s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
את מי מייצגת חנה מצקביץ'
מאת: יואב יצחק  |  28/06/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רשות השידור
  גקי   28/06/14 16:30
כתוב תגובה ל- גקי
2
לא זו בלבד, יואב, אבל הייתי רו
  ברוריה מקרית מוצק   28/06/14 16:42
רוצה לדעת מי מממן את הקפמיים המושחט שמתנהל ברשתות הרדיו כולל קול המוסיקהף ו88FM - נגד הממשלה ונגד הרפורמה הדרושה בכזו דחיפות במוסד הרקוב והמושחת הזה.

כל רבע שעה משודר קליפ ובו מופיע כל מי שאי פעם נתן שלמונים לרשות השדור: יוסי שריד , דליה דורנר, וראש הועד במפעלי ים המלח.

את השאלה הזאת הייתי רוצה שמישהו ירים ויענה עליה. כתבתי לשר ארדן הממונה, אבל אפילו אישור קבלה לא קיבלתי. שלא כמו השר כחלון שתמיד נהג לענות משהו גם אם לא תמיד הצליח לפתור בעייות. כמה שזה מייאשר. בחיים לא הולכת יותר להצביע נמאס מהפוליטיקאים וחלק מהמיינסטרים בתקשורת. כולם מונעים על ידי שאיפה לכוח כמו נרקומנים.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית מוצק
מצקביץ. בושה למקצוע ביזיון!
  Rota   28/06/14 17:37
כל הכבוד לעיתונאי יואב יצחק. הוא העז לכתוב מה שכולם יודעים. מצקביץ היא לא משפטנית. היא עסקנית קטנה במקרה הטוב, ובמקרה הרע היא אישה מניפולטיבית, שהצליחה להתקוטט עם עולם ומלואו . אל תטעו לרגע, מצקביץ היא לא המטיפה בשער והיא גם לא שומרת החוק, כפי היא מבקשת להצטייר. מדובר באשה מניפולטיבית, שעושה שימוש בכוח המישרה והשררה ומנפקת חוות דעת ע״פ הזמנה, כשהקו היחיד המשמש אותה הוא אג׳נדה שהיא מנסה לכפות. האשה הזאת רבה עם כל מנכ״ל , החל מאורי פורת וכלה ביוני בן מנחם. כולם היו מושתים ורק היא שומרת הסף, מלכת האינטריגות והתככים, זכתה במה שלא זכו קודמיה, שנאה ותיעוב עמוק מצד העובדים במחיצתה. אין זה סוד שהלשכה המשפטית היום מחוררת כמו גבינה שווייצרית,ומאות מסמכים, כמו גם דברים אחרים דולפים משם ללא הפסקה. העובדים בלשכה המשפטית יודעים כי המשפטנית הפאטטית, שמקדישה 90 אחוזים מזמנה להסתכל על עצמה במראה , (גם היא לא מפסיקה להתפעל מיופיה עוצר הנשימה), עומדת לסיים את עבודתה ולפרוש לגימלאות, בתוך חודשים בודדים, והם פשוט לא שמים אליה. כדאי לזכור ולהזכיר מכתב עליו חתומים כל עורכי הדין בלשכה המשפטית, בהם סגניתה העילגת מרסיה צוגמן, ואשר נשלח בעבר לפרקליטת המדינה עדנה ארבל, ובו מפורטים מעלליה של מצקביץ. בין השאר כותבת עליה עו״ד צוגמן כי מצקביץ משנה חוות דעת ע״פ השקפתה, מסמנת בקביעות את כל מתנגדיה כמושחתים, ומעידה על רמת היעוץ המשפטי של הממונה הישירה עליה. כן, מרסיה צוגמן, שכבר מבינה שמצקביץ הולכת מנסה בחשאי להתעשר עם ההנהלה מאחורי גבה של מיצקי, כשברור לכל שאין כאן שום נאמנות אלא אינטרסים. צוגמן מודאגת מאד ובצדק, היא לא מצקביץ, והיא תתקשה להפוך תככים למקצוע, מה גם שהיא עילגת וכותבת בשגיאות כתיב. כמו שכתב כאן יואב יצחק. הגיחוך שבמצקביץ, נחשף במלוא תפארתו בבית המשפט, ואם כך מרשה לעצמה יועצת מקצועית להופיע בפני שופטי בג״צ, הרי שחרפה כזאת טרם נראתה, ועם הגב׳ מצקביץ לא היתה אישה קשישה היינו מציעים לה להחליף מייד מקצוע, עליבות כזאת, חוסר ביטחון. אי התמצאות בחומר, הופעה נלעגת והתבזות כזאת לא זכורה הרבה שנים. האשה הזאת פשוט בדיחה.
כתוב תגובה ל- Rota
מצקביץ
  מתניה   3/07/14 14:56
כל מילה נכונה בתגובה שנכתבה. גם במל״מ מערכות , כשהיא שימשה כיועצת משפטית ,חוסר מקצועיותה ויחסי אנוש רעים וגרועים. הצליחה לריב עם המנכ״ל והיו״ר והעובדים . אשת ריב ומדון שהתקדמה אך ורק בגלל הפוליטיקה. ליקקה במקומות המלקקים....... והמבין יבין. .... תרתי משמעה. כמו כן כשעבדה במינהל מקרקעי ישראל נזרקה מכל המדרגות מחוסר מקצועיות , והוגדרה כבלתי יעילה, רכלנית ואשת ריב ומדון. הגיע למה שהגיע אך ורק בגלל אירוע משפחתי שעברה וניצלה זאת לטובתה ודאגה בכל הזדמנות ליידע את כולם . ואיך אומרים רק מרחמים היא במערכת.
כתוב תגובה ל- מתניה
לגב הנכבדה מקרית מוצקין. :
  אורי אריאלי   2/07/14 19:09
כדי לכתוב באתר הנכבד צריך רמה מסוימת של עברית על מנת שנתייחס בכבוד לטיעונייך, אחרת תחשדי מיד עקב שגיאות הכתיב הרבות כפעילת ימין קיצוני , ואז מלחתחילה לא נתייחס לכתבייך המלומדים, כיף?
כתוב תגובה ל- אורי אריאלי
לכתחילה ולא מלחתחילה
  גלעד ת"א   6/07/14 11:28
כתוב תגובה ל- גלעד ת"א
3
רשות השידור רקובה וחולה עד מאד
  ממני   28/06/14 18:36
מכל הפרסומים וההתנסויות אנו למדים שזו רשות חולה עד מאד. אחד היטויים לכך זה אין ספור כתבות על תככים ומזימות כשבשורה התחתונה אנו מקבלים שידור חולני ומרוט. כתבה זו למחדשת הרבה אבל מוסיפה עוד מטען לסחי הזה. לכן, בכל הכבוד לפרנסה, יש לסגור את הערוץ הראשון, ולבצע רפורמה רבתי ברשות הזו. לא לחינם תחנות שידור פרטיות מספקות יותר עניין, מידע ואקטואליה מאשר ערוצי השידור של רשות השידור. אין סוף עובדים בשביל כלום. בערוצים הפרטיים/האזוריים יש מאית ממספר העובדים בערוץ אחד מערוצי רשות השידור. לכן, מספיק. עד כאן. וראש לכל לסגור את הערוץ הראשון.
כתוב תגובה ל- ממני
4
יואב יצחק אתה צדיק בסדום
  קובי רשות השידור   28/06/14 18:39
יואב היקר אני עובד רשות השידור בדרך להיות מובטל עשרה עיתונאים כמוך אולי המדינה המחורבנת (סליחה) היתה נראית אחרת.
כתוב תגובה ל- קובי רשות השידור
רשות השידור
  שמ   28/06/14 20:48
מי שמגדיר את מדינת ישראל - מחורבנת = מחורבן בעצמו, מטבעו ולכן מתבטא כך.אם יש לך טענות תפנה אותן רק לממשל הישראלי הרופס.כי המדינה זה אני וגם אתה,והממשל הוא רק ממשל,ותו לא.איני יודע בנוגע לך,לא מכיר אותך,אבל אני לא גנבתי מעודי,לא מעלתי מעודי,עובד מגיל 16 עד רגע זה,69,משלם מיסיי כחוק,ללא תיקים פליליים,מממן את כל תקציבו של הממשל הישראלי הרופס,יחד איתך.
כתוב תגובה ל- שמ
5
ממבט חטוף בתמונתה
  ג   28/06/14 22:38
אני יכול לקבוע נחרצות שלא זו האשה איתה הייתי רוצה להיתקע על אי בודד
כתוב תגובה ל- ג
6
יש כאן הטעיה מכוונת.
  אוז   28/06/14 23:38
כפי שהיועץ המשפטי של הממשלה איננו, ולא אמור להיות הפרקליט של הממשלה. אלא מי שמייעץ לה לא להסתבך משפטית, כך גם תפקידה של היועצת המשפטית ברשות השידור. היא איננה הסנגורית האישית של המנכ"ל. תפקידה בין השאר לוודא שהנהלת רשות השידור לא תבצע עבירות. המניפולציה היחידה שאני רואה כאן, היא ניסיונו העקבי של הכותב להכפיש את דמותה של מיצקביץ', ולדברר את הנהלת רשות השידור הבעייתית. אין ספק שמדובר בטור תעמולתי בלתי משכנע.
כתוב תגובה ל- אוז
מצקביץ טועה ומטעה בענק כנסו
  ddna   29/06/14 00:10
מצקביץ לא מסתפקת ביעוץ משפטי, מצקביץ מנהלת אג׳נדה אישית, תפקידה ליעץ למקבלי ההחלטות נקודה. אף אחד לא מחוייב לקבל את עצותיה, מה גם שעצותיה רדודות, נכתבות כמו חיבור של ילד בכיתה ט׳ ולא מלוות מעולם בפסיקות או החלטות רלבנטיוות שומות. זה לא יעוץ משפטי. זה חיבור. זאת הבעת דיעה אישית שהיא לא יכולה לכפות על אף אחד. היועץ המשפטי למנשלה לא מוציא תחת ידו חיסורים, הוא מוציא חוות דעת מבודרות עם תקדימים ונספחים. מצקביץ לא יודעת לכתוב חוות דעת, ובטודאי שלא הסגנית העילגת מרסיה צוגמן שכותבת בשגיאות כתיב. ההשוואה בינה לבין היועץ המשפטי למנשלה לא מעליבה. אלא משפילה את היועץ. כל מה שכתוב בכתבה של יורב יצחק. אמת לאמיתה, מדובר בעסקנית ובתככנית ולא ביועצת משפטית, היא לא שלטון החוק, היא שלטון הצחוק.
כתוב תגובה ל- ddna
"שכותבת בשגיאות כתיב"...? הלו
  אוז   29/06/14 00:49
לא כדאי שתלמד לכתוב משפט אחד ללא שגיאות לפני שאתה מלין על אחרים..? תודה שחשפת בפני כולנו מנת חלקו של מי היא העילגות... נהניתי!...
כתוב תגובה ל- אוז
7
כל האמת ורק האמת על מצקביץ
  מרסיה   29/06/14 00:00
כנסו בבקשה מכם לאתר המאבק על השידור הציבורי, כתובים שם דברים כדורבנות נגד מצקביץ. מתברר שהאשה הזאת שהאשימה את כולם, רדפה את כולם , והצליחה להסתכסך עם עולם ומלואו היא ורק היא האחראית על הפאשלות הגדולות של מחלקת הגביה של קשות השידור. מיצקביץ, בתפקידה כיועצת המשפטית של רשות השידור, אחראית על שכירתם של משרדי עורכי הדין שהתעללו, פשוטו כמשמעו באזרחים שלא שילמו או איחרו בתשלום האגרה. איך הצליחה מצקביץ, המשפטנית התככנית והאינטריגנטית, להסיט את הויכוח ממנה ולטפול אשמה על אחרים. האשה הנוראית הזאת שכל קשר בינה לבין שמירת החוק רופף ביותר, וכל קשר בינה לתפירת תיקים אמיץ ביותר, העלימה מוטעדת לנדס שבפניה היא הופיעה שהיא ורק היא אחראית למחדל הגדול, שבעיקבותיו נאלצו לבטל את האגרה, כך נהגה המצקביץ גם בתקופת בראל, כאשר היא הזילה דמעות תנין על גבית האגרה במחסומים בכפרים הערביים, אבל לא נמנעה מלגרוף משכורת ענקית לכיסה שלא ניתן היה לשלם לולא נגבתה האגרה. כולם מכירים את דו פרצופיותה ואת הצביעות שמאפינת את התנהלותה. מי שלא מכיר הוא הד׳ר אמיר גילת שחבר אליה פתאום, אחרי שהיה חבר במשלחת שנפגשה עם היועץ המשפטי למנשלה, כדי לשכנע אותו שמצקביץ היא אסון. מה שגילת לא למד זה שאופי לא משתנה. שובל האנשים הנבגדים שנתנו במצקביץ אמון מדבר בעד עצמו. מצקביץ לא אשמה , זאת תכונת הרופי המחוקבנת שלה, משתמשת וזורקת. ד׳ר גילת, אתה הבא בבתור, אל תטעה לרגע. אשה קשישה לא משנה את אופיה. עוד מעט גם אתה תחטוף את הבעיטה שקבים וקודמים לך חטפו, וזו תהיה בעיטה כואבת מאד. גם אתה לא תהין איך היית פראייר, ואיך מצקביץ הצליחה לרתום גם אותך למאבק מיותר, שלא היתה סיסה שתהיה שותף לו. אבל זה יהיה מאוחר עבורך, כך היא גנבה סוס עם בר מוחא, שלא הפסיק ללכלך אותך שאתה יס מן, ומשרת של ביבי, וכשהיא לא תזדקק לו היא תזרוק גם אותו. כל כך פשוט וכל כך צפוי שזה צריך להדאיג אותך מאד. אתה צעיר, היא קשישה, כל החיים המקצועיים לפניך, אותה גם אם היא תרצה, אף עורך דין שפוי לא יעסיק כמפטנית. תבין, מצקביץ יכולה לעבוד רק במקום שיש בו תככים וזוהמה. היא מצחברת לזה בקלות ושוחה כמו דג במים. במשרדי עורכי דין פרטים ששם לכישורים יש ערך איש לא יעסיק אדם כמוה, ואתה גילת, מוכן שהרקורד שלך יקשר עם שמה של אשה כזאת? תחשוב טוב.
כתוב תגובה ל- מרסיה
8
עוד טפשה מושחתת בתפקיד ניהולי
  דן ה   29/06/14 03:03
חייבים לנקות את האורוות כי הצואה כבר נשפכת ברחובות
כתוב תגובה ל- דן ה
9
נסטלבאום טוב ממנה פי 1000
  יודעי דבר   30/06/14 08:43
נסטלבאום משה עולה עליה פי 1000 ויותר. לכן היא מתנכלת לו כבר שנים.
כתוב תגובה ל- יודעי דבר
10
לא יאומן......
  אריה רפפורט   30/06/14 14:07
אני כבר ילד גדול....
חשבתי שאני קצת מכיר את המציאות הישראלית , לטוב ולרע..
אבל-
אני קורא את המאמר ואת התגובות , ונדמה לי
שאני בקוקולנד -
האם יכול להיות שזה קורה בארצנו-
אני יודע שהרשות חולה ושיש לעשות רבות כדי לתקנה ,
אבל המציאות המצטיירת כאן זו לא גריפה או דלקת
זה מחול שדים מטורף , מחלה קשה , שגעון טוטלי.
האם אני חולם ??????
כתוב תגובה ל- אריה רפפורט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il