סגור

נאמנת חברת המשחקים הישראלית "אברי באדי גיימס" מבקשת לפעול למכירתה

החברה צברה חוב של 15.5 מיליון שקל: 7 מיליון שקל לבנק מזרחי, מיליון שקל לעובדים ו-7.5 מיליון שקל לספקים ונושים רגילים; המוצר העיקרי שלה הוא משחק מובייל בשם Lucky Buddies, וע"פ החברה יש לו כ-25-30 אלף שחקנים שונים ביום, בעיקר מחו"ל

הנאמנת שמינה לאחרונה בית המשפט לחברת המשחקים הישראלית "אברי באדי גיימס" (לשעבר וויזיטס), הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב דו"ח ראשוני וביקשה להורות לה להמשיך ולהפעיל את החברה באופן זמני. בשלב זה למשך שלושה חודשים.
הנאמנת, עו"ד ענבר חכימיאן נהרי ממשרד ארנון תדמור לוי, ביקשה מהשופטת איריס לושי עבודי להתיר לה לבצע תשלומים לספקים של החברה ולהמשיך בהעסקת חלק מעובדי החברה בתקופת הביניים.
במסגרת הדו"ח הנאמנת ביקשה אישור להסמיך אותה לפעול לקבלת הצעות לרכישת פעילות החברה וכן להעסיק את רו"ח רן דקל לצורך סיוע שוטף ומתן שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר לקופת הפירוק. עו"ד שרון קשפיץ, באת כוח הממונה על חדלות פירעון, לא התנגדה לבקשת הנאמנת.
הנאמנת מציינת בדו"ח כי מדובר בחברת סטארט אפ פרטית אשר התאגדה בשנת 2013 ועיסוקה הינו תכנון, פיתוח ועיצוב משחקים טכנולוגיים בתחום הקז'ואל למכשירי מובייל. מהדו"ח עולה כי בימי הזוהר של החברה היא העסיקה כ-70 עובדים.
השופטת לושי עבודי מינתה לפני כשבוע נאמנת לחברת המשחקים הישראלית "אברי באדי גיימס" (לשעבר וויזיטס). זאת לאחר שהחברה נקלעה לחובות של כ-15 מיליון שקל.
מוצר החברה העיקרי הינו משחק מובייל בשם Lucky Buddies אשר משווק באפליקציה של גוגל ואפל ולקוחותיה הינם שחקנים באפליקציה והכנסותיה הינן מרכישות השחקנים במשחק. החברה ביקשה למנות לה נאמן זמני ולקבל צו הקפאת הליכים במסלול של הפעלת החברה. מהבקשה עלה כי משרדיה ממוקמים בהרצליה. למוצר החברה העיקרי יש על פי החברה כ-25-30 אלף שחקנים שונים ביום, אשר ממוקמים בעיקר במדינות כמו ארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, קנדה ועוד.
ביוני 2022 גייסה החברה בסבב גיוס כ-14 מיליון דולר בהובלת קרן מייקרס, אולם לטענת החברה עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל חלה התקררות נוספת בשוק הגיוס, וזאת בנוסף להתקררות שחלה קודם לכן לאור עליית הריבית במשק. "כפועל יוצא, כמעט כלל המשקיעים הפוטנציאליים שעימם ניהלה החברה תהליכי השקעה שונים, הודיעו על הקפאת ההליכים..".
מהבקשה עלה כי החוב לבנק מזרחי המיוצג על ידי עו"ד ישראל בכר ממשרד פרל, כהן, צדק, לצר, ברץ ושות' עומד על כ-7 מיליון שקל. החוב לעובדים עומד על כ-1 מיליון שקל וחובות לספקים ונושים רגילים הוא בסך של 7.5 מיליון שקל.
לבקשת החברה צורף תצהיר של המנכ"ל ובעל מניות בחברה, יאיר פנט. לחברה בעלי מניות רבים. בנק מזרחי הסכים לספק מימון נוסף לתקופת הביניים. את החברה מייצג עו"ד אביתר קרמר.