להרוויח יותר מהאתר.

מעוניינים להגדיל את יחס ההמרה שלכם באתר?

נצלו את הניסיון שלנו להגדיל את המכירות

באתר שלכם.

 

המשך לקריאה...

תמיד להיות ראשון!

האתר שלך זקוק לאופטימיזציה?

תן לנו לבחון לך את האתר ולהגיד לך מה אפשר לשפר

על מנת להגיע לתוצאות גבוהות יותר.

 

המשך לקריאה...

לחיות את האתר בזמן אמת...

מבקרים נכנסים לאתר שלך בכל זמן נתון.

אנחנו כאן כדי לכוון אותם לפעולה.

אנליטיקס הוא חלק מחייך!

 

המשך לקריאה...

טיפ2ביז - קידום אתרים

בארצנו הקטנטונת ישנם מאות אלפי עסקים, קטנים עד גדולים, ובמקום עם תחרות רבה כל כך, אתה חייב להיות המפורסם מס' 1 ! אם נבחר את כל שיטות הפרסום של העסק הקיימות כיום, אין ספק כי למעט מקרים חריגים ביותר, קידום אתרים הוא הפתרון המוביל ביותר עבור עסק המעוניין לפרסם את העסק שלו בצורה ממוקדת ואיכותית שתניב לו את הפירות הברוכים אותם הוא מחפש.

על שירותי קידום אתרים של טיפ2ביז

חברתנו מתמחה במתן שירותי קידום אתרים ברמה הגבוהה ביותר. לקוחותינו נהנים מחשיפה רבה מאוד ללקוחות פוטנציאלים רבים בזכות מתן שירותי הקידום שלנו בזכות הצוות המקצועי והמיומן שלנו.

כל לקוח ולקוח בחברה זוכה לקבל ניתוח מקיף ומעמיק של מילות המפתח המשתלמות והנכונות לו במיוחד, אותן אנו מציבים כיעדים בלתי מתפשרים לתקופה הקרובה. בזכות הנחישות והידע שצברנו עם השנים, כמו גם התשתית הטכנולוגית שלנו, הלקוחות  מקבלים תמורה מלאה לכספם, וההשקעה הופכת בתוך זמן קצר למשתלמת במיוחד.

קידום אתרים איננו רק קידום אתרים, כחלק ממערך השירות שלנו אנו נתאים את האתר שלכם בצורה אידיאלית לגוגל, לסייע לו להיראות שיווקי ואיכותי כך שהלקוחות החדשים שיכנסו לאתר יתקשרו ויזמינו מכם את השירותים או המוצרים שלכם.

על היחס האישי

כל לקוח בחברת טיפ2ביז, זוכה לא רק לשירות טכני ומקצועי אלא גם ליחס אישי, מתן מענה אישי, רחב ומסביר פנים לכל שאלה או עניין בו תרצו לשוחח עמנו. כל לקוח מקבל מנהל תיק לקוח, המוסמך על ידנו לתת לכם את כל הסיוע שאתם צריכים.

ההתחלה קשה...

לעיתים אנו נתקלים בלקוחות המתקשים לקבל החלטה להתחיל בקידום אתרים לעסק שלהם, התחושה ברורה שכן מדובר בהוצאה לא מבוטלת, בפגישה ראשונה עמנו נדאג להציב בפניכם את כל הנתונים, לתאר את הצפי מהשירות שלנו, מה יהיו התוצאות לאורך התקופה הקרובה ומה התועלת שתהיה לכם מההשקעה. פגישה ראשונה פרונטלית היא הכרחית על מנת שנוכל להכיר את העסק שלכם הכי טוב ולתת לכם את הכלים והניתוח המתאים ביותר, וגם כדאי שאתם יחד אתנו תרגישו בנוח להתחיל בדרך חדשה.

להתחלת קידום אתרים ולהגעה לתוצאות מהירות, התקשרו עכשיו לקביעת פגישה או השאירו פרטים בטופס הצור קשר ונדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.