סך ההכנסות ברבעון הראשון של חברת שופרסל הסתכמו ב- 1.95 מיליארד ש"ח, גידול של 31.2% בהשוואה ל- 1.49 מיליארד ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. סך ההכנסות ברבעון הראשון לפני הכללת פעילות קלאבמרקט הסתכם ל- 1.7 מיליארד ש"ח, גידול של 14.9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
החברה רושמת רווח נקי של 26 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 23 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח המאוחד, יחד עם תוצאות קלאבמרקט, יורד ל- 16 מיליון ש"ח.
נתונים אלה ועוד עולים מדוחות שופרסל לרבעון הראשון של 2006 שפורסמו היום על-ידי אברהם ביגר, יו"ר שופרסל ואפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל. הדוחות כוללים לראשונה את פעילות קלאבמרקט לתקופה מה- 15 בפברואר, תאריך השלמת העיסקה, עד 31
במרס 2006.
סך המכירות בחנויות זהות ברבעון הראשון גדלו ב- 11.6% ,בעיקר כתוצאה מהשקת שופרסל דיל ביום 30 למאי 2005. הרווח התפעולי ברבעון הראשון לפני הכללת פעילות קלאבמרקט, הסתכם לסך של 40
מיליון ש"ח, המהווים 2.3% מסך ההכנסות, גידול של 27.7%, בהשוואה לרווח תפעולי בסך 31 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, אשר היוו 2.1% מסך ההכנסות.
ההפסד התפעולי ברבעון הראשון מפעילות קלאבמרקט מסתכם לסך של כ- 10 מיליון ש"ח. הרווח התפעולי המאוחד ברבעון הראשון הסתכם לסך של 30 מיליון ש"ח, קיטון של 2.9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
ביגר ורוזנהויז ציינו, כי "החברה ממשיכה ביישום התהליך האסטרטגי שמטרתו להביא לשיפור ברווחיות בעקבות גידול במכירות, שיפור בסך הרווח הגולמי והקטנת שיעור ההוצאות מסך המכירות. אנו ממשיכים את תהליך הסבת החנויות, כולל חנויות קלאבמרקט, לרשת שופרסל דיל, שופרסל ביג ובתחילת תהליך הסבת חנויות לרשת שופרסל שלי. כמו כן, מתכוונת החברה להמשיך להפעיל את המותג 'זול פה'".