הרשות השנייה יוזמת גיבוש אמנה וולנטרית לשידורי פרסומת. הצורך באמנה כזו התעורר, בעיקר בשל פערי מעמדות שהתגלו לאחרונה, על-רקע פסילת תשדירי פרסומת על-ידי הרשות.
במפגש, שיערך בשבוע הבא, תציג הרשות בפני הפורום את העקרונות לפיהם היא פועלת, ואת עמדותיה לגבי הפרסומות האחרונות שנפסלו על ידה (לדוגמא: אקסטרה מוד, אקסטרים, ועוד).
הרשות תציע לגבש אמנה וולנטרית לשידורי פרסומות, אשר מטרתה ליצור עקרונות פעולה לפיהם יפעל שוק הפרסום. עיקרי האמנה יגזרו מכללי הפרסומות של הרשות השנייה.
במסגרת המפגש תיערך בדיקה לכללים ולעקרונות הנהוגים בעולם, בנושא אתיקה בפרסומות, ויתקיים דיון בנושאים מהותיים כגון, תהליכי אישור הפרסומות הנהוגים כיום.
בישיבה ישתתפו, בין היתר: אבנר בראל, יו"ר איגוד הפרסומאים; אורן מוסט, יו"ר איגוד המפרסמים; מנכ"לי האיגודים ומספר נציגים מהם; מוטי שקלאר, יו"ר מועצת הרשות; שמואל שם-טוב - מנכ"ל הרשות; אילת מצגר, סמנכ"ל טלוויזיה ברשות; עו"ד דורון אבני, היועץ המשפטי לרשות; וסיגל ביטון, ראש אגף פרסומות.
מטרתו של הפורום: להגיע להסכמות אשר יאפשרו חופש קריאטיבי בגבולות של אחריות ציבורית, וכן יצרו וודאות גדולה יותר בכל הקשור לקמפיינים עתידיים.
אבנר בראל, יו"ר איגוד הפרסומאים: "שמחתי לשמוע על היוזמה של הרשות, המטרה היא למנוע היווצרותם של שני מוסדות המאשרים פרסומות, ויצירת גוף אחד אשר יהיה אחראי על התהליך".