חי מאור / Hai Maor |
בוגר הסטודיו למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין, 2004. בין ההצגות בהן השתתף – בתיאטרון בית ליסין: המוגבלים, האבא, לצאת מהארון. בתיאטרון תמונע: גן ריקי, פרוייקט ok, כלבים, קילר ג'ו. בתיאטרון הקאמרי בשיתוף אנסמבל עיתים: רשומון, חלום ליל קיץ, כישוף. בבית ציוני אמריקה: שנה טובה לחקלאים בצפון. בתיאטרון המדיטק: איפה הים?, אוזו ומוזו. בתיאטרון הקיבוץ: ההבטחה, שמונה בעקבות אחד, אחד מהחברה. בטלוויזיה: עיקרון ההחלפה, המדרשה, בני ערובה, הפרויקט של עומרי גורדון. |
|
|
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך: |
|
|
|
הו סטגנציה
ביקורת "המחליפה" בית לסין * גבר חוזר לביתו ומגלה שם אישה מסתורית שאיננה בשום פנים ואופן רעייתו * המחזה החדש שעולה כעת בבית לסין הוא הרבה יותר מקומדיית מצבים - הוא שיקוף תחושת הקיפאון של זוגיות ממושכת
04/10/2022 |
יוקי לביא
|
|
עוללות ההיפנוזה מיהודי לערבי
הקומדיה החדשה של רמי ורד בנויה על היפוך האישיות של יהודי שהופך באחת למישמע מנטרה מסוימת לערבי מצרי * הכיצד? הרעיון הכה ייחודי וערטילאי מתממש על בימת בית לסין הודות להומור המושחז של רמי ורד ולביצוע המבריק של צוות השחקנים בבימויו הזורם והסוחף של רוני פינקוביץ
25/08/2019 |
עליס בליטנטל
|
|
קוקייה על הבמה
הלהיט מלונדון על התמכרויות - מגי אזרזר כובשת את הבמה - תיאטרון בית ליסין * העלילה עוסקת בשחקנית תיאטרון מצליחה ומבטיחה שקורסת יום אחד על הבמה * מסתבר, כי הצעירה, אמה, היא נרקומנית, שתיינית ושקרנית פתולוגית הזקוקה עתה לסיוע
09/10/2018 |
חיים נוי
|
|
תוכנית ההינתקות
ההיסטוריה הקשה שבין משפחות הרבנים ניסים ליוסף הייתה חייבת להאיר כנגד אלה שהחליטו לתת נשק פוליטי בידי משה ניסים נגד הרב יצחק יוסף
07/06/2018 |
אליהו קאופמן
|
|
שקר או אמת
מחזהו של פלוריאן זלר "השקר" מעניק לאבי קושניר הזדמנות להחצין את מלוא כשרונו כשחקן, ולליאור אשכנזי במה להפגין את יכולתו כבימאי, ולא רק כשחקן
28/01/2018 |
עליס בליטנטל
|
|
לאמת אין רגליים
הלהיט התורן של זלר - קומדיה רומנטית על שקרים בחיי נישואין. העלילה היא מעין תשליל של הצגה קודמת של זלר, האמת, ולמעשה מדובר בהפוך על הפוך, שקרים שהם אמת לאמיתה או שמא.
22/01/2018 |
חיים נוי
|
|
להיכנס לארון
היא פנינה קומית, מצחיקה עד דמעות עם מטר חצים על הומופוביה - תיאטרון בית ליסין
31/07/2016 |
חיים נוי
|
|
לצאת או להיכנס לארון
הקומדיה של פרנסיס ובר "לצאת מהארון" שעולה בבית לסין, אינה סתם עוד קומדיה. מנת התיחכום שהמחזאי המצליח שתל בה, כשאת התיבלון למילים עשה אלי ביז'אווי בתרגומו הכה עכשווי, עם בימויו הכה מרענן, מקצועי ומדגדג של אלון אופיר אלה עושים בעזרת צוות השחקנים מעדן תיאטרלי ברמה פאר אכסלנס
31/07/2016 |
עליס בליטנטל
|
|
איפה ששון
"האבא" - תעתועי זיכרון בהצגה מרגשת על אדם בערוב ימיו - בית ליסין * המחזה נכתב במקור עבור השחקן הישיש רוברט הירש בן ה-89 שביצע אותו בהצלחה מרשימה בתיאטרון הפריזאי
23/08/2015 |
חיים נוי
|
|
מציאות ודמיון של האב
כשהאב חולה במחלת השיכחה, דימנסיה, המציאות מתערבלת במוחו עם קרעי הזמן, ובהצגת בית לסין את מחזהו של פלוריאן זלר "האבא" בבימויו של רוני פינקוביץ' ניתנת לנו ההזדמנות להיחשף בצורה ממשית לתעתועי דמיונו של האב חולה השיכחה
23/08/2015 |
עליס בליטנטל
|
|
חוויה ללא גבולות
האמת, לא ציפיתי לכזו הצגה. השם "מוגבלים" מעורר קונוטציות מאוד מסוימות, אך שמות המחזאי - גור קורן, והבימאי - גלעד קמחי עשו את שלהם. עם אלה - אין ספק שההצלחה היא בטוחה. אמנותית והנאתית כאחת
26/10/2014 |
עליס בליטנטל
|
|
יומן תרבות
קומדיית פשע, אופרה והבלט הישראלי, סיורי סתיו מציעים חוויה אמנותית ייחודית ומתמשכת ועוד הצעות מפתות
18/10/2014 |
לאה טרן
|
|
הצרכים המיוחדים של תיאטרון
ההצלחה של בית לסין היא בכך שהם מאמצים מחזה של איש שעדיין לא הוכנס לממסד הקלאסיקות –ויחד אתו כובשים את הקהל, חוגגים ניצחון אמיתי בקרב הנצחי
14/10/2014 |
יורי מור
|
|
מבריקה על נושא רגיש
למרות העיסוק בנושאים די מטרידים, ההצגה "המוגבלים" היא חוויה תיאטרלית מענגת, שנונה ואין ספק שהיא הלהיט הבא של תיאטרון בית ליסין
14/10/2014 |
חיים נוי
|
|
קילר ג'ו בתיאטרון הסימטה ביפו
לא יאומן כיצד קבוצת שחקנים צעירה נותנת לצופים "נוק אאוט" כזה במשחק - שעל בימה ישראלית ממוסדת לא ראינו זמן רב * "קילר ג'ו" שכתב טרייסי לטס ("אוגוסט, מחוז אוסייג'”) וביים אלירן כספי חושף עוצמה כזו של אלימות, יצרים אפלים ותשוקה עזה לצאת מהרפש בו חיים, עד כי לא בוחלים בכלום, כולל רצח * וכשהקהל יושב ממש צמוד לבמה - הוא חש עצמו חלק מהמתרחש
07/08/2011 |
עליס בליטנטל
|
|
קילר ג'ו - מחזה מתח בתיאטרון הסימטא
מחזה המתאר את ניפוץ המסגרת המשפחתית האמריקנית, כאשר בן מוכן לרצוח את אמו למען בצע-כסף. שותפים לו כל בני המשפחה. בסוף, כרגיל, הפשע אינו משתלם. בימוי ומשחק טובים. מומלץ וכדאי לראות
18/05/2011 |
ליאון אלי
|
|