אח - לגבר, גרושין, מזונות, חזקה ומשמורת. עזרה וייעוץ לגבר המתגרש

סיוע לגבר המתגרש

אנחנו כאן בשבילך

אח-לגבר, סיוע לגבר המתגרש


אח-לגבר סיוע לגבר בשלבי הגרושין צור עמנו קשר טלפון:
03-6702230

כתובתנו:
ביאליק 67 א' רמת גן
טעויות נפוצות
אשה שנתפסה בוגדת תפסיד את חלקה ברכוש - לא נכון בעליל. אין קשר בין התנהלות האשה במקרה זה לבין הרכוש לו היא זכאית.



מזונות אישהמזונות אישה
חיובו של בעל לשאת במזונות אשתו נובע מן ההלכה. אחת החובות שבעל לוקח על עצמו בזמן נישואין (במודע או לא במודע) היא החובה לפרנס את אשתו. במקור הייתה למונח משמעות במובן הצר של המילה...



חזקה ומשמורתחזקה ומשמורת
חזקה/משמורת - המונח מתייחס לאחריות ההורים לגידולו והתפתחותו של ילד, לרבות התווית דרך חינוכו, ללימודיו ולעתידו. הורה שבידיו המשמורת הוא ההורה שבפועל מגדל את הילד ואחראי לו.

אתר זה הוקם לתועלתם של גברים העומדים על סף הליך הגירושין
או הנמצאים בעיצומו. מקימי האתר הינם גברים אשר חוו על בשרם את הליך הגירושין, ולא אחת נכוו עקב היעדר ידיעה מוקדמת וסברתם כי יוכלו
להתמודד תוצאותיו ללא הכוונה מקצועית.


אח לגבר סיוע לגבר המתגרש

היערכות נכונה וידיעה מוקדמת של משמעויות והשלכות ההליך, עשויות לחסוך מן הגבר המתגרש לא רק את כספו וזכויותיו הרכושיות העומדות בסכנה, אלא אף שנים ארוכות של התעללות רגשית ורכושית באמצעות ערכאות החוק החל מהרחקה מדירת המגורים, ועד לניתוק מילדיו.

האתר אינו יכול להוות תחליף לייעוץ משפטי מקצועי, אך עם זאת, עשינו ככל יכולתנו על מנת לתת בידי הקורא כלים ראשוניים להבנת מהות ההליך ובעיקר להאיר את עיניו בקשר ל”סכנות” והמשמעויות הטמונות בחובו של הליך הגירושין, בסביבה משפטית וחברתית שעשויה, לא אחת, להיות עויינת כלפי הגבר. אנו מזמינים אתכם לעיין בתכני האתר. אנו מקווים ומשוכנעים כי תוכלו להפיק ממנו תועלת ומעודדים אתכם לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף.

קישורים נוספים באתר זה:קישורים נוספים באתר זה:
רכוש הצדדים
חזקה ומשמורת
מזונות
גברים והליך גירושין
גברים ובית הדין הרבני
הסדרי ראייה