|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
לפיד. כולנו נהפוך ללא-נורמלים [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

נדחתה הצעת אי-האמון שהגישה סיעת יש עתיד

לפיד: "מה שקורה פה היום הוא לא נורמלי. זה צריך להיפסק, הם צריכים ללכת, אחרת כולנו נהפוך ללא נורמליים" השר בן-גביר: "אם אחרי ה-7.10 ממשיכים לדבר על משא-ומתן, על הסדר מדיני ועל זה שיש לנו עם מי לדבר בחמאס ובפתח - אז לא למדתם כלום"
19/03/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

בהצעה "הממשלה הכושלת מקום המדינה שמפקירה את אזרחי ישראל ופגעה אנושות בביטחון האישי" שהגישה (18ץ3ץ24) סיעת יש עתיד תמכו 27 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים. ההצעה לא זכתה לרוב הדרוש ועל כן נדחתה.

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, נימק את ההצעה: "יותר מחמישה חודשים אחרי אסון ה-7 באוקטובר, התרגלנו לטירוף. שר האוצר, ששירת בצבא שנה וארבעה חודשים בגיל 28, דרש אתמול בממשלה לשלוט במינוי הקצינים הבכירים של צה"ל, כי ממשלת ישראל נגד צה"ל, בזמן מלחמה. יש יותר מטורף מזה? כן, יש. השר לביטחון לאומי, האחראי על הר-הבית, שמורשע בתמיכה בטרור, שלא שירת יום אחד בצבא והיה חבר בתנועה שנדרה לפוצץ את הר-הבית.

"התרגלנו לרעיון המטורף, ההזוי ושובר הלב, שעשרות ישראלים יושבים בשבי החמאס. הקבינט לא התכנס בשבת לדון בעסקת החטופים. הם אמרו 'אפשר לחכות למוצאי שבת'. בעולם שהתרגל לטירוף אין אפילו דבר כזה פיקוח נפש. מעל הכול, התרגלנו לרעיון המטורף, העקום והמוזר, שבנימין נתניהו הוא עדיין ראש הממשלה. באיזו עוד מדינה בעולם הוא היה נשאר דקה בתפקידו?

"אני רוצה להזכיר מפה לאזרחי ישראל, לכנסת ישראל, מה שקורה פה היום הוא לא נורמלי. זה צריך להיפסק, הם צריכים ללכת, אחרת כולנו נהפוך ללא נורמליים. אני קורא לכנסת להצביע אי-אמון בממשלה המטורפת בתולדות המדינה".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

בשם הממשלה השיב השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן-גביר: "אני לא יודע לאיזה לפיד להתייחס. האם ללפיד שאמר שצריך להכניס אלפי פועלים מעזה כדי לרצות את החמאס? אין לכם האופוזיציה מה לומר כי אתם הבאתם עלינו את ההינתקות כי אתם תמכתם באוסלו, כי הייתם שותפים לקונספציה.

"הדרך הנכונה היא להיות בכל גוש-קטיף ובכל עזה ולא להתקפל ולא להיכנע. כל פעם שהתקפלנו - חטפנו. כל פעם שנתנו ומסרנו - טבחו בנו. אתם מזלזלים באינטליגנציה של תושבי מדינת ישראל, שזוכרים היטב מי תמך בקונספציה, בהכנסת פועלים מעזה, מי תמך בכל מיני הסדרים מדיניים ולמי היו כל מיני חלומות שווא.

"בגירוש גוש-קטיף יאיר ללפיד חגג ועלץ מזה שעשרת אלפים יהודים גורשו. אנו משלמים על החגיגה הזו מחירים כבדים. במקומו של לפיד ובמקומכם חבריי באופוזיציה - הייתי מתבייש ויושב בשקט ונותן לדרך אחרת לנהל את מדינת ישראל. לא נשכח את גירוש גוש-קטיף. אם אחרי ה-7.10 האנשים האלה ממשיכים לדבר על משא-ומתן והסדר מדיני ושיש לנו עם מי לדבר בחמאס ובפתח - אז לא למדתם כלום. הייתי אומר לאנשים האלה שבו בשקט ותנו לנו לעבוד".

תאריך:  19/03/2024   |   עודכן:  19/03/2024
עידן יוסף
+ח"כ לזימי: חשש למונופול עתידי של כי"ל בים המלח
10:26 19/03/24  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
כך לדברי יו"ר וועדת הצעירים ח"כ נעמה לזימי, בדיון נוסף על מצבו של ים המלח לאור הזיכיון החדש  ▪  חברה שתשאב מים המלח חייבת להיות אחראית לייצוב המפלס
יותר מ-6,000 בולענים [צילום: יניב נדב/פלאש 90]
+ח"כ רוטמן: מתחילת המלחמה עברו בוועדה עשרות חוקים בהסכמות ובפשרות
08:26 19/03/24  |  איציק וולף
יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, התייחס להקפאת חוק הרבנים שאמור היה לעלות הבוקר לדיון בוועדה ואמר כי מאז תחילת המלחמה הועברו בוועדת החוקה בהסכמות ובפשרות עשרות רבות של חוקים בנושאים רבים ומגוונים.

"אני מקווה ובטוח שגם על הנושאים בהם איננו מסכימים נדע לנהל את המחלוקות בצורה עניינית שתכבד את העם, את הכנסת ואת מדינת ישראל", אמר.
+ח"כ כהנא: הקואליציה עשתה טוב בהקפאת קידום חוק הרבנים
08:24 19/03/24  |  איציק וולף
שר הדתות לשעבר, ח״כ מתן כהנא, ברך על הקפאת קידום חוק הרבנים, ועל הקפאת החוק לביטול רפורמת הכשרות.

"טוב עשתה הקואליציה שהקפיאה את קידומו של חוק הרבנים והחוק לביטול רפורמת הכשרות, חוקים אשר ללא ספק היו פוגעים באינטרס הציבורי. מלחמה היא העת לאחדות ולא לקידום חוקים השנויים במחלוקת כה עזה", אמר.
+בעקבות הביקורת: חוק הרבנים לא יקודם
08:19 19/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק המבקשת להעניק כוח רב מתמיד למועצת הרבנות הראשית במינוי רבנים, על חשבון הרשויות המקומיות, לא תעלה לדיון בוועדת החוקה  ▪  יו"ר הקואליציה: בעת הזו לא נכון לקדם חקיקה שנויה במחלוקת
יו"ר הקואליציה שוחח עם יו"ר ש"ס, אריה דרעי [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+6 נקודות זיכוי ומענק חדש: כך המדינה תעזור לכם לגדל את הילדים!
01:50 19/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הכנסת אישרה חוק חדש שמעניק הטבות מס משמעותיות להורים לילדים עד 3 דרך נקודות זיכוי או מענק עבודה מיוחד לבעלי הכנסה נמוכה  ▪  מטרת החוק היא להקל על הנטל הכלכלי הכבד של גידול ילדים קטנים ולעודד הורים לצאת לעבודה
מענק של 470 שקל מענק לכל חודש עבודה [freeimagegenerator]
+בשורה לניצולי שואה ופרעות: זכאות לסיוע משפטי ללא תלות במצב כלכלי
00:40 19/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הסיוע המשפטי (תיקון מס' 25), התשפ"ד-2024. 16 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.

על פי החוק שאושר, ניצולי שואה, ותיקי מלחמת העולם השנייה, יוצאי מרוקו ואלג'יר תחת שלטון וישי וניצולי הפרהוד בעירק, יהיו זכאים לשירות בכלל העניינים שבהם ניתן שירות על ידי הסיוע המשפטי וזאת ללא תלות במבחן של זכאות כלכלית. כמו כן, יוענק לוותיקי מלחמת העולם השנייה סיוע בכל הנוגע למימוש הזכויות הנובעות ממעמדם זה.
+סופית: שרת ההתיישבות תצורף למועצה הארצית לתכנון ולבנייה
00:32 19/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התכנון והבנייה (תיקון מס' 152), התשפ"ד-2024. 50 חברי כנסת תמכו בהצעה, 35 התנגדו לה.

החוק מגדיל את מספר חברי הממשלה או נציגיהם במועצה הארצית ל-13 וזאת על מנת לממש את החלטת הממשלה מס' 137 שבמסגרתה הונחה שר הפנים להוסיף את שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות או נציגה להרכב המועצה הארצית. בנוסף, ייכללו בהרכב הוועדות המחוזיות במחוז צפון ודרום נציגי שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, ונציג שיקבע שר הפנים בהתאם להמלצת הרשויות המקומיות.

השרה אורית סטרוק אמרה לאחר אישורו: "אחרי שנים של חנק-תכנוני וצמצום מרחב ההתפתחות של ההתיישבות הכפרית בגליל ובנגב, התיקון לחוק התכנון והבנייה, מצרף נציגים של משרד ההתיישבות לועדות התכנון האזוריות באזורים אלה, ובמועצת התכנון הארצית. צעד קטן בחקיקה, צעד חשוב להתיישבות".
+סופית: חוק חדש יגדיל ייצוג מגוון במוסדות התכנון
00:21 19/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק התכנון והבנייה (תיקון מס' 151), התשפ"ד-2024. 50 חברי כנסת תמכו בהצעה, 36 התנגדו לה.

החוק משנה את הרכב מוסדות התכנון, כך שבמועצה הארצית יהיו חברים גם נציג השר ממשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ונציגים של האוכלוסייה הערבית והאוכלוסייה החרדית, בנוסף ממלא המקום מטעם המהנדסים והאדריכלים יהיה מקרב ארגון המייצג את הקבלנים, ובנוסף מוצע להרחיב את האפשרות למינוי נציג מהמוסדות להשכלה הגבוהה.

בוועדה לתשתיות לאומיות יתווסף נציג לארגון העוסק בחברה ורווחה, וכן משקיף של רשות הטבע והגנים. בנוסף בוועדות המחוזיות יתווסף נציג של ארגון העוסק בחברה ורווחה ונציגים של משרד החקלאות ומשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי. וכן בוועדה לשמירת הסביבה החופית ובוועדה לשמירה על הקרקע החקלאית יתווספו נציגים של משרד החקלאות ומשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי.
+ניגוד עניינים בעליון? "לא ייתכן שאח יברר תלונה על אחיו"
23:58 18/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החוקה קורא לחברי הוועדה לבחירת שופטים לפעול לכך שנציב התלונות הבא לא יבוא מקרב שופטי העליון וייבחר ברוב של 80 ח"כים בהצבעה חשאית  ▪  הנציב אורי שהם: הנציבות מקבלת 1,000-900 תלונות בשנה - שליש מהן אין צורך לברר  ▪  השרה סטרוק: יש לבחון מחדש את מנגנון הביקורת על שופטים
שהם. הכל פתוח לנגד עינינו [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+סופית: משרד המודיעין בוטל, גמליאל שרת המדע
19:33 18/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31 (ג) לחוק יסוד: הממשלה, לבטל את משרד המודיעין. עוד אושרה החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31(א) לחוק יסוד: הממשלה, לשנות את חלוקת התפקידים ולקבוע כי השרה גילה גמליאל תחדל לכהן כשרת המודיעין, וכן למנותה לשרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, במקום השר אופיר אקוניס, שכהונתו בממשלה נפסקה בהתאם לסעיף 22(ג) לחוק יסוד: הממשלה, עם קבלת החלטת הממשלה בדבר מינויו לתפקיד הקונסול הכללי בניו-יורק.

33 חברי כנסת תמכו באישור ההחלטות, ללא מתנגדים או נמנעים.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נדחתה הצעת אי-האמון שהגישה סיעת יש עתיד
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דנה
19/03/24 02:43
פורום: כנסת 25 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
מליאת הכנסת אישרה (19.3.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק סיוע להורים לילדים עד גיל שלוש (תיקוני חקיקה), התשפ"ד-2024. 20 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
19/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה קיימה (יום ב', 18.3.24) דיון ממושך וטעון על התנהלות נציבות תלונות הציבור על שופטים בהשתתפות השרה אורית סטרוק, נציב התלונות השופט בדימוס אורי שהם וראש לשכת עורכי הדין, עמית בכר.
18/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
וועדת הבריאות דנה (יום ב', 18.3.24) ממושכות בהשפעת שכר המינימום על תפקוד בתי החולים. יו"ר הוועדה, יוני משריקי הדגיש כי הפיצוי הכספי לבתי החולים חייב להיות במלואו, ובזמן, ותשובות האוצר בעניין כלל אינן מספקות. משריקי קרא לוועדת המחירים להשלים בהקדם את עבודתה, לשמוע את בתי וקופות החולים בנושא, ולעדכן את הוועדה על החלטותיה.
18/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
כבר מיום היווסדה של רשימת המחנה הממלכתי, היה ברור שהשותפות השברירית בין בני גנץ לגדעון סער תתפרק. היו אלה "נישואין" עם רמזים ברורים ל"גירושין" באופק:
13/03/2024  |  טובה ספרא  |   יומני בלוגרים
ועדת החוקה החלה השבוע (יום ב', 11.3.24) להכין לקריאה ראשונה שורת הצעות חוק לשלילת הזכות לירושה ממי שגרם במתכוון למות המוריש, שיזמו יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן והח"כים דבי ביטון, ולתיקון חוק יחסי ממון לעניין דירת המגורים המשותפת של ח"כ עאידה תומא סלימאן ופנינה תמנו שטה.
12/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דרור גרין
דרור גרין
יש קסם במה שלכאורה נראה כצירוף של מקרה וכוונה מודעת    אינני יודע אם פנחס שדה היה מודע למעגליות שיצר בציור שנוצר מתוך כתם מקרי ובשיר שנבע מתוך הציור
זלמן שובל
זלמן שובל
ראשת ממשלת איטליה ג'ורגיה מלוני החליטה לשים קץ לעשרות שנים של שלטון בלתי יציב ורעוע ולעתים מושחת שמנע מאיטליה למצות בצורה אופטימלית את הפוטנציאל שטמון בה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il