בנימין נתניהו
בנימין נתניהוצילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לקיים היום (רביעי) שיחת ועידה וירטואלית עם חברי קונגרס רפובליקנים בארה"ב. כך דווח באתר החדשות "אקסיוס". השיחה תתקיים במהלך הפגישה השבועית שהמחוקקים מקיימים מדי יום רביעי.

לפי הדיווח, נתניהו היה אמור להיפגש וירטואלית עם חברי הסנאט הרפובליקנים כבר בשבוע שעבר, אך הפגישה לא יצאה לפועל. עוד דווח כי מאחורי היוזמה להביא את ראש הממשלה לפגישה עומד הסנאטור ג'ון באראסו ממדינת ויומינג, הנחשב לאחד מבכירי הרפובליקנים בסנאט.

השיחה תתקיים על רקע המתחים בין נתניהו לבין הדמוקרטים וימים ספורים לאחר נאומו של מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, צ'אק שומר, שבו ביקר בחריפות את נתניהו וקרא לקיום בחירות בישראל.

גם בין נתניהו לנשיא ג'ו ביידן נרשמה לאחרונה מתיחות, לאחר שביידן אמר בראיון לרשת MSNBC כי נתניהו "גורם לישראל יותר נזק מתועלת".

בהמשך, נתניהו השיב לדבריו של ביידן ואמר בראיון לאתר החדשות פוליטיקו: "אני לא יודע למה הנשיא (ביידן) התכוון, אבל אם הוא התכוון לכך שאני מוביל מדיניות נגד רוב הציבור הישראלי ושזה פוגע באינטרסים של ישראל, הוא טועה בשני הסעיפים".

על אף המתיחות בין השניים, ב"אקסיוס" דווח כי בשיחה שהתקיימה בין ביידן לנתניהו ביום שני, נאמר לנתניהו כי אין בכוונתו של הנשיא לחתור תחת ראש הממשלה.