|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
שמעון 123 |
|
20/10/13 02:26
|
|
|
|
לרוב הנוסעים לוקח יותר זמן להגיע ליעד עם מעברים נוספים בין אוטובוס לרכבת, לנוסעי המכוניות יש יותר פקקים ורמזורים, בקיצור, שר גרוע שלא מבין כלום בתחבורה.
בכל הארץ על אף השקעה של מיליארדים במשך שנים אין מעבר מתחבורה פרטית לציבורית אלא להיפך בגדול. שר גרוע שלא מבין בתחבורה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמעון 123
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
20/10/13 06:04
|
|
|
|
הוחלט על תכנון הרכבת הקלה בירושלים (ע"י הוועדות השונות) - והיא גם נבנתה לפני השר כץ, ורק הופעלה בעת כהונתו!
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
|
|
|
זאב12345 |
|
20/10/13 08:54
|
|
|
|
אם התפעול דפוק ונוצרים פקקים ובסופו. של. דבר חוץ מקבירת 4 מיליארד שקל אין שיפור והשר יושב על. משמניו ועסוק בלהחמיא לעצמו על שתי. הרכבות ההזויות העמק וכרמיאל. יש. לנו בעייה ואף לקקן או. יחצן. לא ישנה את העובדה שמי שמתכנן רכבת חלומות לאילת אינו מתאים לממשלה אלא להיות עוד תככן במרכז הליכוד לשחיתות
|
|
כתוב תגובה ל-
זאב12345
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
20/10/13 13:15
|
|
|
|
תזהר ליצן החצר שאתה פותח את הג'ורה, אף אחד מהמגיבים לא עובד אצלך.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
2 |
|
|
מינוי כושל |
|
20/10/13 10:41
|
|
|
|
|
3 |
|
|
שרון לוי |
|
20/10/13 11:17
|
|
|
|
חבל מאוד שלוקח יובלות עד שדברים זזים. הרכבת הקלה בירושלים נמצאת בעבודה כבר 10 שנים לפחות וכלום לא זז. ועדיין אם יקרה זו תחבורה יקרה לנסוע בה וכבר עדיף לרכוש מכונית. אני ביררתי בטיוטה חיפה השבוע לגבי רכב יד שנייה, ומצאתי דיל מדהים לקראת סוף השנה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שרון לוי
|
|
|
|
|
|
|
12mosh |
|
20/10/13 12:01
|
|
|
|
כמה שאתה צודק זה פשוט מבהיל. עד אז באמת כדאי שנקנה רכבים טובים וניסע....
|
|
כתוב תגובה ל-
12mosh
|
|
|
|
4 |
|
|
yosseff |
|
20/10/13 16:24
|
|
|
|
החטא האמיתי באי עריכת תכנית ארצית ומערכתית לתחבורה צבורית שתקיף מהמוצאים העירוניים וההתנהלות למרכזי הבקוש העירוניים מהרחובות והשכונות ולמרכזי הבקוש המטרופוליניים ולמערכת הבין מטרופולינית והבין עירונית.
זאת בלמוד הצרכים והמאפיניפ לכל מקום בחינת האמצעי היותר מידתי כלכלי וראוי והרכבת המערכת באופן אינטגרטיבי ממנה ניתן יהיה לגזור לפי הדחיפות והצורך תקצוב יאפשרויות הבצוע וכו.רק כך נפסיק בהכנות ובצוע לא מתואמים שלא בטוח שהם הנכונים והמדתיים ובעלי התועלות היותר גבוהות ונזקים היותר מועטים ושבאופן הדרגתי כנגזרת מתכנית כוללנית יביאו לבניתה המתואמת על ציר הזמן.
|
|
כתוב תגובה ל-
yosseff
|
|
|
|
5 |
|
|
דידה |
|
20/10/13 17:39
|
|
|
|
כץ אך מעולם לא היתה תנופת עשיה שכזו בתשתיות ובחיבור הפרפריה למרכז הארץ. באם אין כוונה שהגליל והנגד יהפכו לאוטונומיה של הבדואים והערבים יש לדאוג לחיבור מרכז הארץ למקומות המרוחקים כדי שגם לתושבי הצפון והדרום תיהיה אפשרות של עבודה מתקבלת על הדעת בשכר הולם.אני כותב זאת כתושב הצפון.
|
|
כתוב תגובה ל-
דידה
|
|
|
|
6 |
|
|
רוטי |
|
20/10/13 20:07
|
|
|
|
אדוני ישראל כץ היקר למה לשלם כל כך הרבה כסף לחברה שתבדוק את האוטובוסים ובלי לדעת מה בעצם הם צריכים לבדוק ויתור מזה איך אותה חברה יושבת על החוזה בלי לחדש אותו מי זה עשר שנים וכל עוד שאין נתיב לתחבורה ציבורית רק (לאוטובוסים ) אז הכל רק דיבורים
|
|
כתוב תגובה ל-
רוטי
|
|
|
|
7 |
|
|
אנה תחבורה |
|
21/10/13 15:20
|
|
|
|
נפלה טעות בשם הארגון שעומד מאחורי כנס יום תחבורה ציבורית, בפסקה הראשונה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אנה תחבורה
|
|
|
|
8 |
|
|
שריד |
|
27/10/13 00:20
|
|
|
|
הרכבת הקלה לא יכולה לעבור באחוזה רעננה .. זה פשוט חלמאות... היא צריכה לעבור דרך רחוב ויצמן בחלק הצפוני של רעננה, מכיוון , שבשכונת זמר יהיו 3500 יחידות דיור שהם כ- 7000 מכוניות , שיצרו פקקים ענקיים ביציאות מרעננה לכיוון ת״ א ולכיוון צפון.. אחוזה שהיא הרחוב המרכזי ברעננה צרייך להפוך למדרחוב שיש בו חיים ובתי קפה ולא חומות של בטון מכל צד וגדרות .. תראו מה קורא בפ״ ת זבוטינסקי.. מאז הבנייה יש יותר הרוגים, כביש רחב מאד ובעיות לעבור מצד לצד... ה BRT ברעננה צרייך לעבור דרך בין יהודה בכ״ס שכונות ירוקות , וויצמן ברעננה שזה הכי קרוב לאיזור התעשייה הצפוני ואיסוף נוסעים משכונות צפוניות כמו נווה זמר ולב הפארק.. דרך רחוב ירושלים הרצליה רמת השרון.. אבל מה לעשות כנראה יש משהוא שמקבל כסף מתחת לשולחן בארץ הקומבינות הישראלית וללא חשיבה הורסים עוד רחוב.. כמה עצוב ..!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
שריד
|
|
|
|