פרטנר תקשורת פונה בקמפיין המשך ל-orange obox, במסגרתו תציע ללקוחות להצטרף לרשת orange ולהתנסות במכשיר סמסונג 624 במשך שבועיים, ללא התחייבות. לקוח שירצה להחזיר את המכשיר, יוחזר לו כספו.
אפי רוזנהויז, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה מעריך, כי לאחר ההתנסות בחווית orange obox, הלקוח לא יוותר על החוויה ולכן החליטה לאפשר לו שבועיים נסיון.
על הקמפיין:
פרטנר יצאה במסגרת זו בקמפיין בעיתונות והחל מהיום (יום ד', 31.7.02) עולה בסרט פרסום בטלויזיה.
את הקמפיין תוביל הסיסמא: "קודם תנסה, ורק אז תחליט - שבועיים נסיון של orange obox".
מחיר המכשיר החדש יעמוד על 39 ש"ח לחודש ב-36 תשלומים שווים.
לקוחות הרוכשים את המכשיר במסגרת orange משפחה, ישלמו במסגרת המבצע 34 ש"ח לחודש ב-36 תשלומים שווים ולקוחות bu ישלמו במסגרת המבצע 39 ש"ח לחודש ב-36 תשלומים, עם החזר של 15 ש"ח לחודש בדקות זמן אוויר.
פרטנר תציע את המכשיר לחיילים וסטודנטים תמורת 34 ש"ח לחודש ב-36 תשלומים, עם החזר של 10 ש"ח עבור 100 ש"ח שימוש, בתוך רשת orange. לקוחות המחזירים מכשיר מרשת אחרת ומדברים ב-200 ש"ח ומעלה בחודש יקבלו החזר מלא על מחיר המכשיר של החדש של סמסונג.
מאחורי הקמפיין:
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG
מנהל קריאטיב: דיוויד אדלשטיין
ארטדיירקטורים: קליר חורש, ערן ברקן
קופירייטרים: יריב רטנר, גיא גורן
סופרוייזר: שרון קונופני
תקציבאיות: קרן זיאת, נויה אידלסון
מפיקת משרד: דנה קארו
במאית: אילת מנחמי
מפיק: אריאל פרידן
חברת הפקה: פארדיסו