פולאר תקשורת סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2006 ברווח נקי של כ- 19 מיליון שקל, ירידה של כ- 38% לעומת כ- 31 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בנטרול רווחי ההון חל שיפור בתוצאות הכספיות של החברה, וזאת בעיקר בשל המעבר לריווחיות של החברות המוחזקות, סימטרון ושירון, והפסקת איחודה של מקסימדיה לאחר מכירת כ-67% ממניותיה.
ההכנסות ממכירות ושירותים הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2006 בסך של כ- 77 מיליון שקל בהשוואה לסך של כ- 75 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע בעיקרו מגידול בהכנסות ניפסון, בעיקר כתוצאה מגידול במכירות ציוד חדש, בקיזוז ירידה בהכנסות עקב הפסקת איחודה של מקסימדיה פרסום חוצות החל משנת 2006 ובתוספת הכנסות ברק הדפסות רשת שתוצאותיה מאוחדות בדוחות הכספיים של החברה החל משנת 2006.
הרווח בגין השקעות בחברות מוחזקות, אחרות ונכסים נטו ברבעון הסתכם בסך של כ- 25 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ- 43 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. מימוש מניות פרטנר תרם רווח לפני מס של כ- 24.8 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה בעוד ברבעון הראשון אשתקד תרמה הנפקת ניפסון כ- 46.1 מיליון שקל.
מדוחות החברה עולה, כי חל שינוי ראוי לציון בתוצאות של החברות המאוחדות. בסימטרון ובשירון נעשו במהלך 2005 תוכניות רה-ארגון מקיפות, שהביאו למפנה עסקי ולמעבר מהפסד לרווח בשתי החברות. כמו כן מכירת השליטה במקסימדיה הוציאה מהדוחות המאוחדים חברה שתרמה הפסדים.
פולאר תקשורת, המנוהלת על-ידי רימון בן-שאול, מנהלת השקעות הממוקדות בשלושה תחומי פעילות: תקשורת וטכנולוגיה, דפוס דיגיטלי ומדיה. החברה נמצאת בהליך של פרסום תשקיף במסגרתו יוצעו מניות החברה כזכויות בהצעת מכר לבעלי מניות פולאר השקעות.