s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו - הצבעה נגועה
מאת: יואב יצחק  |  22/11/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סתיו שפיר,עופר שלח,מיקי רוזנטל
  עבדו בידיעות   22/11/14 11:14
הצבעתם לא נגועה ?
כתוב תגובה ל- עבדו בידיעות
האםיוסי ביילין כתב של פראבדה ?
  שאלות למר יצחק   23/11/14 01:47
בעצם יואב יצחק מאשים את דן מרגלית ,מרדכי גילת , אבי דיכטר , יאיר ניצני, אבי נוסבאום ,ג'קי לוי,עינב גלילי ועוד רבים וטובים בכתיבה לעיתון פראבדה כלומר הם השופר דל נתניהו - מישהו מאמין לבלבול ביצים הזה הפעם יואב לא ברור לי מה האינטרס שלך כאן
כתוב תגובה ל- שאלות למר יצחק
יאיר לפיד גם עבד ב"ידיעות "
  ברוך מראשל צ   4/12/14 01:10
יאיר לפיד גם עבד בידיעות אחרונות, ולכן פרשניו של העיתון לא מתקיפים אותו, אלא את ביבי כל יום
כתוב תגובה ל- ברוך מראשל צ
2
כאשר צריכים לבחור בין אופציות
  בני בנקר   22/11/14 11:27
גרועות,סתימת פיות וחיסול עיתון והשבת המונופול של עיתון המושחתים היא האופציה הגרועה ביותר. הייתי מצפה מיואב יצחק שיתייחס לדברים הנוראים שהשמיע אבירת שלטון החוק וחופש הביטוי,ציפיטפוט ליבני-שפיצר,צרת המשפטים לבושתו של עם ישראל. בראיון אצל רינה מצליח,נימקה את תמיכתה בחוק ההזוי לסגירת "ישראל היום" בכך: אני מתנגדת לדעות של העיתון שמסוכנות למדינת ישראל.. לא יאומן,ג'ורג' אורוול מתהפך בקברו. שוב,תומכת בחוק לחיסול עיתון כי היא מתנגדת לעמדות הפוליטיות שלו. ואח"כ כל יפי הנפש יספרו שהם מתנגדים לדעות מן דהוא,אבל ילחמו על זכויותיו להשמיען... "ישראל היום" לפחות איננו תומך סדרתי בעבריינים פליליים כמו ידיעות אחרונות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
3
לא תמיד אתה הוגן
  אמנון לביא-לוי   22/11/14 11:31
לא תמיד אתה הוגן יואב יצחק.
אם הציבור מקבל חינם עיתון את מי זה אמור לעניין ?
מבחינתי שגם ידיעות אחרונות יחולק חינם.
הרי תכונותיו ורצונותיו של נוני מוזס אינם לטובת הציבור אלה לטובת כיסו כוחו מעמדו וכל השטויות שקשורות בו.
אז אני לא מופתע לקרוא גם ממך שאתה נגד העניין.

אבל בטוחני שהמיליארדר אדלסון חזק יותר מכולכם ומהחוק האווילי הזה שחוקק ע"י כנסת ישראל.
עצם הצבעתם של ח"כ בעד חוק שכזה מעיד עם מי יש לנו עסק.
ח"כ והון שלטון.
בושה.
אבל זו לא הבושה היחידה שלנו, יש עוד ויהיו עוד רבות כנראה.
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
ישראל היום כמו נוז 1
  ישראל עמיאל   22/11/14 23:57
שניהם בחינם.
מה ההבדל? כולם מחפשים אותו דבר.
כתוב תגובה ל- ישראל עמיאל
4
ניגוד עניינים?
  ה.א   22/11/14 11:31
עם כל ההערכה שלי ליואב, ועם כל התיעוב שלי לבעלי הון המשפיעים בכספם על האג'נדה הציבורית - בכל האגפים של המפה הפוליטית, אין כל קשר בין הצבעתו במליאה של ראש הממשלה ובין תמיכת העיתון בו. העיתון לא תומך בו אישית או אלא תומך בו פוליטית, גם ההצבעה היא פוליטית. אין כל קשר לאיסור ניגד עניינים בין נושאים אישיים לממלכתיים שאכן אסור על פי תקנון האתיקה של חברי הכנסת. ככל שאסור לראש המממשלה להצביע אסור היה למגישי החוק להגישו ואסור היה לאף ח"כ להצביע, לכולם עניין פוליטי לכאן או לכאן בקיומו ובהצלחתו של העיתון ולכן אם ראש הממשלה מנוגד עניינים כולם (120 מהם) מנוגדי עניינים.
כתוב תגובה ל- ה.א
5
לא ישראל היום
  אורי פ   22/11/14 11:32
הכתבה היא גנבת דעת, לא פועלים נגד ישראל היום כי אם נגד ביבי, לכן שיאוב לא יתיפיף גם הוא פועל נגד ביבי.
כתוב תגובה ל- אורי פ
6
האידאולוגיה ,מפלטו של הנבל...
  אחד מהעם ,ישראל   22/11/14 11:32
מוקדש בבוז לכל יפי הנפש בעלי הגישה הליברלית הפלורליסטית המכירה בזכותו של האחר..(אלו הנוצות שהם עוטים על עצמם)
כתוב תגובה ל- אחד מהעם ,ישראל
7
ניגוד הענינים הזה הוא קישקוש.
  בני בנקר   22/11/14 11:35
זה המשך הגישה הטהרנית שמפשפשת במעשיהם של אנשים החל מיום הוולדם ומשאירה אותנו עם רמטכ"ל ברירת מחדל,מפכ"ל ברירת מחדל,נגידת בנק ישראל ברירת מחדל,נשיא ברירת מחדל,יועץ משפטי לממשלה ברירת מחדל ועוד. תגיד לי יואב יצחק,אם משרד האוצר יציע להוריד את מס הכנסה ב 10%,האם יש חבר כנסת אחד שלא יהנה מזה ? אז מה כולם בניגוד ענינים ? ואל תספר לי שרק ביבי נהנה מ"ישראל היום",למעלה ממחצית אזרחי המדינה נהנים ממנו בחינם(אני לא,אני מנוי משלם) וזה עדיף על מונוליטיות שמאלנית שונאת עמה בתקשורת.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
8
צביעות
  בן יוסף   22/11/14 11:43
כל חברי הכנסת שהובילו את החוק היו בעלי אינטרסים ברורים ולכן אסור היה להם להצביע בעד החוק ולכן הצעת החוק הזאת שנולדה בחטא אמורה לכן עליה להקבר.
כתוב תגובה ל- בן יוסף
9
גם אתה ברוטוס?
  tאיציק   22/11/14 12:13
איזה גיבוב שטויות אני מבין שקנו גם את הצדיק מסדום,איזה ניגוד אינטרסים בראש שלך?נתניהו לא שותף ולא בטיח,כאילו הארץ שמייצג את הפלסטינאים וידיעות שייצג את אולמרט היו מעורבים פחות,לא מתאים למי שנלחם שנים על חופש המידע לעבור פתאום לצד השני,אסור לאיש לתמוך בנתניהו אבל מותר לתמוך בנוכלים כמו אולמרט.חביבי תהזור לימי העבר שלך!
כתוב תגובה ל- tאיציק
כנראה שהובטח ליואבמשהו מנוני
  עד עכשיו הלך   22/11/14 18:17
"ראש בראש" נגד נוני ופתאום הפך להיות כמעט נציגו
כתוב תגובה ל- עד עכשיו הלך
10
מאמר חשוב ואמיץ
  שי דנות   22/11/14 12:20
כתוב תגובה ל- שי דנות
11
מתפלא עליך יואב !
  ישמעאל   22/11/14 12:27
ומה כל אלה שהצביעו בכנסת ? הם לא הצביעו בניגוד עניינים ? הדפוק התימני הזה מהעבודה איתן כבל שיזם את החוק לא מצביע בניגוד עניינים ? הוא מקבל עיתונים בחינם על חשבון הציבור ורוצה לחייב אותנו לשלם ? הוא לא העלה את החוק כדי להפחית את התמיכה התקשורתית בנתניהו ? זה לא ניגוד עניינים ? הרי מי שלא מעוניין לקרוא את ישראל היום , אומר למחלק העיתונים : לא תודה וממשיך הלאה .העיתון האידיוט האחרונות זה שאני משלם עליו כדי לאפשר לך לעיין בו הוא מדווח אובייקטיבי ? אז גם לשלם על עיתון מגעיל כזה וגם לקרוא את כל הגועל נפש החד צדדי שבו ?
כתוב תגובה ל- ישמעאל
12
לא מסכים איתך ידיעות עתון שמאל
  אבי בת ים   22/11/14 12:45
למה לקטלג את ישראל היום ימני ?
כתוב תגובה ל- אבי בת ים
13
ובזאת מצטרף יואב אל הכוחות
  טעות גסה של יואב   22/11/14 13:10
הרעים בכנסת. רצוי שיקרא את מאמריהם של דרור אידר וקובי קמין בנושא וכן יעיין בדברי היועץ המשפטי שלא שלל את קיומו של חינמון זה. יצויין עוד, שברחבי אירופה מחלקים חינמונים ואיש לא מוחה על כך.
כתוב תגובה ל- טעות גסה של יואב
14
ולאיתן כבל עושה דברו של מוזס
  לא מבין הרבה   22/11/14 13:10
כן מותר להצביע ?.
כתוב תגובה ל- לא מבין הרבה
15
מדהים הפליק-פלאק הטהרני שלך!
  אתה תומך בתמנון!!   22/11/14 13:16
כתוב תגובה ל- אתה תומך בתמנון!!
16
אין תוחלת לחוק - יותר חשוב
  בלתי מפלגתי   22/11/14 13:18
אם יאושר החוק ואדלסון ימכור את העיתון ב-10 אגורות לשנה, אז זה יהיה בסדר. להצעת החוק לאסור מכירה בחינם אין תוחלת.
יותר חשוב לאסור על מועמד לכנסת ולרשויות המקומיות לקבל תרומות מתושבי חוץ. ראו אתר תרומות של אובמה. שם התורם מצהיר שהוא אזרח ארה"ב.
donate.barackobama.com
כתוב תגובה ל- בלתי מפלגתי
לידיעתך
  ronen20400   22/11/14 13:42
החוק אוסר למכור עיתון בפחות מ-4 ש'ח ליום חול ו-13 ש'ח בסוף שבוע צמוד ליוקר המחיה הכלבלב של מוזס ח'כ כבל חשב על זה.
כתוב תגובה ל- ronen20400
תאום מחירים בחסות החוק החדש
  בלתי מפלגתי   22/11/14 15:29
תודה השכלתי. אחרי שהחוק יתקבל, תתעורר בעיה חדשה של תאום מחירים בחסות החוק.
כתוב תגובה ל- בלתי מפלגתי
העיתון הוא ישראלי והבעלים גם.
  לך תבדוק.   22/11/14 14:32
האם אינך מבין שהכל מעוגן כחוק. ובגלל זה כבל הקטנוני "תפר" חוק שיתאים לאינטרסים שלו ושל ציפי ליבני שכבר ברור לכולם שהיא וחוק או דמוקרטיה זה שני קווים מקבילים שלעולם לא יפגשו. מספיק לראות את המיפלגה שלה וחוקיה שאותם קבעה בלי למצמץ. ולעניין עצמו.
כתוב תגובה ל- לך תבדוק.
17
הפעם ליכלכת לידיעתך יאיר לפיד
  ירדנה   22/11/14 13:20
אתה מדבר על נתניהו ומה עם כל העיתונאים שעבדו ועובדים ומשרתים את נוני מוזס והצביעו בעד החוק הניבזה נגד העם .הרי יאיר לפיד השולט הדיקטטור ב19 עושי רצונו הוא לא נגוע ?כלומר 20 אצבעות בעד החוק ההזוי .יאיר לפיד וכל המפגה הרבה יותר מסתם חבר של נתניהו .יאיר לפיד וליברמן שציווה על כל הגמדים שלו להצביע בעד החוק וכך קיבלנו את עוזי לנדאו ואת יאיר שמיר מצביעים בעד החוק ההזוי
כתוב תגובה ל- ירדנה
18
הצעה שלידתה בחטא וסופה חטא
  מיכל מירושלים   22/11/14 13:29
הכול נגוע כי הכול נוגע. מי בעד נתניהו ומי נגד נתניהו.
לא מצליחים להפיל את נתניהו בקלפי אז מחפשים דרכים אחרות.

לא יעזור לכם!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
19
ומאמר זה נגוע בניגוד עניינים
  אחד העם   22/11/14 13:36
מאמר זה של יואב יצחק, הבעלים של News1 שגובה היום תשלום על חלקים מעיתון אינטרנטי זה, אינו נגוע בניגוד עניינים??? הרי תמיכה בגביית תשלום על עיתונאות מצדיקה את הגבייה News1 עושה... ובזה יש ליואב יצחק אינטרס כלכלי. כעיתונאי יודע יואב יצחק שלפחות הערת גילוי נאות בסוף המאמר הינה חובה אתית.
כתוב תגובה ל- אחד העם
זכותו יואב יצחק לגבות וזכותך
  חזקי שנאן   22/11/14 14:06
לא לשלם
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
וזכותו של אחד העם להגיד
  רז734   22/11/14 14:30
שגם דעתו של יואב יצחר נגועה וצבועה
כתוב תגובה ל- רז734
יותר חמור ממה שאתה כותב, יואב
  יצחק ממומן עבור   22/11/14 16:23
פירסומות או חלק מהן מהשרות הציבור, הוא עצמו כתב בכתבתו "אמרנו לכםם אולמרט פושע" על כך שאולמרט התנקל לו כשמנע ממנו תקציב עבור הפירסומת באתר, כמובן חמור מאד מצד אולמרט ולא מפתיע, אבל לבוא לגבות כסף הגם שהוא פרוטות עבור האתר הוא צעד מחליא שלא היה בו צורך, אז לא אקרא את כתבות כאלה אפילו בעד מיל מאדם שמתפרנס יפה מאד מפירסומות ועד שפירס יואב את שכתב אודות אולמרט לא ידעתי שמשרד ממשלתי כל שהוא ממן חלק מהפרסומות, בפניתי בענין בשעתו שהחלה התופעה המליאה הזאת לגבות כסף מגולשים ליואב יצחק שלא מכל אדם יקח תשלום הגיב בסרוב מוחלט, חבל יואב שכך אתה נוהג שלא לדבר איזה קמצן אתה לפעמים, בתקופת הבחירות לכנסת ה 19 פסק יו"ר ועדת הכנסת השופט אליקים רובינשטיין על ראשי הבית היהודי להסיר את כל הפירסומות כשתמונת נתניהו הופיע עם בנט הנוכל והרמאי עד יום שישי בצהריים בשבת האחרונה לפני הבחירות ולא התיחס כלל לפסיקת השופט רובינשטיין מה שמאד הפתיע אותי, הפירסומת הוסרה רק ביום ראשון מעל יומיים לפני הבחירות, אז יואב הייתה שותף עבירה כשלא הסרתה את הפירסומת מיד מרוב שפחדתה שתפסיד כסף, יואב תול קורה מבין עינך, כתבה מיותרת נראה שמשעמם ליואב יצחק.
כתוב תגובה ל- יצחק ממומן עבור
לזכותו של יואב יצחק יכתב מפרסם
  תגובות ביקורת   23/11/14 07:26
כתבובתי, זו גדולתו של האתר, תגובת הבקורת שלי הייתה אך ורק כדי שהעיתונאי יואב יצחק יהיה פתוח לגולשים שלו שמעריכים וחושבים שעבודתו העיתונאית מבורכת אך כשיש ביקורת חייבים לשמוע וכשיואב יצחק מפרסם תגובות כתגובתי ואחרות הוא פתוח לבקורת שזה צעד חשוב ביותר בעיתונות חופשית ודמוקראטית ולא כמו אתר בשבע המחפה על פושעים רמאים גנבים גונבי דעת סידרתיים כמו רונצקי בנט שקד ועורבך שנצחונם קודם העמדת בנט לבחירה ליו"ר הבית היהודי הייתה בעזרת קנית קולות בכסף מחרדים חסידי קרשנייעף ברחובות וכך גברה כנופית הנוכלים בבית היהודי על אורלב, זו רמאות ואתר בשבע נתן לכך יד גום בבחירות לכנסת ה 19 שנתן לרונצקי במה ביום הבחירות לעשות תעמולת בחירות נגד עוצמה לישראל ובעד שקד זו עבירה חמורה ביותר על חוק הבחירות שאסורה תעמולת בחירות 24 שעות לפני הבחירות, יש לי את הכתבה שמורה ואין לי מושג איך להעביר את הכתבה לאתר ולתגובות כפי שעושים גולשים. גם היום לא מאוחר לטפל בכך במיוחד שקנו קולות בכסף אוי לבושה שנואי נפשם מחרדים ליו"ר הבית היהודי ואני מזוהה כמסורתי ימני ותו לא.
כתוב תגובה ל- תגובות ביקורת
20
יואב הגם אתה בצבועים ?
  vfg   22/11/14 13:49
החוק נגד ישראל היום נולד בחטא. חוק בעד נוני מוזס.

הרי החוק אינו עומד בשום מבחן של טובת הציבור או צדק.

נתניהו לא כתב בו ..לא פרסם בו ולא עבד בו.

כאשר אתה מדבר על "חברות" עם שדלון אדלסון אתה צריך להוכיח

שיש כאן חברות וקשר עסקי בין השניים.

לא הוכחת לא צדקת.......לדעתי אתה שליח של אותה חבורת

צדקנים שמחלקת את העולם ל"בעד ביבי" ו"נגד ביבי" כאשר מה

שנגד ביבי טוב בעיניך.
כתוב תגובה ל- vfg
21
חוק לסגירת עיתון = בולשביזם
  מתפלא עליך   22/11/14 13:49
גם כשזה משמאל. יואב יצחק, אני מתפלא עליך. נתניהו הצביע בעד כי העיתון מייצג עמדה ימנית!
ידיעות אחרונות והארץ מיצגים את שונאי נתניהו. זה כל הסיפור. כל צד ממומן ע״י גורמים אינטרסנטים.
להביא דבר כזה לכנסת? השמאל מנסה להלחם על השליטה בעיתונות שגם שם הוא הולך להפסיד. ערוץ 2 וערוץ 10 שמאליים. אז עיתון ימני ולאומי אחד מנסים לסגור. בושה! צריך להילחם בבושביזם הזה החוקיים.
יואב, תחשוב שוב ופרסם הודעה ברורה על טעותך. זה המינימום המצופה ממך.
כתוב תגובה ל- מתפלא עליך
יואב יצחק לא טעה ...
  א.ל. רמת-גן   22/11/14 14:19
יואב יצחק שגה בגדול ! המאמר הזה לא היה צריך לבוא לעולם באתר הזה,ומומלץ ליואב יצחק לעיין טוב טוב בתגובות הגולשים.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
22
כתבה נגועה
  רז634   22/11/14 14:23
גם אם כל מה שכתבת הוא נכון, זו הבעיה הכי קטנה בתקשורת הישראלית הרקובה. ידיעות אחרונות הוא הפרבדה בישראל כבר שנים רבות
כתוב תגובה ל- רז634
23
לסגור עתונים לשרוף ספרים
  גם אתה יואב?   22/11/14 14:26
כתוב תגובה ל- גם אתה יואב?
24
מרווחים קלים
  בייגלה   22/11/14 14:28
למה היה חשוב לך לכתוב שאת הונו עשה מרווחים קלים .נוני מוזס לא מפרסם תחקירים על מי שמפרסם בעיתון שלו?..זה לא רווחים קלים? זה כמו שאגי יכתוב שאתה מגן על איתן כבל בגלל ששניכם תימנים.יואב תעצור את ההתדרדרות שלך כאן ועכשיו כי אני מאוד מעונין שדף הבית במחשב שלי יהיה האתר שלך
כתוב תגובה ל- בייגלה
25
מטרת החוק
  שלמה תמיר   22/11/14 14:41
1. עיתון חינם לא יעלה על 30 עמודים. 2. אפשר לחלק עיתון חינם לא יותר מ-חצי שנה. 3. לא ניתן למכור עיתון המחיר נמוך מ70% ממחיר עיתון יומי. כלומר מציעי החוק לא אמרו ולא הזכירו את העובדה כי ישראל היום משרת את נתנהיו ו/או את האני מאמין שלו ו/או קו פוליטי מסוים. אז יואב בחיית ראבק מאיפה ההברקה על ניגוד עניינים?
כתוב תגובה ל- שלמה תמיר
26
שגם נוני
  כבש 44   22/11/14 14:46
ימצא לעמנו ממן חסר גבול באמצעים כספיים ...יואב היקר אל!!!! תיגרר לאשפתות "היושר"...ובכך תחפה על חןפש המיידע ...כל אחד יקרא את מה שהוא רותה ...הפדבדה האמיתי היה ידעות ממש אחרונות..תיזכר יואב.אני מםנה אותך לארכיונרי...
כתוב תגובה ל- כבש 44
27
יואב יצחק אתה מזכיר
  צורי   22/11/14 14:48
לי יותר ויותר כתלבי חצר של החלאה מוזס. מה הבטיח לך הבן בליעל מוזס ומה גורם לך להרתם לטינופת הגדולה ביותר בעיתונות הישראלית? חרף הפיכתך לששת של הנקלה מוזס דע שכל נסיון כמו הנסיון הנואל הזה נידון לכשלון. כמו כן רצוי באם לא קלטת זאת שתתנצל במהרה בטרם יהפוך אתרך לבר חלוף ואז יבוא לקראתך הנאלח מוזס בעזרת דמים.אני מניח שבעקבות התרפסותך זאת הרבה מאלה ששלמו לאתרך ימהרו להתנתק. אני ממליץ לכל בר בינה להבין את התהליך שעובר יואב יצחק שלא פעם בעבר העליתי אותו על נס.
כתוב תגובה ל- צורי
28
יואב יצחק לפחות בסיפא של
  צורי   22/11/14 14:54
מאמרך ניסית לאזן כביכול בין חלאה לבין אדם שתרם תורם ויתרום לעם ישראל משהנבל מוזס לעולם לא עשה ולא יעשה. במה מזכיר הנבל מוזס את מיסדו של ידיעות אחרונות בכלום נאדה ילד מפונק שנולד עם כפית זהב ומשוכנע שמגיע לו. אפס כבר אמרנו.
כתוב תגובה ל- צורי
29
יואב יצחק יוסי ביילין גם נמנה
  צורי   22/11/14 15:03
על חסידי נתניהו? הנה הוא כותב בעיתון "ישראל היום" מוטי גילת גם נגוע בעיניך או יואב לימור? ואם כבר יש כמה אוהבי ישראל וחטאם הוא חבישת כיפה או אולי מטפחת או כובע לראשן?"האליטה הלבנבנה שאתה יואב מעולם לא נמנית על אלה מדירה שינה מעיניך? כתוב גלויות חששך הוא שהעיתון יביא לסגירת מקור פרנסתך ואני מקווה שלא. אך השתלחותך משוללת הרסן בודאות הזיקה לך.
כתוב תגובה ל- צורי
30
לא נכון - למה לסלף ?
  יעלינה   22/11/14 15:19
החוק הוא חוק כללי, בחוק לא כתוב שלדון, ככזה מותר ואף חובה על כל חבר כנסת להצביע נתניהו הצביע לא כשר אלא כח"כ
כתוב תגובה ל- יעלינה
31
אני מעוניין ב"פראבדה" הזה
  שוחר-שלום   22/11/14 15:27
למה זה מפריע לך ולמה אתה חושב שמה שאני מעוניין בו הוא בעיה? האם יכול להיות שגם אתה נגוע בצביעות ובניגוד עניינים עד שגם אתה - כמו מוזס - מנסה לפגוע במה שאני ועוד מאות אלפים כמוני מעוניינים בו?
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
32
אמר צרציל
  urixo   22/11/14 15:33
אם היטלר ירד לגהנום וילחם בשטן....אנגליה תצטרף ותלחם לצד השטן.אני עם ישראל היום.עם ישראל היום.עם ישראל היום.
כתוב תגובה ל- urixo
33
תגובותיו של נתניהו באמצעות....
  דודו מהשרון   22/11/14 15:34
לקקני תחת בולטים מאוד, זה ממש לא מוליך שולל אף אחד. לגופו של עניין מצידנו שימוטטו את ידיעות וימותו איתו!!
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
מי שגדל על ברכי הסוציאליזם
  בר ברע   23/11/14 01:27
אינו יכול להבין שלאנשים אין צורך ללקק או לקבל מתנות בשביל לגבש דיעה עצמאית.
כתוב תגובה ל- בר ברע
34
תגובה
  צנחן   22/11/14 15:47
בשכונה בה הרצח מותר על פי חוק אין מחפשים עברייני תנועה. כתבה מיותרת וחבל שיצאה לאוויר העולם.
כתוב תגובה ל- צנחן
35
חרם צרכנים על ידיעות אחרונות
  מפחד מסטלינוני   22/11/14 16:05
שני פרבדה וכולם נגועים בניגוד אינטרסים כבל ושות כולם כלבלבים של נוני המושחת מה שבטוח - לעולם לא נקנה יותר ידיעות אחרונות וזה יהפוך להיות חרם צרכנים !!!
כתוב תגובה ל- מפחד מסטלינוני
36
כל אמצעי כשר כדי להרוס את
  שבץ חלובה   22/11/14 16:17
ידיעות שמשחד כאן ח"כים כדי להשתלט על הכנסת. הוא קנה ח"כים מימין ומסמול בראשם איתן כבל.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
37
Yoav is WRONG
  james0   22/11/14 16:44
And a big mouth
כתוב תגובה ל- james0
38
Yoav, what about your conflict
  lars   22/11/14 17:04
of interest
כתוב תגובה ל- lars
39
יואב יצחק, עם כל הכבוד, קישקוש
  שרגא, ערד   22/11/14 17:06
אם העיתון נחשב לתומך נתניהו, וזה עושה את נתניהו מצביע בניגוד ענינים, אז כל האופוזיציה של נתניהו שהצביעה בעד הצעת החוק של הפשיסטן העלוב, האפס איתן כבל, גם כן הצביעה בניגוד ענינים.
כתוב תגובה ל- שרגא, ערד
40
יואב יצחק הפעם פשלת ובגדול
  מכביסט ותיק   22/11/14 17:21
לומר שלביבי יש נגיעה ולכן אסור לו להצביע נגד ואילו לכל עשרות ח"כ שהצביעו בעד אין נגיעה....? זאת התממות מחרידה. אני לא מדבר כבר על כאלה שעבדו בידיעות אחרונות. אני מדבר על כאלה שידיעות מריץ שנים בלי קשר לדיעותיהם הפוליטיות. לזכותו של ישראל היום שהוא נוקט גישה פוליטית מסויימת וגם לא מתבייש בזה. ידיעות אחרונות תמך בשרון ואולמרט שהגיעו מהימין עשו שמאל והיו מושחתים. אם אתה דורש לסגור גם את ידיעות וגם ישראל היום וגם את הארץ אז אני תומך. אבל ישראל היום חייב להשאר
כתוב תגובה ל- מכביסט ותיק
41
כתב לא אובייקטיבי
  איצקו   22/11/14 17:22
כל מי שרוצה לתת בחינם שיתן ולא להתערב אם אין שחיתות פלטו שרון נתן טפולי שיניים שס נותנת חנוך ומחר תגידו לעמותות לא לתת מזון חינם למיעוטי יכולת.ידיעות היה שופר של אולמרט ושרון שאותרגישי אז מה היה יותר טוב,?
כתוב תגובה ל- איצקו
42
מודה לך, יואב, על הכתבה
  שולמית קיסרי   22/11/14 17:29
בשם עצמי, אזרחית סובלת מהרס מדינת ישראל, מולדתי היחידה. וגם בשם כל האזרחים שחושבים כמוני ששלדוניהו הורס את המדינה - לטובת עצמו ושלדון אדלסון
כתוב תגובה ל- שולמית קיסרי
מציע החוק נגוע
  ציונית   22/11/14 23:07
רשעות ורעות רוח יצאה לאוויר.
כתוב תגובה ל- ציונית
43
ניגוד עניינים
  אורי ג.   22/11/14 17:30
גם אתה, יואב יצחק, נמצא בניגוד עניינים. אתה עורך עיתון אינטרנטי, ולכן יש לך שיקולים שאינם קשורים לנושא.
כתוב תגובה ל- אורי ג.
44
איפה הבעה החפשי מי אתם לסגור ע
  צבועים כולכם   22/11/14 17:36
אני אקרא את העיתון שאני רוצה. מי נותן לכם חברי הכנסת ועיתונים המתחרים וגם אתה יואב יצחק את הזכות לסגור עיתון שאתם לא אוהבים בגלל שזה בחינם ובגלל שקוראים אותו יותר וגם הפוליטיקה לא אותו דבר שלכם? שמעריב היה בסף סגירה למה הצלתם אותו? וגם עיתון הארץ הכי אנטי ציוני שיש למה הוא פה בכלל ודווקא את ישראל היום אסור להיות?בושה וחרפה אתם צבועים ולא פחות אנטי הבעה חפשי.
כתוב תגובה ל- צבועים כולכם
45
היה ברור שגם יואב יקרוס בסוף
  שאול א.   22/11/14 17:36
וישרת את נוני מוזס. כל הטענות שלך לגבי ישראל היום נכונות לגבי ידיעות אחרונות והמאבק שלו במעריב. כאשר נוני עשה זאת למעריב אף אחד לא צעק. עכשיו, מסתבר שאסור לעשות לנוני את מה שלנוני מותר.
כתוב תגובה ל- שאול א.
46
ממבט ראשון,סגירת עיתון, זה
  חבר קיבוץ יגור   22/11/14 17:50
צעד שמתאים למדינות רודניות-ולא פלא ששרת המשפטים שלהג הדמוקרטיה בפיה,תומכת בכך.מאידך יש לישוב גם על הצד השני, אנחנו הקוראים ואתן דוגמא: הרבה כלכלנים מסכימים שאחת הסיבות ליוקר המחייה הוא בגלל "ערי הרפאים"של יהודים עשירים מכל העולם שקונים כאן דירות,אבל לא גרים בהם ,אבל מעלים את הביקוש ואיתו את המחירים.האם לזה התכוונו ,מי שאישר בניית "ערי רפאים"אלה ? אני בטוח שלא. באותה צורה פועל שלדון המערער את המערכת העיתונאית. אני בטוח שרובנו לא רוצים בכך
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
47
המגיבים כאן נגועים! לא מגיבים
  עודד1   22/11/14 17:57
כל כולכם צבועים ונגועים! והאמת תשיג אתכם ואת צאצאיכם יום אחד. למה לכתבות אמיתיות של חשיפת האמת אתם לא מגיבים בכמות כזו? למה אז אתם נאלמים? אבל כשכותבים עליכם.. אתם ישר מפליצים שם-משתמש ומפריחים את הוירוס שלכם לכל עבר! אני מאמין לכל מילה שכתובה בNEWS1! זה העתון היחיד שלא מפחד מהאמת! זה עתון עם שליחות! זה עיתון עם תקשורת! NEWS1 .. זה תיק התקשורת!
כתוב תגובה ל- עודד1
מה זה קשור לחוק "ישראל היום"?
  דוד נ   22/11/14 18:50
כתוב תגובה ל- דוד נ
48
למה אתה מדרדר במיקום
  אורי ציון   22/11/14 18:10
כתוב תגובה ל- אורי ציון
49
אדון יואב יצחק, קח את התרופה
  איציקוביץ יואבבוי   22/11/14 18:45
הרי גם אתה מחלק עיתון או פמפלט המתחזה לעיתון, בחינם. אם אתה כזה צדיק, וכל כך שונא את ישראל היום ומכנה אותו בכינויי גנאי, תדפיס את המחלקה הראשונה שלך ולך למכור אותה ברחובות. נראה כמה תצליח למכור, אם בכלל.
כתוב תגובה ל- איציקוביץ יואבבוי
50
הנסיון להראות הוגן מעוורת אותך
  כלב נחייה   22/11/14 18:50
כתוב תגובה ל- כלב נחייה
51
שופרו האישי של ביבי נתניהו
  עידןסובול   22/11/14 18:56
העיתון "ישראל היום", הממומן על-ידי מיליארדר אנטי דמוקרטי שאינו אזרח מדינת-ישראל, הוא באופן מובהק שופרו האישי של עושה דברו הנרצע, ביבי נתניהו.
שופר הנייר הזה פתח את תרועותיו בתפוצה של כמה עשרות אלפי עותקים, והפך בכוח המימון הזר, לעיתון הנפוץ ביותר במדינה.

התופעה המסוכנת הזאת של עיתון אנטי-דמוקרטי בחסות השלטון, אמורה להזכיר לכול בר-דעת את אופיו ודרכו של עיתון בשם Volkischer Beobachter , ולכן כול מילה נוספת מיותרת.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
לצפייה ולקיאה נוספת
  הנ"ל   22/11/14 19:28
המקור:
google.co.il
כתוב תגובה ל- הנ"ל
סובול לפתע הפכת "לדמוקרט"
  צורי   23/11/14 08:22
גדול כשידוע דבר אחד עליך בודאות שאתה אסיר לשעבר ומעלת בכספים לא לך. דג רקק אתה באמת מאמין ששלדון תלוי באיזה שהוא פוליטיקאי כאן? וכשמוזס הגן על כנופיות הפשע של שרון על הוייסגלסים והארדים ואורי שני היכן היית? וכשהנבל מוזס הגן בלהט על הארכי פושע אולמרט היכן היית? נו כשקרוצים מאותו דומן זאת היא המציאות.
כתוב תגובה ל- צורי
"צורי" פשיסט יהודי פחדןאנונימי
  עידןסובול   23/11/14 10:24
"צורי" בתור פאשיסט יהודי פחדן אנונימי , אתה, ממש כמו "י.ש" , יכול, לכול היותר, לנשק לי בתחת מרחוק.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
קידומים נגועים
  הנ"ל   23/11/14 14:32
כול מערכות השלטון במדינה נגועות בנפוטיזם, בשמור-לי ואשמור-לך, ביחסים נפקניים בין בעלי ההון לבעלי השלטון ובעוד כיוצא באלה רעות חולות, והנגעים האלה לא פסחו על מערכת המשפט ואכיפת החוק:

אלה הן רק דוגמיות:

2all.co.il

כתוב תגובה ל- הנ"ל
וכאוויל משריש כזה כהנת בלשכת
  צורי   23/11/14 17:08
מעוותי הדין? נו סובול שאתה דג רקק והיום אפס מהלך וחדור טינה לכל העולם ניחא. אך אתה מקצר את חייך בטינתך לכל העולם.
כתוב תגובה ל- צורי
52
השוואה לא הוגנת כלפי ידיעות
  מנחה היקום   22/11/14 19:18
ההשוואה לא הוגנת. ידיעות אחרונות הוא עסק שצריך להתמודד בעולם לא קל בו קוראים נוטשים את העיתונות הכתובה, ולהראות שורת רווח בסופו של דבר.
ישראל היום לעומת זאת הוא לא עסק כלכלי לגיטימי. זהו שופר תעמולה של סוכן זר שיש לו אינטרסים לא ברורים לנסות לשלוט בקבלת החלטות של מפלגת השלטון.
הייתי רוצה לראות את כל מגיבי הימין פה, במקרה בו עיתון זהה שמזדהה נגיד עם מפלגת העבודה, יחולק חינם וימומן במלואו על ידי בית המלוכה הסעודי....
כתוב תגובה ל- מנחה היקום
53
הצבעה על החוק אכן נגועה ...
  ישראלין   22/11/14 19:22
למה סותמים פיות ורוצים לסגור את עיתון חדשות היום שמחולק בחינם ??? אם זה כל כך מפריע אז שגם המתחרים יחלקו את העיתונים שלהם בחינם ..... אני כל בוקר מגיע לתחנת רכבת באזור המרכז ומקבל עיתונים בחינם ואכן גם חדשות היום בחינם אבל גם ידיעות אחרונות בחינם... אני ממלא דלק ומקבל ידיעות אחרונות בחינם .... אני קונה אוכל מוכן באולם אירועים ומקבל ידיעות אחרונות בחינם. אז כנראה שהכל נגוע בצביעות ורק רוצים להשתיק את השופר של נתניהו ולתת לאחרים שופר באמצעות ידיעות אחרונות .... פשוט בושה ..... ותתפלאו לא הצבעתי לנתניהו ואין בכוונתי להצביע עבורו,וזה בגלל המהלכים שביצע בכלכלה בישראלית מאז 2003 לדעתי מהלכים שמחקו כלכלית ציבור שלם שלא יודעים מה לעשות עם עצמם..
כתוב תגובה ל- ישראלין
54
כל עוד חופש הביטוי תואם מדיניו
  אז הכל בסדר   22/11/14 19:22
גם אם החוק יעבור והוא לא יעבור ביש אלף דרכים לעקוף אותו. תוקם עמותה שאדלסון יתרום לה כספים תקנה את כל המהדורה ואז הכסף יחזור לאדלסון והעמותה תחלק בחינם. אין כל סיבה שבית המחוקקים יעביר חוק הגנה על אדם בודד. אדלסון תורם בכך שמפרק את הריכוזיות.רק בריאות לאדלסון
כתוב תגובה ל- אז הכל בסדר
55
יואב היקר
  מרק   22/11/14 19:26
ב"ישראל היום" כותבים השמאלנים הכי הכי שיש. שריד, ביילין, ברעם, והרשימה ארוכה. ביילין כתב מאמר שם ביום רביעי האחרון. תוכל להצביע על רשימת ימנים כזו ב"הארץ"? על ידיעות, חבל להשחית מילים. מזמן לא עיתון. אז מי כאן "פראבדה"? עיתון בעל גוון ימני, רק בגלל שהוא לא בתלם השמאלני השכיח? יש 3 פראבדות בישראל. ידיעות, הארץ, ומעריב לעת זיקנה, ג'רוזלם פוסט כאילו. אז אנא-תן לחיות לחיות. כבר 3 שנים ישראל היום גובה יותר בעד עמוד פרסומת מידיעות. ערוץ 2 או 10 חיים רק מפרסומות. לישראל היום זה אסור? מוזר עד הזוי.
כתוב תגובה ל- מרק
56
שני העיתונים - גרועים.
  ידען   22/11/14 19:39
אין הבדל בין שני העיתונים התורמים רבות לשימור הסטגנציה התודעתית בישראל. שניהם משחקים לידי ביבי והביביזם.
כתוב תגובה ל- ידען
57
הבעיה לא רק בביביתון
  המבקר   22/11/14 19:45
אלא באיזו מידה הספונסר משפיע על החלטות ראש הממשלה ?האם הן לטובת המדינה או לטובת הספונסר?האם יש כאן העברת כספים? לאן ? איך?אולמרט נשפט על מעטפות טלנסקי...עסקי אדלסון אינם כסף קטן.
כתוב תגובה ל- המבקר
58
צביעות או יושרה
  עתונות רבגונית   22/11/14 20:02
רבים מקוראי האתר חיפשו מענה להשקפתם,בניגוד לעיתונות הכתובה שהפכה כמעט למיקשה אחת, ציבור גדול שלא מצא כותבים מאמרים ודעות הקרובות לתחושותיו! רעייתו של שלדסון שהינה ישראלית דאגה להקמת ישראל היום, ומי המנוע שקם לסגירתו? כבל שברוב צביעותו זכה בשנה האחרונה לכתבות מחמיאות והאדרת שמו בידיעות אחרונות! הציבור כבר לא מטומטם לכן עולה תמיהה מכתבה זו! מה הקשר ביו כבל וצביעותו לכותב מאמר זה.
כתוב תגובה ל- עתונות רבגונית
59
יואב יצחק מה האינטרס שלך ?
  דן ה   22/11/14 20:05
גם האתר שלך הוא בחינם בחלקו הגדול אולי צריך לסגור גם אותך ?
כתוב תגובה ל- דן ה
60
יואב אכזבת אותי מאוד
  אזרח   22/11/14 20:23
פרבדה , שמרדה בארה"ב מחולקים עיתונים במליונים חינם אין כסף. מה שטוב שם טוב גם כאן. העיתון צריך להרווח מפרסום בלבד מה רע בזה? את תופס את הצד של מוזס? הילך שועל עם כלב?
כתוב תגובה ל- אזרח
61
יצחק - מאמר נגוע
  מאמר נגוע   22/11/14 20:25
אם נגביל כל חבר כנסת להצביע רק בנושאים שאין לו נגיעה אישית בהם או שאינו מכיר אף אחד מהענף הכלכלי הנוגע בדבר - נצטרך לבטל את השיטה הפרלמנטרית. אתה יודע בדיוק למי מחברי הכנסת יש נגיעה בנושא מסוים? למשל, בהצבעה על תשלום מס הכנסה על דירה שלישית - האם אתה בודק למי מחברי הכנסת יש שלוש דירות ויותר ולמי אין? ואולי גם צריך להחליט שליואב יצחק אין זכות לפרסם מאמרים בנושא עיתונות ותקשורת משום שיש לו נגיעה בדבר?
כתוב תגובה ל- מאמר נגוע
62
בתיאבון יואב.
  בבון זה קוף   22/11/14 20:33
בתיאבון, תאכל עכשיו את קושיות עם הארץ של הביבונים שאספת כאן, עכשיו תורך. הם לא ישאירו איש שלא יקשו עליו, כולל מועצת רש"ע ורבני הפש"ע, איש לא ימלט מידי הביבונים. עכשיו תורך, ענה להם.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
63
אין עיתונות אוביקטיבית יש רק
  ריבוי אג'נדות   22/11/14 20:59
כתוב תגובה ל- ריבוי אג'נדות
64
יואב יצחק? איך נפלו גיבורים..
  כסף מעוור   22/11/14 21:13
כתוב תגובה ל- כסף מעוור
65
עם ישראל היום ובלעדיו
  י.ב.   22/11/14 21:26
אני משוכנע שאת תפוצת מעטפות הקלפי שמציבות את נתניהו בראש , לא יוכלו למנוע מרצון רוב ציבור הבוחרים, על אפם וחמתם של המתחסדים והצבועים. יואב יצחק , שגית והסבת נזק לתדמית ההוגנת והנקייה שלך, בצידודך עם "צו מצפונם" של הח"כים שתמכו במזימה, חבל.
כתוב תגובה ל- י.ב.
66
יואב, לקח לך שבועיים להביע דעה
  דורון.צ   22/11/14 21:30
נו, באמת... למי מהמצביעים לא הייתה נגיעה לעיניין..לבנט למשל..המוחנף הראשי בידיעות, או לליברמן..או לכל חבר כנסת אחר.. ובמצב כזה כל מה שכתבת שווה זריקה אחת גדולה לפח...ונשארים רק הטיעונים העינייניים.. בינינו, גם לך ישנו אינטרס לא קטן בעיניין , ומכאן נובעת רשימתך הנל... תפנים , רוצים לסגור עיתון שלא מתיישב עם דעתם! אתה מפנים?... זה העיניין , ולא כמה אנשים קשורים זה לעיתונו של האחר...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
67
יואב יצחק מה אתה מקשקש?
  דניאל נאמן   22/11/14 22:01
כתוב תגובה ל- דניאל נאמן
68
חמור שיחשוב שהוא סוס יהיה סוס?
  רמץ   22/11/14 22:04
יואב יצחק, היית ונותרת תימני קטן, מזרחי, צר אופקים, מונע ומוזן משנאת האשכנזים, כל המניות שהיו לך בציבור נמוגו ועליך אפשר לומר שהפכת לאיש האשפתות, זבל עיתונאי. אפילו זהבה גלאון שעליה אי אפשר לומר שהיא ימנית ואוהדת את נתניהו, הסתייגה מהחוק של סתימת פיות. ועליך אפשר רק לומר: חמור שמנסה להתנהג כמו סוס יהפך לסוס? בסופו של דבר האמת יוצאת לאור ומתגלה האני האמיתי של כל אחד וכפי שאמרתי וסבורים רבים אחרים בציבור: אתה היית ונותרת תימני קטן, מלא מרירות, צר אופקים, מנציח המזרחיות הרדודה והגלותית. הלוואי ויסגרו גם לך את העיתון כדי שתרגיש מה זה.
כתוב תגובה ל- רמץ
גישה עוינת וצרת עין
  שקץ   23/11/14 00:57
לא חייבים להסכים עם הדעה שמביע יואב יצחק במאמר הזה, אבל לגנות אותו על מוצאו זה מלמד הרבה על המגנה. יואב הוא בחור אינטליגנטי ומשכיל, שיש לו זכויות רבות בתחום התקשורת והמשפט. אפשר לנחש שלך אין אפילו חלק מהזכויות האלה, למרות שאתה לא תימני.
כתוב תגובה ל- שקץ
לרמץ תגובה לא מכובדת ולא נבונה
  עטרה שגב קלימי   23/11/14 03:43
לא אוהבת את תגובתך המשתלחת והגזענית, היית יכול להעלות את תגובתך בצורה יותר מכובדת ועינינית.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
69
המניע של הכתיבה ברור לכל אחד
  יצחק בלאושטיין   22/11/14 23:00
כתוב תגובה ל- יצחק בלאושטיין
70
יואב יקר, טעית בגדול
  בן הארץ   22/11/14 23:02
הגסטאפו הליברלי והסמולני משתלט דרך עמותות ה"חברה האזרחית" על כל כלי התקשורת, ועד שיש משהו שמבטא במשהו את דעת העם, אתה רוצה לבטלו ?!
כתוב תגובה ל- בן הארץ
71
יועץ משת״תפי לממשלה
  עוזרת הבית   22/11/14 23:12
נכבדי, בכל פעם שאתם מתכננים בעתיד, להזכיר שם היועץ המשפטי לממשלה - בתור אדם שמצפצפים עליו, זיכרו שיש סיבה לציפצוף - הוא שיודע החוק יותר טוב מכולנו, העסיק עובדת זרה ללא רשיון וכאשר נתפס, עשה תשליך על אשת חיקו. זו לדעתי סיבה מספקת שמר נתניהו וכל אזרח אחר, יצפצפו עליו.
כתוב תגובה ל- עוזרת הבית
72
יצחק, מאמרך מפספס את העיקר
  בן שלמה   22/11/14 23:39
הכנסת מנסה לסגור עיתון פופולרי. אתה כעיתונאי ומשפטן אמור להבין את חומרת המצב. במקום זה אתה מנפח דברים שוליים, מזלזל בציבור הרב שקוראי העיתון, מפקפק ביושרם של עיתונאים רבים שכותבים בו ובראש וראשונה של עורך העיתון. אם כל כותבי 'מחלקה ראשונה' היו מתנהגים ככה לא הייתי נכנס לאתרך, אבל אני עדיין מאמין ביושרם של הכותבים בו וכן רוצה להאמין גם ביושר אישי שלך.
כתוב תגובה ל- בן שלמה
73
המלך נתניהו הראשון
  אליהו מץ מיץ   23/11/14 00:19
מר יואב מר יצחק אתה מתעסק עם מלך מלכי השקר המעורב עם היהודי המכוער הזה בקליקה למה שלא תבדוק מה האבא של נתניהו עשה בשואה באמריקה אז תבין מה בנו הטיפש הפוליטי עושה לכם היום בנציון לא הניף אצבע להצלת יהודים ומחר הוא יגדר אותך שים לב לא יגדיר אותך ואת הלאום הישראלי בחבל מחנק יהודי אין לאום יהודי אין לאום רבני אין לאום תלמודי יש לאום ישראלי שנולד ב1948 ואותו צריך לכבד הלאום לא כתב חוקה ב1948 ולכן נותר לאום ישיבה מפגר שדחק את כולם לשוליים ומחר אתה מר יצחק תהפך ללאום חדש נחש מה הוא יהיה אגב חוסר החוקה הישראלית הוא אבא של הצרות שאותן אתה מפרט עם לא לבדד ישכון
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
74
עצומה נגד חוק ישראל היום
  מיכל י   23/11/14 00:43
יואב יצחק אתה תתן יד לסגירת עיתון בישראל ולסתום פיות? אתם מוזמנים להצטרף לעצומה נגד חוק ישראל היום atzuma.co.il
כתוב תגובה ל- מיכל י
תודה רבה על העברת העצומה.
  למיכל   23/11/14 05:00
שלחתיה לכל רשימת התפוצה שלי. בתקוה שזה יסייע.
כתוב תגובה ל- למיכל
75
נתניהו אכן חסין מביקורת...
  זה לא כאילו   23/11/14 01:17
כי כל המזרחים הנבערים מצביעים וימשיכו להצביע בשבילו. הם מצביעים ליכוד כי מאז ביגין קולולו הליכוד הפך למועדון (כמו כדורגל) של שנאת התרבות המערבית (אשכנזים ומשתכנזים).
כתוב תגובה ל- זה לא כאילו
76
אתה טועה
  אראל   23/11/14 01:49
עד עתה הערכתי מאוד אותך ואת פועלך .
הפעם אנני יכול להסכים אתך,ויש לי רושם שבמרוץ הזה יש לך סוס זאת אומרת שיש לך אינטרס לפעול נגד מר אדלסון ממניעיך הידועים לך.
אתה לא ישר עם קוראיך ואינך מפרט את הסיבות האמיתיות לעמדתך ולכן אתה לא מהימן.
כתוב תגובה ל- אראל
77
נוסף עליהם , כולםםםםםםםם
  עטרה שגב   23/11/14 03:37
כל חברי הכנסת והשרים המצביעים לחוק הנגוע של נוני נגועים חזק מאוד, ובעלי אינטרס כזה או אחר סביב החוק מי שהצביע עבור החוק של נוני מוזס יקבל יחסי ציבור טובים מהידיעות אחרונות מי מחברי הכנסת שהצביע נגד החוק של נוני מוזס מהיום הוא סמרטוט אדום עבור נוני איזה מזל שמרבית העם היושב בציון מבין מה מטרתו של החוק הזה ואי אפשר להוליך אותו שולל כפי שהעיתון ידיעות אחרונות לאורך שנים עשה זאת המסקנה מהחוק הזה שמגיע לעם את הציון : דוז פאווה או שאפו החברה הישראלית הבוגרת ואינה ניתנת יותר לסימום או שטיפת מוח כפי שהיה בעבר כשעיתון ידיעות האחרונות היה העיתון של המדינה ברוך שפטרנו מעונשו של עיתון זה
כתוב תגובה ל- עטרה שגב
78
יואב יצחק - הפעם הגזמת
  יעלי_כפס   23/11/14 03:46
יואב יצחק - הפעם הגזמת, וטעית. זוהי השתלחות מיותרת. "ישראל היום" הוא כלי תיקשורת חיובי, מבורך, בשממה הבולשביקית הישראלית, הנשלטת ע"י כלי "פראבדה" כגון "הארץ" (עיתון אנטי ציוני עויין, שבגרסתו האנגלית מזיק כל הזמן לישראל יותר מדובר החמאס), "ידיעות" ( שנכבש ע"י שמאלני עיתון "דבר" לשעבר), ערוץ 2 וערוץ 10 - ערוצי שמאל שונאי ליכוד ונתניהו; ו"גלי צה"ל" - תחנה אבסורדית של שמאל קיצוני. במצב זה, "ישראל היום" הוא משב רוח מרענן.
כתוב תגובה ל- יעלי_כפס
79
אל תשכחו שמוזס תמך ורומם את
  שבץ חלובה   23/11/14 05:26
אולמרט כל השנים ונילחם בשבילו ובגללו הפרשה נמשכת כ"כ הרבה זמן. לולא מוזס והעתון הצהוב שלו אז אולמרט היה כבר ממזמן מאחורי סוגר ובריח. אתם משווים את מוזס עוכר ישראל שחותר כל השנים תחת המדינה לפטריוט הדגול אדלסון שמנדב את כספו ונילחם את מלחמתנו באמריקה נגד כל האנטישמים? הרי עוד קצת היה מצליח לגרם לבחירתו של ניוט גרינגריץ" למעמד לנשיאות וזה הפוליטיקאי הבכיר הראשון שאמר את האמת שלא קיים בנמצא עם פלסטיני ושהוא בעצם פיקציה של הסמול היהודי. עוד לפני שאדלסון השתלט כביכול על המדינה מוזס השתלט על הכנסת עם הכסף הגדול שלו כשהכלב הנובח איתן קבל מוביל את עדת התנים המייללים. שיגידו פה את האמת כמה כסף קיבל כל אחד מהם עבור הרמת האצבע שלהם בשביל מוזס? לא נורא. גם את הסכם אוסלו העבירו בכסף תמורת שוחד כך שהח"כים כבר רגילים לנורמה הזאת. כמעט כל ח"כ בישראל יודע שהזמן קצר והמלאכה מרובה. תוך קדנציה אחת הוא חייב לבנות את עצמו ולעשות לביתו כי לא בטוח שישאר בכנסת אחרי הבחירות הבאות.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
80
לפחות העיתון איננו אנטי ישראלי
  אופיר   23/11/14 05:52
ידיעות אחרונות הפך עם הזמן לעיתון שמגן על אילי ההון. על פוליטיקאים מושחתים. שונא מדינת ישראל. מלא ארס ושיטנה.
לעומת ישראל היום עם כל מיגבלותיו. הוא עיתון חיובי בעיקרו.
כתוב תגובה ל- אופיר
81
נווו יואב, כל החוק הזה הוא
  ניגוד עיניינים   23/11/14 05:55
כתוב תגובה ל- ניגוד עיניינים
82
כל מי שתומך בסגירת העיתון נגוע
  רק תקשורת ימנית   23/11/14 06:49
כל מי שתומך בסגירת העיתון עושה זאת מאינטרסים כאלה ואחרים , אין תמיכה נקייה משיקולים זרים . חלק עושים זאת מכיוון שמדובר בעיתון שגם מייצג את הימין וגם זוכה לתפוצה רחבה בניגוד למקור ראשון למשל . אחרים כמו ישראל ביתנו והבית היהודי עושים זאת מטעמים טקטיים במטרה ללחוץ על נתניהו כשברגע האחרון הם יעברו להתנגדות לחוק כפי שכבר עשה בנט והבית היהודי . בכל מקרה הציבור הרחב מעדיף את ישראל היום מכיוון שהציבור מאס בתקשורת של השמאל מבית מדרשם של הגבירים נוני מוזס ושוקן .
כתוב תגובה ל- רק תקשורת ימנית
83
הכתבה הזו נגועה
  ליקוי מאורות   23/11/14 08:20
שקוף שזהו עוד נסיון נואל להיפטר ממתחרה פוטנציאלי. איכס.
כתוב תגובה ל- ליקוי מאורות
84
ישראל היום ימשיך להתקיים...
  מ.אלקרייאף   23/11/14 08:23
לא יעזור לאף אחד ..לא יעזור לאף לובי.. עיתון ישראל היום ימשיך להתקיים וימשיך להיות מחולק חינם אין כסף לכל אזרחי ישראל..למורת רוחם של כנופיית מוזס..ונציגי החמס של העיתון אל ארד (הארץ)..עתון ישראל היום יש לו את הנתח הגדול ביותר מפרסום בתקשורת הכתובה..העיתון מנוהל על ידי בתו של אידלסון שהיא אזרחית ישראל..לעיתון מאזני חשבון של רווחים גדולים ..וזאת עקב המפרסמים הרבים אשר זוכים למחירים סבירים בפרסום...להגיד.. שעיתון ישראל היום זה פרבדה..זה עיוות וזה כמעט גובל בעלילה..נכון העיתון ימני אבל נותן זכות להתבטא לכל הזרמים..ללא צנזורה .אשר קיימת אצל מוזס..שוקן ..והיום גם מעריב..נכון מאוד החוק עבר בקריאה טרומית..אבל בהמשך הוא יקבר..אם הממשלה הזאת תקרוס ויהיו בחירות..אזי הקריאה הטרומית נמחקת.ואין לה שום ערך ..ורק לאחר הבחירות תהיה הצבעה טרומית חדשה..לך תדע איזה כנסת ואיזה ממשלה יהיו בסבוב הבא...בכל מקרה לכל מקבלי העיתון ישראל היום ..לא להתרגש מהמלעיזים..ומהמגנים..כי מטרתם לא כשרה ולא טהורה..עיתון ישראל היום נותן אינפורמציה יותר רחבה ..והוא ימשיך להיות מחולק חינם... כל עוד והעיתונים..ידיעות והארץ ימשיכו לגבות כסף ..על ייצוג החמס ועוכריישראל.וידיעות על הגנת המאפיה של נוני מוזס..התמנון שקיצצו לו לו את הזרועות ולקחו לו את המדינה ..ישראל היום ומחר יהיה חינם..עיתון ישראל היום גרם למגמה חיובית בקרב אזרחי ישראל אשר ידם לא הייתה משגת כסף יום יום וגם בסופי שבוע לקנות עיתון..והנה היום כל חתך המסכנים מקבל עיתון ללא תשלום.. וכך עלתה המעורבות והענין מה נעשה במדינה על ידי שכבות הציבור אשר בעבר ידם לא הייתה משגת עיתון ולא היו מעורבים ..כי לא קראו עיתון..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
85
אין בעיתון ישראל היום
  אורג   23/11/14 08:43
גועל נפש! אני מעדיף לקרוא אותו ,אפילו אם הוא נוטה לדעותי הימניות על פני עיתונים שחותרים תחת המדינה. קראתי בו לא אחת גם דעות מאוזנות. עתון בו מככב גדעון לוי הוא גם עיתון של אדם אחד. אז יש לנו מוזס, אדלסון ושוקן. כלומר הרוב שמאלני. למה לא מגיע לי כימני ישראל היום? ופרגמטיות. וביבי זכאי לאיזה שהו שופר בארץ אוכלת יושביה זו ולא איכפת לי מי מממן. אני משלם דמי מינוי של 59 ש"ח לחודש. לעניות דעתי יואב טועה כאן ואני מקווה שלא משלמים לו על טעות זו!!
כתוב תגובה ל- אורג
86
במקרה הזה כחריג, אינני רואה את
  רפי לאופרט   23/11/14 08:57
מהלכיו של נתניהו כבלתי נורמטיביים. כל החוק נועד לנגח את ראש הממשלה ע"י יריבים פוליטיים ואחרים שחלקם נזכר בכתבה. יתכן שהעיתון עצמו לא היה מספיק רגיש בנקודה של מובהקות התמיכה שלו ברוה"מ, אבל זו אינה סיבה להעניש את אדלסון עד כדי סגירת העיתון באמצעות חוק. יש עוד עיתונים בישראל שמאתרגים פעם אחר פעם אישים פוליטיים ודמויות כלכליות ואיש לא פעל ואינו פועל לסגור אותם באמצעות חקיקה.
לכן, היה סביר בהחלט שנתניהו יפעל כאן עפ"י נטיית ליבו האישית ולא יניח לידידו, שמותקף בגינו, לשאת בעול המאבק בעצמו.
דרושה גם קצת הגינות ולא רק סנסציוניזם.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
הסיומת של הכתבה של יואב יצחק
  בני בנקר   23/11/14 10:58
מזכירה לי (להבדיל) את האמירה הקבועה של אנטישמיים שיש להם ידידים יהודים...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
87
צביעות חברי הכנסת
  מיקי 1   23/11/14 13:33
43 חברי כנסת צבועים מצביעים בעד חוק מוזר שקובע שהמחיר של ידיעות אחרונות הוא המדד למהיר למה?מי קבע שהמחיר שלו צודק ?אם הוא לא היה מחולק ברובו בחינם יתכן והמחיר היה זול בהרבה.
מדוע תמיד כלי תקשורת ימני צריך להסגר?ראה ערוץ 7,גלי ישראל ,לאטמה שלא משודרת באף תחנה.?
מפנה את כולם למאמרו המצויין של קלמן ליבסקיד במעריב סוף שבוע 21/11/14
מדוע איתן כבל מניע את המהלך הזה-? תחקור את זה יואב היקר
כתוב תגובה ל- מיקי 1
88
הסתאבותו של יואב יצחק!
  רובי בוזגלו   23/11/14 19:01
אני פירסמתי מאמרים אצלך כאשר עדיין הרשית חופש ביטוי והתחייבת לא למחוק שום דבר למעט תיקוני שפה. איך ירדת מאיגרא רמא לבירא עמיקתא! חמור מכך. אתה מזלזל באינטליגנציה של הקוראים שלך ואתה חושב שאם תאכיל אותם עם חוקים כולם ישתחוו בפניך. אתה פשוט לא מבין שמדובר כאן על חופש הביטוי, הערך העליון של הדמוקרטיה! ן-87% מהציבור בארץ מתנגד לחוק הזה - לא ניתן לפאשיזם לעבור - NO PASARAN היתה הקריאה של הרפובליקנים במלחמת האזרחים בספרד ב-1936!
כתוב תגובה ל- רובי בוזגלו
אחרי כמה שעות התגוב שלי נמחקה
  ישע   27/11/14 11:59
יואב יצחק מישר קו עם מוזסים/אולמרט/רובל״ה .אין יותר תקווה ל תקשורת הגונה
כתוב תגובה ל- ישע
89
בהזדמנות זו יש להוקיע את מנהג
  התנהגות דוחה   24/11/14 06:22
המערכת להעלות חלון הדורש ממך להיות חבר עם תמונתו של יואב יצחק, ובכך חלון זה מסתיר לקורא את הכתוב. זו אלימות לשמה, נוהג מכוער ומאוס. פניה ליואב: יש לחדול מזה.
כתוב תגובה ל- התנהגות דוחה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il