s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אביו של ראש-הממשלה תמך בסרבנות
מאת: עידן יוסף  |  23/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סמרטוטיהו פוחד לאבד שלטון
  ביבי הסמרטוט   23/12/12 20:34
ביבי סמרטוטיהו מפחד עם כל שבוע חולף הוא מאבד מנדט לבנט.
לכן הפחדן מנסה לעשות ספין על הגב של בנט
אבל זה לא יועיל מהסיבה הפשוטה שהציבור מצביע לסמרטוט מחוסר ברירה
וכעת רבים רואים בבנט אופציה טובה ולכן מעדיפים להצביע עבורו ובורחים בהמונים מהליכוד ומסמרטוטיהו.
ולכן ביבי הסמרטוט הלחיץ והסחיט איבד את העשתונות וזו תגובתו
אני למשל מעדיף כליכודניק...להצביע לבנט מאשר לשמאלן כמו ביבי שעושה קולות ימין ומבצע מדיניות שמאל של שלום עכשיו ומר"צ.
כתוב תגובה ל- ביבי הסמרטוט
למכנה את עצמו ביבי...
  ר.פ.   25/12/12 15:38
הפוסל במומו פוםל ונוסף לכך לא שמעת כפי הנרא ש"אוויל כי יחריש לחכם ייחשב".בזבזת הזדמנות לשתוק ולא לגלות את טיפשותך לרבים.
כתוב תגובה ל- ר.פ.
2
תחילת הסוף שלביבי לכן הוא בלחץ
  יהודה נבו   23/12/12 20:37
ביבי מבין שבנט מסכן את שלטונו בקדנציה הבאה ומאיים על שלטון השמאל
לכן הוא בלחץ וזה יותר ממובן.
כתוב תגובה ל- יהודה נבו
3
סקופ! נתניהו משכפל את התרגיל..
  חשדנית   23/12/12 20:44
אם עדיין לא הבנתם, נפתלי בנט הוא שליחו של נתניהו. ביבי הקים את מפלגת בנט כדי שבנט יירש אותו לאחר הקדנציה הבאה. בנט היה מנהל לשכתו של ביבי ואפילו עזר לו להכשיל את פייגלין בבחירות הקודמות. איילת שקד הייתה המזכירה הראשית של ביבי...אז אתם כבר מבינים שביבי הקים לעצמו מפלגת לוויין משובצת באנשים שלו !! כדי שיוכלו להוות כביכול אופציה ימנית לביבי (למעשה הם באותו צד), כדי להשאיר את ביבי הסמולן בשלטון....

והסיבה להקמתה של מפלגת בנט ע"י ביבי היא כזאת - 1. להשאיר את ביבי בראשות הממשלה. 2. ביבי יודע שזאת תהיה הקדנציה האחרונה שלו, ולכן יעמיד במרכז העניינים את ההתנתקות מיו"ש !!! ואולי גם החזרת הגולן...כן, קראתם נכון. בקדנציה הבאה ביבי יקים את המדינה הפלסטינית ביו"ש !!!

תפקידו של בנט - להוות אופוזיציה (חלשה, כמובן) לביבי כדי שאפשר יהיה: 1. לבצע את ההתנתקות 2. להעביר אחרי זה את השלטון לידיו של בנט, שהוא כביכול הימין האמיתי.

בדיוק אותו תרגיל עשו שרון ונתניהו בהתנתקות הקודמת.
נתניהו היה שר בממשלתו של שרון. 6 פעמים הצביע ב-ע-ד החוקים לקראת ההתנתקות, ורק בפעם ה-7 הצביע נגד !! את הפעם הזאת ביבי היה צריך כדי שתשמש לו עלה תאנה לפעם הבאה שיתמודד בליכוד...הוא יוכל להצהיר שהיה נגד (חחח) ההתנתקות. מיד אחרי שחוק הפינוי של גוש קטיף עבר בממשלה - ביבי ברח לארה"ב כדי שלא יידבק בו הפשע של ההתנתקות והוא יוכל לחזור כמו גדול היישר לראשות הממשלה מטעם הימין בפעם הבאה - מה שאכן קרה בפועל.

את התרגיל הזה שעשו אז שרון ונתניהו, עושים עכשיו נתניהו ובנט בדיוק כמו אז. נתניהו ישחק בקדנציה הבאה את תפקיד הרע (כמו שרון בהתנתקות), ואת התפקיד של המגן הימני ישחק בנט... והכל על מנת לפנות יהודים מביתם ולהרוס את הישובים ביהודה ושומרון, כמצוות האדונים האנטישמים במועצה ליחסי חוץ (ביבי חבר מס' 2804 במועצה)

ברור שהמשחק הציני הזה מתנהל על חשבון האזרחים האומללים מצביעי הימין, שעוד פעם מוליכים אותם באף !!!

ותזכרו את זה, ביום שההתנתקות ביו"ש תצא לפועל !!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
לכן. נחשק את נתניהו
  רחובות   23/12/12 21:14
המפלגה שתשחק הכי טוב את ביבי היא הבית היהודי בראשות בנט. כל קול לבית היהודי קול נטו לשמירת ארץ ישראל. לכן נצביע ב.
כתוב תגובה ל- רחובות
לא !!!! בנט=ביבי. אחד מחפה על
  חשדנית   23/12/12 22:00
השני. אתה לא הבנת בכלל מה שכתבתי.
ביבי 'המציא' את בנט כדי שיוכל להמשיך ולשלוט בממשלה הבאה, ולבצע את ההתנתקות ביו"ש

לכן רק עוצמה לישראל - אותיות בקלפי נץ - היא הימין האמיתי. אסור להצביע לבנט !!!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
לחשדנית היקרה
  חשדנית+   24/12/12 08:59
אומנם את מצדיקה את השם שלקחת לעצמך אבל אנא בכל זאת קביעותייך צריכות להיות מגובות בעובדות למשל מספרו של בנג'מין נתאי במועצה ליחסי חוץ 2804 מניין ?
כתוב תגובה ל- חשדנית+
לחשדנית+ מקור ועוד פרטים כאן:
  חשדנית   24/12/12 12:26
rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
לחשדנית
  דאגנית   24/12/12 11:24
חשדנית יקרה, את יודעת היטב שפרשנותך, דברייך, גרסתך וביאורייך - נקראים תמיד על ידי דאגנית. הם מביאים חותם וניחוח אחרים ולא שגרתיים למעמדים הקיימים. והנה גם כאן את פוסלת את כולם ומפנה את הציבור לנץ. כפי הנראה העם ברובו לא יתן את קולו עבורם (למרבה הצער). במלים אחרות, יותר ברורות - את אומרת שגורלנו וגורל צאצאינו נחרץ (לא לאלתר אך בעתיד הלא רחוק). הזוהי כוונתך? (לטענת אחי - אנו חסרי סיכוי וזמננו תם).
כתוב תגובה ל- דאגנית
בהחלט לא ! לא תמיד התכנונים
  חשדנית   24/12/12 12:34
שלהם תופסים במציאות...זה תלוי גם בנחישות שלנו לעצור אותם !
כתוב תגובה ל- חשדנית
4
איך ראש הממשלה נפל בפח הזה
  יעקב יעקב   23/12/12 21:22
במשפט נינברג טענו הנאצים בפני השופטים,התנגדנו,לפקודות
של רצח לשם רצח,,אבל היינו חייבים לבצע את הפקודות,,[להבדיל כמובן אלפי הבדלות,,אבל הנוסחה היא אותה נוסחה
לבצע פקודה ] ומה היו הפקודות בגירוש היהודים של גוש קטיף
קריעת תינוקות מאימותיהם,,גרירת גברים נשים זקנים וילדים
במשאיות בקר ,,אל המחנות שהוכנו בעוד מועד,לשלוח צבא שהוא
צבא העם לבושים אפודי מגן,,אלות בידיהם,,שהתאמנו איך להכות
יהודים,,,להלביש חיילות צהל בדמות מתנחלים כשבידם האחת
אקדח ובידם השניה תינוק שזה עתה נחטף מאימו,,אלה כולם היו
פקודות,,ועוד איזה פקודות,,בנחישות,,ומה עם תוכנית הסאטירה
של הצבא,שלועגת למגורשים בעת גירושם,,גם אלה היו פקודות
הכל היה מותר,,בפקודה,,לתסכל להכאיב לענות לרמוס להוציא מתים מקבריהם לעלות באש עשרות בתי כנסת,,ציות עיוור של
המון שיקור ושטוף מוח,,בתמיכתם בעידודם וברשותם של שופטי הבגץ שטענו שחוקי היסוד לא חלים על מתישבי גוש קטיף,ציות עיוור לפקודות נוגדות מצפון,,חקיקת חוקים הנוגדים את המוסר ואת חוקי היסוד,,זה פשע,,חייב בדין,ועונשו סוגר ובריח,,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
5
פשוט פדיחות וצביעות.
  מושיקו   23/12/12 21:28
כתוב תגובה ל- מושיקו
6
איזו כתבה עלובה! אז מה אם אביו
  ינאי המלך   23/12/12 21:55
תמך או לא. באיזה מקום כתוב שדעתו של אב, אדם פרטי, מחייבת את בנו הבגיר, הנושא משרה ציבורית? טיעון עלוב מכל הבחינות. ולמה זה צריך להביך את נתניהו ? אביו חשב כך - הוא חושב אחרת.
כתוב תגובה ל- ינאי המלך
7
ראש המכשלה אח שמאל נהנתנייהו
  פלא יועץ   23/12/12 22:03
מנהל מדיניות מתעתעת,חסרת עמוד שידרה ובודאי לא ימנית.גם כאשר הוא עוטה ערשת רצינית הוא נראה לא אמין לחלוטין.הליכוד מעולם לא היו מפלגת ימין אמיתית,וטרחו תמיד למלאות את גחמותיהם הרטובות של השמאל הישראלי.בכל מקרה אין לפנות ישובים ובודאי שאין לשלוח לשם כך חיילים.אין להצביע לליכוד בשום תנאי.כל הבטחותיו של נתניהו כתובות על הקרח.ויש עוד הרבה שפנים לא כשרים ב כובעו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
8
ההתנפלות המוגזמת תהפוך לבומרנג
  מיכל מירושלים   23/12/12 22:07
מורגש שמה שמשחק כאן - זו היסטריה של איבוד מנדטים ולאו דווקא ספק סרבנות של בנט.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
9
פופליזם.כל החתומים היו אזרחים
  וזה ההבדל הגדול!   23/12/12 22:17
לא חשוב אם זה אבא של, הוא היה רק אזרח ולא מנהיג. וההבדל הוא ענק. כאזרח כל אחד יכול להגיד מה שעל ליבו. אחדות העם תחת מנהיג עושה את ההבדל הגדול. צה"ל משרת העם וצה"ל הוא הסמל של העם. כשבנט מדבר הוא לא אזרח הוא ראש מיפלגה שרוצה להיות שר בממשלה. ומאותו הרגע הכל מישתנה.
כתוב תגובה ל- וזה ההבדל הגדול!
10
אם ביבי יפסיד את השלטון, שרה
  רות ב.   23/12/12 22:20
השרלולה תעזוב אותו! ואז אשמח לקבלו בחזרה....
כתוב תגובה ל- רות ב.
11
ביבי בגד גם באבא שלו
  חשדנית   23/12/12 23:07
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית בוגדת בעם ישראל
  עטרה שגב קלימי   24/12/12 07:53
ממציאה קונספירציות על ימין על שמאל לא בוחלת בלשון הרע ברמה הנחותה ביותר
מי יתן ותחזור בתשובה מלאה ושלמה ותפסיק מהזוהמה שהיא מפרסמת.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
לעטרה
  דאגנית   24/12/12 11:34
אני דוקא חושבת הפוך ממך. לחשדנית שפע ידיעות ובקיאות בנושאים שהאדם מן הישוב אינו בקיא בהם. היא מביאה הוכחות לדבריה ולדעתי היא רואה למרחוק ב-360 מעלות ולא ממרחק צר ומצומצם כמרבית בני האנוש. אין זה נאה להשתמש במילה "זוהמה". אלה הן דיעותיה והיא מביאה אותן בפנינו; ולא אחת גם מאירה את עינינו מכמה בחינות.
כתוב תגובה ל- דאגנית
דאגנית חשדנית, ומה אתן עוד....
  עטרה שגב קלימי   24/12/12 14:21
ואיזה עוד שמות אתן מכינות לנו בעולם הווירטואלי שלכן?????.
אני מזדהה בשמי המלא ללא חשש וללא יראה משום שכל מילה שלי אמת יסודה.
וחשדנית אינה מזדהה בשמה האמיתי ומוציאה רפש לשון הרע ושינאת הבריות.
כדאי לה לנקות את המקלדת בג'ריקן של אקנומיקה למרות שאני מאמינה באמת ותמים שזה לא יסייע לה.
נמאס לקרוא תגובות מתלהמות של אנשים ללא שם וללא סימן. אני מוכנה לקבל דעה קשה ואפילו רכילות ממגיב שמפרסם את שמו המלא ולגבי השאר שאינם מזדהים אני מרחמת עליהם.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
מוטב לפסוח מאשר להתרעם
  דאגנית   24/12/12 19:50
עטרה יקירה ערב טוב, ראשית - שם נאה לך (כתר. הורים אינם קוראים היום לבנותיהן בשמות יפים כאלה. חבל). שנית - אני מאד מעריכה את העובדה שאת מזדהה בשמך המלא. כך צריך, אך ישנם אנשים שמסיבות שונות אינם יכולים להזדהות. לו היה לי מספר הטלפון שלך - הייתי מצלצלת אליך, מזדהה בשמי ומספרת לך מדוע איני יכולה להזדהות כאן. אבל אין צורך לייחס חשיבות גדולה לשמו של גולש. הנקודה החשובה ביותר היא מה הוא כותב ואיך. ודומני שאת טועה בחשבך שחשדנית מתלהמת. כלל לא. היא לא מוציאה שום לשון הרע, לא רפש ולא זוהמה. היא פשוט מביעה דעותיה. ויש באמתחתה ידיעות אחרות, שונות. מוצע לך פשוט לפסוח עליה אם דבריה אינם לרוחך.
כתוב תגובה ל- דאגנית
מוטב לרסן את המקלדת ..........
  עטרה שגב קלימי   25/12/12 14:21
אני מציעה לחברתך חשדנית לרסן את המקלדת בטרם תכתוב לשון הרע מהסוג הנחות ביותר.
ההצעה שלך לפסוח מהתגובה לא נראית לי משום שכל כוונתה של החשדנית לפרסם באור את התגובה שלה מבלי להבין את ההשלחות של הכתיבה המתלהמת שלה.
כדאי לך להציע לידידתך שבדרך הזו היא לא תסיג מהומה אלא רק הסתה ושינאת חינם.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
עטרה,לא הבנתי מה לא נכון בדברי
  קורןנאוה טבריה   25/12/12 18:34
בדבריה של חשדנית ש"ביבי בגד באבא שלו"?זו עובדה עצובה וזועקת לשמיים ואת מגוננת עליו בשל כך?מה זה?הפכת להיות בולשביקית שמאלנית כמו אלה שמצדיקים ומגוננים על פשע אוסלו?מעניין איפוא עובר הקו האדום של סוגדי ביבי?מתי הם יודו שימינו של ביבי ימין שקר וכזב!מה קורה פה?האם האידיאולוגיה וארץ חמדת אבות לא יותר חשובה מעוד פוליטיקאי וראש ממשלה ששכח מה זה להיות יהודי?אני המומה!!!משתי גדות לירדן לשתי מדינות לשני עמים?לשפל הזה הגעתם בליכוק בלוף?!!!ירחם השם ויצילנו מ'אוהבינו' תחילה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ברוך שובך נאוה נחמדת ,חסרת לנו
  עטרה שגב קלימי   26/12/12 06:12
אין פלא שאת מגוננת על חשדנית משום שגם המומחיות שלך היא לכתוב לשון הרע על כל מי שלא מאמין בתפישת עולמך הצר כנמלה.
בעוד למקלדת של הגברת חשדנית זקוקים לקילו של אקונומיקה כדי לנקותה מכל ברעין ביישין ,המקלדת שלך זקוקה לטונה של חומצה משום שאין לך שום מעצורים והיסוסים בלכתוב נגד הלעומתיים כלפייך בסגנון הרשעי והנחות ביותר.
את מצטטת לנו הנכנסים לכתבות באתר ניוז 1 בכל תגובה ותגובה שלך פסוקים ראויים ויפים מהתנ"ך, אבל שכחת פסוק אחד שקשור לדרך ארץ:
"אלוקי שמור אותי מעין הרע לשון הרע מלשינות ועדות שקר", לו הפסוק הזה היה רשום על המקלדת שלך כאורים ותומים היית מבינה ש"דרך ארץ קדמה לתורה"
יום טוב ומבורך
לך נאוה
לחשדנית
ולכ חברותיכם
מי יתן ותחזרו בתשובה שלמה ותגיבו בצורה הולמת ומכבדת כלפי כל אדם ואדם משום שלשפוך את דמו של אדם אין נורא יותר מזה.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
12
אז מה? אביו גם ירד מהארץ!
  נפולת נמושות   23/12/12 23:12
כתוב תגובה ל- נפולת נמושות
13
בן ציון נתניהו על בנו (בערך):
  חשדנית   23/12/12 23:14
אתה צ'מברליין !!
בראיון שנתן בן ציון נתניהו ז"ל ב-1998 הוא תקף את הנטייה של המערב (קרי: ישראל) לפשרנות מול הערבים הקיצוניים (קרי: החמאס):

"אותה גישה שטחית שהיתה קיימת באירופה ביחס לגרמניה הנאצית, קיימת זה עשרות שנים לגבי הערבים הקיצונים. אותה התעלמות מן הסכנות. אותה נטייה לפייסנות. והדמיון הזה אינו מקרי, כי המגמה היא אותה מגמה. הריקבון במערב הוא אותו ריקבון. העיוורון הוא אותו עיוורון כמו בזמן צ'מברלין".

זה בדיוק מה שקרה בהסכם הפסקת האש עם החמאס במבצע עמוד ענן. נתניהו הבטיח לחמאס כל מיני מתנות (פתיחת המעברים, פתיחת המצור הימי, פיתוח שדה הגז, ביטול החיסולים, מיליארדי דולרים, המשך הזרמת החשמל, המים, הסחורות, שימוש בתשתיות ישראליות כמו הרשת הסלולרית, ועוד), בתמורה להפסקת אש זמנית של החמאס (הודנה). נתניהו לא מבין שכל המתנות האלה רק פותחות את התיאבון הערבי, לקראת חיסולה של מדינת ישראל והיהודים, בדיוק כמו במקרה של היטלר. אירופה שתקה על הגדלת הצבא הגרמני בניגוד לחוזה ורסאי, אירופה שתקה על ההשתלטות של גרמניה על אוסטריה, אירופה שתקה על ההשתלטות של גרמניה על צ'כוסלובקיה... וכמובן שעם האוכל בא התיאבון והיטלר המשיך בפלישה לפולין ומשם לכל אירופה...

מה שנתניהו הבן עוד לא מבין, נתניהו האב כבר ידע ב-1998: ככל שתפייסו את הערבים במתנות כך הם לא יסתפקו בזה וימשיכו לרצות עוד. והם רוצים לא פחות מאשר חיסולה של מדינת ישראל היהודית. גם אם באמצע יעשו 'הודנה', הפסקה להצטיידות והתחזקות.

המדיניות של ביבי נתניהו היא אותה המדיניות בדיוק של אירופה בפני היטלר. הם נתנו עוד ועוד להיטלר בתקווה שיסתפק בזה. אבל כמובן שהתכניות שלו היו אחרות והתוצאות ידועות....

ביבי שכח את הסיסמא של סיירת מטכ"ל, בה שירת: "המעז מנצח". הוא יוביל אותנו לשואה חדשה !

לצערנו אין מי שיעצור אותו

עוד על הראיון כאן:
kr8.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
או שהוא "לא מבין" וגם "שכח" או
  שרגא חישם   24/12/12 10:45
שהוא מבצע את ההוראות של המוצע לקשרי חוץ (או איך שלא קראת להם)? העיקר תחליטי.
כתוב תגובה ל- שרגא חישם
14
בן ציון נתניהו:לא מוותר על עזה
  חשדנית   23/12/12 23:22
בראיון מ-1998:
"אני לא הייתי מוותר גם על עזה. אחרי הכל, עזה היא מקום אסטרטגי ממדרגה ראשונה. לא במקרה נפוליון נעצר שם. כי עזה היא נקודה שמי שמבקש לשלוט על החוף ממצרים צפונה אינו יכול לוותר עליה. גם לא הייתי מתרגש מן העובדה שיש בעזה מיליון בני אדם. מי שחושב שכאשר הוא יוצא מעזה הוא נפטר ממיליון ערבים שבה טועה, הוא אינו נפטר מהם כלל. הוא פשוט מקים להם בסיס שיאפשר להם במוקדם או במאוחר לתקוף אותנו".

- מי שוויתר על סיני, מי שעשה את ההסכם מרחיק הלכת ביותר של שטחים-תמורת-שלום הוא הליכוד, המחנה הלאומי, מנחם בגין.

"נכון. ואני באמת התנגדתי לכך, וגם הבעתי את התנגדותי לבגין, שהתפתה לחשוב שאם ימסור את סיני יוציא את מצרים ממעגל המלחמה וכתוצאה מזה לא תעזנה מדינות ערביות אחרות לתקוף אותנו ונהיה פטורים ממלחמות ונוכל לשמור על ארץ ישראל.

כל ההנחות הללו היו שגויות.

הן היו רצויות כמובן, אבל לא נתמכו על ידי המציאות.

את מצרים לא הוציא ממעגל המלחמה, את סיני מסר וגם את שלמותה של ארץ ישראל לא הבטיח. להיפך. את כל השטח העצום והכוח העצום שהיה לנו איבד מבלי לקבל תמורה של ממש".

- האם אתה חושש שביום מן הימים מצרים תחזור למעגל הלחימה?

"אני כמובן מקווה שדבר זה לא יקרה - לטובת מצרים ולטובתנו. מצרים הפסידה רבות מן המלחמות שניהלה נגדנו ואם תחזור על ניסיונות אלה רק תחריף את הבעיות הפנימיות החמורות שהיא עומדת בפניהן. אבל בפועל, היא עדיין מסרבת לקיים עמנו יחסי שלום אמיתיים. מצרים עדיין לא שינתה את עמדתה הבסיסית. גם היום היא איננה רוצה שתיכון כאן מדינה יהודית חזקה, ומנסה להצר את צעדינו בכל דרך אפשרית. לכן השלום עם מצרים הוא שלום לא שלם".


תראו איזה חכם היה האב. חבל שהבן שלו יודע רק לבלף !!! ביבי, את מקומך כרמאי ונוכל וכמי שהוליך שולל את עמו תרוויח לעד בהיסטוריה של עם ישראל !!! כך זה יהיה כתוב בספרי ההיסטוריה:
ביבי נתניהו הוא היוספוס פלאביוס של העת החדשה !! משתחווה לגביר באמריקה ובוגד בעם שלו !
כתוב תגובה ל- חשדנית
ביבי=יוספוס פלאביוס קם לתחיה
  חשדנית   24/12/12 00:49
יוספוס פלביוס (יוסף בן מתתיהו), בוגד ועוכר ישראל מימי הרומאים. הסתנוור מהמעצמה העולמית (רומא=ארה"ב) והפך להיות שליחם ומרגלם בארץ היהודים. דבר ראשון העמיד את עצמו בראש המרד בגליל, כשלמעשה שימש גייס חמישי של הרומאים בארץ. בתפקידו כמפקד המרד גילה לרומאים את הדרך לכבוש את העיר המבוצרת יודפת, בירת הגליל, ובכך פינה להם את הדרך לכיבוש ירושלים. בירושלים שימש כמרגל וחוקר שבויים יהודים שברחו מהעיר, גילה לרומאים את כל מבואותיה ומוצאותיה, כולל המנהרות מתחת לפני השטח ובעזרתו כבשו הרומאים את העיר והעלו באש את בית המקדש השני.

ועל זה קיבל פרס - בית אחוזה ברומא (ביתו של המצביא הרומי טיטוס שהפך אח"כ לקיסר), מתן חסותו של הקיסר ברומא באמצעות הענקת שם משפחתו של טיטוס - פלביוס - ליוסף בן מתתיהו, תשלום חודשי קבוע מקופת האימפריה, ואפילו אחוזה ביהודה.

פועל יוצא מעזרתו של פלביוס לרומאים היה -
חורבן בית המקדש וגלות 2000 שנה.

כנראה שהפלביוסים החדשים שואפים לאותה תוצאה....שהרי לזה תביא התנהלותם היום - חיסולה של מדינת ישראל היהודית

כתוב תגובה ל- חשדנית
15
"דרג מדיני" - והרג המוני
  מב"י   23/12/12 23:42
כל אלה שהתנגדו להתנתקות צדקו...ה"אתרוג" שרון, שבנעוריו
השתתף במבצעי ה"סזון": מכות והלשנות נגד אחיהם מהאצ"ל,
חזר לסורו ותכנן את ההתנתקות מחבל עזה - בהמשך ל"סזון" שהורגל אליו - וגירש כ-10 אלפים יהודים חקלאים, תעשיינים, דייגים ויזמים מצליחים, עקירתם מבתיהם ומשדותיהם, אלפים רבים של ילדים, גברים ונשים, בתי הכנסת, שהועלו באש, חפירת קברים של יהודים והוצאת שלדיהם ל"קבורה שניה", ועוד לשאת בהוצאות פינוי ההריסות - עזה נקיה מיהודים ואפילו נקיה מההריסות שביצע צה"ל ע"פ הוראות "הדרג המדיני" - הפכה לבסיס רקטות ומרגמות - ולא עזרו המבצעים "עופרת יצוקה" ו"עמוד ענן" זה עמוד קלון במאבקנו נגד הטרור. ה"דרג המדיני" שרון, שהבטיח לכבד את תוצאות משאל הליכוד, שהצהיר ש"דין נצרים כדין ת"א", וכבר
7 שנים ה"אתרוג" הזה נקטף מן העץ, אבל עדיין מרחף בין שמיים לארץ. כזה הוא ה"דרג המדיני" אז גרוע ושפל ועוד גרוע מזה יהיה ב"כנסת" הבאה וה"דרג המדיני" הבא עלינו לרעה!.
נתבונן ברשימות המפלגות לכנסת - מהם יהיו שרים כ"דרג מדיני" - דמויות עלובות, חגבים,פשפשים ופרעושים, שמטפסים על גב העם, מחליטים כנגדו והוא ישלם בגירוש וב"הרג
המוני" תוך ניצול צה"ל, חייליו ומפקדיו, טייסיו ולוחמיו
לגחמות של "דרג מדיני" עלוב שמחפש קריירה כ"חבר כנסת".
יוציא חיילים מקורסים כדי לגרש יהודים , יתדרך חיילות איך לנהוג בבנות גילן ואיך לשכנע ילדים לנטוש את המקום שבו נולדו וחונכו! ואם זה לא עוזר אז לנהוג ב"תקיפות ובנחישות".
בקרוב מאד יהיה גם "דרג מדיני" שכולל ערבים לתפארת, שהרי זו "דימוקרטיה" - וכפי שיש שופטים ערבים ושגרירים ערבים יהיו גם שרים ערבים - והם יהיו כלולים ב"דרג המדיני", שיתן הוראות לצה"ל להשמיד את עצמו, לחסל את כוחו, את ההתישבות היהודית ואת הישות היהודית בכלל!
נזכור שביבי מסר את חברון, שביבי "הקפיא" את ההתישבות,
שביבי תמך בהתנתקות - ועוד נזכור, כי ביבי כ"דרג מדיני"
הוא מסוכן יותר מ"האתרוג"!!!

כתוב תגובה ל- מב"י
16
גרוש יהודים מא"י בלתי חוקי בעל
  דניאל סבלדי   23/12/12 23:44
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
17
ביבי מעדיף עקירה על עקרונות
  לבלה   23/12/12 23:56
כתוב תגובה ל- לבלה
18
כתבה מטומטמת. נתניהו אחריו לד
  הגיון מטופש כנסו.   24/12/12 00:27
מיום ליום אני המום מטפשות הכתבות באינטרנט הישראלי.
האם נתניהו אחראי לדעות אחיו ? מותר לאח לחשוב אחרת.

גם צחי הנגבי לא חושב כמו אמא שלו גאולה כהן
וגם ציפי ליבי לא חושבת כמו אבא שלה איש האצ"ל.
אז נשפוט את הדעות שלה לפי אבא שלה ???????
רדידות כזאת טרם ראיתי
מה גם שקוראים רבים שטופי שנאה לביבי מממערכת הסתה של נוני מוזס במשך 4 שנים וישר קופצים כצמאי דם למרום שהבנתם אפסית.
בושה
כתוב תגובה ל- הגיון מטופש כנסו.
19
אז מי יזם את האביב הערבי?מצמרר
  חשדנית   24/12/12 00:42
על פני השטח, מי שיזם אירגן והוציא לפועל את התכנית הקרויה בשם "האביב הערבי" הם המועצה ליחסי חוץ בארה"ב והאיחוד האירופי, כשאובמה משמש זרוע ביצועית של התכניות שלהם...
אבל, מי באמת תכנן ויזם מלכתחילה את התכנית המגלומאנית של "האביב הערבי", שמהותה החלפת כל המשטרים בעולם הערבי בשלטון של האחים המוסלמים והקמת החליפות האיסלאמית השנייה ?

לדעתי האישית, מדובר באהוד ברק ! אהוד ברק נפוליונצ'יק בפי פיקודיו, הגה תכנן ושכנע את 'הגדולים' להריץ את התכנית שלו...
אין פלא שמשרד ההגנה האמריקאי הזדרז להעניק לו בנובמבר השנה את מדליית ההוקרה. מדובר באות ההוקרה החשוב ביותר שניתן על ידי שר ההגנה האמריקאי...

כרגיל, התכניות שלו גרנדיוזיות ויש אומרים גאוניות, אבל הביצוע שלהם תמיד כושל...וזה מפני שרוב התכניות שלו נוגעות בחלומות באספמיא ובלתי ניתנות ליישום. גם הפעם אהוד ברק תכנן, ואלוהים צחק.....כל התכניות והחידודים שלו עפו באוויר. נשארו רק מלחמות אזרחים בכל המדינות שהצונאמי המוסלמי שטף אותן: תוניסיה, לוב, מצרים, סוריה, בחריין, ירדן, תימן...

אולי חשב שיוכל לחזור על ההישגים שלו בנעוריו, מ"אביב נעורים" בביירות וישכפל אותם ב"אביב הערבי" בזקנתו. זה לא קרה וגם לא יקרה, בהתחשב בנפשות הפועלות. ובעניין הזה בדיוק לברק אין שום ה-ב-נ-ה. בוק רציני בכל הקשור ברגישות, אמפטיה, רגשות, לבבות...

אין פלא שאמנון ליפקין שחק אמר עליו את הדברים הבאים, אחרי אסון צאלים ב': "לאיש הזה יש לב של אבן". באותו זמן ליפקין היה סגנו של הרמטכ"ל ברק. הוא ידע טוב מאוד על מה הוא מדבר

ועוד: "אהוד רוצה להיכנס להיסטוריה", אמר ליפקין-שחק, "הוא, דרך אגב, אמר את זה גם בהקשר האיראני. אם היו הורגים את סדאם חוסיין וזה היה נגמר בהצלחה מסחררת, אהוד היה זה שמקבל על זה את הקרדיט. אהוד הוא איש ברוך כישרונות מצד אחד, אבל מצד שני אני לא שולל את האפשרות שהוא מסתכל כל הזמן איפה הוא יהיה בפנתיאון. איפה הוא יכול להיכנס לספר דברי הימים. אהוד רעב לאיזשהו מקום שם".
עוד פרטים כאן:
news.walla.co.il

(ואל דאגה, אם באמת ברק עומד מאחורי האביב הערבי, ברור שהוא ידאג לפרסם את זה בבוא העת, "במקום ובזמן שימצא לנכון" חחח... זאת הרי המטרה שבשבילה הכל נעשה (ועשרות אלפים נהרגו...) - להשאיר חותם על ההיסטוריה !! בעעע )
כתוב תגובה ל- חשדנית
20
כצפוי מיהודי אמיתי=לא מזויף ול
  קורןנאוה טבריה   24/12/12 04:54
ולא מיתיוון=את הדברים שאמר בנט ויותר מזה=צפוי היה שכל ראש ממשלה במדינת היהודים יאמר אותה גם בסיכון צפוי לאבד את הכסא!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
21
לכותב: נסית ללכלך ויצאת מלוכלך
  רונית יער   24/12/12 06:43
מר עידן יוסף,
כשנרצה לבדוק מה חושבים במשפחתך נבדוק 4 אנשים במשפחתך המורחבת...ויותר מזה...אם נגלה 4 עבריינים במשפחתך המורחבת נקיש מזה שגם אתה עבריין. כי זו אמונתך?
נסיתי ללכלך ויצאת מלוכלך!
כתוב תגובה ל- רונית יער
22
המילה סרבנות היא התעייה !
  במבה   24/12/12 07:35
נעשה שימוש ולא במקרה במילה סרבנות כדי לגזור גזירה שווה בין דברים שאינם דומים.
האם טייס שמסרב לירות טיל על בית הוא סרבן (כאשר בסופו של עניין המחבלים שהיו בבית חיסלו ישראלים- מקרה אמיתי)?
האם אדם שמסרב לבצע פקודה בלתי חוקית הוא סרבן?
האם אדם שמסרב לבצע שרות צבאי או אזרחי הוא סרבן?
זה לא מתפקידו של הצבא בשום מקרה ובשום תנאי לפנות אזרחים (שלא באופן זמני) מבתיהם! זה לא המנדט של הצבא לזה יש משטרה. השימוש בצבא במקרים אלה אינו תקין ולכן בעייתי.
כתוב תגובה ל- במבה
צודק בהחלט,, אבל,,,,,
  אשר5   24/12/12 09:02
רק לגבי חיילי חובה ומילואים שנמצאים בשירות ע"פ חוק ותחת צווים,,,אין זה תפקידם לפנות אזרחים,, המדינה בהחלט יכולה לעשות שימוש בשוטרים ובאנשי קבע,,אשר משרתים ע"פ חוזים
כתוב תגובה ל- אשר5
23
שאלוהים ישמור....
  נורית מץ   24/12/12 08:35
שאלוהים ישמור....ואולי עם בית יהודי מלוכד שכזה, גם אלוהים יעדיף להתבולל!
"מי שדבק בסרבנות או יסרב פקודה, לא יהיה בממשלה שלי?"באמת ביבי, ומה בעצם קורה בפועל בממשלה שלך? מתגייסים למען השם, או לחליפין גיוס לקייטנה החודשית: "ביבי-חרדי-לי" - רוצו להרשם מספר האברכים לגיוס חובה, מוגבל ? אבל אנחנו אופטימיים: בעוד בבית של בנט יסרבו פקודה לאחר גיוסם, בממשלה שלך המלוכדת עם חרדים, לעולם לא יסרבו פקודה, ממילא אין סיכוי שיתגייסו כלל!
כתוב תגובה ל- נורית מץ
24
מה הקשר של משפחתו עם הסרוב
  ישמעאל   24/12/12 08:44
תעזוב שטויות ! אשתו של ליפקין שחק היא שמאל קיצוני אם אינני טועה ואינך כותב על כך לגביו ובצדק . מה הקשר בין מה שחושב אביו או אח אשתו עם מה עמדתו ? מותר למי שלא יהיה להחזיק דעה שונה מבן משפחה קרוב . העניין הוא אחר . בהצהרתו שמי שתומך בסירוב פקודה של חייל לפנות יישובים לא יהיה שר בממשלתו הוא מרמה את הציבור . הוא לא יוכל לעמוד בהצהרה שהצהיר והוא יודע זאת כעת אבל , עוזריו ודאי מכינים לו כבר את התירוץ שיסביר את המניע מדוע כן למנות את הסרבן לשר בכל זאת .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
25
יואב יצחק, אולי תגיד לי במי
  לבחור.   24/12/12 08:50
סבא שלי לפני 135 שנה סטר לאחד שעישן סיגריה בפומבי, אז מה אני אשם?
הילדים שלי אינם מצביעים לאותה מפלגה שאני חושב להצביע עבורה? ? אז מה? הם הילדים שלי וכך הם אהובים עלי.
50% מהם למפלגה אחת
25% למפלגה אחרת.
25% למפלגה שלישית.
שיניתם אתה וחבריך את הקו, זה לגיטימי, אבל אתם צריכים לשכנע לגופו של המועמד.
כתוב תגובה ל- לבחור.
26
ביבי צודק: שר לא יכול להטיף
  לסרבנות   24/12/12 09:48
מלמטה כולם יכולים להצהיר הצהרות...אבל שר או ראש ממשלה לא יכול לקרא לסרבנות.... קריאה שכזו מזמינה כאוס; סרבנות למשפט, סרבנות למשטרה...היכן זה ייגמר... בכאוס חברתי. חנן וייס
כתוב תגובה ל- לסרבנות
27
וסבתא שלו במה תמכה?
  מיכלאג'לו   24/12/12 14:38
כתוב תגובה ל- מיכלאג'לו
28
התקפות הליכוד על בנט
  zvi.g   25/12/12 23:28
הפעם באמת חשבתי להצביע ליכוד!! אבל ההתקפות חסרות רסן של הליכוד באופן אנונימי דחף אותי לכיוון אחר, לכיוון בנט! ואני חושב שיש רבים כמוני שיעשו כן.
כתוב תגובה ל- zvi.g
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il