

וגם לא להבין למה התכוונתי כשאמרתי כי אתה תמיד יכול לחזור, הרי אתה אמרת כי השליטה על התגובות נתונה בידך ואתה יכול להחליט אם להגיב או לא ולכן לאחר שתשלים "20 שנות לימוד" תוכל להחליט לחזור ולהגיב.

אין פלא, מעולם הבנת הנקרא לא היה אצלך משהו.

בסה"כ התפרקות לא רעה.

אפרופו התחזות, ד"ש ל :

ס.ארבל
זיוה ירקוני
הצנזור
גיא הדר
יוסף גלילי
עוזר משיח
דוויד
צפריר


כתוב תגובה ל- א.ג
זה יהיה כבוד לשרון שהפרחחים בליכוד
  פוצו   22/08/04 12:55
יצביעו נגדו עם כל הפייגלינים המגעילים
כתוב תגובה ל- פוצו
מכל דבריך המלים החשובות ביותר הן..
  יגאל כהן   22/08/04 02:44
סטה שמאלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
על זה אתה עורם את כל המשפטפטת שלך!!
וזה מעיד רק על פנאטיות!!!!!!!!
סליחה,לא מתכוון להעליב.
באמת.
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
7
ארבל
  ריטה   21/08/04 17:30
איך זה שנתנו לארבל להשתולל כל-כך הרבה שנים?
כתוב תגובה ל- ריטה
קליקה, חברה! לא שמעת על כאלה?
  זמיר - לריטה   21/08/04 22:16
כתוב תגובה ל- זמיר - לריטה
8
פניה אישית אל נשיא בית המשפט העליון
  שקד   21/08/04 17:35
כב' הנשיא!
אין ספק- תיק קשה הוא תיקו של שרון, ברם, אין זה אומר כי יש להתעלם מראיות מבוססות, המאוששות את הטענה כי אכן מדובר בשוחד. עומד על כך בפירוט כב' השופט חשין בדעת מיעוט.
אכן- היה עליך לשקול גם שיקולים נוספים, כגון השלכות פוליטיות של ההחלטה, כי הרי בין עמינו אנו חיים...
יחד עם זאת- לאור בדיקתך נוכחחת, ללא ספק- כי מדובר במעשים חמורים ביותר, בהם נתנו לאדם לא מיומן כספים עצומים, ללא כל הצדקה. באם במקרה שכזה אין המדובר בשוחד מפאת הקושי בהוכחת הכוונה- עד היכן נגיע? הרי בכך נפרצה הדלת באופן סופי ולהבא כלל לא ניתן יהיה להגיש כתב אישום בגין עבירת השוחד כנגד אנשי ציבור. זוהי הסכנה של מדרון חלקלק.
לטעמי- טעו חברי המותב בהחלטתם. זהו מקרה קלאסי של שוחד חמור.
כתוב תגובה ל- שקד
כבוד הנשיא לא קורא תגובות כשלך!
  זמיר - לשקד   21/08/04 22:15
כתוב תגובה ל- זמיר - לשקד
אריק שרון לא עמד למשפט בפני בגץ..
  יגאל כהן   22/08/04 02:51
האם את האמת המשפטית הזו קלטתם או עוד
לא??
מזוז נבדק האם בדין פעל!!!!!!!!
ואתם והעותרים עושים מסכ'רה מהענין!!!מערבים רגשות נקמה עם בורות!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
9
די נמאסת
  המבואס ממך   21/08/04 17:44
אתה כבר יוצא לנו מכל החורים !
ועוד לא שמעתי אותך אומר משהו על מזוז? למה ?
אני כן שומע אותך מצפצף כבר חודשים נגד ארבל .
לא כדאי לבדוק את מניעך האמיתיים? להאמין שאתה צדיק הדור ?

רק חמורים אינם משנים דעתם , זוכר ?
כשארבל א' פסקה א' היה בסדר? למה ב' לא ?
כי א' תואם את דעותיך וב' לא ?
כתוב תגובה ל- המבואס ממך
מה קרה? אתה לא אוהב עובדות קשות?
  זמיר - ל"מבואס"   21/08/04 22:13
כתוב תגובה ל- זמיר - ל"מבואס"
10
הלקח
  גלילי   21/08/04 17:55
הפרשה הנוכחית מחייבת את המסקנה עתיקת היומין של הרומאים: המשפט אינו איזו הגות מלומדת של קדושים ויראי שמיים אלא אמצעי שילטון המשתמש ברטוריקה שקרית על מנת להצדיק את המסקנה אותה קבע מלכתחילה, בשירות בעל השררה.בישראל, המערכת משרתת את עצמה וחותרת לכוח מוחלט.קרוב לודאי שתוצאה איומה זו היתה נחסכת אילו בעלי התפקידים היו מונעים על ידי יושרה אישית , בלעדיה אין. בהעדרה , אין אבסורד שלא ניתן לנמק בק"ן טעמים .
כאשר השיטה חסרת יושר ואטומה להפליא, המטרה היתה לגונן על הממסד כרגיל , גם כאשר כל הפגמים האפשריים דבקים בגיבורי הסיפור .... הציבור יבין ,ישפוט וישכח.
פרט לכך, מה ניתן להוסיף על דברי המגיבים כאן המציגים עמדות צודקות אך חסרות כל נפקות מעשית בדורנו?
כתוב תגובה ל- גלילי
המערכת משרתת את עצמה וחותרת לכח
  מוחלט, דיקטטורי !   21/08/04 19:31
ולכן הגיע העת לשים לה רגל...

מאחר והמנהיגים והרשויות, אינם מכבדים את טובת העם, הציבור והחוק, אין חובתו של הציבור לכבד אותם !!

זכותו וחובתו של העם ליטול את המושכות,
להעיף את כל המערכת המושחתת,
ולהקים שלטון חדש, חסר זדון ושררה.

שרון אינו רחוק מרגע ביטול הדמוקרטיה
בשם 'הבטחון והשלום'...
כתוב תגובה ל- מוחלט, דיקטטורי !
שינוי דעה
  יקוב   21/08/04 19:35
שינוי דעה יכול לנבוע אף כתגובה לאתנן מתאים (עיין ערך גולפרב - רבין)
כתוב תגובה ל- יקוב
11
יואב,בלי להגזים, אתה נותן לנו תקוה
  יגאל כהן   21/08/04 18:35
לעתיד טוב יותר.
אם לא יתפרו לך איזה חליפה !!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
תגובה ליגאל המאוס
  שירה   21/08/04 23:12
גם פה אתה נמצא? איזה טיפוס דוחה אתה. מה יש לך נגד יואב יצחק שמוצא תמיד את האמת שמתחבאת מאחור וצודק בד"כ בכל מה שכותב.
כתוב תגובה ל- שירה
שירה,אנחנו עוד נהיה ידידים את ואני.
  יגאל כהן   22/08/04 02:41
וזאת משום שרק אי הבנה ביננו.
אני מעריץ גדול של יואב ,וחושב שעד עתה צדק בכל!!!!
הבנת אותי משום מה הפוך.
עכשיו משהגענו לטעות, בואי נתקדם וננסה להבין את הסיבה לטעות שלך.
משתמע מדבריך שישי ביננו ויכוח אחר, כנראה בענין ביבי או לה-פיד.
אז אני מסכים שנפתח את הויכוח ואם תשכנעי אותי אני אתמוך בדעתך.
אבל בבקשה, אני קצת רגיש,
אז בלי אלימות.
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
12
יד רוחצת יד גם בעליון ומצבה לתמימות
  מנפגעות המערכת   21/08/04 19:51
בין שאר הרעות החולות, בהן נגועה מדינת ישראל, מצויה מגפה קטלנית במיוחד: תקראו לזה חבר מחפה על חבר, יד רוחצת יד, כסת"ח או איך שלא תרצו. המשמעות היא אחת ואין בלתה: שמור על הישבן שלי ובבוא היום אני אגמול לך ואגן על הישבן שלך. וזה ממש לא משנה, אם אנחנו לא ממש מתים זה על זה.

מה שהתחיל כחברות סביב המדורה עם סיפורי צ'יזבטים חינניים בפלמ"ח, התרחב לסאגת החברים לנשק תחת אש והתדרדר לאט לאט לסחבקיות הדביקה והמבחילה, שאנחנו מכירים כיום: כל ישראל חברים (חסר למי שלא!) ואנחנו נגן אחד על החברים שלנו, גם אם רצחו ופשעו, אחרת בשביל מה יש חברים?

בית המשפט העליון לא נקי מהמכה הזאת, שמסווה עצמה לרוב תחת ערכים נעלים של רעות אמיצה ומסורה ושל נאמנות ללא פשרות. פסק הדין בענין האי היווני הוא דוגמא קלאסית לכך. אני מסופקת, אם כל שופטי העליון מתים על עדנה ארבל. סביר להניח שלא. סביר מאד להניח, שאילו עדיין היתה מכהנת כפרקליטת מדינה, היו נועצים בה חיצים חדים על המלצותיה הסותרות ועל התנהלותה האנוכית והתמוהה בפרשת האי היווני.
אבל, מה לעשות, שארבל מונתה לעליון, ועכשיו היא חברה במועדון ובטח לא מטילים רפש בחברה טובה. אחרת, מי יודע מה היא תכתוב על החלטות שלנו בעתיד ואולי היא סתם תחמיץ לנו פנים בבוקר. כולנו רוצים אווירה טובה, אפילו טובה לכאורה. לחזור הביתה בשלום. חיה ותן לחיות. מי צריך ליפול לפה שלה? ולפה של דורית בייניש? עוד שנתיים דורית תהיה נשיאה. אני צריכ/ה שהן תסמנה אותי? שיכניסו אותי למחברת השחורה? להעביר את פסק הדין וזהו. מת.

בית המשפט העליון הוא ראי החברה, בה הוא יושב ובחברה רקובה, של שחיתות ושל אדם לאדם זאב, גם בית המשפט העליון כבר לא נוצץ כטל הבוקר. אולי לא ניתן לצפות ממנו לכך. מי שתלה תקוות בהחלטת בית המשפט העליון, יכול להאשים רק את עצמו בעוורון ובתמימות ילדותית.

ואין פשע גדול יותר בישראל של שנת 2004 מתמימות.
כתוב תגובה ל- מנפגעות המערכת
מילים כדורבנות -ומה הלאה ?
  רן1   21/08/04 20:43
מסכים עם כל מילה שלך.
איך ממשיכים מפה והלאה ?
אף אחד לא מוכן להיות דון קישוט משפטי ולכן נראה כי כך המצב ישאר.
כתוב תגובה ל- רן1
חמודי, מה שהיה הוא שיהייה
  לרן1   21/08/04 21:45
והכלבים ינבחו והשיירה כלומר המושחתים יחחגו בגיבוי של העם הנהדר בעולם. אם בעול השחיתות ברמה מסויימת כאן היא הרבה יותר ,כי אנו הטובים ביותר. דיין ז"ל רצה שינהייה ככל העמים עם פושעים...אז אנחנו כמו בכל דבר הכי מצליחים. כאן בעזרת ביבי וטיבי לא ישאר כלום לנו הטיפשים. אנו נמשיך לילל והם ימשיכו לגנוב בחסות בית המשפט העליון.
כתוב תגובה ל- לרן1
שפתיים תישק/י !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  יגאל כהן   22/08/04 02:48
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
13
האם זו גזרת שמים ?
  רן1   21/08/04 20:31
איך אפשר לעבור לסדר היום מבלי שהנושא נבדק לגופו ?
אחת הדרכים להחזרת שלטון החוק לעם היא חבר מושבעים מקרב העם.רק כך שלטון היחיד המוחלט של היו"מש יעבור אלינו .
לצערי הדבר לא יקרה וחבל.
כתוב תגובה ל- רן1
14
האי היווני
  י.ק.   21/08/04 21:47
מעתה אמור יחד עם שרון :"האי בידינו וגם בית המשפט העליון".
י.ק.
כתוב תגובה ל- י.ק.
15
אהרון ברק הפך את בית המשפט העליון
  יוסי,הנגב   21/08/04 21:55
לסניף של השחיתות הפוליטית
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
16
שכחתם את פס"ד העליון טבע ארוטף?
  זמיר   21/08/04 22:05
אלי הורביץ, טבע, פרמדיקו, ארוטף, ואדוז.
שפט אנגלרד.
כתוב תגובה ל- זמיר
17
הלו זה בית משפט, או בית משפח
  צדיק סדומי מעמורה   21/08/04 22:49
ולמכורה שלנו קוראים

ישרא בלוף !
כתוב תגובה ל- צדיק סדומי מעמורה
18
עצוב מאוד השחיתות בבתי המשפט .
  הם הרסו את המדינה   21/08/04 22:50
כתוב תגובה ל- הם הרסו את המדינה
19
ביום בו זוכה השופט אדלר מתה מערכת
  מתה מערכת המשפט.   21/08/04 22:53
כתוב תגובה ל- מתה מערכת המשפט.
התחזותו של אדלר הכשירה התחזות ארבל
  הפדגוג המשפטי   22/08/04 09:57
אדלר התחזה לדוקטור במרמה. החליקו לו את העבירה הזו, כדי להכשיר את קידומה של אלישבע ברק שהוא היה הבוס שלה, ובכך סללו את הדרך למתחזים אחרים שהתהדרו בתוארים שלא היה להם, כדוגמת עדנה ארבל, להמשיך בתפקיד ולהתקדם כאילו כלום.

לזכותה של עדנה ארבל חובה לציין כי היא ידעה שהיא כל כך מטומטמת, שהיא לא העיזה להתהדר בתואר דוקטור, אלא בקושי בתואר שני שאפילו אותו לא היה לה. הי הבינה שכל מי שרואה את מה שהיא יודעת לעשות, יטיל ספק אם היא גמרה 12 שנות לימוד בכלל.

כתוב תגובה ל- הפדגוג המשפטי
20
מזוז,בייניש,שרון וגלעד
  פנחס חכמו   21/08/04 23:10
יואב,מדוע גם הבן גלעד נהנה מאותן פריבילגיות כמו ראש- ממשלה,אביו ?
כתוב תגובה ל- פנחס חכמו
21
מתי יחדל יואב יצחק משקריו
  ציפקה   22/08/04 00:32
ארבל א' ארבל ב' הם תוצר מוחו הקודח של הבדאי יואב יצחק,לא היה ולא נברא.
הצדיק יואב מגן בעקביות על הפושעים על ידי הכפשת הלוחמים בפשיעה.
כתוב תגובה ל- ציפקה
היית על כדור הארץ בשנ' האחרונה
  yeshurun   22/08/04 03:07
שאת קובעת שאין ארבל א' וארבל ב'.
כתוב תגובה ל- yeshurun
לחיות בפלנטת השקר זה קל
  ציפקה   22/08/04 09:19
נא לפתוח את מעריב של יום ד' האחרון ולראות את התוספת הקובעת שהמסמך אינו בתוקף עקב הצטברות ראיות חדשות,וזה מעריב אחד מנותני לחמו של יצחק עד לאחרונה לפחות,אז לקחת מסמך שאין לו יסוד רגליים וידיים ולהופכו לאמת רחוקה הדרך.
מלחמתו השיקרית הבלתי נלאית של יצחק בארבל זכתה לסידרת שקרים וזה עוד אחד מהשקרים.
גם אם חלךילה היו כאילו שתי גירסאות ,אז מה זה אסור ?הטיעון מגוכך.
הנסיון העלוב לסכסך בין השופטים מצחיק
מי סופר את יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- ציפקה
והרי מי כמוך כשקרנית --יודעת זאת
  מענה לציפקה דריפקה   22/08/04 12:51
כתוב תגובה ל- מענה לציפקה דריפקה
למה אומרים על ציפקה שהיא דבילית?
  הנה היא יודעת לכתוב   22/08/04 22:28
שלושה משפטים רצוף.
אז מה אם אין קשר בין המאמר לתגובת הציפקה?
היא היחידה עם בעיות בהבנת הנקרא?
תרדו ממנה רבותי.
לא חאראם על המסכנה?
כתוב תגובה ל- הנה היא יודעת לכתוב
שאלה למגיני עדנה ארבל
  אני מאשים   23/08/04 13:19
מה מהדברים שיואב יצחק חשף כנגדה ושהיועצים המשפטיים לממשלה שהיו הבוסים שלה האשימו אותה, לא נכון?

1. האם היא לא זייפה את קורות החיים שלה, התחזתה לבעלת תואר שני במשך שנים, ועשתה במיצג שיקרי זה שימוש לקבלת תפקידים במרמה?

2. האם בפרשת הגשת כתבי אישום פיקטיביים כגון בפרשת יעקוב נאמן, היה מישהו אחר אחראי לפשעים שבוצעו בעצם הגשת כתב אישום בידיעה שאין סיכוי בכלל להרשעה?

3. האם אתה יכול להראות לי הצלחה אחת בכל הקרייה שלה? משהו שאפשר לזקוף לזכותה? לא כללי אלא ספציפי!

4. לא נראה בעיניך מצחיק, שאישה בעלת בקושי תואר ראשון, בלי שום הישג משפטי או אקדמי, עם רצף של כשלונות מחפירים לאורך כל הקריירה שלה, ועם עבר פלילי שלא היה מבייש שום עבריין צמרת, מתמנית לשופטת בבית המשפט העליון?
כתוב תגובה ל- אני מאשים
22
על השוואת שרון למושחתים אחרים
  משה, עורך-דין   22/08/04 05:11
בתשובה למכתבי כאן (מס' 6), ערכו משיבים אחדים השוואות בין השחיתות של הליכוד לבין זו של מפלגת העבודה לדורותיה, ומישהו אף כתב כי "דומבה" (דומפה?) גנב, לא יאומן, עבור ההתנחלויות. לא אתקע ראשי בין הרים אלה, היודעים לבטח יותר ממני על אודות שחיתויות למיניהן, אך כל השחיתויות הללו היו, לכל הפחות, עבור התנועה, המפלגה, העניין, הציבור "שלנו", ההתנחלויות. לא שיש בכך הכשר לשחיתות כלשהי, גדולה כקטנה, אך לרוב לא האשימו את המושחתים והמשחיתים - פרט לפרשיות בודדות, כמו פרשת אשר ידלין - בלקיחת כספים לכיסיהם האישיים. במקרה של אריאל שרון, האיש נחשד בקבלת שוחד אישי מובהק באמצעות בנו, בשיעור מיליונים, ובוודאי שהדבר - אם נעשה - לא נועד לטובת מטרה "תנועתית". כשלעצמי, אינני חושד באריאל שרון כי פעל אי-פעם למען מטרה ציבורית כלשהי, ולמענה בלבד. על פי אבחנתי, האיש פעל תמיד למען טובתו שלו ולמען האדרת שמו, גם כשהיתה זו הקמת התנחלויות. הוא רוכב תמיד על הסוס המתאים באותה שעה למטרותיו האישיות, שהן לרוב צבירת כוח פוליטי אישי או האדרת שמו בציבור (שגם היא צבירת כוח פוליטי). כשמתעורר הצורך - הסוס מושלך הצידה באדישות ובאכזריות ומוחלף בסוס אחר, גם אם אותו סוס דוהר בכיוון ההפוך. כך עשה שרון בפרשת ה"התנתקות", שמדי יום אני הולך ומשתכנע כי לא נולדה אלא כדי לעורר ולפברק "מהלך היסטורי כביר", שבמהלכו לא יעז מזוז להעמידו לדין ולא יעזו הפוליטיקאים, התקשורת ואפילו בתי המשפט לדרוש הדחתו מכהונתו. ואכן, הוא צדק: שונאיו מהשמאל מחרישים לנוכח מה שנראה כפרשה ברורה של שוחד, רק משום שהפך לפתע את עורו והחל ללכת בכיוון הרצוי להם. לדעתי, אילו ידע כי מזוז יפרסם כתב ניקוי כללי, כפי שעשה בפועל, לא היה שרון מעלה בדעתו לדרוש עקירתם של כל ישובי חבל עזה, חודשים ספורים לאחר שהכריז - אף זאת כאשר היה זה עדיין הסוס המתאים למטרותיו - כי דין נצרים כדין תל-אביב. עובדה היא כי עד היום לא מסר שרון לציבור הסבר ענייני מקיף בדבר הצורך והתועלת שב"התנתקות", פרט לכמה מלמולים על דמוגרפיה. כאילו אירע אירוע דמוגרפי משמעותי כלשהו בשנים האחרונות, וכאילו אותם שיקולי דמוגרפיה אינם חריפים פי כמה וכמה בגליל, ביו"ש ואפילו בנגב, דהיינו עלינו לסגור בגינם את מדינת ישראל כולה. ארץ ישראל והתיישבות יהודית בה מעניינות אותו כשלג דאשתקד, אלא כאשר הן מועילות למטרותיו האישיות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
23
עדנה ארבל = בושה לעליון
  המשפטנים   22/08/04 08:46
גם הנשיא ברק מודע, יודע, מבין כי הצטרפותה של ארבל לעליון, כמו גם שצטרפות אלייקים לעליון - זו בושה לבית המשפט העליון - והורדתו אלפי דרגות לתחתית התחתיות. בושה שיש שופטים כאלו.
כתוב תגובה ל- המשפטנים
ארבל מביישת גם את בית משפט השלום!
  לוגיקה צרופה   22/08/04 10:03
הרי ברגע שמערכת המשפט הכריזה בגלוי כי עדנה ארבל, היא ולא אחרת היא המשפטנית הכי הכי בכירה ומוכשרת וישרה שהצליחו למצוא בכל מערכת המשפט כדי להכתיר אותה, ולא אף אחד מכל מאות השופטים בכל יתר בתי המשפט, כ"עליונה" - עצם הצבת הרף העליון הזה, מלמדת את כל עם ישראל והעולם כולו מה שווים, אם בכלל, כל מה שמתחתיה.

בקושי תואר ראשון. רק כשלונות. ים של עבר פלילי. וזה בעליון.

מה מתחת לזה? מי הוא שופט שמתחת לעדנה ארבל? בוגר גנון לילדים מפגרים או מה?
כתוב תגובה ל- לוגיקה צרופה
ואיזה פוליטקאי אינו דואג לעצמו?
  י. מבין   23/08/04 08:53
כתוב תגובה ל- י. מבין
24
ארבל בדעת מיעוט
  שבתאי עזריאל   22/08/04 09:44
ארבל כתבה חו"ד אחת בעד וחו"ד אחת נגד.

אפשר לומר שבסוגיית ההעמדה לדין דן הרכב בן שלושה משתתפים, שהיו ארבל, ארבל ומזוז.

דעת הרוב נגד העמדה לדין התקבלה בהסכמת מזוז וארבל ואילו דעת המיעוט בעד העמדה לדין היה של ארבל.

פשוט להפליא, לא?
כתוב תגובה ל- שבתאי עזריאל
הקישקושים שלך ממריאים
  מזכיר הפורום   22/08/04 11:35
השאר את כושר ההמצאה שלך למס רכוש אינך מבין ומבחין כלל על מה אתה כותב.
אין שום עובדה אמיתית בשירבוטיך.
ממש מגוכך.
כתוב תגובה ל- מזכיר הפורום
מזכיר הפורום. אתה אידיוט מושלם
  ילד קטן   22/08/04 22:25
בעיות בהבנת הנקרא?
מה הקשר בין מה שכתב ההוא ממס רכוש לתגובות שלך?
כשלמדו את האלף בית בכיתה גימל היית בשפעת?
כתוב תגובה ל- ילד קטן
תשובתך האומללה גורמת לי קורת רוח
  שבתאי עזריאל   23/08/04 05:46
מזכיר יקר,

זו אינה הפעם הראשונה שאתה מנסה להעליב אותי, במחשבה שאולי אפגע, אך מה לעשות ודבריך הם כשירה עריבה עבורי.

במהלך פעילותי הציבורית, אכן הבאתי לביטול מס רכוש. בין השאר מצאתי שמס רכוש מספק לנו בשיטתיות שומות מס מופרזות ופיקטיביות ובבג"ץ אף הצלחתי לשנות חלק מהשיטה, למורת רוחם של אנשי מס הכנסה והפרקליטות.

בין השאר מצאתי שוועדות ערר למס רכוש מפעילות "שופטים" על טהרת השוחד הגלוי ובג"ץ קיבל את טענותי וכך פוטרו להם כמה עשרות חברי ועדות ערר.

בתוך כך מצאתי כמה וכמה פגמים בפעילות המערכת המשפטית עמו למשל שהרפקליטות מספקת בשיטתיות מצגים לבג"ץ, שניראים כמו השומות של מס רכוש. מטבע הדברים, היו כמה, כמוך למשל, שגילויים אלה לא נשאו חן בעיניהם בלשון המעטה.

אני מניח ויודע שיש עוד כמוך ש"כועסים" על אנשים כמוני ועדנה ארבל ביניהם.

לא נותר לך איפה, אלא לפעול בשיטה של גידופים מהחשיכה במחשבה שאולי אני אעלב, אתעצבן... אבל אתה ממש לא מצליח.

ואגב, ב- 12.9.04, יתקיים בבית משפט השלום בפ"ת קדם דיון ראשון במסגרת תביעתי כנגד עדנה ארבל על לשון הרע. אתה מוזמן, וממש לא אכפת לי אם לא תזדהה. גם מהגידופים שלה כלפי נשבר לי אז תבעתי אותה.
כתוב תגובה ל- שבתאי עזריאל
דעת מיעוט חחחח
  אתמהה   23/08/04 12:03
כתוב תגובה ל- אתמהה
25
ועכשו ארבל בעליון - בעקבות בייניש
  וככה זה גם יראה.....   22/08/04 10:01
הבעיה נותרה: "עובדי ציבור" מסוגן של ארבל ובייניש מגיעות לעליון, בטרם מוצו לגביהן המסקנות המתחייבות מכהונתן בפרקליטות.
למה לי להאמין ל"תום הלב" או "ליושר השיפוטי" של מי שבנו קריירה על ציניות, תככים ופוליטיקות קטנות ?
וכי ארבל תקבע לי מעכשו "הלכות" מוסריות?
טיפש אחד זרק אבן (את ארבל) לבאר של העליון, ואף חכמים לא יוציאוה מיום.
כתוב תגובה ל- וככה זה גם יראה.....
26
פסיקת בג"צ -- ההר הוליד עכבר !
  הדר1   22/08/04 10:57
בג"צ החטיא את המטרה. ימים רבים שקד על הפסיקה וההר הוליד עכבר.

הרי מלכתחילה יכל לדחות את העתירות על הסף בנימוק שליועץ הסמכות העליונה להחליט על העמדה לדין או להיפך.

ימים רבים המתנו לפסיקה, כדי לדעת סוף סוף מי השקרן: ארבל או מזוז, והאם היתה הצדקה ראייתית כלשהי לארבל לעבור מחות דעת אחת להיפוכה, והנה בלעו שופטנו את לשונם בנדון. פסקו כולם צדיקים גמורים -גם מזוז וגם ארבל - אין שקרנים, אין חוות דעת שנכתבו משיקולים צרים וזרים.


שופטינו לא נתנו דעתם על סוגיה זו בכוונה תחילה, כדי למנוע סילוקו של אחד מהשניים, וליתר דיוק כדי למנוע את סילוקה של ארבל מהעליון (כדי לא ליצור תקדים משפטי ששופטים מביאים להדחת שופטים)
כתוב תגובה ל- הדר1
27
יואב יצחק משמיץ סתם, והעדר אחריו
  אדם שאכפת לו   22/08/04 11:38
יואב יצחק רודף את ארבל סתם, כבר הרבה זמן. מי שמכיר אותה יודע שהיא חכמה, חרוצה, אכפתית ומוכשרת, מה שלא מפריעה לבעלי אינטרסים זרים כמו יצחק לשפוך את דמה בראש חוצות, גם כשהיא לא יכולה להגיב. ומי שניזון מיואב יצחק ומאמין לו, משמיץ סתם אשה שהקריבה הרבה בשירות הציבור. אני מציע לא לכתוב סתם אם לא יודעים את העובדות. כידוע, המלבין פני חברו ברבים כמוהו כשופך דמים, וכבר נאמר "נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה". יואב יצחק כנראה כבר לא יפסיק, אבל לא חייבים לעשות כמוהו.
כתוב תגובה ל- אדם שאכפת לו
ארבל אמרה ש י.י. משרת אינטרסים של
  יוכבד   22/08/04 14:43
אחרים ואז הזדרז יואב יצחק לתבוע לשון הרע,כשראה את כתב ההגנה ברח מהתביעה כנשוך נחש.
כשהיא מגיבה יואב יצחק מאבד את העשתונות.
כתוב תגובה ל- יוכבד
שאלה למגיני עדנה ארבל
  אני מאשים   23/08/04 05:11
מה מהדברים שיואב יצחק חשף כנגדה ושהיועצים המשפטיים לממשלה שהיו הבוסים שלה האשימו אותה, לא נכון?

1. האם היא לא זייפה את קורות החיים שלה, התחזתה לבעלת תואר שני במשך שנים, ועשתה במיצג שיקרי זה שימוש לקבלת תפקידים במרמה?

2. האם בפרשת הגשת כתבי אישום פיקטיביים כגון בפרשת יעקוב נאמן, היה מישהו אחר אחראי לפשעים שבוצעו בעצם הגשת כתב אישום בידיעה שאין סיכוי בכלל להרשעה?

3. האם אתה יכול להראות לי הצלחה אחת בכל הקרייה שלה? משהו שאפשר לזקוף לזכותה? לא כללי אלא ספציפי!

4. לא נראה בעיניך מצחיק, שאישה בעלת בקושי תואר ראשון, בלי שום הישג משפטי או אקדמי, עם רצף של כשלונות מחפירים לאורך כל הקריירה שלה, ועם עבר פלילי שלא היה מבייש שום עבריין צמרת, מתמנית לשופטת בבית המשפט העליון?

כתוב תגובה ל- אני מאשים
אתה צודק
  לא חובה   23/08/04 12:02
איך מונתה עבריינית בעלת תואר ראשון בלבד כחברה במוסד הייוקרתי ביותר במדינה.

אילו פני המדינה.
כתוב תגובה ל- לא חובה
אתה בולע יותר מדי שטויות
  מזכיר הפורום   23/08/04 15:13
בעיקר באתר זה.
ומאחר ואתר זה ממומן על ידי משפחת נמרודי הרי לך תשובה עופר נמרודי הורשע ונכלא פעמים יעקב נמרודי הורשע ונמצא בשלב ערעור.מכאן ההשמצות.
מעולם לא השתמשה בתואר שיואב יצחק מנסה להדביק לה,מעולם לא תפרה כפתור ובטח לא תיק לנאמן מי שתפר לו תיק הוא יואב יצחק בעצמו,
שטה פחות שטויות .
זאת הפרסונה המשפטית המגוונת ובעלת הנסיון הגדול ביותר במערכת המשפט,אין דומה לה,[ותחסוך לי את השטות]
תרומתה למשפט בישראל לא נשקלת לשמחתנו באתר זה,המשפט בישראל זרוע בסימני דרך שלה,את אנשי הציבור שזוכו למרות שחיתותם עשו השופטים היא נלחמה בהם בלי פוזות ולא עצרה כולל לא בראש הממשלה.
יבוא יום ותבין תוך הרכנת הראש המלא שטויות שלך בפועלה.
כתוב תגובה ל- מזכיר הפורום
ממה אכפת לך מהצדק או מאי עשייתו?
  הדר1   23/08/04 14:18
הצגת עצמך שאדם שאכפת לו. האמנם?
ואם כן, ממה אכפת לך יותר האם מהצדק עצמו או מאי עשייתו עם ארבל?

והנפגעים הם אנו הציבור הרחב, הזקוקים מעת לעת לאיש תם וישר, אמין ומקובל על הבריות כדי שישפוט אותנו ברגע של מחלוקת.

אין מקומה של אישה שכמותה לשבת על כס המשפט, ועוד יותר בעליון. בינה לבין היושר והצדק מרחק כרחוק שמים וארץ.
כתוב תגובה ל- הדר1
28
עם כל הכבוד ליצחק קצת מוקדם להסיק..
  נעמי ק.   22/08/04 15:51
יואב יצחק הוא עיתונאי מכובד וחשוב,יחד עם זאת ביקורתו בענין הנוכחי מבוססת על הערכות בלבד.
כתוב תגובה ל- נעמי ק.
נראה הדבר שאת מבלבלת
  י. מבין   23/08/04 08:49
יש אמירה שיפוטית ויש אמירה עתונאית. העתונאי מפרשן את האמירה המשפטית ואילו השופט אינו מפרשן את האמירה העתונאית אלא אם כן היא נאמרה במסגרת תביעה על הוצאת לשון הרע וכד'. על כן זכותו של מר יואב יצחק לחשוב ולאמר את שהוא אומר והוא אינו זקוק לאישוש לדבריו מעבר לצמידות לעובדות.
כתוב תגובה ל- י. מבין
29
יואב יצחק- בגצ הוא בעיקר לטובת מזוז
  yadid   22/08/04 16:18
בשורה התחתונה - והסיבות לכך הן פוליטיות, כפי שנכון ציינת. אבל - סלידתך מארבל מעבירה אותך על דעתך. עצם העובדה שבג"צ קבע שארבל ומזוז "סבירים" מעידה על כך שנקלעו לפלונתר וקבלו החלטה פוליטית.
אם לדעתך הבג"צ טעה, אזי הוא טעה בשני הכיוונים: הוא הכשיר את השרץ של מזוז, וגם את השרץ של ארבל.
הפיתרון שהציע חשין, לבדוק לעומק הענין לאחר הוצאת צו על תנאי, הוא צודק יותר.
אבל - ברור שהרוב יתנגד לזה. הרי זה בדיוק מה שהרוב רצה: לא להכנס לעובי הקורה.
לא אתפלא אם חוץ ממצא וחשין, שאר השופטים (כולל ברק) לא קראו בעיון, לא התעמקו ולא חשבו על ההשלכות הרחבות.
כתוב תגובה ל- yadid
30
עליונות החוק
  גדעון   23/08/04 08:35
כל גיבובי המילים בענין, החל מהשופטים וכלה בהוד מעלתו , יואב יצחק, נובעים
מכך שהם מעמידים את החוק מעל למוסר, ליושר ולאמת.
את הקביעה הזאת מנצלים פושעים ועברינים עד תום.
בגלל הקביעה הזו, מלאים רחובותינו בפושעים ועברינים ש"לא נמצאו נגדם הוכחות" והם ממשיכים את חייהם הטובים
ומוסיפים על מעלליהם כהנה וכהנה, תוך צפצוף ארוך על כל מערכת אכיפת החוק הכושלת מיסודה.
בדרך שאנו הולכים בה היום, עוד מעט תהיה בושה להיות אדם ישר.
החברה שלנו, מארגוני הפשע ועד המערכת השלטונית, מתמלאת בעברינים שלא הוכחה אשמתם.
גם הסיפור שכולם נשפטים על ידי הציבור, ביום הבחירות, הוא הטעיה וקשקוש חסר שחר.כולנו יודעים שרוב הציבור מצביע לפי האינטרסים המידיים שלו ולא לפי יושרו , או כישוריו של העומד לבחירה.
ככה, כולם, מיואב יצחק, עד בית המשפט, וכל מה שביניהם, נותנים יד להשחתת החברה בישראל.
מדינת אור לגויים מכבה את האור.
כתוב תגובה ל- גדעון
מילותיך כדורבנות. כל הכבוד לאומץ
  yadid   23/08/04 14:33
כתוב תגובה ל- yadid
31
הארבל
  דב אבי שמואל   23/08/04 09:47
מדהים לקרוא את הניתוח של יואב יצחק כדרכם בקודש של שלטון החוק אנשי השלטון לא רואים ממטר ולא מעניין אותם מה כותבים ומה חושבים אזרחים
מעניין לא פחות תגובות של מגיבים אשר שנאתם ליהדות וגם לציונות מעבירם אותם על דעתם אתם יכולים לקרוא את התגובות ולשפוט בעצמכם לא פלא ש115 מדינות אינם רוצים חלק מהעם היהודי אם יהודים מסוג המגיבים קיימים
כתוב תגובה ל- דב אבי שמואל
32
אילו ארבל הייתה בוזגלה
  בוזגלו   24/09/04 21:29
היא לא הייתה זוכה להתמנות אפילו לשופטת תעבורה.
כתוב תגובה ל- בוזגלו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il