s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כשרון מרושע
מאת: עידו דיסנצ'יק  |  08/04/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אנטישמי
  חנה שרה-   8/04/13 22:50
אמנון דנקנר: 'אני אישית מוכן לארח בביתי בחור ישיבה שיהיה קשור בחצר וינבח תהילים כל הלילה' (אמנון דנקנר, בימי מלחמת המפרץ, 'חדשות' ינואר 1991)
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
מצאתי עוד בבון! בבית סוקולוב
  גן החיות   10/04/13 01:30
שאפו גדול לעידו דיסנצ׳יק על הכתיבה המשובחת. האם ידעתם שגם בבית סוקולוב על אחד העצים בגינה יושב בבון ואיש לא מצליח להוריד אותו מהעץ? הבבון אוכל בבנות. שאריות שנותנים לו החיילים מיחידת דובר צה״ל שמשרתת בקרבת מקום, ובקיצור החגיגה גדולה. גם וטרינר שהגיע לשם לא הצליח להוריד את הבבון מהעץ. פשוט טוב לו. הוא אוכל כל היום בוטנים שזורקים לו חברי האגודה, הבבון לא מפסיק לצעוק כל היום. לא ברור ממי למד הבבון לצעוק בעוצמה כזאת אבל הוא לא נרגע לרגע ותמיד הוא נראה זעוף פנים וכועס. מדובר בבון מזן מיוחד, מסוכן בעיקר לעצמו. כל הסובבים אותו מנסים להרגיע אותו אבל מדובר בבון עצבני מאד שמצטיין בעיקר בכך שהלשון שלו מהירה יותר מהמוח. זו תופעה מוכרת אצל בבונים מגזע מסוים שלא יכולים לשלוט על עצמם ומפטפטים את עצמם לדעת. כמו הבבון שעליו כתב דיסנצ׳יק גם לבבון שלנו יש תחת אדום. אבל במקום שיתנו לו בעיטה הגונה מאחוריו, יורידו אותו מהעץ וישלחו אותו לגן החיות, גם אצלנו מעדיפים ללקק את ישבנו ולהעניק לו חשיבות כאילו היה בבון יוצא דופן. המיוחד בבון שלנו הוא שהוא נוהג להריח לבבונים אחרים בתחת כי למדו אותו שחנופה והתרפסות יביאו אותו לקדמת הבמה, והיום הוא כבר ממש מצטיין בתחום הזה. עליכם לדעת שגם הבבונים הפרימיטיביים ביותר למדו את משחק החיים ומה שלא עושה התרבות וההשכלה עושה הלשון. אל תקנאו בבון שלנו. הוא עובד מאד קשה. גם לפצח בוטנים ולאכול בננות זאת משימה לא פשוטה אבל העיתונאים הם עם נדיב במיוחד ובבון המחמד הצליח להבין שבגן החיות התנאים הרבה פחות טובים והוא לא מתכוון לרדת מהעץ. פעם הביאו פקח מהעיריה. אחר כך הביאו וטרינר, בסוף לא תהיה ברירה יאלצו להביא את המשטרה למרות שהבבון מספר לכל חבריו שיש לו חסינות ואיש לא יעיז להתעסק איתו. ככה זה עם בבונים, כל עוד יש בננות ובוטנים חופשי הם על העץ. אבל כשהם יורדים מצמרת העץ לדשא זה בכלל לא פשוט. אז מתחילה מלחמת החיים האמיתית והבבון שלנו שנלחם בכולם לא מבין שבקרוב מאד הוא יאלץ לרדת מהעץ ואז לא יקבלו אותו אפילו בספארי. תגידו אתם למה להכניס מהומה בכלוב הבבונים בספארי ? אתם מכירים וטרינר שיעשה טעות כזאת? יוריד אותו מהעץ ויציע לו מקום נופש חדש?
כתוב תגובה ל- גן החיות
2
כנ"ל
  חנה שרה-   8/04/13 22:56
"הייתי לוקח את כל האנשים המוזרים האלה מש"ס והאגודה ודגל התורה והייתי קושר את כל הזקנים שלהם ביחד ומצית גפרור. אה, כן, גפרור אחד קטן" (אמנון דנקנר. תיאור הגיגיו הדמיוניים של יצחק שמיר, "דבר" 2.12.88)
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
דנקנר היה גם אנטישמי גם באבון
  קורןנאוה טבריה   9/04/13 10:34
גם ביריון וגם רשע=עצם העובדה שדנקנר היה חברם הטוב של: דן בן אמוץ עד שבגד בו-של אולמרט,טומי ודרעי=מסגירה את מה שהיה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
אם זה אנטישמי?
  אבי שרון   9/04/13 01:07
הייתי תוחב מספר איברים תחתונים לגרום של מספר בנים סוטי מין שאינם בוחלים בגילוי עריות. זו לא אנטישמיות - זו בחילה
כתוב תגובה ל- אבי שרון
4
האם אין גבולות?
  דוח   9/04/13 01:24
כתוב תגובה ל- דוח
5
שמתי לב שגם טומי וגם דנקנר הלכ
  קורןנאוה טבריה   9/04/13 06:17
הלכו לעולמם לאחר שקיללו בהגנתם על העבריין-מורשע ומושחת אולמרט=טומי קילל בשידור חי בטלביזיה את מתנגדיו של אולמרט 'שתחנקו' או משהו בנוסח זה=ודנקנר דרש ממשה לדור 'להתאבד'= נסתרות דרכי האל!!! אין ספק היה בדנקנר משהו מרושע לחלוטין!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
לא אשכח את רשעותו למשה קצב!
  yaya   9/04/13 08:14
חיליק שריר (סמנכ"ל תוכן בחדשות ערוץ 2) חברו של אמנון דנקנר מעיתון מעריב, סיפר לאמנון שקרים איומים על משה קצב. יום אחד הופיע דנקנר בבית קצב לשתי דקות בדיוק (לא הסכים לשבת) ושאל בטון עצבני: "אתה מכיר את חיליק שריר, אתה מכיר את חיליק שריר?" כמובן שקצב הכיר את חיליק שריר כי הוא היה הבוס של אביו גיורא שריר מנהל המתנ"ס בקרית מלאכי. זה הספיק לדנקנר לכתוב על קצב כתבה זדונית, רק בגלל שחיליק שריר נולד בקרית-מלאכ. דנקנר לא טרח לבדוק אפילו את אמיתות השקרים, ישר ניגש למלאכת חיסול קצב. להערכתי קצב בכלא שנוא כל כך הרבה בגלל אותם שקרים של שריר, אותם הפיץ לכל העיתונאים והגיעו אליי במקרה דרך בן כספית שאישר לי את מקור השקרים. (אח"כ הוכחתי לכל העיתונאים שהם שקרים). לפני מספר חודשים הצלחתי לכתוב לדנקנר בהודעה פרטית בפייסבוק ולהוכיח גם לדנקנר כמה שקרן חברו הטוב חיליק שריר. דנקנר לא ענה לי אבל יכולתי לראות שקרא את המסר. יהי זכרו ברוך.
כתוב תגובה ל- yaya
"אחרי מות קדושים אמור "
  עני מרוד   9/04/13 10:04
אמנון דנקנר מת ז"ל .... בניגוד לאמנון דנקנר שמת ולא נמצא עוד עמנו בחיים ... הנשיא לשעבר משה קצב כן בחיים ועליו כן ניתן לומר את כל מה שרוצים.... ואין לי שום שבחים לספר על משה קצב מאז נובמבר 1985 ....
כתוב תגובה ל- עני מרוד
אז למה שזכרו יהיה ברוך?כפי שאי
  קורןנאוה טבריה   9/04/13 10:22
שאיחלת לו בתגובתך?למה שזכרו של רשע יהיה ברוך?זו צביעות אופיינית לציונים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
לצערי, דיסנצ'יק מדייק.
  ירושלמית   9/04/13 08:35
מתוך הכרות עתיקת יומין, אם כי לא מאד מעמיקה, דנקנר היה בהמה גסה, בריוני ורשע לשמו. (אולי כפיצוי על מראהו, ילדותו- לפי עדותו-, וחוסר החיבה של בנות כלפיו). להפוך אותו למין קדוש? לרודף צדק? אפילו כישורי הכתיבה שלן, שהיו ניכרים, אמנם, אבל סופר דגול הוא לא היה, תאמו את נטיתו לספר סיפורים (במילים אחרות, לשקר ולהגזים). אבל בכל זאת אומרים ביהדות: זכרונו לברכה.
כתוב תגובה ל- ירושלמית
8
אריה דרעי לא הפסיק להלל אתהרשע
  ירדנה   9/04/13 08:40
כתוב תגובה ל- ירדנה
9
עם כל כשרונו דנקנר היה אדםחארה
  כולם ידעו   9/04/13 09:34
כתוב תגובה ל- כולם ידעו
10
גלגולו של שמענדריק
  פורצעלה   9/04/13 09:45
השבוע במקרה או שלא הלכו לבית עולמם אמנון דנקנר והשופט ורדי זיילר שעמד בראש ועדה לחקירת פרשת האחים פרניאן פרשה שבגינה נאלץ המפכל קראדי להתפטר
דנקנר היה מעורה בפרטי פרטים על הפרשה החמורה ובתחילה אף צידד לחקרה
ואולם כשאחד ממקורביו התמנה להיות עורך דינו של אחד המעורבים העקריים בפרשה
הפך ושינה דנקנר את דעתו התייצב לימין הרעים וחבט ללא רחם גם בזיילר ובמעורבים ישרים והגונים אחרים
זה היה האיש בעל כושר ויכולת כתיבה גאונית אך בעל תכונות של זיקית
כתוב תגובה ל- פורצעלה
11
תקראו את השמות הרצף:
  שולם   9/04/13 10:13
דן בן אמוץ, טומי לפיד, אמנון דנקנר, בן כספית, אולמרט, דרעי. רשימה לא מלאה, על פי הזכרון ברגע זה.
כתוב תגובה ל- שולם
12
כל הכבוד לדיסנצ'יק
  שקול   9/04/13 10:21
טוב שיש מישהו אמיץ שיוצא נגד מחול השקר שאנו עדים לו בימים האחרונים. כל הקילוסים האלה על דנקנר מחליאים כל בן תרבות.התקשורת השמאלנית שוב מתגלית במלוא עליבותה כאשר היא משבחת אדם נקלה ורשע שהגן בלהט על גדולי המושחתים שידעה המדינה.
כתוב תגובה ל- שקול
13
דנקנר ודרעי
  אביתמר   9/04/13 11:20
לא לחינם נשא דרעי את מיטתו של דנקנר בהלוייתו. לשניהם אותם תוי אופי ומעללים: תחמנים, שקרנים, חסרי מעצורים, דורסי אנשים לדעת, זורקים לאשפה את מי שגמרו את שרותם אצלם, בוגדים ברגע שזה כדאי להם, שחצנים, חסרי כל בסיס מוסרי, אשפים ביחסי ציבור, ויודעים היטב שתמיד יימצאו הרבה אנשים שהצד המוסרי של מנהיגיהם אינו מעניין אותם. הם רק רוצים שהצלחת שלהם תהיה גדולה ומלאה, וכלל לא אכפת להם ששורת התכונות שלעיל תהיה מפורסמת וידועה.
כתוב תגובה ל- אביתמר
14
דברים כדרבנות. אמת צרופה.זה הא
  קורצ'אק   9/04/13 15:22
זה האיש. רשע מנופח. פה-פה-פה
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
15
עולמנו השתנה ונשלט בידי זדים
  מיכל מירושלים   9/04/13 16:07
אתה כעיתונאי וכעורך יכולת לדעת זאת טרם שהדבר נגע לך אישית.
האם הסתכלת סביבך, ובעיקר בסביבתך הקרובה ביותר, וראית סימנים לרשע ואולי לפשע - והחרשת?! זאת צריכה להיות היום ההתבוננות שלך ועל זה אתה צריך לתת תשובה לעצמך.
אם הכלל שאחרי מות - אמור קדושים לא תפס במקרה הנוכחי - כנראה שפגעו בך קשות, ואתה לא לבד. המדינה הזאת כולה הפכה פניה ואין בה מתום.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
16
אח, אח - נפלה עטרת ראשנו
  פימפרנל סמית   9/04/13 17:35
טוב, שאחרי תהלוכת המקוננים אחרי מותו של האדמו"ר דנקנר, בתקשורת הישראלית, שהזכירה תמונות אבל מפיונג יאנג הרחוקה, נמצא מישהו שכתב גם דברי אמת. עט להשכיר, ששירת בהתרפסות מעוררת מיאוס את משפחת נמרודי שליטת מעריב, קיבל לאחר מותו מעמד של איקון תרבותי, עד שלא נופתי אם עד מהרה יבקש מעריצו הפופליסט, לשלב את מורשתו התרבותית בתוכנית הלימודים של משרד החינוך הפירוני. אפשר היה לקרוא בחלחלה את טורי הקינה השמונוניים, שהתפרסמו בעתון שאותו כה דירדר מוסרית ומקצועית, מעריב, בהם התחרו בן-דרור ימיני, נדב אייל וחבריהם לקרן השפע המושחתת, מי מהם יבכה יותר את מאור העתונות העברית, שליבו נדם. עכשיו צריך רק להמתין לייסוד פרס לאתיקה עתונאית ע"ש של אמנון דנקנר. איפה אגודת ה עתונאים הגוססת כשצריך אותה?
כתוב תגובה ל- פימפרנל סמית
17
דיסנצ'יק אתה מגעיל אותי
  עזרא מועלם   10/04/13 04:05
טוקבקיסטים ירודים עיתונאים מוכרים שפוטרו וסתם אנשים מרירים שמרשים לעצמם לדבר סרה באדם שזה עתה נקבר אפשר לקבל. טימטום או משטמה אישית יכולים להוציא אדם מדעתו ולהביא ותו לומר או לכתוב דברים לא ראויים. אבל אתה דיסנצ'יק, אתה שקיבלת על מגש של כסף את עיתון מעריב והפכת אותו בשנים בהם ערכת אותו לפגר עיתונאי מוחלט, אתה שמאז ועד היום לא מפסיק לקבל ג'ובים פוליטיים, שאתה תכתוב ככה על דנקנר? גועל נפש
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
תגובתך לדיסנצ'יק מוזרה ואוילית
  עודדי   12/04/13 11:25
נדמה לי שאין לך מושג על מה כתב דיסנצ'יק ואפילו את מאמרו שצירף כאן אינך מבין. כל מה שכתוב במאמר הינו תשובה לאחד המאמרים הבזויים ,שיקריים וגזעניים שנכתבו בעיתונות הישראלית. מאמר שכתב דנקנר ברוב רישעותו. חפש באינטרנט את המאמר "אין לי אחות" משנת 1983 ואולי תבין.
כתוב תגובה ל- עודדי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il