s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אפשר לעצור את הבלתי נמנע בשוק האג"ח
מאת: חובב לויטס  |  17/05/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כך ואף יותר
  לונה   19/05/13 01:41
מר ברנע העם דורש אכיפה רגולטורית כפי שהצעת
ללא פשרות!!! תספורות הפכו לשעשוע מפוקפק המרושש את כספי הציבור בחוצפה שאין כדוגמתה, ומותיר את בעלי ההון מחויכים לסיבוב הבא... השאלה עד מתי???

כתוב תגובה ל- לונה
לונה-הנושא נמצא בראש סדר היום
  חובב   19/05/13 09:23
כתוב תגובה ל- חובב
2
כל הכבוד!!
  רומי   19/05/13 06:25
לפחות מישהו אחד במדינה הזאת עם ראש על הכתפיים!!
כתוב תגובה ל- רומי
אתה מתכוון אליי או אליו ? (:
  חובב   19/05/13 09:35
כתוב תגובה ל- חובב
3
השאלה למה לא פתחת את הפה לפני
  יולו   19/05/13 08:09
שנה שנתיים,,,,כולכם{כלכלנים שמקלקלים} ידעתם את מה שממנו אתם "מופתעים עכשיו
כתוב תגובה ל- יולו
כתב על זה ודיבר על זה
  סטלה   19/05/13 09:28
גם במאמרים שכתב, גם בכנסים וגם בראיונות כבר שלוש שנים מדבר בנושא
כתוב תגובה ל- סטלה
אופיר כבר שנים מתריע בנושא(:
  חובב   19/05/13 09:30
כתוב תגובה ל- חובב
בטח לא פעם ראשונה
  לאונרדו.   21/05/13 20:56
אתה כנראה חדש בתחום
אחרת היית יודע קורא ושומע
שהוא מופיע ומדבר על כל עץ רענן כבר כמה שנים
כתוב תגובה ל- לאונרדו.
יולו
  אופיר ברנע   22/05/13 15:32
יולו שלום אין זו הפעם הראשונה בא אני עוסק בנושא, אני חי את הנושא כתבתי עליו במקומות רבים, ודיברתי עליו בכנסים, זו פעם ראשונה שאני שם את הדגש על נושא "תום הלב".
כתוב תגובה ל- אופיר ברנע
4
במילים אחרות-חגגו על הכסף שלנו
  ג'וש   19/05/13 12:05
צודק 100%, הגיע הזמן לבדוק באמת לאן הלך הכסף, איך יתכן שחברות הנפיקו אג"ח, חגגו במשכורות עתק ודיבידנדים, ולא הרוויחו שקל. המסקנה היא אחת, חגגו על הכסף של הציבור, זו הונאת ענק שצריכה להחקר.
כתוב תגובה ל- ג'וש
לדעתי אתה קצת נסחף. אבל....
  חובב   19/05/13 13:44
כתוב תגובה ל- חובב
5
מעניין ומקיף
  יעקביניו   19/05/13 12:21
כתוב תגובה ל- יעקביניו
הקדריט לד"ר ברנע
  חובב   19/05/13 13:53
כתוב תגובה ל- חובב
6
כל מילה בסלע
  מילים כדורבנות   19/05/13 12:55
כתוב תגובה ל- מילים כדורבנות
הקרדיט לד"ר אופיר ברנע (:
  חובב   19/05/13 14:03
כתוב תגובה ל- חובב
7
סוף סוף הגענו לשאלה הנכונה
  מיקה   19/05/13 13:19
סוף סוף מישהו שואל את השאלה האמיתית, ל א ן ה ל ך ה כ ס ף זו השאלה שצריך לבדוק.
כתוב תגובה ל- מיקה
הרבה שואלים. הרבה מאוד(:
  חובב   19/05/13 14:09
כתוב תגובה ל- חובב
8
מסכים עם כל מילה
  מעבר לים   19/05/13 14:09
כאחד שמלווה כמה מהספרים בהרפתקאות חדשות מעבר לים (כי בארץ חלק מהם כבר שרופים...) אני מסכים עם כל מילה של ברנע. החברה׳ האלה עשו טונות של כסף ממשכורת שמקורן כספי האג״ח ועכשיו הם מחפשים איך להשקיע בחול. רק חבל שבמעמדם הקודם הם לא בחנו את הפרוייקטים, שבחלקם היו הזויים לחלוטין, כמו שהם בודקים את הפרוייקטים היום, אליהם הם נכנסים ״בכסף שלהם״..
כתוב תגובה ל- מעבר לים
יש מעבר לים מקום גם בשבילנו ?
  חובב   19/05/13 16:17
כתוב תגובה ל- חובב
חובב.שמור כרטיס גם בשבילי
  רואה חשבון   20/05/13 18:54
כתוב תגובה ל- רואה חשבון
9
הידד
  מוטי לוין   19/05/13 15:12
אפשר להציע את שמו של ד"ר אופיר ברנע לרגולטור הבא!!!
כתוב תגובה ל- מוטי לוין
שלא יאכזב אותך כמו שלפיד אכזב
  חובב   19/05/13 16:29
כתוב תגובה ל- חובב
10
רק נס יציל את האג"ח.
  תמיר   19/05/13 15:34
כתוב תגובה ל- תמיר
אתה מתכוון לשלמה נס ? (:
  חובב   19/05/13 16:34
כתוב תגובה ל- חובב
הוא מתכוון לנס לוחות הברית (:
  רואה חשבון   20/05/13 18:59
כתוב תגובה ל- רואה חשבון
11
צודק
  בועז אורגד   19/05/13 17:37
ההצעות של ד"ר ברנע רציניות והלוואי שייושמו.
כתוב תגובה ל- בועז אורגד
הקרדיט לד"ר ברנע
  חובב   19/05/13 17:55
כתוב תגובה ל- חובב
12
,DUCV
  עדי כלפון   19/05/13 17:43
ישר כוח ראיון מהימן ומעורר השראה. אין ספק כי רו"ח לויטס מסמן עצמו כעיתונאי אוביקטיבי שלא נרתע מביקורת ראויה.
כתוב תגובה ל- עדי כלפון
תודה על הפרגון (:
  חובב   19/05/13 18:01
כתוב תגובה ל- חובב
13
Good Article
  Ronen001   19/05/13 22:33
Good Article
כתוב תגובה ל- Ronen001
בזכות ד"ר ברנע כמובן (:
  חובב   20/05/13 09:16
כתוב תגובה ל- חובב
זכות גדולה
  מורן..   21/05/13 19:47
כתוב תגובה ל- מורן..
14
האם מישהו באמת מוטרד??
  מואיז הקטן   20/05/13 08:10
עושה רושם שלאף אחד זה לא באמת מזיז הציבורמלא באמת מבין שהכסף שלו נאכל המוסדיים ממשיכים להאכיל את הטייקונים בכספים, כאילו אין מחר וכאילו לא היה אתמול, עמוס הפסדים. ומנפיקי האגח חוגגים, ו״לא מבינים מה הבעיה״ והרגולטורים במילא עוברים לעבוד אצל הטייקונים, אז למה לפגוע במקום העבודה העתידי
כתוב תגובה ל- מואיז הקטן
ישנה התעוררות בנושא (:
  חובב   20/05/13 09:21
כתוב תגובה ל- חובב
15
תום לב? בחינה של הדברים בדיעבד
  שמואל ש.   20/05/13 10:50
גם במסגרת ההגדרה של תום לב ומועד בדיקתה, כפי שמציג אותה ד"ר ברנע, יש בחינה של הדברים אחורה ולא הסתכלות על תהליך הקטנת הסיכון הנובע מעצם מתן האשראי לחברות שהסיכון שלהם בנקודת הפתיחה הינו גבוה. הדבר הנכון לעשות הינו לגבש מדיניות ורגולציה הדומה לזו של עולם הבנקאות בתהליכי מתן אשראי ולתחיל לחנך את גופי ההשקעה אצל המוסדיים על דרך בחינה אחרת (זהירה יותר) של הגוף המנפיק. מעבר לכך וכפי שכל מוסדי יוגע, בחינת תום הלב ודרך ההתנהלות של המנפיק עד למועד בקשת התספורת הינה לא ראלית ובלתי ניתנת לכימות. לצערי יותר מידי עורכי דין יודעים כיצד להציג את הדברים בבית המשפט באופן שבו לא תיפול שערה מראשו של הנפיק הסורר ...
כתוב תגובה ל- שמואל ש.
לא בעיתי לבדוק תם לב
  דב ברמן   20/05/13 11:29
בדיקה של תם לב, או מדיניות השקעה היא לא בדיקה מסובכת, בהנפקת אג"ח יש הצהרה ברורה של מטרת השימוש בהון המגויס, השאלה הראשונה אם אכן המטרות בוצעו כפי שהוגדרו, ואם לא מה נעשה אם הכסף. ישנן חברות רבות שהגיעו לבקשת תספורת, בזמן שהחברה כלל לא הראתה רווחים, אך לעומת זאת חילקה משכורות עתק ודיבידנדים, או במקרים אחרים ביצעה השקעות בכספי האג"ח שאינן עולות בקנה אחד עם הצהרת החברה, ולא עם מדיניות החברה או פעילותה השוטפת.
כתוב תגובה ל- דב ברמן
אני מסכים שזו בדיקה מורכבת
  חובב   20/05/13 13:51
כתוב תגובה ל- חובב
בהחלט נושא ראוי לבחינה
  רואה חשבון   20/05/13 19:05
כתוב תגובה ל- רואה חשבון
16
הדוקטור צודק אבל החולה מת
  יוסי יסעור   20/05/13 13:44
הדוקטור צודק. לא ייתכן שחברה ציבורית תעניק למנהליה שכר עתק ואז תפשוט את הרגל או תסתפר והיחידים שישלמו את החשבון יהיו מחזיקי אגרות החוב שלה.

אני מציע שבונוסים, אם בכלל נמשיך להשתמש בשיטה המפגרת הזו, יחולקו רק לאחר 10 שנות תפקיד ועל סמך הממוצע של שנים אלה.

והצעה נוספת. בנקים יוכלו לאשר הלוואות רק מתוך ההון העצמי שלהם ולא מכספי מפקידים. הבקרה שלהם תשתפר פלאים.
כתוב תגובה ל- יוסי יסעור
הצעתך לבנקים
  כלכלן   20/05/13 15:28
ההצעה על הבנקים מעקרת את המושג בנק, כל הרעיון בבנק הוא מינוף הבנקים יוצרים פער בין בסיס הכסף במשק שזה הכסף האמיתי לבין כמות הכסף שזה המינוף שמתאפשר בהתאם ליחסי הרזרבה של בנק ישראל, זה מאפשר צמיחה. אתה בעצם רוצה שהבסיס יהיה שווה לכמות
כתוב תגובה ל- כלכלן
החולה אולי מת
  כלכלן   20/05/13 15:31
אבל ישנם ויהיו חולים נוספים וכל הרעיונות שהועלו כאן אכן רעיונות טובים ויעילים כדי ליצור הרתעה בקלות שהיד לוחצת על הדק התספורת
כתוב תגובה ל- כלכלן
אני מסכים אתך
  רואה חשבון   20/05/13 19:15
כתוב תגובה ל- רואה חשבון
תודה על התגובה המלומדת
  חובב   20/05/13 20:13
כתוב תגובה ל- חובב
פרופסור יסעור.תודה על התובנה
  חובב   20/05/13 20:06
כתוב תגובה ל- חובב
....
  אופיר ברנע   22/05/13 16:02
תודה על התייחסות, אני מסכים עם דבריך, אני חולק בנושא הבנקים, ואני חושב שדינם של הבנקים אינו כדין הגופים המוסדיים.
כתוב תגובה ל- אופיר ברנע
17
תום לב
  Ady   20/05/13 15:09
קשה לי להאמין שניתן להוכיח מעשים שנעשו שלא בתום לב. משכורות לא קשורות לתום לב אלה לתרבות ניהולית ואירגונית. אני בהחלט לא בעד המשכורות המנופחות אבל אלה היו ידועות לכולם לאורך שנים ועדיין המוסדיים השקיעו בחברות האלה.
אם יש חוסר תום לב אז יש פה עניין בעייתי בלי קשר להסדרי החוב.
כתוב תגובה ל- Ady
בוודאי שקשור
  מירי בכור   20/05/13 16:27
כאשר חברה לא רווחית ומחלקת משכורות ודיבידנדים והכסף הילידי בקופתה זה כספי אגח שנועדו לפרוויקטים עסקיים, ולא מקיימים את יעודם - זה חוסר תם לב וזו המציאות בהרבה מאוד מהמקרים
כתוב תגובה ל- מירי בכור
יש מן הצדק בדברייך
  חובב   20/05/13 20:37
כתוב תגובה ל- חובב
18
Cross default
  חיים כהן   20/05/13 22:17
חובב היקר, חשבתי שדברנו על כינוי החיבה ״תספורת״ למצב של דיפולט. קראתי כבר לפני שנה וחצי להפעיל מנגנון של cross default בין כל ההתחייבויות הסחירות של מי שנמצא בדיפולט. קראתי גם להפעיל בשוקי ההון והחוב, כולל חוב בנקאי בכיר, covenant שיאפשר העמדה לפירעון של כל החובות במקרה של תספורת. בדיעבד זה יהיה קשה מאד, אבל כאשר מנהלים משא ומתן להסדר חוב סעיף כזה מחויב המציאות מאותו יום ואילך. נקודה חשובה נוספת צריכה להיות מועד הוויתור על החלק שלא יפרע. כאן חייב להיות מנגנון פשוט של מחיקה המותנית בפירעון מלא של החלק הנפרע כולל הצמדה ריבית וכו.. זאת אומרת שבעצם אין ויתור לפני פירעון מלא של החלק המוסכם. נקודה נוספת, עניין התמחור של התחייבות אחרות שלא נכללו בהסדר החוב. לא מתקבל על הדעת שנייר אחד יתומחר בריבית של חדלות פירעון ונייר שני בריבית רגילה. לכן, בכל מצב של תספורות שאר ההתחייבויות כולל בכירות ולא סחירות חייבות להתייקר ב 200-400 bps, ולהיות בקו אחד מבחינת המחיר עם החוב שבהסדר. אשמח לפתח את הנושא. כרגיל, כתבה מעולה. להת חיים
כתוב תגובה ל- חיים כהן
חיים כהן - השכלנו רבות מתגובתך
  חובב   21/05/13 12:26
כתוב תגובה ל- חובב
.....
  אופיר ברנע   22/05/13 18:43
שלום חיים תודה על התגובה, אני בהחלט מסכים איתך בנושא Cross default ודיברתי על זה לא פעם, רק מנגנונים כאלו, כמו גם ובתוספת נושא תם הלב, יעצרו את האנרכיה בשוק.
כתוב תגובה ל- אופיר ברנע
19
Cross default
  חיים כהן   20/05/13 22:17
חובב היקר, חשבתי שדברנו על כינוי החיבה ״תספורת״ למצב של דיפולט. קראתי כבר לפני שנה וחצי להפעיל מנגנון של cross default בין כל ההתחייבויות הסחירות של מי שנמצא בדיפולט. קראתי גם להפעיל בשוקי ההון והחוב, כולל חוב בנקאי בכיר, covenant שיאפשר העמדה לפירעון של כל החובות במקרה של תספורת. בדיעבד זה יהיה קשה מאד, אבל כאשר מנהלים משא ומתן להסדר חוב סעיף כזה מחויב המציאות מאותו יום ואילך. נקודה חשובה נוספת צריכה להיות מועד הוויתור על החלק שלא יפרע. כאן חייב להיות מנגנון פשוט של מחיקה המותנית בפירעון מלא של החלק הנפרע כולל הצמדה ריבית וכו.. זאת אומרת שבעצם אין ויתור לפני פירעון מלא של החלק המוסכם. נקודה נוספת, עניין התמחור של התחייבות אחרות שלא נכללו בהסדר החוב. לא מתקבל על הדעת שנייר אחד יתומחר בריבית של חדלות פירעון ונייר שני בריבית רגילה. לכן, בכל מצב של תספורות שאר ההתחייבויות כולל בכירות ולא סחירות חייבות להתייקר ב 200-400 bps, ולהיות בקו אחד מבחינת המחיר עם החוב שבהסדר. אשמח לפתח את הנושא. כרגיל, כתבה מעולה. להת חיים
כתוב תגובה ל- חיים כהן
20
תוספת לתגובה 18
  חיים כהן   20/05/13 22:32
סליחה... רוצה להוסיף שלעניות דעתי חוק התספורות (שם סלנג) מפספס את העיקר וחבל. אם תרצה לדעת למה... 😊 תתקשר. להת חיים
כתוב תגובה ל- חיים כהן
בהחלט נדון בנושא
  חובב   21/05/13 12:31
כתוב תגובה ל- חובב
21
כתבה מעניינת מאוד!
  איה שטיינר   21/05/13 10:53
כתוב תגובה ל- איה שטיינר
הקרדיט למרואיין
  חובב   21/05/13 12:12
כתוב תגובה ל- חובב
22
הפתרון נעוץ בהחמרת הענישה
  אריה ט   21/05/13 18:07
הכתבה במקום.
לדעתי התופעה בה בעלי שליטה יוצאים מתספורות באופן חלק ונקי , מעוררת השתהות.
חייבים להעניש במקום כואב וליצור רתיעה ממהלכים של תספורות למיניהן.
אם מדובר על פעולות שלא בתום לב , יש לאפשר הרמת מסך לנכסים הפרטיים שלהם.
אם מדובר בחוסר זהירות עסקית , יש לבחון כיצד עוצרים גיוס כספים עתידי של בעלי השליטה גם בחברות אחרות בבעלותם.
ובכל מקרה חייבים ליצור "רשימה שחורה" שתתפרסם בעיתונות מידי תקופה , כדי שאות הקלון שלהם לא ירד מהזיכרון הציבורי הקצר.
כתוב תגובה ל- אריה ט
אתה אפילו יותר לוחמני מאופיר(:
  חובב   21/05/13 23:07
כתוב תגובה ל- חובב
23
מענין ומדוייק
  רוחמה כ   21/05/13 18:14
אהבתי מאוד
גם את הראיון וגם את המרואין שהוא חד ובהיר
בלי התקשקשויות, גם חסרת מושג כמוני הבינה
כל הכבוד
כתוב תגובה ל- רוחמה כ
תודה על המחמאה (:
  חובב   21/05/13 23:20
כתוב תגובה ל- חובב
24
כל הכבוד ד״ר, אהבתי את הגישה
  ברנרד   21/05/13 19:56
כתוב תגובה ל- ברנרד
תודה (:
  חובב   22/05/13 09:25
כתוב תגובה ל- חובב
25
לד״ר יש בואבוס
  נירה לוין   21/05/13 19:57
כתוב תגובה ל- נירה לוין
מה יש לו ? לא הבנתי
  חובב   21/05/13 23:55
כתוב תגובה ל- חובב
ביצים ביצים
  יוכי.   24/05/13 12:26
כתוב תגובה ל- יוכי.
26
חזק ביותר- טיפול נכון בשערוריה
  דורקה   21/05/13 20:40
הבעיה היא שהממשלה והרגולטורים נותנים יד אחת עם הטייקןנים
כתוב תגובה ל- דורקה
כן, אבל אסור להיסחף להכללות
  חובב   22/05/13 09:33
כתוב תגובה ל- חובב
27
תודה דוקטור
  קלינטון   21/05/13 21:32
כתוב תגובה ל- קלינטון
בהחלט אדם מרשים
  חובב   22/05/13 18:18
כתוב תגובה ל- חובב
28
יש אחראים נוספים לאירועים
  בשם פרופ מאיר חת   21/05/13 22:47


מה שחסר לי בעמדתו של ד"ר ברנע הוא היעדר התייחסות לחלקם של מקצועני שוק ההון - חתמים, משקיעים מוסדיים לסוגיהם ומנהלי השקעות - בהידרדרות של שוק האג"ח הקונצרני. הנכונות לסייע בהנפקות של חברות ממונפות
ללא בטחונות או דרישה לעמידה ביחסים פיננסיים, היתה חסרת אחריות וההשקעה באגרות חוב כאלה היתה בזיון. נכון שיש מה לשפר ברגולציה אבל את השוק מנהלים פעיליו ולא הרגולטור. אלה מתפרנסים מן השוק ועליהם לשמור עליו
כתוב תגובה ל- בשם פרופ מאיר חת
...
  אופיר ברנע   22/05/13 16:36
אני מסכים לחלוטין עם הטענות שאתה מעלה. הראיון לא עסק בכל מה שיש לי לומר על משבר האג"ח, ועל היד הקלה בניהול כספם של אחרים, אלא התמקדנו בנקודות ספציפיות, ובעיקר בשאלת תום הלב
כתוב תגובה ל- אופיר ברנע
29
אהבתי כל מילה
  מורן ש   22/05/13 17:08
כתוב תגובה ל- מורן ש
הפרחים לאופיר (:
  חובב   22/05/13 18:23
כתוב תגובה ל- חובב
30
תודה דוק- אתה לא פראייר😊😊
  תרצה.   24/05/13 10:32
כתוב תגובה ל- תרצה.
ומה איתנו? אנחנו כן פרייארים(:
  חובב   30/05/13 21:25
כתוב תגובה ל- חובב
31
נכון מאוד, חייבים להפסיק
  בגין   24/05/13 22:17
את הניצול הציני של חייבים במושג חברה בעמ לוקחים חוב בזכות שמם חייבים בשם החברה יש לבצע הרמת מסך הכל סיטואציה של חוב
כתוב תגובה ל- בגין
32
דוקטור, מה שעתך על הועדה החדשה
  דימנה   26/05/13 11:51
כתוב תגובה ל- דימנה
33
ד"ר אופיר ברנע צודק!!!
  דוב W   28/05/13 10:23
סוף סוף מישהו שם את הדברים על השולחן ולא מנסה לעבוד עלינו!!! כמה כבר אפשר לקבל את התספורות הללו! אני מאוד מקווה שהרגולטור ייקרא את הכתבה ויחליט לעשות לזה סטופ!!!! יאיר לפיד שאל איפה הכסף ולא עשה עם זה כלום, אז אולי הרגולטור יחליט לשאול את החברות מה הם עשו עם הכסף ואיפה השקיעו אותו ולמה?!?!? חלאס, נמאס כבר מהתספורות!!! אף אחד לא מוכן לקבל סכום כסף נמוך ממה שמגיע לו!!! ד"ר אופיר ברנע, איני מכיר אותך, אך אני חושב שדברייך בכתבה יוצאים מן הכלל, ויש לעשות עם הדברים הללו משהו!אני מקווה שלך אולי יהיה את הכוח לעשות את הדברים ובמהרה תחליף את שר האוצר הליצן שלנו! עלה והצלח מול ה"חזירים" והספרים שמנסים לספר אותנו ללא הרף!
כתוב תגובה ל- דוב W
34
כרגיל מרתק
  אריה טל   29/05/13 14:11
תמשיך להפרות אותנו חובב
כתוב תגובה ל- אריה טל
35
כל הכבוד לברנע וכמובן למראיין
  ישר כוח חובב   5/06/13 12:02
כתוב תגובה ל- ישר כוח חובב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il