s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סגלוביץ' התערב לטובת יחימוביץ'
מאת: יואב יצחק  |  18/05/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בארה"ב דנינו/סגלוביץ היו
  עומדים לדין   18/05/13 10:04
אוי לנו עם המריחות האלה של אנ"ש.
רק ניוז1 עושה את העבודה.
שאר כלי התקשורת מתקרנפים.
כתוב תגובה ל- עומדים לדין
מושחתים.
  יהוה   19/05/13 00:34
כתוב תגובה ל- יהוה
2
מה זה חשוב?... חשובה המיטה של
  הזוג נתניהו.   18/05/13 10:15

כך פועלת התשקורת. ברצותה - משתיקה. ברצותה - מפמפמת !

בראוו ! זכות הציבור לדעת את מה שהם רוצים שנדע...
כתוב תגובה ל- הזוג נתניהו.
להסית מענין הזוג נהנתיהו. בושה
  שוב ניסיון עלוב   18/05/13 12:03
כתוב תגובה ל- שוב ניסיון עלוב
הדבר היחיד שעלוב פה זה אתה
  דידה   18/05/13 14:41
או שאתה מתיחס לשחיתות כמקשה אחת או שאתה אויל מחלק זאת ע"פ מפתח מפלגתי. הבנתי שאתה שמאלני מצחין.
כתוב תגובה ל- דידה
3
האם המשטרה עוזרת לשמאל?
  שיחקרו את שלי   18/05/13 10:17
כתוב תגובה ל- שיחקרו את שלי
ודאי שהגנרלים והניצבים
  בשמאל   19/05/13 00:36
ודאי שהגנרלים והניצבים בשמאל
 ודאי שהגנרלים והניצבים
כתוב תגובה ל- בשמאל
ממתי גדעון סער הוא שמאל?
  נטלי נ   19/05/13 22:40
כתוב תגובה ל- נטלי נ
4
כשרוצים לא להוכיח
  דוד ש   18/05/13 10:24
כשרוצים להרשיע מישהו, יחפרו וימצאו סיבות, אך כשלא רוצים להוכיח - גם הוכחות חד משמעיות מגובות בעובדות לא ישכנעו את הפוסקים....
ניקח לדוגמה מצב של ספק באשר לכשרות בית עסק. מאותו רגע, הרבנות (גם הנאורה) תבטל את תעודת הכשרות וכל שומר כשרות ידיר רגליו משם.
לעומת זאת, נושא הממזרות כה חמור בהלכה היהודית וילד שנולד לאשה נשואה (שקיימה יחסים עם מי שאינו בעלה), לא יבוא בקהל ישראל מספר דורות.
חכמינו ללא מרכאות הערימו מסלול מכשולים בלתי עביר על הוכחת ממזרות, וכל זאת לטובת הילד. לכן כמעט שאין בהיסטוריה היהודית ממזרים.
גם בדיקה גנטית אינה מקובלת על הרבנות ובמקרה שקרה לאחרונה בארץ, הבדיקה הוכיחה כי ילדה שנולדה לאשה נשואה היא של המאהב, אך בית הדין הרבני פסק לטובת הילדה כי היא יהודיה כשרה ואף חייב את הבעל בתשלום מזונות והכל לטובת הילדה. בית הדין אסר על בדיקה הגנטית.
כתוב תגובה ל- דוד ש
5
והמושחתת הזו עוד מטיחה ביקורת?
  נירון קיסר   18/05/13 10:28
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
לנירון אולי תיידע את הקוראים
  דידה   18/05/13 14:47
מה משתיקים בקשר לאשת רק"ח יחימוביץ מה פשעה . זה שהיא קומוניסטית במסכת מפלגת העבודה זה היה ברור מלתחילה אך יש דברים נוספים אשמח שתיידע את הקוראים.
כתוב תגובה ל- דידה
6
משטרה שקרנית רמאית מושחתת
  צרעה   18/05/13 11:03
המשטרה כמו התביעה רואה את הצלחתה בהבאה לכמה שיותר הרשעות, על כן גם קנה המידה שלה לקידום חוקרים כמו של תובעים הוא שיעור ההרשעות שהביאו לו. כיון שריבוי ההרשעות היא מטרת העל של המשטרה יש להשיגן במהירות ובקלות כדי להתפנות להשגת הרשעות נוספות. אי לכך המשטרה כלל אינה מתעניינת בעובדות האמיתיות אם אינן עוזרות לה להרבות הרשעות אלא מעדיפה שקרים אם אלו מקדמים הרשעות. לפי מטרת המשטרה כאירגון נוהגים גם חוקריה. את החוקרים לא מטרידה השאלה אם החשוד ביצע עברה/פשע אלא איך ניתן יהיה להביא להרשעתו. האבחנה בין חוקר שיודע שחשוד אינו אשם אך מעונין להפלילו ולכן בודה ראיות, לבין חוקר שסבור שהחשוד אשם אך מוסיף ראיות שקריות כדי להיות בטוח בהפללתו, ברוב המקרים אינה עניינית. מה עוד שבדרך כלל אין למשטרה קצה חוט של מושג מה באמת התחולל אם בכלל התחולל. לחוקרים אין דעה, והם פשוט מעוניינים להפליל את מי שהכי קל להפליל. חוקרי משטרה מקבלים גיבוי מלא לשקריהם ומקודמים בשל כך. לגבי המשטרה אמת עובדתית ואוביקטיבית העומדת בפני עצמה ללא קשר להחלטתה אינה קיימת. לגבי המשטרה העובדות הן מה שהיא קובעת. על כן המשטרה אינה מוטרדת אם דיוחה אמת או שקר, פתיחת תיק לחשוד שעבר עברה או חשוד שהוא חף אינה מהוה שיקול. באתר הקודם של המשטרה פורסם שמטרת כל חקירה משטרתית היא כמובן –להביא להרשעת הנחקר , כך על פי ניסוח המשטרה. [באתר החדש הנוכחי זה כבר אינו מופיע - בעקבות גילוי פניה האמיתיות של המשטרה ברבים, היא מעסיקה על חשבוננו עשרות יועצי תדמית ויחסי ציבור והאתר החדש משדר סבר פנים יפות אל האזרח אך מסתיר את רוב המידע אודות המשטרה].
באותה המידה שהמשטרה אינה יודעת דבר טרם תלונה היא גם אינה יודעת דבר לאשורו לאחר התלונה לפני שיש לה מידע אמיתי. האדם הסביר עד כה לא חשד שבכל מקרה המשטרה תרצה להפלילו והוא לתומו סבר שהמשטרה היא מקום ההגינות והחוקיות, המשטרה גם דאגה להציג עצמה ככזאת לכן דוקא ההגונים נופלים בפח. באתר הקודם של המשטרה נכתב שנאמר לחוקרים לבדוק כיונים רבים באותה הדרך שבה מנסים למצא איזה מפתח הוא המתאים. המציאות שונה בתחליט. ההתיחסות לתלונה תלויה במידת הקושי או הקלות להפליל את החשוד. קורה ובתלונה עצמה או בהשלמתה מתגלות סתירות לעיתים עד כדי רמז עבה להונאה. ההתיחסות לאלו היא בהתאם לנלון: אם הינו תמים וקל להלחיץ אותו המשטרה מתעלמת מאי מהמנות התלונה ופועלת להפללת החשוד. כמו גם להפך אם התלונה מוצדקת ועקבית אך החשוד יודע איך להתנהג במשטרה ומה כדאי לו לומר והמשטרה אינה שאינה חוקרת והיא אינה מצליחה מלאכותית להלביש עליו פרטים מפלילים – היא מטילה דופי במתלונן.
מה שנקרא "חקירת אנשים" איננו אלא חקירה כיצד להכליל בכל מקרה פרטים המרשיעים את החשוד. לצורך כך המשטרה משתמשת בשיטות רבות שהבסיס שלהם הוא מראה הפוכה לשיטות לגילוי האמת למה שלומדים שחקירה אנשים צריכה להיות. על המשטרה לזמן את החשוד ללא כל דעות קדומות כפי שקורה כאשר בא אליה מתלונן. בחקירה תקנית שנועדה לגלות את העובדות לאשורן, בשלב ראשון יש להניח לנחקר לומר את דברו באופן חופשי ולא להפריע לו. לאחר שניתנה לו הזדמנות לספר את ספורו יש לתשאלו להשלמה והבהרה. השאלות צריכות להיות פתוחות לגמרי, כלומר שאלות שאין בהן ולו רמז להנחת יסוד, אין להתנות את הנחקר לכל כיון שהוא.
כתוב תגובה ל- צרעה
7
..משטרה שקרנית רמאיתמ מושחתת2
  צרעה   18/05/13 11:11
. מה שהמשטרה עושה בפועל הינו ההפך המוחלט. עוד לפני זימון החשוד החוקר בונה בקוים כלליים כעין טיוטה לתרחיש שהוא רוצה להלביש על הנחקר. "החקירה" היא איך יוכל להתאים מתוך דברי הנחקר, ואם לא יצליח אז תוך הוספת פרטים שלא נאמרו עדות כדי להפללתו. החוקר אינו מניח לחשוד לדבר, כאשר הוא מרגיש שהחשוד מתחיל לומר דבר מה שפועל לטובתו הוא משסעו בגסות, מציג שאלות שקובעות נחרצות "עובדות" שהוא החליט עליהן. אם נענה בשלילה הוא מתיש את הנחקר בחזרה על אותן קביעות ואינו נלאה מלחזור עליהן. אם הנחקר ביאושו ממשיך מתוך תקוה שיסביר וכך יוכיח, החוקר כבר מכליל את קביעותיו ומתעלם מכל מה שאינו מתאים. חוקרי משטרה יודעים גם להסתיר את מעשיהם הם משנים את סדר התיעוד למשל השאלות המתנות שהוצגו בעת עדות הנחקר נרשמות בסוף בשלב השאלות ובודים את התשובה שרצו לקבל.
המתואר אינו רק לגבי פשעים חמורים שמצפים מהמשטרה שתגלה, אלא כל עברה שהיא בין שנעשתה ובין אם לאו כשהמטרה המקודשת היא להביא לכמה שיותר הרשעות . הרמאויות האלו שבחקירות המוטות והמגמתיות אינן נחשפות המשטרה בנתה לעצמה נוהלים אשר מסתירים. הפרקליטות ובית המשפט אחריהם משלימים את מלאכת ההסתרה המגמתית. בשל העקרון המקודש של סופיות הדיון, עוד קודם לכן לפני תחילת הדיון מרגע שיש כתב אישום אף גורם אחר לא יחקור! כך שקרים אינם נחשפים.
כתוב תגובה ל- צרעה
8
'העבודה' בעד "שלטון החוק"
  רינטינטין   18/05/13 11:36
מפלגת העבודה וגרורותיה תמיד בעד "שלטון החוק". כך אהוד ברק מה זה פרשת העמותות? כך יצחק הרצוג. עכשיו שלי יחימוביץ היא כל כך בעד "שלטון החוק" עד שהיא נגד גוף מפקח על הפרקליטות כי "אסור להפריע" לה! מפלגת העבודה בעד שופטים שבוחרים את עצמם ואין איש יכול להם לא ניתן לסלק את הפושעים - אלו רובם בינהם! ""שלטון הוק"(ן)!
כתוב תגובה ל- רינטינטין
כמו שהגבת שלטון החוק או
  דידה   18/05/13 14:55
שלטון החוקן. אזובי הקיר לעולם ישלמו שועי הארץ לעולם יורשו לפשוע.בית המשפט נראה כענבר(מאובן) חסר חיות אפילו לא כבית אבות. נדרשת בדחיפות משפטנים שאינם חבים לפוליטיקאים המושחתים עד לשדם.
כתוב תגובה ל- דידה
9
אין כל חדש. סגלוביץ תמיד היה
  רויטמן פסח   18/05/13 11:43
גבור על חלשים. השימוש בתקשורת למטרו שונות היא הפגיעה האמיתית בדמוקרטיה. יותר מאשר שחיתות כזו או אחרת או הטרדה מינית . מתי יהיה שוטר אמיתי במשטרה?
כתוב תגובה ל- רויטמן פסח
אולי כי מזרחי חבר ב"עבודה"
  וקרוב לשלי?   18/05/13 12:13
מזרחי שהודח מהמישטרה בגלל התנהלותו, השאיר לו חברים במישטרה. אלה עוזרים לו ולמיפלגה בה הוא מככב.
כתוב תגובה ל- וקרוב לשלי?
10
אומ"ץ הגישה תלוה למשטרה
  חבר הנהלת אומ"ץ   18/05/13 11:51
חקירת המשטרה בפרשת החשדות נגד חברת הכנסת שלי יחימוביץ הייתה אמורה להיפתח בעקבות תלונות שהוגשו ע"י פעיל המפלגה לשעבר יוני אריאל ותנועת אומ"ץ. למרבה הצער עד כה לא התקבלה התייחסות רשמית של המשטרה לתלונה שלנו
כתוב תגובה ל- חבר הנהלת אומ"ץ
חשדות ?
  א.ל. רמת-גן   18/05/13 15:13
אילו חשדות יש נגד יחימוביץ' ?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
11
משטרת האחים פריינטה
  ל.ר.   18/05/13 12:01
אדון יצחק! אולי תחדש לנו ?
כתוב תגובה ל- ל.ר.
12
המשטרה היא מאפיה שעובדת בשביל
  חשדנית   18/05/13 13:13
החזקים וטורפת את החלשים, שזה כולל את כל האזרחים הפשוטים...99% מהתלונות של האזרחים נסגרים בטענה המגוחכת של 'חוסר עניין לציבור'..מתי ראיתם משטרה רודפת אחרי גנבי רכב שלכם ? או הפורצים לבית שלכם ? אבל אם אתם חזקים ומקושרים מיד כל המשטרה מתגייסת למשימה וגם מצליחה בה...בקיצור, המשטרה משרתת רק את העליונים ובועטת חזק בתחתונים

כתוב תגובה ל- חשדנית
13
בראשיתו של יום ובסופו של יום
  עידןסובול   18/05/13 14:14
בראשיתו של יום, במהלכו של יום ובסופו של יום -- הכול במערכת המשפט ואכיפת החוק, ממש כמו במערכות ההון-שלטון, נגוע באינטרסים האישיים של בכירי השכירים במוסדות המדינה ויועציהם, בין אם הם אנשי משטרה, בין אם הם פרקליטים בפרקליטויות המחוזות ובפרקליטות המדינה ובין אם הם שופטים.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
14
יואב יצחק-ברברת ולא אמרת דבר
  מומחה ל"עיתונאים"   18/05/13 14:44
אם יש לך מה לומר בגין שחיתויותיה של שלי יחימוביץ, אז תאמר, ואם אין לך, אז פשוט תסתום ת'פה. מידי פעם אתה מלכלך כאן כנגד שלי חימוביץ, ומעולם לא אמרת משהו מהותי כנגדה, למעט רכילות מרושעת.
כתוב תגובה ל- מומחה ל"עיתונאים"
יחימוביץ
  morri   18/05/13 16:09
או שאתה תמים או אולי כסיל מה שטוב באתר הזה שלא סותמים את הפה לכסילים כמוך
כתוב תגובה ל- morri
15
יואב מה אתה רוצה מהמשטרה?
  איל   18/05/13 15:01
או יותר נכון מה אתה מצפה מהמשטרה? הם תמיד מופיעים בזוגות. אתה יודע למה?? אם כן, אז חבל על זמן המקלדת שלך. תנמיך מהם צפיות. מהם לא תבוא הישועה!
כתוב תגובה ל- איל
16
שימו לב לרשימה חלקית של
  דידה   18/05/13 15:08
שוטרים מושחתים. א. רב ניצב רפי פלד על שוד של שמונה מאות מליון ש"ח שהנבל קבל מן הציבור והוריד את כספו לטמיון ששה חודשי עבודות שרות. אתי אלון גניבת כ-270 מליון ש"ח עשרים שנות מאסר. רב ניצב קראדי וידידיו משפחת פרניאן הפך למנכ"ל באחת מחברות הפרמידה של הרב מושחת ידידו של פרס יצחק תשובה. ניצב סדן ראש העיר חדרה לשעבר שמונה חודשי מאסר בפועל. ניצב מזרחי האזין לשיחות ללא התר עתה ח"כ מטעם מפלגת הנמושות הנקראת העבודה. ראש העיר ר"ג ניצב לשעבר המושם בגניבה של מליונים. זו רשימה חלקית ביותר.ועל אלה נשים את מבטחינו. אסור היה שסגלוביץ יכהן זמן כה ממושך בתפקידו זה. שהייתו בתפקיד מביאה לסיאוב. הוא הרי היה צריך לסיים את תפקידו עם מינויו של דנינו למפכ"ל.
כתוב תגובה ל- דידה
דידה - שינאתך מעוורת עינייך
  א.ש.   19/05/13 09:54
מקריאת תוכן 2 התייחסויותיך לכתבה זו, ברור לכל קורא כי הינך מונע משינאה מובהקת למפלגת העבודה, וזו מניעה אותך ל"התחשבן" עם כל מה שנוגע / מתייחס למפלגה זו.
דידה - אתה "שקוף" להחריד !
כתוב תגובה ל- א.ש.
17
חובת הבדיקה מגבוה
  דאגנית   18/05/13 20:33
יש להכניס לעובי הקורה את מבקר המדינה. הוא האדם שחובה עליו לבדוק אם יש כאן שחיתות ונסיון לטאטא אותה מתחת לשטיח, או שמא אלה שמועות בלבד. *** ואם אכן קיימת שחיתות - יש להטיל עונשים חמורים על כל הנוגעים בדבר.
כתוב תגובה ל- דאגנית
18
יחימוביץ מעצימה את האלימות
  ראייה מרחבית   18/05/13 21:20
ראוי לה ליחימוביץ לא להשתמש או לדבר במילים כמו: יושרה, מוסר, דמוקרטיה, צדק, צניעות ועוד מילות צדקנות למינהם!
ל-מ-ה?!!!!!!
כי זה[ההפוך על הפוך] מעצים את האלימות בחברה! כי כל היודע על שחיתותה ולפי קבוצות התיחסות שונות נגזרת התגובות כדלקמן:
1. הקבוצה המקיפה אותה [ולצערינו הצעירים]- לומדים מהצדקנית יחימוביץ באילו דרכים עקלקלות מגיעים "להצלחה"-למעשה הם חובים נורמה שחיתות שאת סממניה יובילו למחוזות שימצאו בה.-והנפיצות גואה!
2.המעגל היותר מרוחק אך מיודע- יכול להבין כי דרך הרמיה ,האלימות היא דרך להצלחה. ואין דין ולא דיין.

בהעדר דין ודיין לא פלא שקיימת זילות בערך האדם,אלימות והקשה מנשוא זו האלימות כלפי הקשישים..-בלתי נתפס.!!!
כי כל אחד מהגורמים שבפסיפס תורמים את חלקם לאלימות שאף אחד
אחד לא מעוניין בה.
כתוב תגובה ל- ראייה מרחבית
19
נמאס כבר מהכל
  נמאס כבר   18/05/13 22:49
הכל מושחת, הכל לא בסדר!!! אין פלא שרוב האנשים מעדיפים לרדת מהמדינה.. בברכה, אלירן כהן
כתוב תגובה ל- נמאס כבר
20
מידע מטריד. מחייב בדיקה שקטה
  יוסף מגבעתיים   18/05/13 23:31
מעניינות רק העובדות. צריך לבדוק אם יש משהו בדברים .

אולי יואב יצחק רק רומז מפני שאינו יכול לספר יותר מבלי

לסכן מקור ,או להסתכן בתביעת דיבה.

מניעים אפשריים יש בלי סוף , מה שחשוב זה העובדות.

נראה שזה נושא לבדיקה עניינית ושקטה ( וגם מהירה) של מבקר המדינה. אף אחד אחר אינו יכול לערוך אותה באובייקטיביות.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
21
אם שלי בחרה בניצב
  במקום אלוף   18/05/13 23:55
שלי יחימוביץ' בחרה בניצב לשעבר במ"י במקום אלוף בדימוס ולא בכדי... ה"משבצות" אצלה צפופות...מערכת המשפט מקבלת טוויסט" לימין... המשטרה זה הימור בטוח...לטייח ולמוסס חקירות...טרום הגשתן... חנן וייס, סא"ל (במיל') שופט בכיר בדין משמעתי משטרה צבאית, כלא 400, חיילות, צריפין קצין משטרה לשעבר (מחליפו של רנ"ץ דודי כהן בתפקיד "בחיתוליו") קצין מודיעין מטכ"ל, אגף המבצעים מומחה לעבירות שחיתות
 מומחה לעבירות שחיתות
כתוב תגובה ל- במקום אלוף
22
כמובן שהמשטרה טטייח
  הרי המינוי משם   19/05/13 00:05
מי ממנה את בכירי המשטרה, ספ"כ, והצבא, מטכ"ל ?! ___ kr8.co.il
 מי ממנה את בכירי המשטרה, ספ"כ, והצבא, מטכ"ל ?!
כתוב תגובה ל- הרי המינוי משם
23
טוכפלד התקרנף ברגע האמת
  מתעב מתקרנפים   19/05/13 00:23
לתקוף את נתניהו וליברמן על בסיס רכילויות מותר -ואילו את השחיתויות של אתרוגי השמאל אסור לחשוף?

מתי שלום,

האם נכונה הידיעה כי ניצב סגלוביץ צינזר את טוכפלד ואסר על שידור ידיעה אודות "גברת האור הנקיה והזכה" ח"כ שלי יחימוביץ?

האם סגלוביץ הינו חוקר משטרה או שמא עורך ראשי וצנזור בעיתון "ישראל היום"?

האם שחיתות היא שחיתות היא שחיתות?

מדוע בנוגע לנתניהו, ליברמן, ליצמן, סלומיאנסקי ושאר "אויבי העם" דואגים לנפח ידיעות ואף להדליף אותן מהמשטרה של דנינו וסגלוביץ לעיתונאי השמאל- ומאידך גיסא כאשר זה נוגע ל-"אנשי שלומנו הנאורים" דוגמת יחימוביץ, גדעון סער, אהוד עמותות ברק, אריק הנתקות סוגרת חקירות שרון, אולמרט זז שמאלה למען איתרוג, ושאר "בני האור"- או אז יש להיזהר ולעשות מקסימום בדיקה ובזאת לסגור את העניין?

האם טוכפלד לא מרגיש שנפל קורבן לחונטה השמאלנית המאתרגת את יקיריה? חונטה הקיימת בכל זרועות מוקדי הכח במדינה- בפרקליטות, תקשורת, משטרה, בג"צ, צה"ל וכו,?

מדןע "ישראל היום" נכנע לחונטה השמאלנית במשטרה המושחתת?
מתי טוכפלד- אם לא תפרסם את הידוע לך על יחימוביץ, ובמקום זאת תעדיף להיכנע לאולטימטום של הבוס שלך יואב סגלוביץ... - או אז בוודאות- אי אפשר יהיה לסמוך עליך בשום נושא שתפרסם בכתבותיך הבאות, וזאת היות ותוכיח כי אתה עיתונאי הנכנע ללחצים ומתקרנף ברגע האמת!

ממי אתה מפחד? מסגלוביץ השמאלן המושחת?

האמת שסברתי כי ב-"ישראל היום" מתנהלים אחרת- אך מסתבר כי גם בישראל היום פוחדים מהחונטה השלטת...

כל אותם דברים שאתה יודע להטיף יפה מאוד ביחס לתכונות רעות ופחדנות והתקרנפות מצד פוליטיקאים- מסתבר כי כאשר זה נוגע בך ול-"אומץ העיתונאי" שלך- או אז מסתבר אתה עצמך מתקשה לעמוד בהם...

קל להטיף לפוליטיקאים...

אך קשה לעמוד בציפיות ברגע האמת?

אומץ עיתונאי הא?
כתוב תגובה ל- מתעב מתקרנפים
24
שישה מפכ"לים התפוטרו
  פלד קיבוצניק גנב   19/05/13 00:30
חנן וייס שישה מפכ"לים התפוטרו בגין שחיתות כולל רנ"ץ רפי פלד, קיבוצניק שגנב עוד 200 מיליון בבורסה....
 רנ"ץ רפי פלד, קיבוצניק שגנב
כתוב תגובה ל- פלד קיבוצניק גנב
25
לו שלי
  ראשת ממשלה   19/05/13 00:36
ראשת ממשלה
 ראשת ממשלה
כתוב תגובה ל- ראשת ממשלה
26
תנועת החזרה בתשובה תנצח את הכל
  מי הוא מלך הכבוד.   19/05/13 01:22
אין מה לעשות. בצבא ישלטו החרדים . רמטכל חרדי ספרדי. ראש ממשלה חוזר בתשובה ו- 120 חברי בית הכנסת יענו אמן על הקדיש הכללי...יום יום יתפללו והסדרים בכנסת ובמדינה יקבעו על פי השולחן ערוך... זה הכל...אחרי זה נשמע מה חדש?
כתוב תגובה ל- מי הוא מלך הכבוד.
27
שהרי הקידום רק לפי מפתח שמאל
  א מ רול   19/05/13 01:43
מזה חמש שנים שאני מתריע מפני קידום במשטרת ישראל (ובצמרת צה"ל ושרותי הביטחון) בהתאם למפתח מפלגתי שמאלני קיצוני (ראה סרט הראיונות המבזים עם ששת ראשי השב"כ - והארץ לא רעשה וגעשה וכן כיבודים והרעפת הטבות מהצד השמאלני קיצוני של פורשי צמרות). כל שעינים בראשו יבחין בקלות בהרעפת ההטבות וקידומי המשרות מאז קום המדינה בצבא, במשטרה ושרותי הביטחון לפי מפתח מפלגתי שמאלני קיצוני באין פוצה פה ןמצפצף. ולאחר כל זאת אנו מתלוננים על צבא אשר בראש הפירמידה אינו כשיר לקרב (כניראה במכוון עקב נטיה פוליטית נזקנית לכולנו), במקום לתלות אותם באגוזים על עמודים רמים)). אין האמור לעיל אמור בחייל הפשוט ובבד"א העושה תפקידו נאמנה ובמסירות. הקצונה הגבוהה, הגנרלים והאדמירלים עושים תפקידם קרדןם בו לשם קידום שמאלני מפלגתי מאוס וניבזה. רובם רודפי כיבודים מאוסים מאוסים ומגעילים.
כתוב תגובה ל- א מ רול
28
קשקשנים מחפשי סנסציות.
  אחת שתיים שלוש.   19/05/13 04:28
אם יש מה להגיד - תגידו. בגלל זה אף אחד לא מתייחס לקשקושון שאני כותב בו כרגע ברצינות.צנזרו מצידי,יש עוד מקומות לכתוב את זה (בלי לפרסם אתכם).
כתוב תגובה ל- אחת שתיים שלוש.
29
אין חדש=כך נולדה המדינה המושחת
  קורןנאוה טבריה   19/05/13 05:04
המושחתת שתמיד ידעה לדאוג שבמקומות החשובים לשליטה יהיו אלה שתמיד יתערבו לטובת הבולשביקים וה0מול הקיצון!! גם במערכת המשפט יהיו מי שיתערבו לטובת ה0מולנים!!! מה שהיה הוא שיהיה=מדינת ישראל נולדה בשחיתות,בשקר ובכחש!!! מנחם בגין הנאיבי,לא הטיב להבין את הצורך באיזון פוליטי במקומות הנדרשים=בניגוד לקין בן-גוריון הדיקטטור ויורשיו הבולשביקים=בגין היה ממלכתי ודמוקרטי מידי,ה0מול האדום לא היה ראוי לזה!!! ואם מישהו מצפה שהדברים ישתנו כאן=טועה בגדול והחרפה שייכת לשלטון ביבי והמחנה הלאומי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
30
שיא טוקבקיסטי חדש...
  עידןסובול   19/05/13 10:03
97.44% מהטוקבקים שהופיעו כאן עד לרגע זה הם טוקבקים אנונימיים. איזה ערך יש לדברים הנזרקים לחלל הווירטואלי על-ידי מי שלמעשה אינם מוכנים לקחת עליהם שום אחריות ביחס אליהם? מה הייתם חושבים לו מי שהעיד נגדכם מטעם התביעה, לא היה מוכן בשום פנים ואופן לעמוד לחקירה-נגדית, ולאחר שהכפיש אתכם קבל עם ועדה היה נמלט למדינה שאין איתה הסכם הסגרה?
כתוב תגובה ל- עידןסובול
31
סדום ועמורה-סופה להחרב אם
  כך   19/05/13 11:55
כתוב תגובה ל- כך
32
משטרע אמרנו? כן. הנה אמרנו.
  שולם   19/05/13 22:04
כתוב תגובה ל- שולם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il