ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
דיל פוליטי?

הפגישה החריגה בין אשת ראה"מ ליו"ר העבודה

לפני כשלושה שבועות הגיעה ללשכת ראש הממשלה פניה חריגה מלשכת יו"ר העבודה: מיכאלי מעוניינת להיפגש לשיחה אישית עם שרה נתניהו. מיכאלי הציעה את עזרתה ואמרה כי יש לה קשרים במוסדות המפלגה הדמוקרטית, וכי היא יכולה לשמש "נציגה" בינה ובין ממשלת ישראל

הפגישה החריגה בין אשת ראה"מ ליו"ר העבודה
בנימין נתניהו מחוץ למשרד ראה"מ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

פניה חריגה הגיעה לפני כשלושה שבועות ללשכת ראש הממשלה מלשכת יו"ר העבודה: מיכאלי מעוניינת להיפגש לשיחה אישית עם שרה נתניהו.

על פי דיווח ב'ווינט', בעקבות הפניה הפגישה בין השתיים התקיימה בארבע עיניים, ועל פי גורמים המעורים בתוכן השיחה היא הוגדרה "טובה ועניינית".

מיכאלי דרשה את הפגישה כדי ללחוץ על נתניהו לקדם עסקת חטופים; אולם גורמים פוליטיים שנחשפו לתוכנה מעידים כי היא עסקה גם בנושאים אחרים, כמו האפשרות שמיכאלי תיקח חלק, כנציגת הממשלה או מדינת ישראל במגעים עם המפלגה הדמוקרטית בארה"ב, בסוגיית שחרור החטופים.

רעיית ראש הממשלה התלוננה על פי אחת הגרסאות על היחס של בכירי המפלגה הדמוקרטית כלפי ישראל. מיכאלי הציעה את עזרתה ואמרה כי יש לה קשרים במוסדות המפלגה הדמוקרטית, וכי היא יכולה לשמש "נציגה" בינה ובין ממשלת ישראל.

אבל בכך זה לא נגמר. על פי אחד הגורמים הפוליטיים, מיכאלי אמרה לשרה נתניהו כי היא תפעל לספק רשת ביטחון לממשלת נתניהו ולא תפעל להפלתה.

גורמים המקורבים למיכאלי טענו כי היא הציעה לעזור בקשרים עם המפלגה הדמוקרטית בארה"ב, אבל מעולם לא הבטיחה "רשת ביטחון" או תמכה בהמשך כהונתו של נתניהו.

יו"ר העבודה מיכאלי מסרה בתגובה: "ביקשתי להיפגש עם שרה נתניהו כדי להפציר בה לקדם את עסקת החטופים. כולי תקווה שהגברת נתניהו תפעיל את השפעתה ותקדם את החזרת החטופים לבתיהם בהקדם האפשרי. כל השאר, הבל הבלים".

מלשכת ראש הממשלה סירבו להגיב.

מרב מיכאלי שרה נתניהו חטופים המפלגה הדמוקרטית ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד