אפרים רוזנשטיין (34) מונה למנהל לקוחות במשרד הפרסום נטו.
בחברה מציינים, כי רוזנשטיין מביא עימו ניסיון של למעלה מעשר שנים בפרסום במגזר החרדי. בעבר ניהל את התקציבים של קבוצת שטראוס-עלית במשרד הפרסום בולטון ובתפקידו האחרון כסופרוויזר בקבוצת הפרסום אפיקים שם ניהל את תקציבי הפרסום של אסם, יפאורה ומפעל הפיס.
מנכ"ל "פרסום נטו", ישעיה (שי) הורוויץ אומר כי הצטרפות רוזנשטיין תואמת את היעדים של המשרד להכפיל את פעילות המשרד בשנה הקרובה. "פרסום נטו קפץ ברבעון הראשון של השנה שישה מקומות בדירוג המשרדים למשרד השביעי בגודלו במגזר. היעד הוא לגדול עד סוף 2007 ולהיות בין ארבעת המשרדים המובילים במגזר".
"פרסום נטו" מתמחה בפרסום ותקשורת שיווקית למגזר החרדי והדתי, בייעוץ אסטרטגי ופוליטי, יחסי ציבור ולובינג. בין לקוחות המשרד קו-אופ ישראל, ויטה-פרי גליל, טעמן - שיווק מזון, UMI, קפיטל גרופ, משכן התכלת, פרזות, משרד הבריאות, עיריית ירושלים, מועצה מקומית מודיעין עילית, האוניברסיטה הפתוחה, המכללה החרדית, מט"י - מרכזי טיפוח יזמות ועוד.