להצטרפות דיגיטלית
צור קשר

צרו קשר

מיטב: מנג'ר

לא צריך לדעת לסחור כדי לפתוח תיק השקעות

תיק השקעות דיגיטלי החל מ- 25 אלף ₪

כבר התחלת בתהליך ? המשך בתהליך >>

תיק השקעות דיגיטלי מותאם במיוחד לאופי שלך

אניממציה דקורטיבית

תיק השקעות דיגיטלי מותאם במיוחד לאופי שלך

מיטב פותח לכם שער לעולם בו הכסף שלכם עובד עבורכם באמת!

כל שעליכם לעשות הוא לענות על מספר שאלות קצרות ואנו נבנה לכם תיק השקעות המותאם לצרכים ולהעדפות שלכם.

 

איקון להמחשה
ממוקד טכנולוגיה ו-AI

מסלול זה עשוי להתאים למשקיעים שמאמינים בהמשך המגמה העולמית של צמיחת חברות הטכנולוגיה ה-AI  והחדשנות

איקון להמחשה
ממוקד קרן כספית

מסלול זה עשוי להתאים למשקיעים שמחפשים אלטרנטיבה לפיקדון הבנקאי. תיק ההשקעות יושקע אך ורק בקרן כספית ללא חשיפה למניות

איקון להמחשה
ממוקד חו''ל

מסלול זה עשוי להתאים למשקיעים, שמעוניינים בחשיפה למט"ח ולשווקים מחוץ לישראל. תיק השקעות במסלול זה יושקע במניות ואגרות חוב בשווקים גלובליים ובעיקר בשוק האמריקאי

איקון להמחשה
מסלול כללי

מסלול זה משאיר בידי מנהלי ההשקעות שלנו את שיקול הדעת המלא בחירת אפיקי ההשקעה תוך שמירה על מגבלות החשיפה לסיכון שבחרת עם  הקפדה על פיזור סקטוריאלי וגיאוגרפי בארץ ובחו"ל של רכיב המניות והאג"ח

 

למה זה מתאים לכם

הניסיון שלנו מוכח!

בעולם ההשקעות לניסיון רב שנים יש ערך מוסף רב, שיבוא לידי ביטוי בניהול הכסף האישי שלכם.

הורדנו את הרף ההתחלתי לניהול השקעות מותאם אישית

ניתן לפתוח תיק השקעות החל מ- 25 אלף ₪ ש''ח בלבד, וליהנות מכל היתרונות של מוצר השקעות פרימיום, כבר היום.

התאמה אישית וזמינות מלאה

אתם קובעים את כל המשתנים והמטרות לתיק שלכם. אנחנו ניקח את זה משם.

תוכלו לראות את התיק והביצועים שלו Online בכל עת, וגם למשוך את הכסף בקלות תוך כמה ימים.

צפו בסרטון וגלו את כל היתרונות של מיטב מנג'ר

שאלות ותשובות

מהו ''מיטב מנג'ר'' - ניהול תיק השקעות דיגיטלי?

מיטב מנג'ר הוא שירות המאפשר לכם לנהל תיק השקעות דיגיטלי, החל מרף כניסה של 25 אלף שקלים בלבד. זאת באמצעות מומחי ההשקעות של מיטב ובהשקעה במגוון רחב של קרנות נאמנות.
בתקופה של עלייה באינפלציה וריבית ריאלית שלילית, תיקי השקעות מהווים אלטרנטיבה מצוינת לחסכונות ולפיקדונות בבנקים, 

מיטב מנג'ר מציע לכם חבילת השקעות אטרקטיבית במיוחד:

ניהול מקצועי על-ידי מומחי ההשקעות של מיטב, תוך שאיפה להשיג תשואות משמעותיות.
התאמה אישית של תיק ההשקעות לכל לקוח, לפי צרכיו והעדפותיו.
חיסכון בעלויות: ללא עלות עבור שירות ניהול התיק, ללא עמלות קנייה ומכירה של ניירות ערך, ללא דמי משמרת, אלא דמי ניהול עבור ניהול קרנות הנאמנות בלבד.
יתרון מיסוי - דחיית מס (פירוט בשאלות הבאות).
נזילות גבוהה - משיכת הכספים תוך 7 ימי עסקים.

מהם היתרונות של מסלולי ההשקעה במנג'ר?

מסלולי ההשקעה במנג'ר מאפשרים למשקיעים להתאים את תיק ההשקעות שלהם בדיוק להעדפותיהם האישיות. בסיום תהליך איפיון הצרכים הפיננסים, ניתן להנחות אותנו באיזה אפיק השקעות להתמקד.

כך למשל, משקיעים שמעוניינים להיות חשופים יותר למט"ח ולשווקים מחוץ לישראל, יכולים לבחור ב"מנג'ר ממוקד חו"ל", או למשל משקיעים שמעוניינים באלטרנטיבה לפיקדון הבנקאי, יכולים לבחור ב"מנג'ר ממוקד קרן כספית" וכך תיק ההשקעות שלהם יושקע אך ורק בקרן כספית ללא חשיפה למניות.

 

מה היתרונות של קרן כספית?

היתרונות של קרן כספית על פני פיקדון בנקאי הo:

1.     יתרון לגודל- מנהל קרן כספית בהיקף של מיליארדי ₪ מקבל תנאים עדיפים לריבית על פיקדון לעומת משקיע פרטי.

2.     התשואה המגולמת בקרן כספית עשויה להיות דומה לריבית בנק ישראל.

3.     נזילות יומיומית - אין צורך "לסגור" את הכסף בפיקדון ל-30 יום או לשנה כדי ליהנות מריבית גבוהה. הקרן הכספית נסחרת בכל יום מסחר בשבוע.

האם צריך להמיר שקלים לדולר לצורך השקעה במסלול ממוקד חו''ל?

לא. אין כלל צורך בהמרה. מנהלי ההשקעות מבצעים זאת עבורכם במסגרת ההשקעה בקרנות חו''ל במנג'ר.

מי מנהל את תיקי ההשקעות הדיגיטליים במיטב מנג'ר?

כל תיקי ההשקעות, כולל אלה שהושקעו בהם 25 אלף שקלים, מנוהלים באופן צמוד על ידי מומחי ההשקעות של מיטב , עם ניסיון של עשרות שנים בשוק ההון. מנהלי התיקים נשענים בין השאר בהחלטותיהם על אנליזה של מחלקת המחקר הפנימית של מיטב וסקירות שוק של גופים חיצוניים.

כמה זה עולה?

העלות היחידה היא דמי הניהול שנגבים בקרנות הנאמנות המוחזקות בתיק ההשקעות (בדיוק כפי שמשלמים על קרנות נאמנות שנרכשות במסגרת הייעוץ הבנקאי). במיטב מנג'ר גם מנהלים עבורך את הכסף וגם חוסכים לך כסף. בשונה מתיק השקעות בבנק, במסגרתו לרוב משלמים דמי משמרת ועמלות שונות עבור חשבון ההשקעות, אצלנו לא משלמים דמי משמרת בחשבון שנפתח בחבר הבורסה, לא משלמים עבור קניה או מכירה של קרנות הנאמנות ולא משלמים בכלל דמי ניהול עבור ניהול תיק ההשקעות.

מיטב מנג'ר מנהל את תיקי ההשקעות דרך השקעה בקרנות נאמנות - מה היתרונות בכך?

קרנות נאמנות הן מוצר פיננסי המאפשר לקבוצות של אנשים לבצע השקעה בניירות ערך סחירים, תחת ניהול של מנהלי קרנות. מנהלי קרנות הנאמנות הם למעשה מנהלי השקעות וכל קרן נאמנות מתפקדת כתיק השקעות גדול, רב משתתפים.

אם כן, להשקעה דרך קרנות נאמנות יש 4 יתרונות עיקריים:

ניהול מקצועי ואקטיבי של מנהלי השקעות, החותרים להשגת תשואות משמעותיות.
פיזור רחב של ניירות ערך, אשר מגוון את התיק ומצמצם את הסיכון בהשוואה להשקעה ישירה במניות בודדות.
חיסכון בעלויות: אין עמלות מכירה וקנייה ברכישת קרנות נאמנות וכל הפעילות בניירות הערך שמבצע מנהל הקרן כלולה בדמי הניהול של הקרן.
יתרון מיסוי של דחיית מס: בעת ביצוע של פעילות קניה ומכירה של ניירות ערך בתוך הקרן, לא משולם מס. רק עם מימוש קרן הנאמנות עצמה על ידי המשקיע מתרחש אירוע מס, מהלך שעשוי להידחות גם שנים. לעומת זאת, בתיק השקעות מנוהל רגיל, המיסוי חל עם בכל עת שמבוצעת פעילות של קניה או מכירה של ני"ע בתיק.

למה דווקא ניהול התיקים הדיגיטלי של מיטב?

כשאתם בוחרים בניהול תיקי השקעות במיטב - חברת ניהול התיקים הגדולה בישראל במונחי היקף נכסים מנוהלים, אתם מחליטים למעשה שהכסף שלכם יתחיל לעבוד באופן אקטיבי בשבילכם, בניהול של מומחי השקעות מקצועיים ומנוסים ובגיבוי של מחלקת מחקר מהמצוינות בישראל, האמונה על ניתוח אירועים כלכליים וההשלכות הצפויות על מצב הכלכלה.

אנחנו במיטב מביאים לשולחן ותק וניסיון רב. בניהול השקעות אין תחליף למומחים, שיידעו לקבל החלטות מושכלות על סמך ניסיון של שנים בשוק ההון. כחברה בעלת ניסיון של שנים בשוק ההון, התמודדנו עם מצבי משבר, לצד זיהוי הזדמנויות יוצאות דופן בזמן אמת. המטרה: השגת תשואה משמעותית, תוך הקפדה על אחריות ועל ניהול סיכונים מיטבי.

איך משויך כל תיק השקעות במיטב מנג'ר לרמת הסיכון המתאימה?

תיקי ההשקעות המנוהלים משויכים לרמות סיכון שונות, לאחר שהלקוחות ממלאים שאלונים מפורטים, המספקים מידע על יעדיהם ומטרותיהם, "תיאבון" הסיכון שלהם, מידת הגמישות בהשקעות, ניסיון בשוק ההון ועוד. במלים אחרות, כל תיק השקעות "נתפר" אישית למידות בעליו, כפי שעולה מהתשובות שניתנו לשאלונים. ניתן כמובן לבצע שינויים, שיפורים והתאמות בהמשך הדרך, ככל שיש צורך.

למה כדאי להצטרף עכשיו?

אם יש לכם כסף פנוי ומאסתם בריביות הנמוכות כל כך בתכניות החיסכון והפיקדונות בבנקים, מיטב מנג'ר הוא שירות פיננסי שעשוי להתאים לכם מאוד. אם תוציאו את הכסף מהבנק אל מיטב מנג'ר, הכסף שלכם יוכל להתחיל לעבוד בשבילכם. הוא יושקע בשוק ההון בצורה מקצועית ושקולה ובהתאם לצרכים ולהעדפות שהגדרתם.

היכן אפשר לעקוב אחר התשואות של תיקי ההשקעות המנוהלים במיטב מנג'ר?

אם כבר הצטרפתם לשירות, אתם מוזמנים להיכנס לאזור האישי שלכם באתר, כדי לבדוק בכל רגע נתון את מצב התיק שלכם - מכל מכשיר, 24/7.
ההקפדה שלנו על שקיפות מלאה לא מסתיימת בכך: כחברה המפוקחת על ידי רשות ניירות ערך, נעביר לכם דיווחים תקופתיים ובהם פירוט על מבנה התיק והתשואות שהשיא. מעבר לכך, יש לכם שאלה, בעיה, הערה או הארה? צרו עמנו קשר בטלפון.

מה מבדיל את תיקי ההשקעות במיטב מנג'ר מתיקי השקעות?

קודם כל, רף הכניסה. אם עד כה רף הכניסה לניהול תיק השקעות היה מאות אלפי שקלים, כעת הוא נחתך ל- 25 אלף שקלים בלבד. מעבר לכך, ניהול הכספים במיטב מנג'ר הינו דיגיטלי לחלוטין ואינו מחייב אתכם להגיע למשרדינו. בכל שלב, תוכלו להיכנס לאזור האישי, לראות את מצב התיק, לעדכן מדיניות, או לבצע פעולות אחרות באמצעות האינטרנט.

מתי ניתן למשוך את הכסף?

נזילות גבוהה היא אחד היתרונות הבולטים של מיטב מנג'ר. הכסף המנוהל בתיקי ההשקעות ניתן למשיכה בכל עת, לפקודת הלקוח. תהליך המשיכה יבוצע דרך האזור האישי באתר מיטב ,בפלטפורמה הדיגיטלית. הכסף יועבר לחשבון הלקוח עד 7 ימי עסקים מרגע מילוי הבקשה.