עמותת "נגישות ישראל" הודיעה (יום ד', 12.11.03) כי בימים אלה היא יוצאת בקמפיין להגברת המודעות הציבורית לנושא הנגישות לנכים.
הקמפיין נועד במטרה להנגיש מקומות לנכים מצד אחד, וליידע את הציבור אודות רמת הנגישות של המקומות השונים בארץ, מצד שני.
משרד הפרסום 'גלר - נסיס D’Arcy' יעלה את הקמפיין למען עמותת "נגישות ישראל" והוא הופק ובויים על-ידי אייל גפן. את הקמפיין מובילה פסקל ברקוביץ, בימאית, נשואה ואם לילדה בת שנתיים אשר איבדה את שתי רגליה בתאונת רכבת בפריס.
הקמפיין יוצג בערוצי הטלוויזיה השונים החל מאמצע נובמבר וכן בבתי הקולנוע של רשת ג.ג. ובעיתוני מעריב.
מעמותת "נגישות ישראל" נמסר, כי הם מאמינים שקמפיין זה יסייע בקידום הנגישות בישראל למען נכים ואנשים עם מוגבלויות.