s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סוף מושחת להדחה
מאת: אריה אבנרי  |  20/09/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גרוניס הפך לברווז צולע
  אחד שבענינים   20/09/13 13:21
נשיאי בית המשפט העליון לשעבר ידעו כיצד לנווט את הדיונים המשפטיים ואת ההכרעות המשפטיות כדי שהם לא יהיו במיעוט מול חבריהם להרכב. הנשיא הנוכחי גרוניס שהינו אנטי כריזמטי ונעדר יכולת הנהגה חשב בטעות שהוא יהיה ראשון לא בן שווים. מכאן ואילך הזלזול של השופטים העליונים בנשיאם ילך ויגבר
כתוב תגובה ל- אחד שבענינים
האם ברק היה שודד ים - משפטי
  קידי   20/09/13 17:57
ההבדל בין גרוניס לברק היה בהתנהלות הפוליטית הבריונית, שמנעה מאנשים ראויים כרות גביזון (ועוד) מלהתמנות למערכת בגלל שהייתה לה אג'נדה (בניגוד לברק - שלא הייתה לו), ומלחמת חרמה ממי שנראה שיסכן את ההומוגניות הברקית (דניאל פרידמן, יעקב נאמן במהדורתו הראשונה, חיים רמון ועוד). מעניין איך בזמן ברק ובייניש נקבעו הרכבים נוחים לנשיא, ואילו הפעם הוקם הרכב שכולל תואמי ברק חסרי האג'נדה בלי לתת יצוג לדעה האחרת. אבל השינוי כבר התחיל. אמנם לאט מדי לטעמי - אבל גם זה יגיע. אך חוץ מהביקורת (המוצנעת מדי - לטעמי) על ברק בארץ, הנה מי שחושב שאהרון ברק הוא (ראה) שודד ים משפטי.
כתוב תגובה ל- קידי
רות גביזון איננה ראויה
  קורא   20/09/13 19:37
המגיב שחוזר ומעלה את פסילתה של רות גביזון לעליון,
אינו מבין כי האג'נדה שלה פסוןלה בכל מכל. לא יתכן שבבית המשפט העליון ישב שופט הסבור שבמקרים מסויימים (כגון נושא דת ומדינה)ניתן לכפות דעת מיעוט על הרבים גם כשזה נוגע במישרין בחוק יסוד כבוד האדם. ברק הנשיא לשעבר, קלט אותה בדיוק כמי שטוב יהיה עם תישאר במקומה כמורה.
כתוב תגובה ל- קורא
לקורא: מדבריך אני מבין
  דידה   20/09/13 22:08
שהשופט ברק היה "נטול אג'נדה? הוא היה אפוף בענן כבד של אג'נדה. ומי שסרב לרקוד לפי חלילו סיכויו להגיע לעליון היו שווים לאפס. כך נהג במקרה של נילי ארד והשופט סולברג וכך נהג במקרה של פרופ' גביזון שמעולם לא נפלה ממנו ברמת יכולת משפטית נהפוך היא עלתה עליו לכן כה חשש.
כתוב תגובה ל- דידה
לכל אדם תפישת עולם משלו
  קורא   21/09/13 10:33
לא התמקדתי בשופט ברק שזכויותיו עצומות, ובודאי שלא אעשה כמוך להשוות בי גביזון לברק - זו שטות מוחלטת. גביזון פגומה בתפישתה את הדמוקרטיה, לעניות דעתי. אני מכיר היטב את המצע שלה המקריב שוב את הציבור החילוני לחסדיהם של חרדים שיהדותם היא עוות של התרבות והאמונה העברית. אין לתופעה כזאת מקום במדינה שצריך להרחיב בה מכל כיוון את יריעת הדמוקרטיה מלאת החורים שבה. לחלק ניכר לחורים אלה אחראים אנשים כגביזון המתאמצת להשביע רצון כולם, בעוד שרנחנו זקוקים לניתוק הדת מהמדינה. לא הוקמה מדינת ישראל לשמש כמדינה יהודית המנוצלת בציניות על ידי מיעוט שאינו תורם דבר, אלא כמדינת מקלט ליהודים נרדפים, היכן שיוכלו לחיות כהבנתם, מאמינים שלא כחרדים וגם כחילונים מובהקים.
כתוב תגובה ל- קורא
קורא, כמחזיק באג'נדה אתה פסול
  נחום שחף   22/09/13 23:54
כאידיוט שימושי המחזיק באג'נדה הרואה בברק את כסגנו של האלוהים, שלא להשתמש בביטוי ההולם יותר את הסיטואציה הבזויה, אתה פסול לחוות את דעתך בנושאים אלו.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
2
כנראה המודחים לא שילמו מספיק
  גרוניס לרשות נצרת   20/09/13 13:43
כתוב תגובה ל- גרוניס לרשות נצרת
3
מאבק בעליון והישג של אומ"ץ
  ע. בן-יוסף   20/09/13 14:21
אין ספק כי מתחולל בבית המשפט העליון מאבק סמוי שנחשף כעת בין השופט גרוניס לחבריו. זה איננו מאבק סתמי אלא מאבק על פרשנות של צדק ומוסר. הכותרת הידועה של אריה אבנרי "מושחתים נמאסתם" חוזרת ומוכיחה עצמה בפעם נוספת. גם גלילת הפרשיות ברשימה זו מעידה על נחישותה של תנועת אומ"ץ ועל הישגיה רבי החשיבות. זו תנועה שמתנדביה עושדים עבודת מאמינים בדחיקת השחיתות מחיינו הציבוריים. זו תנועה הניזונה מרוחו של אבנרי. כולם ראויים לתודה שלמה.
כתוב תגובה ל- ע. בן-יוסף
מסכים עמך הסכמה מוחלטת
  דידה   20/09/13 22:15
רק כך נתקרב ליכולת לבער שחיתות.אמר מי שאמר שהנגלה היום בשלטון המקומי הוא אפס קצהו של השחיתות שם. ומענין מי יצא להגנתם אחד "מ-לו צדיקים" המושחת השולט בעירו מעלות 36 שנה מהלך אנטי דמוקרטי. היה מזמן צריך לקצוב את כהונתם לשתים על מנת להקטין את רמת סיאובם ושחיתותם שלא יגיעו לרמת שחיתות שאופפת את המוסד הזה.
כתוב תגובה ל- דידה
4
עריצות בג"ץ
  כנניהו המיסר   20/09/13 15:30
הפעם אומ"ץ פשוט לא צודקים. אני מאמין שבהחלט יתכן שראשי הערים הללו מושחתים. בשביל זה בדיוק יש הליך משפטי ועד שלא יורשעו אין שום סיבה ליטול מהבוחרים את זכותם לקבוע מי יהיה ראש העיר שלהם. זוהי חרפה שפקיד בפרקליטות ימנע ממני ראש עיר כלבבי. חזקת החפות אמורה להיות בעלת ערך כלשהו. ולא פחות חשוב מכך בחירת הבוחר אמורה להיות בעלת ערך כלשהו. לא יתכן שפקיד בשילוב של גילדה (שבעצמה לא בדיוק נקיה משחיתות) עריצותית יקבעו כל מה שקורה פה במדינה. זו אינה דמוקרטיה - זוהי עריצות מהסוג המסוכן ביותר.
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
השחיתות הורסת את המדינה
  בעל מידע   20/09/13 16:42
אני לא מסכים אתך.אלמלא פסיקת בג"ץ והטלת מורא היו ראשי ערים מושחתים אלה ורבים אחרים ממשיכים לשדוד את כספי הקופה הציבורית
כתוב תגובה ל- בעל מידע
מושחת כלבבך אך לא כלבבי
  לכנניהו המיוסר   20/09/13 16:52
אם תציג את כתבי האישום כשקריים מניפולטיבים וחסרי בסיס אזי יש צדק בשיטתך . אך כל עוד כתב האישום עומד על כנו אזי נותרה לך ברירה לעזוב את הארץ ולגור בעיר שבה פרנסי הציבור חשודים בשחיתות שלטונית ואתה תהא מאושר ושמח. מה יקרה אם בסוף הדרך יורשעו הנאשמים , אזי יתברר שחיבתך לשחיתות ובאחיזתך בקרנות המזבח של השחיתות , לכאורה , גרמה למי ששונא שחיתות להיהפך לחוכא והיתולא וכפית עליו לחיות בתנאיי שחיתות כל אותה עת . הזכות שלך לא נפגעת לבחור את נבחרך כל עוד אין קופת שרצים על גבו ,גם אם לכאורה , ומנגד הזכות של מי ששונא שחיתות לא נפגעת לחיות תחת שלטון מושחת. לדעתי , אם יש למושחת האהוב עלייך רצון להיבחר , היה עליו לפעול במלוא המרץ להסיר את העננה מעל ראשו ולא לאחוז במלוא הזכויות הדיוניות והמשפטיות שלו עד שלא יוכח אחרת. כך שחזקת החפות היא בתנאים רגילים מוצדקים ונכונים אבל לא למי שרוצה לכפות את עוונותיו וטרחותיו על הציבור ולנפנף בזכות להיבחר ובכליים הדמוקרטיים.
כתוב תגובה ל- לכנניהו המיוסר
תגובה שלא במקומה
  בן צינה   20/09/13 19:48
המגיב אינו צודק בכנותו את שופטי העליון "פקידים". מדובר באנשי מקצוע שעברו הכשרה מוכחת לבחירתם כמועמדים לעליון בידי ועדה רחבה. וטוב שכך. שכן מדובר בכלי המאזן את המערכות שלנו כשהן חוטאות בעידודם של שוגים בהבנתם כמו המגיב הזה. חבל.
כתוב תגובה ל- בן צינה
5
אנחנו אשמים
  אראם   20/09/13 16:14
בפתח תקווה מגיעים לתפקיד כשיש עליהם "תחתןנים"בלבד איך אחרי שנתיים הם נמצאים בדירה של 2.5 מליון איך?היכן רשויות המס? למה איפה ואיפה?למה אני ואתם לא יכולים ממשכורת להביא דירה של סכום כזה? וסליחה אני מאשים את השופטים ורק הם במקום לחייב את כל המושחתים להחזיר אל כל הכסף ולחלט להם את כל הזכויות שנצברו להם עד היום הם מעלימים עין ואני לא בטוח שהשופטים לא מקבלים מתחת השולחן...
כתוב תגובה ל- אראם
6
אני מסקר את השלטון המקומי בצפו
  חניבעל   20/09/13 17:31
ואני יכול להגיד שניתן להכניס 90% מראשי הרשויות לכלא, בלי להתאמץ בכלל. המשטרה והפרקליטות מעדיפות שלא לגעת בתפוח האדמה הלוהט הזה ופועלות רק במקרים של שחיתות קיצונית (בר ולחיאני) או ראש רשות שהוא חס וחלילה ימני קיצוני (גפסו)
כתוב תגובה ל- חניבעל
7
לחיאני ימשיך לרקוד כל הדרך אל
  שבץ חלובה   20/09/13 19:32
הבנק. לא יצליחו להדיחו מראשות העיריה. לדור הפשלונר לא יזכה לראות את זה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
החבר של לחיאני
  דידה   20/09/13 22:20
בדוק את האיתנות הנפשית שלך. מה לחיאני סימם אותך או שיחד אותך?
כתוב תגובה ל- דידה
8
גרוניס מריונטה של ביניש
  מסעודה משדרות   20/09/13 21:01
האיש עלוב, התואר נשיא גדול עליו בשני מספרים לפחות, ושיאכלו את הכובע עסקני הימין שהריצוהו לראשות העליון.

אין ספק שעת זאת היא קורס מזורז בהלכי שלטון לכל אבירי הימין הצדקנים בליכוד, כן כן: חוטובלי, לוין, אלקין ופייגלין הגיע הזמן לנער מעל גבכם את הגיבנת ושמה נתניהו ויעלון ולצאת לדרך מנהיגותית חדשה !

מגיע הרגע שעל כל עם/ ומפלגה להקיא מתוכה שרצים כמו נתניהו, ויפה שעה אחת.

כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
9
ולחשוב שאחרי גרוניס תבוא נאור.
  כצלה   21/09/13 03:26
אוי אוי
כתוב תגובה ל- כצלה
10
להיות בתפקיד ציבורי ולקבל
  אחריות מוסרית   21/09/13 09:00
נראה כמעט בלתי אפשרי.אלה המגיעים לעמדה בה עליהם לקבל החלטות ולהצליח, מעגלים פינות כדי לקצר את הדרך. לרוב הערים המתפתחות במדינה, יש ראשי ערים שחושבים שלהם מותר הכל.
כתוב תגובה ל- אחריות מוסרית
11
מזעזע.פשוט מזעזע
  נינה זליבנסקי   21/09/13 13:53
מי שמנהל את הרשויות ואמור לדאוג לרווחת התושבים המממנים אותם מסתבר שסף ההגינות שלהם נמוך ביותר, והמשרה הופכת לקרדום כלכלי להתעשרות והתאשרות. על חשבוננו ורווחתנו האישית. מי יציל אותנו מהם? מהמושחתים הללו, אם גם בג'ץ כושל?
כתוב תגובה ל- נינה זליבנסקי
12
כתבה מבריקה
  תובל   21/09/13 17:55
הניתוח של המאמר על השלכות הבג"ץ נותן תמונה מלאה ובלתי אמצעי של המצב שנוצר
כתוב תגובה ל- תובל
13
לאבנרי, מדוע לא מטפלים בשאול מ
  אליהו חיים   22/09/13 10:21
אבנרי שלום.
מה נגמר עם שאול מזרחי שהיה ראש מועצה בגבעת זאב והוא בן חסותו של בוחבוט, מדוע לא בודקים מהיכן הרכוש שצבר ומה עם הבניה מחוץ לגדר בגבעת זאב , מי הם הבעלים?
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
נטפל במזרחי
  כותב המאמר   22/09/13 18:49
למען האמת אין בידי אומ"ץ כל המידע הדרוש בעניינו של שאול מזרחי. אודה לך אן תעביר אלינו חומרים רלבנטיים במייל, פקס או מכתב בדואר
כתוב תגובה ל- כותב המאמר
14
אני ראש העיר, ולא יעזור
  בית דין   31/12/13 21:04
10.1. "שופטי בג״צ התעלמו מהחוק, וגזלו מראשי הערים את חזקת החפות שלהם"... לחיאני: "אני ראש העיר, ולא יעזור בית דין!" תחכום מילולי מפתיע, או חוסר מודעות לשונית מוחלטת ??? הרב חיים נבון שלושת ראשי הערים שהודחו על ידי בג״צ נבחרו שוב על ידי הציבור. החוק קובע באופן מפורש מתי ראש עיר החשוד בפלילים צריך לפרוש. אך שופטי בג״צ התעלמו מהחוק, וגזלו מראשי הערים את חזקת החפות שלהם. מה יהיה עכשיו? מן הסתם בג״צ שוב יפסול אותם, ובזה יוכיח שבמדינת ישראל לא רק עבודת החקיקה מיותרת - ממילא בית המשפט מחליט כרצונו - אלא גם הבחירות. מספיק להציב קלפי אחת ברחביה.
 בית דין
כתוב תגובה ל- בית דין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il