חברת עדן טלקום משווקת מערכות המיגון והאיתור, משנה את שמה לפוינטר - מבית עדן טלקום. זאת במסגרת החדרת המותג החדש, לאחר כ–3 שנות פעילות בישראל.
מורן צמחי, סמנכ"ל השיווק בחברה, מציין כי המוצר פוינטר, שאותו משווקת החברה, הפך שם נרדף ומזוהה איתה.
בבדיקה בשוק הרכב, היבואנים, המתקינים וסוכני הביטוח, התברר שכולם השתמשו בשם המוצר כשביקשו לדבר או לתאר את החברה. בעקבות זאת הוחלט לשנות את שם החברה לשם המותג ולהמשיך ולהשקיע כ–100 אלף דולר בפרסומו. משרד הפרסום הוס-סמואל שנבחר לאחרונה כמשרד של פוינטר, יוביל את מהלך המיתוג.
לשם פוינטר משמעות כפולה. הוא שם של כלב ציד, גישוש והרחה. בנוסף משמש הכלב ככלי ההגנה של הצייד. בנוסף, השם פוינטר, בתרגום מאנגלית, מצביע ומרמז על יכולת האיתור. סממנים אלו מסמלים את התפיסה הכוללת של החברה בנושא איתור וסיכול גניבת רכבים והגנה עליהם באמצעות מערכות מתוחכמות המשולבות ביכולת איתור מדויקת.
חברת פוינטר מתמחה במתן שירותי איתור, מיגון ושירותי מידע מתקדמים. פוינטר הוקמה בשנת 1999 ומחזיקה היום בנתח שוק של כ- 40% בהתקנות החודשיות בכלי רכב הדורשים איתור. החברה נמצאת בבעלות פלאפון תקשורת, פולאר, אי.די.בי, מטרוקום ונקסוס.