|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

תחזית אסטרולוגית שבועית: 31.3.16-18.3.16

ליידיס אנד ג'נטלמנס, מהפך?

האם דונלד טראמפ הוא סמל למהפך בזמנים האלה? הנטייה היא לומר דברים ולפעול לפני שחושבים אירן כצפוי הפרה את ההסכם, וזו רק ההתחלה שימרו על עצמכם מאוד במהלך הימים הבאים
18/03/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
האמת, והאמת בלבד. טראמפ [צילום: AP/Gene J. Puskar]

אנחנו לפני מופע ליקוי לבנה ב-23.3. המבנה כולל את כוכב מרקורי, ויהיה כדאי להיזהר בעיקר מרכילות ומחשיבה שלילית (הזדמנות "נפלאה" בעיקר לאלה מכם האוהבים לקטר על כל דבר), שיוצאים משליטה ופוגעים באלה היקרים לכם, במשפחה ובמערכות יחסים. המגמה מעידה על שפה נמוכה שתעיד על קנאה וצרות עין, כעס, או כל רגש שלילי שקיים על פני היקום שימצא לו מקום בשיג ושיח שתנהלו. ליקוי הלבנה הזה מתדלק את הליקוי שהיה ב-28.9.2015, לכן נושאים שעלו אז על הפרק, יחזרו וישפיעו.

מופע ליקוי הלבנה יהיה על נקודות אמצע של כמה כוכבים שיכולים להוות קטליזטור לפריצת דרך בנושאים חשובים במובן החיובי של המילה, בעיקר בנושאים שהיו מוגבלים, וצמצום.

כוחו של הליקוי בחשיפת האמת, עוזר לסיים נושאים ו/או מערכות יחסים (הליקוי, כזכור, הוא במזל מאזניים) שהגיעו למקום שאין טעם להמשיך אותם, כאלה שאינם מועילים יותר לאף צד במשוואה. יש אנשים שמעדיפים להישאר בתוך סטאטוס קוו מתוך פחד, ובעת הזו יעמדו בפני סימן שאלה ביחס לבחירה הזו. מזל מאזניים, זה הסמל למערכות יחסים וקשרים מכל סוג שהוא. כך שההשפעה תהיה ממוקדת מאוד. זו בהחלט תקופת מבחן לא פשוטה למערכות יחסים, אבל אם אלה טובים, הם יעברו את התהליך והשינוי בדרך מבורכת.

אלה ימים בהם כוכב מרקורי במנעד עם הדס (כוכב אורני). זהו מבנה שנמצא על-פי רוב אצל בדרנים, קומיקאים, אלה "הרעים", כך שמן הסתם בימים האלה "יעופו" כמה בדיחות "שחורות" באוויר, בתקשורת וכדומה.

השמש עוברת למזל טלה ב-20.3 - יום השוויון, תחילת האביב, ובגלגל המזלות זה הסמל להתחלה חדשה, שנה חדשה, תקווה ואופטימיות. זה הזמן לניקיון, תרתי משמע, להתבונן פנימה, לשאול שאלות על הדרך בה אתם מקדמים את עצמכם, על מה שנכון להוציא מחייכם, כדי לפנות מקום ליוזמות החדשות. אל תצפו שהעולם מסביב יבטא סבלנות או חמלה, השליטה על המציאות של חייכם היא הבחירה שלכם. במושגים גלובאליים, נקודת האפס במזל טלה משפיעה על ארועים ברחבי העולם.

עוד קודם, בימים שישי-שבת, 19.3-18.3, הרגשות עלולים להביך וחוסר הבנה עלול לצוץ ביחסים, בעיקר אם יש היכרות חדשה, האנרגיה המושפעת מכוכב נפטון עלולה לטשטש את המציאות, וייתכן שהאדם בו "התאהבתם" אינו האדם שחשבתם, או שהציפיות אינן מתואמות. קל ליפול ברשת כשלא רואים את המציאות בבהירות. נסו לדבר על כל הדברים בגילוי לב, הכנות חשובה במיוחד בימים האלה, תקשורת גלויה היא המפתח לכל מערכת יחסים. חישבו על כך אם אתם בתוך קשר רומנטי חדש.

כוכב מרקורי עובר למזל טלה ב-22.3. המעבר למזל טלה מתחיל את התהליך לקראת התפתחות שתדליק את המבנה אורנוס-פלוטו. זה ישפיע על חוסר סבלנות, סגנון לא פשוט שמשפיע על שיחות, ושוב הערת אזהרה לגבי הימים הבאים. הנטייה לומר דברים לפני שעברו את מסננת המוח, לפעול לפני שחושבים, וברקע, כוכב מארס שמתחיל להאט את הקצב במזל קשת הבוטה בדרכו ומשפיע גם על קוצר רוח, ולא כל פליטת פה שאתם שומעים ממישהו צריכה תחקיר. נסו לבחור את הוויכוחים שאתם נכנסים אליהם, ואולי כדאי למצוא סבלנות ואורך רוח לחשוב על הדברים שאתם שומעים, לפני שאתם מגיבים.

ב-23.3 סאטורן בונה מנעד מתוח לכוכב יופיטר (השפעה ארוכת טווח). מבנה מתסכל, בלי להבין שיש בו גם צד חיובי. יופיטר, ידוע שאין לו גבולות, אוהב "להתנפח", להגזים בכל מה שעושה, ואילו כוכב סאטורן הוא מגביל, עוצר ומונע כל התפתחות רעיונית שהיא יוצאת דופן בממדיה. כך שהשילוב מביא את ההזדמנות לאזן את זה ואת זה. לאפשר גבולות להתפתחות חסרת מעצורים מצידו של כוכב יופיטר, בלי למנוע התפתחות, אבל לצד התפכחות, העוזרת להכיר את המטרות הנכונות באיטיות וביציבות, כדי להגיע לאן שצריך.

אף על-פי כן, האופטימיות תעלה ברקע, מתאימה לחגיגות חג פורים. 25.3-24.3 - יש הגזמה בכל הקשור לאוכל ושתייה, הרצון ליהנות ולשמוח משפיע ביצירתיות על כולם.

מבנה הכוכבים לקראת 25.3-24.3 עוזר גם בפתאומיות להתפתחות הסכמים חיוביים.

האווירה משתנה אחרי החגיגות ב-26.3, המציאות חוזרת לנחות בתוך חיינו. גם חיי האהבה מקבלים פרופורציות. נושא כספים גורם לדאגה, אולי אחרי ההוצאות על חגיגות פורים.

במהלך השבוע המתחיל ב-27.3, כוח הרצון של כולם מתחזק, גורר מאבקי כוח, עם הרצון לעבור את הצומת הרצוי. הקושי התקשורתי יתחזק. דרישה חזקה להציף דברים החבויים מתחת לפני השטח, חפירה, כשהמניע הוא לקבל תשובות עומק, לא מילים ש"מורחות" במטרה לייפות את המציאות. דרישה לחשוף את האמת מאחורי "ההצגה", המראה החיצוני. אין אלה ימים למציאת פשרות, אלה ימים של קרבות. כמו שכבר כתבתי לא פעם, נסו לבחור לעצמכם את הוויכוח, האם הוא מספיק חשוב להתמודד בתוכו ולשלם את המחיר שהוא עלול לגבות. התרחקו מאנשים שאינם ראויים לתשומת ליבכם.

בהמשך יש נטייה לאיבוד עשתונות, המתחים צובעים את התקשורת, גם הבינאישית. התפרצויות, רגזנות ובקיצור המזג חם, לא יתפזרו כל כך מהר (עד סוף השבוע בתחילת חודש אפריל). השיחות מקבלות טוויסט פתאומי בגלל מילה שיכולה לגרור בעקבותיה גם צווחות. אבל יש גם פריצת דרך, מפגשים של סיעור מוחות העוזרים לפתרונות. שימרו על עצמכם בזמן נהיגה, גם אם אינכם חשים מתוחים, אינכם יודעים מה מצבו הנפשי של הנהג מאחוריכם או לפניכם... חפשו את הדרך שלכם לשחרר מתחים ולא על הכביש.

הימים האלה (1.4-27.3) מדגישים את החשיבה האינטליגנטית. בזמן הזה נשמע על התפתחות הקשורה במכשירים מדויקים, מה שיכול להביא פריצת דרך בתחומים הרלוונטיים, לצד התפתחות רפואית הקשורה במערכת החיסונית.

מפת המדינה שלנו ממשיכה להיות פגיעה ומאותגרת. לאורך החודש הקרוב, כוכב מארס ממשיך לשהות על ציר 2-8 (הסיבה היא האטה והעצירה של כוכב מארס בימים אלה עד תחילת הנסיגה ב-17.4 ולצערי הרב גם אחרי). הניסיון של ההיסטוריה האסטרולוגית אינו נעים ונחמד כשרואים את מיקומו של כוכב מארס במעלות האלה, בעיקר כשהוא רוקע במקום. אנא, בבקשה, הישמרו בימי פורים, ימים בהם כולנו מתכנסים במקומות בילוי פומביים. אבל הבקשה נכונה למעשה בכל יום (ברשימה בשבוע שעבר הייתה הרחבה על כך בפרק אצלנו) בעת הזו. "עֻצוּ עֵצָה וְתֻפָר דַּבְּרוּ דָבָר וְלֹא יָקוּם כִּי עִמָּנוּ אֵל" [ישעיהו ח'].

זמני הירח הבטל

הרשימה תצא גם לחגיגות פורים ותחזור ב-1.4.

יום שישי, 18.3 - הירח בטל משעה 06:07 עד 09:54 בבוקר.
יום שבת, 19.3 - הירח בטל משעה 22:44 עד למחרת, 20.3 בשעה 19:39 בערב.
יום שלישי, 22.3 - ירח בטל משעה 05:48 עד 07:23 בבוקר.
יום חמישי, 24.3 - הירח בטל משעה 22:56 עד למחרת בשעה 21:08 בלילה.

עוברים לשעון קיץ בלילה שבין 25.3-24.3.

יום ראשון, 27.3 - הירח בטל משעה 10:24 בבוקר עד למחרת, 09:46 בבוקר.
יום רביעי, 30.3 - הירח בטל משעה 04:53 בבוקר עד שעה 20:44 בערב.
יום שישי, 1.4 - הירח בטל משעה 19:38 עד למחרת בשעה 04:37 בבוקר.

כלכלה ושווקים

השבוע, יופיטר וסאטורן במנעד שלילי, שיתחיל להשפיע על התנודתיות בשווקים, בגלל הקונפליקט שבין חוסר פרופורציה, חוסר גבולות המציג כוכב יופיטר מצד אחד, ובהיבט מתוח נמצא כוכב סאטורן שמונע התפתחויות, מגביל כל מה שאפשר ובדרכו מונע התפתחות. השיא יהיה ב-23.3 ויחזור ב-26.5. נושא הבנקים יהיה על השולחן.

מעבר השמש למזל טלה ב-20.3 משנה את האווירה, ושוב נראה תגובה פסיכולוגית של השווקים.

21.3 - יום שעלול לגרום מבוכה בנושא כספים. בהשפעת הנפטון, כסף עלול להיעלם.

בנוסף, ב-23.3 צפוי מופע ליקוי לבנה.

כוכב סאטורן יתחיל בנסיגה ב-25.3 עד 13.8. הסאטורן בנסיגה, אינו טוב לעסקים הקשורים לנדל"ן או לבנקים. אבל בנושאים אחרים ההשפעה פחות דומיננטית. זיכרו שכוכב מארס גם הוא בנסיגה מאפריל עד סוף יוני. הקושי עלול להיות אם קיים צורך לגייס כספים לפרויקט או עסק מכל סוג שהוא. אם המימון נמצא, אתם יכולים לקדם את התוכניות עוד קודם לכן. אבל אני עדיין מדגישה שיש לחשוב על אופציות שיגרמו לקושי. מי שרוצה להיות בצד הבטוח, עדיף שימתין לחודשים יולי-ספטמבר.

25.3 גם הוא יום שבו הדאגה לחשבונות והוצאות משפיעה על מצב הרוח.

הכוכבים ממשיכים להשפיע במזלות המשתנים. השינויים מתרחשים מהר. לאחרונה שמענו שמריו דארג'י, נשיא הבנק המרכזי באירופה, הוריד את הריבית והודיע על הרחבה. כלומר הדפסת הכסף באירופה ממשיכה ומשפיעה על ערך האירו.

להזכירכם, ברשימה שהופיעה כאן ב-19.2 כתבתי: "באירופה, נושא ההגירה יתחיל להשפיע על מבנה העסקים, ולא בדרך חיובית. בעזרת יופיטר וסאטורן. מה שיבינו לקראת 2020. הסאטורן ונפטון ממשיכים, ישפיעו על החלטות הקשורות לריבית או לאינפלציה. הבעיה תהיה עם ערך הכספים, מטבעות, מה שעלול להשפיע על עתודות הכסף בעולם..."

דארג'י, בן מזל בתולה, כך שה-T הבנוי מהיופיטר, סאטורן ונפטון גם משפיע עליו, כך גם השינויים המהירים שהוא יוזם, ומי יודע מה הוא מתכנן שוב בסגנון המתאים לתקופה, בהפתעה.

ה-T הנ"ל הוא הגורר עליות וירידות לסירוגין, בלי היגיון, מה שגורם לפחדים. זה הגרף. התחושה שגורמים שילובי הכוכבים היא בעיקר הונאה או אכזבה, או הפסד כוח. חלק מהמבוכה זה בגלל הכסף הגדול, המעניק לכמה אנשים כוח מוגזם ויוצר תחושה שאין "קרב הוגן".

מבנה הכוכבים - אורנוס-פלוטו הנמצאים עדיין ברקע. כוכב מרקורי נע במזל טלה ומעורר את אלה ב-31.3-30.3, צפו לסחרחורת בשווקים.

המציאות בראי האסטרולוגיה

אחד הדברים המטרידים ברצועת הזמן הנוכחית, זו האלימות המתחילה באלימות מילולית, ומסתיימת לא פעם גם באלימות פיזית. האלימות החלה מאז שנבנה המתח בין הכוכבים אורנוס-פלוטו, בשנים האחרונות, ברצון לעשות מהפך ובכל מחיר עם דגש על בכל מחיר. לאחרונה נוספו הכוכבים סאטורן ונפטון גם הם, והוסיפו את הנטייה להשפיל אחרים כדי לברוח מבחירה אישית שגויה או מהתנהגות שיסודה בטעות. הבחירה תהיה בהונאה. הפיתוי הוא להאשים מישהו אחר בדברים שנכשלים במימושם וליצור מצב בו נבחר מישהו שיהיה "השעיר לעזאזל". קשה לעצור מצבים כאלה וכך שוב נעשה שימוש במניפולציות, בכוונה להציג אנשים כ"קדושים" בזמן שאותם אנשים "מקריבים" את הזולת, כאילו הוא הבעיה. וזה על בסיס מידע לא נכון! תזכרו בבקשה, שהתהליך משפיע על היקום כולו, וזה עניין של בחירה אישית. אם תבחרו להיות אמינים או לא. אם תבחרו ברוע, או אם תגרמו לסבל בסביבה שלכם. התוצאה תהיה כמו בומרנג, ותגיע אליכם.

בחודשים האחרונים הרף עלה, בכל הטוקבקים וברשתות החברתיות, ובהמשך גם בכלי התקשורת, אנו שומעים או קוראים עיתונאים ופרשנים שהשפה שלהם מעוטרת במילים שתמצאו בביבים וכל פעם גסות הרוח עולה מדרגה, וחבל שכך. לכולנו, ילדים וגם נכדים, ואחר כך אנחנו מופתעים מאיפה הם שמעו את המילים "האלה". תסתכלו על עצמכם בראי!

מעברו של כוכב מארס במזל עקרב, ובהמשך מעברו למזל קשת, הוסיפו למתחים. עצירת המארס, עכשיו במזל קשת, מחממת את האווירה עם חוסר סבלנות העוזר "לבשל כעסים" שבשלב מסוים יתפרצו ולא בדרך מנומסת. בזמן הנסיגה כוכב מארס יחזור למזל עקרב וגם במקום הזה לא נפגוש בדיפלומטיה ובדרך ארץ, אלא המשך של תוקפנות, אלימות ובוטות המתובלות בגסות רוח. למילים יש כוח. זו אנרגיה שמהרגע שהיא יוצאת לאוויר העולם, היא עצמאית ומשפיעה על המציאות גם במישור הפיזי.

כשכולנו מתבוננים על דונלד טראמפ, צריך לזכור שהוא "מתאים" לרוח התקופה, לומר את האמת בלי כחל ושרק. הבוטות שלו היא באמירת האמת שלא תמיד נוחה לאוזן. למעשה הוא בחר בסוג של מהפכה, בלי תקינות פוליטית וזוכה לאהדה. זו תגובה לנשיא הנוכחי שם שניסה למחוק את המציאות המתפתחת בארצו ובעולם, ולצבוע את הפוליטיקה העולמית בעזרת מילים "יפות".

נזכור שמסע הבחירות בארה"ב לאורך השנה הקרובה מלווה עם הכוכבים אורנוס-פלוטו וגם הכוכבים סאטורן-נפטון. צריך לזכור לא להאמין לכל מה שאומרים... הפיתוי הוא להאשים מישהו אחר בדברים שמתרחשים, גם בין הדמוקרטים. קשה לעצור מצבים כאלה והשימוש במניפולציה הוא כלי בין המתחרים... ויש כאלה שמשתמשים ברטוריקה שאין לה קווים אדומים.

ועוד קצת על כותרות בחדשות

במסגרת מבנה הכוכבים הנוכחי, המשלב חשיפת הונאות, היה מעניין להתבונן על מפת הסכם הגרעין, בין 5 המעצמות ואירן, לראות וגם לשמוע שהיא הפרה אותו פעם אחת בחודש שעבר. כאשר הירח המקודם הגיע לכוכב מרקורי, המידע הגיע לכל המקומות וקיבל כותרות, עם סימני שאלה להתנהלות של הממשל האירני. זה אמור להתרחש שוב בחודש הבא, ואחר כך יגיע הירח המקודם גם למארס עצמו. כך שבתוך החודשים הקרובים, תהיה התמודדות חדשה של המעצמות עם ההחלטות והכניעה שעשו בהסכם ההוא עם ממשלת אירן. בזמנו נכתב כאן, שאין סיכוי שאירן תעמוד בהסכם, גם בגלל שההבנות החלו לפני ליקוי החמה. האמת מגיעה די מהר.

על סוריה נכתב כאן ב-4.3 לקראת ליקוי החמה: "המזרח התיכון ימשיך להיות תוסס. ליקוי החמה השבוע, ב-9.3, יהיה במולות למפה של נשיא סוריה, או מה שנשאר ממנה. מולות של ליקוי 'מכה' באדם, כך שבשאר אסד יושפע מהליקוי גם בחודש מרס וגם הליקוי ב-1 בספטמבר עלול לתת מכה למשטרו. אם בשאר אסד חושב שהוא חוזר לשליטה על סוריה, הוא יתבדה".

בתחילת השבוע, 16.3-14.3, כוכב מרקורי עבר על מעלת הליקוי, והנשיא פוטין הודיע שהוא מוציא את כוחותיו מסוריה. עכשיו מחכים ל"פרק הבא" בתולדות סוריה השסועה.

אנגלה מרקל, קנצלר גרמניה - בבחירות שהיו לאחרונה, מפלגתה של קנצלר גרמניה הפסידה בהצבעה בשלוש מדינות על-רקע הזעם הציבורי ממדיניותה כלפי המהגרים. למרות ההפסד היא הבטיחה להמשיך לדחוף לעבר פתרון אירופי למשבר שמשפיע שם בכל המישורים הכלכליים והחברתיים.

ברשימה שהופיעה כאן ב-25.9.2015 נכתב: "הקנצלר מרקל תעבור מבחני מנהיגות לא פשוטים לאורך החודשים הבאים - הכלכלה, המהגרים והפליטים, ומי יודע מה עוד עלול להיות..."

במפה המשותפת של הקנצלר מרקל עם גרמניה המאוחדת (3.10.1990), ליקוי החמה שהיה ב-9.3.16 פגע במה שמסמל את המרקם החברתי ( הוונוס המשותפת נמצאת ב-18 בתולה) במדינה. הוונוס גם קשורה לנושאים פיננסיים. במפה המשותפת של הגברת מרקל עם גרמניה (מפה ראשונה של גרמניה מאז 18.01.1871), הכוכבים במזלות היוזמה, וכוכב אורנוס מעורר שם אי-שקט, מדליק את הירח המסמל את העם, הנמצא באי שקט. זה כולל את התקשורת שם שאינה רגועה ועוזרת לתגובות האלימות בתוך גרמניה וגם נגד הקנצלר. כפי שנכתב כבר באותה רשימה ב-25 בספטמבר 2015: "זה מצב שאינו יכול להתנהל כך לאורך זמן והניסיון מוכיח שבעיה שלא מטופלת בזמן, תהיה אחר כך גדולה יותר..."

לפני הקנצלר מרקל תקופה לא קלה, כשכוכב נפטון יצטרף לתמונה. אם היא תנסה לייפות את המצב, זה יפגע בה, באמינותה ובמנהיגותה. מרקל תתקשה לשמור על קור רוח (כשכוכב אורנוס מטייל באזורים רגישים בהורוסקופים השונים הקשורים אליה). צפויים עוד אירועים שאין לה שליטה עליהם... אנחנו נהיה עדים למבוכה שתשפיע על גרמניה בגלל סיפור ההגירה, מה שיביא לתוצאות לא צפויות.

ממגילת אסתר אותה נקרא השבוע: "וּבִשְׁנֵים עָשָׂר חֹדֶשׁ הוּא-חֹדֶשׁ אֲדָר, בִּשְׁלוֹשָׁה עָשָׂר יוֹם בּוֹ, אֲשֶׁר הִגִּיעַ דְּבַר-הַמֶּלֶךְ וְדָתוֹ, לְהֵעָשׂוֹת: בַּיּוֹם, אֲשֶׁר שִׂבְּרוּ אֹיְבֵי הַיְּהוּדִים לִשְׁלוֹט בָּהֶם, וְנַהֲפוֹךְ הוּא, אֲשֶׁר יִשְׁלְטוּ הַיְּהוּדִים הֵמָּה בְּשֹׂנְאֵיהֶם... כַּיָּמִים, אֲשֶׁר-נָחוּ בָהֶם הַיְּהוּדִים מֵאֹיְבֵיהֶם, וְהַחֹדֶשׁ אֲשֶׁר נֶהְפַּךְ לָהֶם מִיָּגוֹן לְשִׂמְחָה, וּמֵאֵבֶל לְיוֹם טוֹב; לַעֲשׂוֹת אוֹתָם, יְמֵי מִשְׁתֶּה וְשִׂמְחָה, וּמִשְׁלֹחַ מָנוֹת אִישׁ לְרֵעֵהוּ, וּמַתָּנוֹת לָאֶבְיֹנִים... עַל-כֵּן קָרְאוּ לַיָּמִים הָאֵלֶּה פוּרִים, עַל-שֵׁם הַפּוּר..."

תאריך:  18/03/2016   |   עודכן:  18/03/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמרי ניצן הבימאי, היטיב לשזור קטעי שירה וריקוד במחזה הנוקב שחודר לפצעי הלב של כל יהודי שקשור לשואה. וכולנו קשורים, אם נרצה או לא. בקטעים אלה, ידו של הבימאי הווירטואוז ניכרת כמו גם במה שהוא גורם לשחקנים לעשות בהעלותם דמויות כה ססגוניות מעולם התיאטרון בגרמניה בתחילת המאה ה-20, על כל לבטיהן, שקורים גם כאן ועכשיו ובכל מקום. כל אחד מהשחקנים לא נראה כמשחק, אלא כדובר מתוך הבטן של עצמו. ומכאן הסיבה ללכידת כל צופה, שאינו חש בזמן העובר של ההצגה.
17/03/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
הסיפור העסקי של ענבל אור, "יזמת קבוצות הרכישה", הולך ומסתבך. בנק מזרחי-טפחות הגיש (יום ה', 17.3.16) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להוציא צו פשיטת רגל נגד אור, על-פי פקודת פשיטת הרגל. נציג הבנק, עו"ד עמית פינס, יציג בימים הקרובים בפני בית המשפט שורת מסמכים. הם יספרו בין היתר על חובותיה של אור, על הפרת חוזי הלוואה, על אחריות אישית לכל החובות, על 185 צ'קים לפחות שחזרו ללא כיסוי. גם כונס הנכסים הרשמי של המדינה, פרופ' דוד האן התבקש להצטרף לתמונה.
17/03/2016  |  אלעזר לוין  |   כתבות
אוליבר קוטון השחקן והמחזאי הבריטי הגיע לישראל לצפות במחזה "חוף דייטונה". לאחר סיום המחזה, שנערך בבית ציוני אמריקה, על-ידי תיאטרון בית לסין, נערכה עמו שיחה מעניינת על המחזה ובשיתוף הקהל.
17/03/2016  |  לאה טרן  |   כתבות
על עטיפת הספר "ארץ גזירה", מובאת אמירת המשורר, שהכתיבה שלו "דרך לעבֵּד צער...אך הכְּאב אינו חדֵל". מוטו זה מוביל את שירי הספר, לופת את הקוראים, יוצר תחושה שיש כאן מורשה כבדה שחייבים לזכור, אסור לשכוח, עדות שיש להנחיל לדורות.
17/03/2016  |  הרצל חקק  |   כתבות
זה שעו"ד רוני אלוני-סדובניק העלילה על שלושה שופטים מחוזיים, כאילו כפו על נערה לשחזר כיצד נאנסה - זה כבר ידוע ומוחלט, ולא משנה כמה היא תמשיך לטעון את ההפך. הדברים נקבעו בידי נציב התלונות דאז, אליעזר גולדברג, ואומצו בידי נשיא בית המשפט העליון דאז, אשר גרוניס.
17/03/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il