s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עם נורמלי בארצו: כל פרור טריטוריה
מאת: מיכאל שרון  |  11/11/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עוצמה רוחנית
  נמרד   11/11/04 12:52
מתוך ניתוח הדברים, שמקובל עלי בהחלט עולה הצורך בעוצמה רוחנית קודם כל. עוצמה זו תביא אחריה אולי את העוצמה הכלכלית. ניתן לראות שעוצמתה הכלכלית של ישראל לא עומדת לה כאשר היא מובלת ומונהגת ע"י אנשים חלשים רוחנית שאיבדו אפילו את אמות המובר הפשוטות והברורות כמו לא תגנוב ולא תרצח.
כתוב תגובה ל- נמרד
אכן, עוצמה רוחנית אינה מותרות ותליש
  ות. המסואב - הרה כשל   11/11/04 20:36
היה ריאליסט ובעל רצון חיים - דרוש אחר רוחניות אמת. כזו המהולה במוסר ותחושות של צדק טיבעי.

זה שאין לו את אלה - אינו החזק (חזק המזוהה בחברות מסואבות עם זה היכול לדרוס אחרים).

אלא - זה שטיבעו האנושי השתבש עליו. שהרי נולדנו עם יכולת רוחנית ומוחית גבוהה ותחושות מוסר וצדק טיבעי.

לעיתים נולדים גם יצורי נפל ביולוגיים. בטבע, האם נוטשת אותם, שכן היא מבחינה מייד הן בלא יוצלחותם הקיומית, והן בכך שהשקעה בהם תהיה השקעה בחור שחור הגוזל משאבים, ולא יוצא שם כלום.

המודל של "החזק - הדורסן" נעדר הרוחניות והתיפקוד המוחי הגבוה, ונעדר המוסר הטיבעי - אינו המודל של השרדן.

זהו המודל של הטפיל, זה שבטבע לא היה יכול לשרוד, אלא שבחברה אנושית מסוככים עליו. והוא יכול להשיג את צרכי קיומו ואף להגביר כוח ועושר בכוח סחיטות רגשיות, צווחנות, הפיכת אחרים לבוזזים כמוהו ופנייה לבהמה ולמסואב שבאדם.

זהו איש הקולקטיב, אך גם זה המסאב את הקולקטיב.

אלא, שב-7000 השנה האחרונות הישיגה האנושות את כל מה שיש לך - החל מנייר טואלט, המשך ברדיו, DVD ומחשב, כלה בתגליות הביולוגיה - הכל, הכל - כל מה שהושג מקורו במחשבה הגבוהה וברוחניות שבאדם. וגם העוצמה הצבאית שאין להביסה -בכוח ההמצאתיות והרוחניות והמוסר הטיבעי.

בוש מדגיש חזור והדגש את מוסריותה של ארה"ב החברה החזקה והעשירה בעולם. כך גם עשה קלינטון. ושאר נשיאי ארה"ב הגדולים.

מתי עשה כך לאחרונה מנהיג ישראלי? אנו נמצאים בדור מנהיגות העסקונה, כפי שכתב כאן במאמר לפני כשבועיים יואב יצחק (דור העסקנים דור הנפילים). אולי אריק שרון, כפי שכתב, הוא עדיין בן דור הנפילים.

היחיד שהיצביע על המימד המוסרי שזנחנו היה דווקא היועץ המשפטי מזוז בנאום לפני כשבועיים ("אנו חברה שאיבדה את הבושות ואת העכבות"). נאום זה, הינו בבחינת נאום מופת, אך מי שם אליו לב?

והרי בארה"ב הנשיאים הגדולים - ג'פרסון, לינקולן, תאודור רוזוולט, פרנקלין דלנו רוזוולט, קנדי, קלינטון ובוש - הדגישו את המימד המוסרי - ותמיד בהקשר החופש.

בבריה"מ נעדר המימד המוסרי. אמנם היתה רטוריקה מוסרנית, אך זו לא הידגישה את החופש אלא את האחריות החברתית. והיטיפה הטפות ריקות, דבר שגרם להתפשטות ציניות נוראה. ולכן זו היתה חברה מפוררת. בסין קיים המימד הרוחני והמוסרי העמוק, ומכאן עוצמתה שעוד תלך ותגבר. כך גם במערב אירופה.

היכן שאין מוסריות הקשורה ברצון לחופש, היכן שבמקביל רואים ברוחניות גבוהה סוג של חולשה - שם גם חברה חלשה ומתפוררת, חברת גניבות וגנגסטריזם. חברה שבמוקדם או במאוחר תשתעבד לחברה מוסרית וחופשית ורוחנית ממנה. חברה של חסרי יכולת וסאוב. בחברות כאלה שולטת רטוריקה של כוח: "החזק מנצח". ובחברה כזאת שולטת החולשה הנוראה, כש"החזק" אינו אלא התגודדות בחבורות של מושחתים, גנבים ומסואבים המייחסים לעצמם כוח, שהרי הם חשים ברגעים של אמת בחוסר יוצלחותם הקיומית.

אם ישראל תהפוך לחברת "כוח"-סאוב-חולשה כזאת, היא לא תשרוד. אך לא טרם שיגרם לאזרחיה סבל רב.

תודה נימרוד על הערותיך החשובות,

מיכאל שרון
כתוב תגובה ל- ות. המסואב - הרה כשל
כמה נפוח וכמה תלוש! שרון הוא מודל
  -יופיטר   12/11/04 09:52
של מוסריות? אדם שעדיין תחת 2 חקירות פליליות. בגין ושמיר שאכן מוסריים נעלמו לחלוטין מכתיבתך. מקרה!? רק מפני שמוסריותם כוללת הזדהות עם העם היהודי וארצו? ומזוז עוד מודל של מוסריות! מצחיק! ולמה לא נאומו של רבלין!?
כתוב תגובה ל- -יופיטר
הפעם הג'וק שהתנפח קורא לעצמו
  יופיטר. בררר מגעיל.   12/11/04 11:03
משמיצן, משמיץ את מיכאל ללא סיבה רק בגלל שהוא נפוח מרוב ג'ובות. ג'וק שכולו התנפח, רוטט בכנפיו ומחושיו החומים, נוטף ריר ומשמיץ משמיץ את שרון. ושוב מתעופף חום ונפוח. זהרו שלא יכנס אליכם הביתה נפוח כזה.

אוי אמהל'ה, ברררר

מגעיל...
כתוב תגובה ל- יופיטר. בררר מגעיל.
2
זה לא אתה שהרג את ערפאת
  כבר לפני שבועיים?   11/11/04 13:00
כתוב תגובה ל- כבר לפני שבועיים?
אולי הוא קרא את המאמר והחליט לא
  לשבור לי את המילה   11/11/04 16:39
כתוב תגובה ל- לשבור לי את המילה
3
אתה כותב לעניין אבל למה הנפיחות?
  ילד קטן   11/11/04 13:07
העצמית המוגזמת?
גם כשאתה משבח אחרים אתה לא שוכח להכניס את עצמך,
כתבתי, אמרתי, צדקתי...
תאר לעצמך סיכה הנדחפת אל הבלון הנפוח. חשוב על האפקט.

ציטוט:
"בשל נוורוזה קשה וטרגית שחלקים מהעם היהודי לקו בה במשך 2000 שנות רדיפות והשפלה - אין רבים מסוגלים לראות יותר מנקודה בהווה" אבל אתה כן מסוגל
ואתה מסיים
"תופעה שכיניתי: תפיסת זמן מתכנס לנקודה".
אתה לא רק מסוגל לראות מעבר לתפיסת האדם הפשוט אלא אתה גם יודע לתת לתופעה שם מפואר, נפוח.
ושוב "תפיסת זמן מתכנס נקודה"
אני ואפסי עוד.
אתה ענק.
כתוב תגובה ל- ילד קטן
גם את המילים "ילד קטן" הימציאו. אתה
  תועמלן רשע.   11/11/04 16:00
הבנה באה רק בעקבות המצאת ביטוי חדש לתופעה או לתהליך או אף לעצם (אובייקט)כלשהו.

אילו לא היתה לנו מילה או ביטוי לכנות את הדבר - היינו כל פעם צריכים לחזור על התאור הארוך. אבל כיש לנו מילה לזה, אז אנו לומדים את התהליך פעם אחת, ולא צריכים כל פעם לתאר אותו מחדש. אלא רק לנקוב במלה.

אם רצונך לעבור לנהימות חייתיות במקום להשתמש במילים, אני בוודאי שלא אמנע זאת ממך.

אבל הרי אינך נוהם כשאתה משמיץ אותי בשטנה חסרת שחר, וחוזר כמנטרה וכאדם כפוי שד על המילים "נפוח". ממאמר למאמר שלי, מלווה אותי ונידבק אלי וניצמד אלי ממאמר למישנהו, בעקשנות לא נילאית. כצל אפל של הסתרא אחרא.

אז אנא, הפסק לקרוא אותי ותחסוך לעצמך את ההודעה התורנית. אלא שאולי אתה מקבל את חופן הזהובים שלך בעבור השמצה בלתי נילאית?

זה שיש ביטוי חדש, זה נכון. היסברתי גם למה זה טוב.

אבל רגע, מה נפוח פה?
כתוב תגובה ל- תועמלן רשע.
מה נפוח??? מה לא נפוח אצלך?
  המילים, היחס לעצמך   12/11/04 02:16
כתוב תגובה ל- המילים, היחס לעצמך
מדובר בתועמלן רשע, ג'וק שהג'ובות
  ניפחו אותו. משמיצן.   12/11/04 10:47
מכיוון שהג'וק המשמיץ התנפח, הוא מדבר על נפיחות. כולו נפיחות של ג'וק שהתנפח ומשמיץ את מיכאל.
כתוב תגובה ל- ניפחו אותו. משמיצן.
ראה חביבי. אתה מדבר על עצמך בגוף...
  שלישי   12/11/04 23:53
ותסביר לנו על מה מדובר אם לא על נפיחות?
כתוב תגובה ל- שלישי
הי הי הי אמהל'ה. הג'וק הנפוח
  שוב היגיח   13/11/04 03:46
כתוב תגובה ל- שוב היגיח
האמת מרגיזה. אדון רשע בעצמך
  -יופיטר   12/11/04 09:46
כתוב תגובה ל- -יופיטר
לילד הקטן!!!!!!!
  יגאל כהן   13/11/04 17:12
בילדותי נהגתי לספר על תחרות ריצה שערכתי עם אצן שהיה רץ במהירות מדהימה ,הרגליים שלו כמעט שלא נגעו באדמה, "בקושי השגתי אותו".
אני מוצא בדבריך הרבה התנשאות על גבול הגזענות.
את ההתנשאות שלך אין צורך להאיר.
אך מדוע אמרתי גזענות?
משום שכל ההערות ה"מחכימות" שלך הן תוצאה של תרבות הדיבור שלך.
במלים אחרות: יואב מדבר עברית של תימנים ,ואתה מדבר עברית של גרמנים.
וזה כל ההבדל.
בעברית שלנו מותר גם מותר להגיד ואפילו לצעוק:"אני צדקתי ואתה טעית(אגב אפילו אם אתה הרב בכבודו ובעצמו).
חוסר הסובלנות שלך, לסגנון הכתיבה של יואב, אם כן, מקורו בהתנשאות גיזענית.
לגהק אחרי האוכל(למשל) יהיה בתרבות שלך בושה,
ובתרבות המזרחית מחמאה למארח.
אל באפך !!!
ודרך אגב ,גם אני צדקתי שביבי קרס!!!!!
ואני גאה להגיד "צדקתי ממך" ואין זה נחשב אצלנו למה שאתה ייחסת.
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
יגאל, המשמיץ הסדרתי הוא גם גזען
  מדובר בנוכל   13/11/04 19:02
כתוב תגובה ל- מדובר בנוכל
יגאל: התנשאותו של "ילד קטן" זו
  התנשאות של נוכל   13/11/04 19:14
בשביל הונאותיו ונכליו הוא משחק אותה "מדבר בשפת תרבות גבוהה" ומפגין התנשאות וגזענות.
כתוב תגובה ל- התנשאות של נוכל
4
לא נגזר עלינו! אנחנו לא תופסים את
  -יעל   11/11/04 13:37
המשמעות של מולדת של ארץ, מפני שאיננו מתיחסים לארץ ישראל כארצנו אלא כמשאת נפש של ציונות רעיון שעבר זמנו. וגם מפני שאיננו יכולים לרכוש אדמה בארצנו אלא רק לחכור אותה.
כתוב תגובה ל- -יעל
5
על ההגיון הזה בדיוק אמר צ'רצ'יל..
  בעז העצני   11/11/04 14:18
בערך כך: "הדבר משול למי שזורק נתח בשר לתנין ובכך משלה את עצמו שבעקבות כך יחדל להיות תנין"
כתוב תגובה ל- בעז העצני
התנין ישאר תנין - אך למה לתת לתנין
  את הקלפים הזוכים? מ   11/11/04 15:44
כפי שהעיר פעם על כוסית בלאדי מרי הגנגסטר האמריקני-יהודי מאיר לנסקי.


דומני שהוא לא אמר: "את הקלפים הזוכים" - אלא אמר: למה לתת לתנין את

כל

הקלפים הזוכים?

רגע, צ'רצ'יל זה לא האיש שויתר להודים על הודו, מסר את פקיסטן למוסלמים - והגה את הרעיון שכולם יהיו חלק מחבר העמים הבריטי?


אולי קצת גם קלמנט אטלי מהלייבור,

אבל רגע,

צ'רצ'יל לא מסר לסובייטים את מזרח גרמנייה, פולין, צכוסלובקיה, הונגריה, ורומנייה?


אמנם בכאב לב, אבל מסר.

והמשך הסיפור עם צ'רצ'יל והמסירה:


וכך ילדים מתוקים, החלה לאחר מלחמת העולם השנייה, פריחה ללא תקדים של המערב והליברליזם.

ללא תקדים?

מעולם עד אז לא היה בהיסטוריה דבר כזה.


תוך 35 שנה התפתח המערב והתעצם כלכלית וצבאית וטכנולוגית, כפי שלא היה באף תקופה ב-1600 השנים שקדמו, מאז חורבן הסדר הרומי והאימפריה הרומית.


והגוש הסובייטי? האימפריה הגדולה הזאת?

הלכה והסתאבה, הלכה ונבלה עד שהתפרקה מאליה לבלי תנאי, כמו שתפוח רקוב שקורס לתוך עצמו.


והשטחים? חזרו לבעליהם.

נכון, הלב והחושים אומרים: בעקבות ניצחון - אל תתן. כך מרגישים, אתה חש את מה שאתה חש, מר העצני, באופן טיבעי מאד.

ולכן, יש לעיתים הנהגה עליונה, שקוראת את המציאות בראייה ארוכת טווח.

ואם לא צריך למסור את כל קלפי הניצחון לאויב, אז לא נותנים. ואם לא צריך להתנהג כשיילוק השומר הכל לעצמו עד הגרם האחרון ומפסיד הכל - אז לא מתנהגים כשיילוק.

ואם לא צריך לזכות לגינוי וחרם גורפים בכל הפלנטה הזאת, לגרום לכך שכל יהודי בעולם ירדף על ידי הטרור ו- על ידי אומות העולם שיתחילו להאשים את היהודי בטרור הבין לאומי הזה -

ואם לא צריך לזכות לכך שבוש בתקופת כהונתו השנייה - יגיד שאנחנו אידיוטים ומכשילים כל דבר במזרח התיכון, רק בגלל כמה קילומטר מרובעים -

ואם לא צריך לזכות לניתוק זרם החמצן הכלכלי לארצנו -

אם ממש לא צריך את כל אלה - אז זורקים פרור.

התנין בוודאי ישאר תנין, הרצון הטריטוריאלי לא לאבד פרור טריטוריה - שלך ושלנו ישאר , וזה מובן מאליו: וכי מי אוהב לזרוק מארנקו אפילו 10 שקל , ועוד לתת אותם לאויבו -

אלא שיש לנהוג כצ'רצ'יל שבשנת 38 לא רצה לוותר על צ'כוסלובקיה לצורר היטלר, אך ב-46 ויתר עליה לסטלין . ויש לעשות כדברי מאייר לנסקי וכל שחקן בר דעת.

ואין לנהוג ככזה המשלהב עצמו בנוכחות חבריו המקיפים אותו, חש בביטחון מדומה בתוך המונם ובתחומו - ואינו רואה את העולם מעבר לכתפו -

מה יש לעשות?

לא לתת את הקלף המנצח לאויבך.

שלך,

מיכאל שרון

כתוב תגובה ל- את הקלפים הזוכים? מ
וצ'כיה שמסרה את הסודטים נפלה לפני
  יעלוש   12/11/04 09:43
היטלר, ולמה אתה מזכיר את הודו למה לא את ארץ ישראל ליהודים? מקרה!? ופולין אמנם היתה חלק מהגוש הסוביטי, אבל מדינה נפרדת, ואיפה היא היום? עצמאית. האימפריאליזם היהודי הנורא! שליטה על חברון יריחו גוש קטיף וכו'! כמה נורא!
כתוב תגובה ל- יעלוש
יעלוש, לערבים אמנם יש כל כך הרבה
  מיכאל שרון   12/11/04 11:20
מדינות ושטח. שטח עיראק לבדה הוא 240 אלף קמ"ר מול 6000 קמ"ר כל שטח יו"ש ועזה. כל "הכיבוש" "והאימפריאליזם" הוא כגודל בואנס איירס.

אבל חשוב איך הדברים ניראים - מדובר לא בחבל הסודטים העשיר, אלא בפליטים מוכי רעב, במקום מהענים ביותר בעולם, אנשים שפעם היו אדוני הארץ וכיום גרים במחראות ומכלאות.

לכן צריך לעשות איזה מחווה, שכן כאן אין עניין הטריטוריה עצמה, אלא עניין הכבוד הערבי של מליארד ושלוש מאות מיליון איש.

אנחנו צודקים, אך גם הם קצת צודקים - זאת הטרגיות של הסכסוך.

היטלר שלט על אומה עשירה ומתקדמת והרג מיליונים מאנשים שלא עשו לו כלום.

הפלשתינאים בניגוד לכך הם עלובי העולם, מגורשים מאדמתם ועניים, ואי אפשר לאמר שהם רודפים יהודים סתם, שכן היהודים יושבים על אדמתם והם במחנות פליטים.
הפלשתינאים גם לא הרגו מיליוני יהודים על לא עוול בכפם.


לכן, אי אפשר לאמר שהפלשתינאים סתם שונאים את היהודים כמו הצורר היטלר.

בעולם אף אחד לא יקנה את זה, ואם תאמרי זאת, תמשכי על עצמך שנאה וזעם: הירשתם, נישלתם וגם השוויתם להיטלר?
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
אין בכוחנו לדאוג לפליטים הערבים
  יעלוש   12/11/04 12:12
בין אם הם יושבים בג'נין או בסומליה, ובודאי שאין ביכולתנו לתת להם מאדמת ארצנו. קיומנו כחוט השערה ואם לא נתרכז בהבטחת קיומנו בארצנו בהבחנה ברורה בין אויב לידיד בין תעמולה לעובדה בין ערך זה לערך אחר, אנחנו אבודים. השאלה אם מישהו יקבל זאת או לא היא שאלה ספקולטיבית השייכת לרואי עתידות, ובלאו הכי פשוט אין לנו ברירה. גם היטלר הצהיר על סיבות טובות להשמדת יהודים, ואם איני טועה גם הוא השתמש בסבל הגרמני כמכשיר. קשה להבין את המנגנון המשפיע על הנרצח לנסות ולהבין את הרוצח. הדעה שערבי עני פחות מסוכן מעשיר טובה לא פחות מהדעה שלך ההפוכה
כתוב תגובה ל- יעלוש
6
הזיות חולניות
  רבינוביץ   11/11/04 15:30
המאמר כמו יתר המאמרים של שרון הם פרי הזיות חולניות ומשיחיות של מח מעוות- אקווריום מלא בדגים השטים לבודפשט..
כתוב תגובה ל- רבינוביץ
"רבינוביץ" ו"ילד קטן" - משמיץ סדרתי
  מדובר בנוכל   13/11/04 10:23
כתוב תגובה ל- מדובר בנוכל
לרב מלל
  רבינוביץ   13/11/04 16:50
רב מלל,תסביר בבקשה לעם הפשוט ובעברית פשוטה מה הוא נוכל? ?
כתוב תגובה ל- רבינוביץ
ההשמצה הסדרתית - מדובר
  בנוכל   13/11/04 17:57
כתוב תגובה ל- בנוכל
לקורא: מדובר בנוכל. נוכל כמובן
  יכחיש שהוא נוכל.   13/11/04 18:00
כתוב תגובה ל- יכחיש שהוא נוכל.
7
אדנות של בלון נפוח
  המתנחל בחיפה   11/11/04 16:07
אז מה היה לנו?
בלון נפוח ש"זורק פירור" לערבים.
רואה עתידות לאורך אלפי שנה קדימה (כולל סיורים בחלל-אסטרוטנאוט ציוני).
פילוזוף שמוכן להקריב את חיי שכניו עד טיפת דמם האחרונה.
טקטיקן עלוב שמתיז לכל עבר את "התוכנית הסודית" שלו לשמור את השרטוטים של יישובים בפיתחת רפיח.
והעיקר "ענק מחשבה" ששכח שהוא חי במדינה דמוקרטית שבה הרוב קובע-גם אם ההחלטה לא נראית לכמה משיחיסטים.
כתוב תגובה ל- המתנחל בחיפה
מדובר בתועמלן רשע, ג'וק שהג'ובות
  ניפחו אותו. מ.   12/11/04 10:45
משום שהג'וק התנפח, הוא מדבר על נפיחות.
כתוב תגובה ל- ניפחו אותו. מ.
מיכאל, אם אתה לא רוצה שנדע....
  ילד קטן   12/11/04 23:58
שאתה מדבר חוזר ומגיב בשמות שונים, נסה לשנות את הסטייל הנפוח, את הטרמינולוגיה האופינית.
אתה כמו חותמת חוזר ומזהה את עצמך באותו סטאנץ' בדיוק.
וכמובן מילים יפות שהופכות למילים של ביוב כאשר אתה מרגיש לחוץ.
לא היית פעם באיזה אישפוז?
לא רציני חלילה....
משהו קל.
כתוב תגובה ל- ילד קטן
ילד ילד, אבל ילד מה זה
  דפוק.   13/11/04 03:43
כתוב תגובה ל- דפוק.
החיפאי ג'וק נפוח - לכו הוא מדבר
  על נפיחות. אוי מגעיל   12/11/04 10:56
כולו מנופח בג'ובות שקיבל תמורת שרותי נאצה והשמצה באינטרנט.

ג'וק שהתנפח...

אוי, מגעיל..
כתוב תגובה ל- על נפיחות. אוי מגעיל
8
MA-HAMAR GADOL, TELL THIS TO PINAS
  THAT AGREE TO BURRY   11/11/04 17:05
ARAFAT OH HAR HA-BA-IT
כתוב תגובה ל- THAT AGREE TO BURRY
9
פירור פלורידינאני
  מאיה שרצקי   12/11/04 03:13
לכותב המאמר החשוב שלום רב . קראתי בעיון את דבריך. רצוני לחדד נקודה נוספת. אין מדובר רק בריבונות טיריטורטליאית כפי שציינת הייטב. למעשה רק בארץ ישראל הציונית. אפשר ללמוד לחיות ולחנך בעברית כפי שמובן הייטב מהדברים. למי שחושב סבור ומשוכנע שתחליף לריבונות ע"י הסכם פשרה כניעה תאפשר שמירה על עצמאות ושימור מזכיר לי משחק ילדים ישראלי ישן גשר מזהב לא משנה אם בחר האחד בכסף או השני בזהב האחרון נתפס. והמסקנה היא כה פשוטה או שאין כסף או שאין זהב או שאין גשר.מי רוצה להיות במקום אחרון?
כתוב תגובה ל- מאיה שרצקי
10
מנהיגי ההונאה התחילו להאמין בתרמית
  של עצמם. מיכאל שרון   12/11/04 12:23
הבעייה שמנהיגי ההונאה והתרמית שעבדו על העם (רובם סוציאליסטים) התחילו להאמין מרוב דיבורי כזב ודיסאינפורמצייה בתרמיות של עצמם: ישראל מעצמה, צה"ל הצבא הטוב בעולם.. הערבים היטלר (הגם שהיטלר היה מנהיג של אומה עשירה וטבח מיליוני יהודים על לא עוול בכפם. בעוד הערבים היו עניים ונושלו מאדמתם ובוודאי שלא אהבו את מנשליהם, אך היתה לזה סיבה. רק ז'בוטינסקי העיז לאמר את האמת: הערבים אינם היטלר, אלא עם נורמלי שכמו כל עם נורמלי מתנגד לפולש לארצו. לכן יש להקים קיר ברזל. אלא שז'בוטינסקי הוחרם על שאמר את האמת לעם).

לכן, גולדה מאיר שהאמינה בתרמית של עצמה וחבריה, דבקה בקונספצייה, לא האמינה שלערבים יש כוח, והביאה בעוורונה למפלה הנוראה של מלחמת יום כיפור.

מאידך מנחם בגין, תלמיד של ז'בוטינסקי ואיש ישר, לא שיקר לעם, ראה את המציאות באופן מפוקח, ולכן החזיר את כל סיני כולל טאבה למצרים (ומהמצרים ניסה לקבל לגיטימצייה לסיפוח יו"ש והכרזת אוטונומייה פלשתינאית שם, כמו הבסקים בספרד, אך לא היצליח).

גם אריק שרון אדם הגון ואיש מסור שהקדיש את כל חייו למלחמות ישראל. אמנם אין הוא מעז לאמר לעם "עבדו עליכם, שיקרו אתכם, הביאו לזה שתהיו עוורים למציאות" אלא הוא רומז בעדינות: מה שרואים מכאן לא רואים משם...
כתוב תגובה ל- של עצמם. מיכאל שרון
אז את מי בעצם מייצג שרון ?
  אלי ר   12/11/04 15:30
ממשלת שרון לא זזה מילימטר
ללא תמיכה של העבודה,יח"ד והסיעות הערביות.
אז את מי בעצם מייצג אריאל שרון?
אי אפשר לומר שהוא מייצג את בוחרי הימין שכן כל סיעות הימין מצביעות נגדו.
איך בכלל אפשר לטעון שישראל היא דמוקרטיה אם ראש הממשלה מייצג את האופוזיציה וזוכה לתמיכתה?
בארה"ב,כשאתה בוחר נשיא רפובליקני אתה מקבל מדיניות שמרנית ואם נבחר נשיא דמוקרטי אתה מקבל מדיניות ליברלית.
אין מצב בארה"ב,שנשיא שמרני יקום ויאמר,לאחר שנבחר, "שיניתי את דעתי" ומאותו יום ואילך יתמוך בהפלות,נישואים חד מיניים,לגליזציה של סמים,הגדלת המערך הסוציאלי,מחיקת הזהות הנוצרית....
ואין מצב שנשיא ליברלי ינהל לפתע פתאום מדיניות שמרנית.
מה שבחרת זה מה שקיבלת.
כך זה בכל העולם....חוץ מישראל.פה,נבחר ראש ממשלה בקולות הימין ולאחר שנבחר הוא קם ואומר "שיניתי את דעתי.אני בעצם איש מרצ,ומהיום ואילך איישם את רעיונותיו של ד"ר ביילין".מה שיש בארה"ב זה דמוקרטיה,מה שיש אצלנו אפילו לא דומה לדמוקרטיה.
מדינה שבה אין שום קשר,ולו גם מקרי,בין האידיאולוגיה שהעם בוחר בבחירות למה שמבצעת הממשלה,היא לא יותר דמוקרטיה מסוריה,מצרים,איראן או צפון קוריאה.

כתוב תגובה ל- אלי ר
אלי שוב עובד בעיניים. שרון לא מר"צ:
  מ.   12/11/04 18:19
מר"צ רוצה לתת לערבים את הכל אבל הכל: יו"ש , עזה הכל. "אינשאללה, רק תדברו".

שרון לא רוצה לתת לערבים את הכל. רק פרור של כמה קמ"ר. לא רק זה, אלא ששרון הוציא מבוש הצהרה לפיה לא יחזרו עוד לגבולות 67 ויש להכיר במציאות החדשה.

שרון זה מר"צ או שאתה שקרן?

תראה, בוש ימני, זה נכון. אבל לא בוש ולא שרון ולא הרפובליקאים לא אמרו שלהיות איש ימין זה לעבוד על העם בעיניים כמו שאתה עושה.

אז אם אדוני ימני, מה, אתה חושב שזה ימני להפיץ דיסאינפורמציה ולמכור שקרים?

מה, שרון לא אמר במצע הבחירות שלו שיעשה ויתורים כואבים? מי שהיצביע שרון, קבל מה ששרון היבטיח: בטחון ושלום. קודם דיכא את הטרור ביד קשה, ועכשו מנסה לאחר הניצחון קצת רגיעה, ולהפיס את הכבוד הערבי.


אתה ימין? או שאתה רמאי? סליחה אדוני, ימין זה לא לשקר לעם כמו שאתה עושה וכמו שעושים אי אלו דוברי ימין כמו דו- ירחון ידוע של הימין שעורכו, עולה אנגלו סקסי "מלמד את עם ישראל" ומפיץ בלופים ודיסאינפורמציה חופשי חופשי...
כתוב תגובה ל- מ.
11
ההונאה - על מה שלא רואים מכאן...
  מיכאל שרון   12/11/04 12:58
מנהיגינו, שחלקם מושחתים רימו במידת לא מועטה מאז ומתמיד את העם וקצת "עבדו עליו בעיניים".

קודם ניסו למשוך יהודים לא"י באמירה שהארץ ריקה, "ולא יהיו כל בעיות".

אח"כ, כשהתגלתה התרמית הפיצו דיסאינפורמציה והשמצות כלפי הערבים וקראו להם היטלר. ז'בוטינסקי היה היחיד שאמר את האמת: הערבים אינם היטלר, אלא עם נורמלי שכמו כל עם נורמלי מתנגד לפלישת זרים לארצו ומתנגד לנישולו מאדמתו. לכן יש להקים קיר ברזל.

לכן, המנהיגות הסוציאליסטית החרימה את ז'בוטינסקי שאמר את האמת לעם, והימשיכה לעבוד על העם ולנסות פחות או יותר לעבוד על הערבים: "אנחנו לא ממש לוקחים מכם ולא באנו להתנחל בארצכם, ואם כן לוקחים, אנחנו אוהבים אתכם, הערבים". ולנו הימשיכו לאמר, הערבים הם היטלר.

אמנם היטלר היה מנהיג אומה גדולה ועשירה, וטבח מיליוני יהודים על לא עוול בכפם, בעוד הערבים היו עלובי החיים והתנגדו לנישולם, אך למי חשובה האמת...


את מתנחלי גוש קטיף שוב משכו בהבטחות שווא שלא יהיו שום בעיות, והיום כשהתבררה התרמית, נוקטים בשיטה הידועה של עובדי אלילים: משליכים איזה קורבן למולך, הפעם את אריק שרון או אנשים אחרים.

כיום, כשברור שכן יש בעיות, מליארד ושלוש מאות מיליון מוסלמים נגדנו ובעולם פורצת אנטישמיות, ויש טרור בינלאומי המוכוון בראש וראשונה לשחרור פלשתין והרתעת העולם מתמיכה בישראל, הרי מנהיגינו שבמידה גדולה הינם עסקנים לא יוצלחים שוב משקרים לעם: כולם היטלר, שונאים יהודים. אין מה לעשות. ועל עראפת מפיצים בעלי דימיון באמ"ן סיפורי בדים כאילו מעל במיליונים, דפק ילדים בישבנם ושאר המצאות. האיש אמנם לא היה מחסידנו ולא היצדיע לצלילי התקווה, אלא לאומן ערבי ונאמן לעמו, אך מנעוריו הוא היקדיש את כל זמנו לעניין הפלשתיני ומעולם לא יצא לחופשה.

רק אריק מעז לשחרר קצת טפח מהאמת המרה. אין הוא אומר במפורש, עבדנו עליכם בעיניים, רימינו את העם בגדול, אלא רומז בעדינות: מה שרואים מכאן לא רואים משם...
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
12
היהודים אינם עם נורמלי
  מפיסטון   12/11/04 15:25
וחלק גדול ממה שאמרו באירופה על יהודים הוא אמת לאמיתה.
מדובר בעם מושחת מאד,חמדן,נהנתן,פחדן,קוסמופוליטי,בוגדני,חסר שורשים,זהות ושיוך.
השנאה כלפי יהודים די מוצדקת בסך הכל.
אכן מדובר בעם בזוי ונחות
כתוב תגובה ל- מפיסטון
חסר שורשים,זהות, ושיוך
  היהודי הנודד   13/11/04 00:06
אתה צודק.
השנאה כלפי יהודים די מוצדקת בסך הכל.
אכן מדובר בעם בזוי ונחות שאינו מכבד את עצמו ולכן מבוזה בעיני העולם.
אם היהודי לא בטוח שמגיע לו מדינה קטנה אחת למה שהעולם יאמין בכך.
אם היהודי לא בטוח שמגיע לו לחיות, למה שהעולם יאמין בכך.
אם היהודי מלקק את שפיץ המגף הבועט בישבנו, למה שהעולם לא יראה בו תולעת יעקב.
כתוב תגובה ל- היהודי הנודד
13
מיכאל הוא בין היחידים האומרים לעם
  את האמת   12/11/04 16:10
כיום, כשמראות הלוויה הצבאית בקהיר בנוכחות מנהיגי העולם, ומאות אלפי האנשים ברמאללה - ממחישים לעם ישראל המזועזע מהמראות מה היה באמת עראפת בעולם -

ברור הוא כי אלה שעבדו על עם ישראל והיציגו את המנהיג הערבי הגדול הזה כליצן מושחת או כהיטלר בכבודו ובעצמו - עבדו על העם. כך גם אהוד ברק שבקינג דיויד ביוני 2000 הינחית צ'פחה מזלזלת תוך תרועת צחקוק על כתפו של האיש הנערץ על מיליארדים והישפילו קבל עולם.

המנהיגות והעיתונות שולטים על העם באמצעות הפצת דיסאינפורמציה.


קיראו את מיכאל שרון אם ברצונכם לדעת את האמת ללא משוא פנים אצל כותב שאינו רואה בעם ישראל, בניגוד לעמיתיו בתקשורת, בהמות מטומטמות שיש לעבוד עליהם בעיניים ולחמוס אותם.



הנה, כתבה המלעיגה ומזלזלת בעראפת.

אך, רגע, גם קול האמת רועם שם בעיקשות וללא מורא. קראו את תגובה 8 בגוף הכתבה.

nfc.co.il
כתוב תגובה ל- את האמת
טעות בפסקה 3 : עראפת - קאמפ דיויד
  מ.   12/11/04 16:38
כתוב תגובה ל- מ.
עוד פעם.... מיכאל?
  ילד קטן   13/11/04 00:01
"מיכאל הוא בין היחידים....
השלם את החסר.
במקרה זה.....האומר את האמת.
לא די ברהב העצמי, פעם בגלוי, בד"כ בתחפושת.
כתוב תגובה ל- ילד קטן
מדובר בילד או בנוכל?
  התוהה   13/11/04 10:09
כתוב תגובה ל- התוהה
"ילד קטן" והמשמיץ הסדרתי בשמות
  שונים - מדובר בנוכל   13/11/04 10:20
כתוב תגובה ל- שונים - מדובר בנוכל
14
הבדלים בין שמאל וימין
  רם גורלי   12/11/04 18:43
מי שקורא להסיר את המאמר של יוסי בלום הלוי, אינו יכול לקרוא לעצמו איש שמאל דמוקרט. מדובר במסה כתובה היטב, מן הלב, אך מרוסנת וכפופה לשכל הישר. הכותב קורא לכל יהודי "עצרו בקולכם ובתפילתכם". אין כאן אלימות כלל וכלל. איני מסכים עם הדברים, אך נהניתי לקרואם.

גם מיכאל שרון אינו יכול לקרוא לעצמו דמוקרט. הוא אולי משכיל, אך אינו נאור. הוא אולי אינטיליגנט, אך אינו חכם. בסגנונו המתלהם והכוחני הוא מכנה כל מי שדעתו הפוליטית הפוכה לשלו חולה נוירוטי.

המערכת ממליצה להגיב באופן ענייני שיכבד את הכותב. האם הכותב מכבד את הקוראים? המערכת תציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה או סגנון החורג מן הטעם הטוב. מה לגבי הטור?

אלא שעל טעם ועל ריח אין להתווכח, ומי שאוהב את מר שרון, שיבושם לו.
כתוב תגובה ל- רם גורלי
נו מילא. מיכאל שולל כל מי שמתנגד
  לדעתו - כנוורוטי?   12/11/04 22:24
שיתנגדו - אך באופן מנומק ובצמוד לשכל הישר,זה הכל.

לא פשוט?
כתוב תגובה ל- לדעתו - כנוורוטי?
15
לעורכים: המחזה של מיכאל שרון, מטובי
  הכותבים, שניצמד אליו   14/11/04 04:55
כאן שרץ - הוא מזעזע, ותעודת עניות לחברתנו.

היה ראוי שהעריכה תתערב, בנושא זה של ביזוי והטרדה סדרתית של שרון.
כתוב תגובה ל- הכותבים, שניצמד אליו
16
הקישורים הלא תקינים לליטרטורה עברו-
  מיכאל שרון   16/07/05 10:12
המאמרים עברו מאתר "ליטרטורה" (ועוד חלק יוצבו בקרוב) ל-

global-report.net
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il