|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
שי אהרונוביץ' [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ה-OECD מצא ליקויים: החלה חקיקת הסדרת עמידת ישראל בדרישות בינ"ל לחילופי מידע

ברשות המיסים הודו כי איחרו בהבאת התקנות לוועדת הכספים, אך התריעו כי אי-אישורן המהיר, יכניס את ישראל לרשימה השחורה של האיחוד האירופי הכלכלן הראשי באוצר: "אם נכנסת לרשימה השחורה אתה שחקן שלא רוצים לשחק איתו" גפני: "אנחנו לא רוצים כתם על מדינת ישראל"
27/03/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ועדת הכספים התחילה לדון (27.3.24) בהצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (מס' 270) (תיקונים להגברת השקיפות בדיני המס ולעמידה בדרישות בין לאומיות בעניין חילופי מידע), התשפ"ד-2024.

מטרת הצעת החוק הינה יישום הסטנדרט הבין־לאומי שנקבע על-ידי Forum Global - הפורום העולמי לשקיפות וחילופי מידע למטרות מס והגברת השקיפות במערכת המס הישראלית שפועל תחת ה-OECD, זאת באמצעות הוספת חובות דיווח לרשות המיסים.

במסגרת דברי ההסבר להצעה, צוין כי אם לא יתוקנו הסעיפים הנוגעים לעניין, ישראל צפויה להימצא בעלת ליקויים במסגרת דוח שנערך בימים אלה. זאת בהמשך לליקויים שנמצאו בחקיקה הישראלית בדוח של הארגון, וכי אם לא תעבור את הביקורת היא תיכנס לגדר מדינה שאינה מיישמת את המלצות הארגון באופן מלא, וכי אם התיקונים לא יתוקנו, היא עתידה להיכנס ל'רשימה שחורה' של מדינות בנושא אי-ציות, הנערכת ע"י האיחוד האירופי, ובה נמנות רק 12 מדינות, בהן רוסיה ומדינות המשמשות כמקלטי מס. על מדינות המצויות ברשימת אי־הציות מטיל האיחוד האירופי סנקציות כלכליות רבות.

הליקויים העיקריים שנמצאו ואותם מבקשת לתקן הצעת החוק הינם בדבר נגישות רשויות המדינה למידע על אודות "בעל שליטה סופי" בישויות והסדרים משפטיים הנמצאים במדינה, העדר מידע בקשר לנאמנויות מסוימות הפועלות בישראל והעדר מידע בדבר עולים חדשים ותושבים חוזרים ותיקים. בחוק 3 תיקונים הקשורים בהגברת השקיפות במערכת המס, ללא השפעה על משטר המס החל על נישומים בישראל.

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

הכלכלן הראשי במשרד האוצר, שמואל אברמזון, התריע בפני הוועדה כי יש צורך לאשר את התקנות בהקדם: "אנו נמצאים במצב שבו משקיעים חוששים להשקיע בישראל בגלל המלחמה ולאור המוניטין שנלווה אליה. הדינמיקה המדינית הבינלאומית לא תורמת לזה, מסתכלים עלינו בעין ביקורתית. אם נכנסת לרשימה השחורה אתה שחקן שלא רוצים לשחק אתו. המוניטין של מדינת ישראל הוא דבר שאי אפשר לשחק אתו. יש השפעות עקיפות על השקעות זרות כמו גם הימנעות מהשקעות, סך כל הדברים מגיע למיליארדי שקלים, קשה לכמת את ההשפעה. אני מפציר בכם את כל הנדרש על-מנת להעביר את החקיקה בהקדם האפשרי".

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "אנחנו קובלים על כך ולא בפעם הראשונה, אם הסכנה היא כניסה לרשימה השחורה למה חיכיתם עד עכשיו? היה צריך לדון לפני חודשיים.".

שי אהרונוביץ, מנהל רשות המיסים השיב לדבריו של יו"ר הוועדה: "זו טעות. היה אמור להתקדם מספר פעמים ולא התקדם. כיום, כמי שעומד בראש רשות המיסים אני לוקח את זה על עצמי. אי-עמידה בכללי השקיפות יכניסו את מדינת ישראל ל"רשימה שחורה" ולמעשה אנו נמצאים בדקה ה- 90. קיבלנו חבל אם זה יועבר עד סוף המושב אז ההמלצה תהייה לא להכניס אותנו לרשימה השחורה".

במשרד הקליטה ציינו כי ביקשו להקל על העולים החדשים בכל הנוגע לחקיקת חובת הדיווח, וציינו כי לאחר פגישות בין נציגי המשרדים, הגיש המשרד רשימת בקשות להקלות לרשות המיסים. בנוסף ציינו במשרד את הקושי השפתי, וציינו כי הם מניחים שבלי הקלה בנושא, יהיו השלכות בעידוד העלייה לישראל ועליית תושבים חוזרים.

חברי הוועדה הדגישו גם הם את הצורך בהקלות לתושבים חוזרים ועולים חדשים, וברשות המיסים ציינו כי התחייבו לאפשר לאלה הגשה פשוטה, לבקשת שר האוצר ושר העלייה והקליטה. לצד כך ציינו ברשות כי דווקא אי-העברת התיקונים הללו והכניסה לרשימה השחורה תזיק לאותם עולים חדשים, שיהפכו חשופים לכפל מס.

לשאלת ח"כ ינון אזולאי, כמה גופים פנו לישראל לקבלת מידע שאותו מעגנת הצעת החוק, השיבו ברשות המיסים כי מדובר במאות פונים בכל שנה, וכי מדינות רבות נמנעו מפניה מכיוון שידעו שבישראל ישנו פטור מחובת דיווח.

ח"כ ולדימיר בליאק: "הפטור ממס הוא פטור נכון שתורם לעלייה לאורך השנים, לעומת זאת, הפטור מדיווח לא ברור לי. מי שאין לו מה להסתיר איך זה יפריע לו? אנו צריכים להתאים את הדיווח ליכולת העולים ולצרכיהם מבחינה שפתית ומבחינת אופן הדיווח, אבל באופן עקרוני אני חושב שזה נכון".

רו"ח יועד פרנקל, המתמחה בתחום מיסוי בינלאומי ציין כי ישנה תחרות בינלאומית, כאשר במדינות אחרות תנאי המס מקלים יותר, עוד ציין כי התמונה ההשוואתית שהציגה רשות המיסים אינה מדויקת, וכי במדינות שונות קיים פטור מדיווח והם אינן נמנות על הרשימה השחורה: "זהו מדרון חלקלק, מתחילים עם ביטול הפטור מדיווח יעברו לביטול הפטור המהותי. אנו רואים את המגמה. ב-2016 רשות המיסים פרסמה על מוסד קבע בישראל, איך מצפים שהעולה החדש ישלוט וינהל? מהירח?".

מנגד השיבו ברשות המיסים כי גם במדינות בהן יש פטור מדיווח, יש לרשות המס אפשרות לפנות ולדרוש מידע פרטני ספציפי.

בהמשך עלה נושא ביטול הפטור מחובת הדיווח על הכנסות מחוץ לישראל, החל על תושבים חוזרים ועולים חדשים הנכלל בגדר החוק, כאשר ברשות המיסים ציינו כי ניתנה הקלה ודחייה לעניינם במועד התחולה.

אבי נוימן, לשכת רואי החשבון: "אנו כלשכה כן תומכים בחקיקה, אבל להתחיל חוק של קביעת תושבות מה-1.6 זה מתכון לבלאגן, זה צריך להיות מה-1.1 או לאחר מכן, כי אנו מסתבכים בעצמנו. אנו מבקשים שאם יש דיווח רק לעולים חדשים ולתושבים חוזרים ותיקים הם יקבלו מתווה של מסלול ירוק שזהו המועד"

מנגד במשרד העלייה קראו שלא להקדים את המועד, וחברי הוועדה העלו את האפשרות שהמועד יקבל בתחילת 2026, כאשר ברשות המיסים טענו כי מדובר במועד מאוחר מידי, אשר עלול להכניס את ישראל לרשימה השחורה.

שלומית ארליך, יועמ"ש ועדת הכספים: "באתם בשבוע האחרון של הכנס, יש פה עניינים מהותיים וצריכים לדעת במה מדובר, לקח רבע שעה בתחילת הדיון רק להבין מי ייחשב בעל השליטה בדיווח. מדובר בתיקון שמחיל חובות משמעותית שחל במישור הבינלאומי גם על תושב שלא נמצא, יש פה מידת היערכות שצריכה להתקיים, ברגע שהבאתם את זה לידינו, הדבר עלה מיד בוועדה. אפילו שמדובר על איום לכניסה לרשימה השחורה צריך לעשות את זה בצורה נכונה ולקחת בחשבון את מכלול השיקולים. יש מחיר לכך שלא לאפשר היערכות אמיתית מראש".

נציגת בנק ישראל, קרן גבאי, ציינה כי הבנק תומך בתיקון אך מרגיש חוסר נוחות לגבי היקף המידע המועבר בו: "פרטי הזיהוי כוללים את כל הפרטים של הלקוח, כולל מידע על מקור הכספים, פעילות בחשבון, זה מידע מאוד רחב, החוק לא מפרט את פרטי המידע בתקנות. היה לנו דין ודברים על זה עם רשות המיסים, הם חושבים שיש קושי לקבוע את פרטי המידע, אנחנו חושבים שיש לעשות זאת. גם מבחינת המידע היא רחבה, שלא נוגעת לנישום תושב ישראל ספציפי או לכל התושבים באותה מדינה, או לכל התושבים שעוסקים במידע ספציפי. זה יכול להיות מידע שאינו חד-פעמי, לכן לדעתנו יש קושי בעניין הזה".

ברשות המיסים הדפו את הטענות, וציינו כי הפרטים נכללים באופן ברור. ישי פרלמן: "המומחיות היא שלנו. הפרטי מידע נמצאים בתוך ההסכם הבינלאומי שניתן לגביו צו ופורסם ברשומות כגון; היכולת לבקש פתיחת חשבון בנק, תנועות עו"ש. יש לנו כמה סעיפים בפקודה שמאפשרים את חילופי המידע, יש את הסמכות לדרוש ולהעביר מידע".

לנוכח חילוקי הדעות, ביקש יו"ר הוועדה כי הנושא יובהר בצורה ברורה בנוסח החוק, וסיכם את הדיון: "אנחנו רוצים לסיים עם זה, אנחנו לא רוצים שיהיה כתם על מדינת ישראל, אני מבקש שתשבו עם יועמ"ש הוועדה ותכניסו את ההבהרות הדרושות".

תאריך:  27/03/2024   |   עודכן:  27/03/2024
עידן יוסף
+אושר בטרומית: חובת מתן מענה לאדם המתקשה בשימוש באמצעים דיגיטליים הניתנים ע"י גופים ציבוריים
14:38 27/03/24  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק תקשורת דיגיטלית עם גופים ציבוריים (תיקון - חובת מענה הולם), התשפ"ג 2023 של חבר הכנסת ישראל אייכלר. מוצע לקבוע כי גופים ציבוריים המספקים שירותים לציבור באמצעים דיגיטליים יחויבו במתן מענה הולם לאדם המתקשה בשימוש באמצעים אלה ומודיע כי הוא מעוניין בכך. כמו כן, מוצע לעגן את חובת שליחת המסרונים הקוליים למי שאינו מקבל מסרונים כתובים ומודיע כי הוא מעוניין בכך, ולקבוע כי מסרים כתובים ישלחו בגוף ההודעה ללא צורך בכניסה לקישור לצורך קריאתם.

+אושר בטרומית: מתווה פיצויים חדש לפינוי תושבי כפר שלם מבתיהם
13:50 27/03/24  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק בינוי ופינוי של אזורי שיקום (כפר שלם), התשפ"ג-2023 של חברת הכנסת קטי שטרית. מוצע לייצר מתווה חדש לפינוי תושבי כפר שלם מבתיהם. מוצע לאפשר למפונים לבחור בין שני מסלולי פיצוי: "מסלול בנה ביתך", שבו בסיס הפיצוי הוא הסכום הנדרש לבניית בית וכן זכויות בקרקע לשם כך, ו"מסלול פיצוי בשוק החופשי" שבו בסיס הפיצוי הוא סכום הנדרש לרכישת דירה בשוק החופשי.


+אושר בטרומית: החלת חובת התקנת מצלמות בגני ילדים לגילאי 3 עד 6
13:49 27/03/24  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התקנת מצלמות לשם הגנה על פעוטות במעונות יום לפעוטות (תיקון - החלה על גני ילדים והגברת האכיפה), התשפ"ג-2023. מוצע להחיל את חובת התקנת המצלמות על גני ילדים בגילאי 3 עד 6, ולהאריך ל-60 ימים את תקופת שמירת הצילומים. בנוסף, מוצע לאפשר להורים, בתנאים מסוימים, לצפות בילדיהם בשידור חי ובאופן מקוון כדי לשפר את הבקרה, ולחייב את המשטרה להראות את הצילומים להורי ילדים ופעוטות שנפגעו כדי לשפר את שיקומם והטיפול בהם.

+מנכ"לית BE למנכ"ל סופר פארם: "התרגלתי שאתה מרים עלי את הקול"
13:30 27/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עינת פלד שפירא: "סופר פארם תמשיך להיות מונופול עוד הרבה שנים, אנחנו רק רוצים לסדוק את זה ולאפשר תחרות"  ▪  מנכ"ל סופר פארם ניצן לביא: "שופרסל מנסה בצורה צינית למנוע מאיתנו לפתוח חנויות - היא המונופל"  ▪  ח"כ אזולאי: רשות התחרות אשמה במה שקרה
מנכ"ל סופר פארם ניצן לביא בדיון בוועדה [צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת]
+אושר בטרומית: בכל בית ספר ימונה עובד הוראה למניעת חרם חברתי
12:34 27/03/24  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק למניעת חרם חברתי בבתי ספר, התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת קטי שטרית ויוסף טייב. לצורך טיפול בתופעת החרם החברתי כלפי תלמידים, מוצע לחייב כל מנהל בית ספר למנות עובד הוראה, יועץ או פסיכולוג חינוכי כממונה לעניין מניעת חרם חברתי שיעבור הכשרה להתמודדות עם התופעה, כפי שייקבע שר החינוך. עוד מוצע להקים מוקד פניות ארצי שיסייע לתלמידים שעברו חרם ולהוריהם, ולקבוע שתלמידים כאמור יהיו זכאים לסיוע פסיכולוגי. כן מוצע לתקן את חוק זכויות התלמיד כך שחוזרי מנכ"ל משרד החינוך יכללו הוראות גם בעניין התמודדות עם חרם חברתי.


+אושר בטרומית: מאגר מידע ממוחשב לחיסונים שינגיש לאזרח מידע בדבר כלל החיסונים שקיבל
11:44 27/03/24  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת בריאות העם (הנגשת מידע ופנקס חיסונים למחוסן), התשפ"ד-2023. מוצע לרכז את המידע על כלל החיסונים הניתנים בישראל במאגר מידע ממוחשב שיקים שר הבריאות, ולאפשר לכל אזרח לגשת באופן עצמאי באמצעות מאגר המידע לפירוט החיסונים שניתנו לו - ואם הוא הורה לקטין - גם למידע אודות ילדו. במאגר ייכלל מידע על מועד ומיקום החיסון, פרטי החיסון שניתן ומידע רפואי רלוונטי הקשור למתן החיסון, וכן יתאפשר להעתיק את המידע ולהדפיסו באופן עצמאי וללא עלות, והכול בהתאם להוראות שיקבע שר הבריאות בתקנות.
+האם כיל תמשיך לשלוט בים המלח? גורל הזיכיון בסימן שאלה
11:22 27/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
זיכיון כריית משאבי טבע בים המלח של קבוצת ICL (כיל) יסתיים בשנת 2030  ▪  משרד האוצר מתכוון לפרסם מכרז חדש ומתכנן לתקן את חוק זיכיון ים המלח  ▪  הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל: "אם לא יהיה מענה מתאים לזכות הסירוב הנתונה ל-ICL - נבחן פתרונות נוספים לרבות תיקון החוק"
המדינה תנסה להפיק יותר מהמכרז [צילום: יניב נדב/פלאש 90]
+חוק הסיוע להורים לילדים עד גיל 3 נכנס לתוקף
10:54 27/03/24  |  מירב ארד
חוק הסיוע להורים לילדים עד גיל 3 נכנס לתוקף. בהתאם לחוק, החל משנת המס 2024 תינתן תוספת נקודות הזיכוי ממס להורים לילדים עד גיל 3 שתחול רטרואקטיבית מינואר 2024. בשל ילד שנולד בשנת המס נוספה נקודת זיכוי לכל הורה, בשל כל ילד שמלאו לו שנה או שנתיים נוספו שתי נקודות זיכוי במס לכל הורה, ובשל כל ילד שמלאו לו שלוש שנים בשנת המס נוספה נקודת זיכוי לכל הורה.
+הח"כים - והפגרה
10:38 27/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
פגרה עדיפה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סופית: עד 3 תקופות כהונה רצופות בוועדת האתיקה של לשכת עו"ד
00:08 27/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לשכת עורכי הדין (תיקון מס' 43), התשפ"ד-2024, של חבר הכנסת שמחה רוטמן. 12 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.

תצומצם ההגבלה על הכהונה בוועדות האתיקה של לשכת עורכי הדין כך שניתן יהיה לכהן עד שלוש תקופות כהונה רצופות, במקום שתי תקופות, כמו שקבוע בחוק הנוכחי.
+הכנסת במסר לאבו מאזן: "אם לא תעצור מימון מחבלים - תפשוט את הרגל"
23:58 26/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אישרה חוק המאפשר לנפגעי פעולות איבה ונכי צה"ל לגבות פיצויים מהמחבלים בנוסף לתגמולים מהמדינה  ▪  מטרת החוק היא להרתיע מפני טרור ולמנוע פיגועים עתידיים  ▪  חברי הכנסת הדגישו שהחוק יהווה מסר חזק למחבלים ולרשות הפלשתינית שטרור לא משתלם
מחמוד עבאס [צילום: פלאש 90]
+בקרוב: היכל הנצחה לחללי פעולות האיבה בהר הרצל
23:18 26/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המוסד לביטוח לאומי יהיה אחראי לניהול, הפעלה ואחזקת ההיכל  ▪  אוצר המדינה יישא בעלויות הקמת ההיכל ותפעולו בסכול של לא פחות ממיליון שקל בשנה
הר הרצל. יוקם היכל נוסף [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+איסור שיבוט אדם ושינוי גנטי הוארך עד שנת 2029
23:07 26/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק איסור התערבות גנטית (שיבוט אדם ושינוי גנטי בתאי רבייה) (תיקון מס' 5), התשפ"ד-2024. 9 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.

החוק מאריך ב-4 שנים נוספות את תוקף החוק האוסר על שיבוט או על שימוש בתאי רבייה (זרע וביצית) שעברו שינוי גנטי מכוון על-מנת להוליד אדם, זאת בעקבות המלצת הוועדה המייעצת (ועדת הלסינקי העליונה לניסויים בבני אדם), שעל בסיס המלצותיה החוק מוארך מדי מספר שנים.

עוד יורחב האיסור האמור ומעתה ייאסר לא רק על שינוי גנטי מכוון קבוע בתאי רבייה, אלא גם על שינוי גנטי מכוון קבוע בכל תא אחר בגוף. בהתאמה, מוצע עידכון של סעיף העבירה הפלילית על ביצוע פעולות בניגוד לחוק גם בתאים שאינם תאי רבייה.
+מועצת העיר תוכל לדחות החלטה על ארנונה
23:04 26/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון פקודת העיריות (מס' 156 - הוראת שעה - החלטה על הטלת ארנונה כללית לגבי שנת הכספים 2024), התשפ"ד-2024. 17 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.

לעניין שנת הכספים הנוכחית, ברשויות מקומיות בהן התקיימו הבחירות לראש הרשות עד ה-31.03, תוכל המועצה להחליט על הארנונה הכללית עד שלושה חודשים מיום תחילת כהונתה. זאת בשל דחיית הבחירות לרשויות המקומיות ובשל הרצון שאת ההחלטה תקבל המועצה הנכנסת ולא זאת היוצאת. האישור יאפשר למועצה הנכנסת לפעול לשינוי צו הארנונה בשנת 2024.

בנוסף, ברשויות מקומיות בהן הבחירות לראש העירייה לא התקיימו עד ה-31.03, תתקבל החלטת המועצה על הארנונה הכללית עד ה-15.04. בנוסף יקוצר משך הזמן לאישור השרים לבקשה בשינוי גובה הארנונה ל-4 חודשים ולא ל-6 כפי שמופיע בחוק כיום.
+נפתחה הדלת להרחבת תובענות ייצוגיות נגד רמ"י
23:00 26/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הכנסת אישרה סופית כי ניתן להגיש תובענות ייצוגיות נגד רמ"י בנוגע לתשלומים שנגבו שלא כדין, גם אם לא מדובר בתשלומי חובה  ▪  שר המשפטים יוכל לשנות ולהסיר פרטים בתוספת השנייה לחוק, לאחר התייעצות עם שר האוצר ואישור ועדת החוקה  ▪  רמ"י תקבל את ההגנות הקבועות בחוק תובענות ייצוגיות לגבי תובענות ייצוגיות נגדה, כמו כל רשות ממשלתית
רשות מקרקעי ישראל [צילום: מן הטלוויזיה]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   האיחוד האירופי / Europian Union   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שי אהרונוביץ / Shai Aharonovich   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ה-OECD מצא ליקויים: החלה חקיקת הסדרת עמידת ישראל בדרישות בינ"ל לחילופי מידע
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
מליאת הכנסת אישרה (ום ג', 26.3.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה (תיקון מס' 43), התשפ"ד-2024. 18 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
26/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (26.3.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה (תיקון מס' 42), התשפ"ד-2024. 16 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
26/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (26.3.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק תובענות ייצוגיות (תיקון מס' 15), התשפ"ד-2024. 15 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
26/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
נמשכת הכנתה לקריאה ראשונה את הצעת החוק להגברת התחרות בשוק השידורים, של ח"כ אריאל קלנר. כבר בפתח הדיון בוועדת הכלכלה, אמר היו"ר דוד ביטן כי מדובר בהצעת חוק חדשה, והוסיף כי יהיו לה תיקונים נוספים. הוא הסביר, כי ביטל את הסעיף הקשור לערוץ 14 מההצעה ובאשר לעניין הטיפול בעידן פלוס הכל כמעט מוסכם עם משרדי הממשלה. באשר לשימוש בארכיון התאגיד, אמר ביטן כי אין הסכמות על הכל.
26/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (20.3.24) לקריאה ראשונה את ההצעה של היו"ר, ח"כ דוד ביטן, וקבוצת חברי כנסת, שנועדה להילחם בעליית מחירי מוצרים ושירותים חיוניים בשעת חירום. ביטן אמר בדיון כי הממשלה היא זו שהייתה צריכה להתגייס לטפל במצב עוד לפני הוועדה, וציין כי הוא מקווה שלא יקרה שום דבר בלבנון שבשבילו נצטרך את החוק.
20/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il