רובנו מכירים את הסיסמה "הכן רכבך לחורף". הגשמים, הראות הלקויה ותנאי מזג האוויר הקשים מחייבים בדיקה של מכלולי הרכב והכנתם לעונה. למצער, אנשים רבים אינם יודעים כי גם לקיץ תנאים קשים משלו, תנאים הדורשים הכנה נאותה של הרכב - מערכות המיזוג, החשמל, הצמיגים (בכביש חם האחיזה פוחתת) ועוד.
רובנו לא יודעים על כך או בוחרים להתעלם מהצורך בבדיקה. בדיוק לשם כך יצאה חברת צ'מפיון מוטורס בפעילות ייעודית לקראת הקיץ. הפעילות ללקוחות תחל ב- 20 ביוני ותמשך עד סוף חודש אוגוסט. במהלך תקופה זו יוזמנו עשרות אלפי לקוחות החברות לחמישים מרכזי השירות של הרשת בכל רחבי הארץ כדי לבצע למכוניתם בדיקת קיץ הכוללת בדיקת צמיגים (יובש ותקינות), מערכת מיזוג אוויר, מערכת קירור מנוע וכמובן, מערכות בילום והיגוי.
על המבצע הזה מודיעה צ'מפיון בקמפיין פרסום ייחודי בשיתוף עם חברת שטראוס. במסגרת הקמפיין יחולקו, לדברי החברה, למעלה מ- 100,000 שלגונים ממותגים בכל סמלי חברות המכוניות המשווקות על-ידי צ'מפיון בישראל.
דובר חברת צ'מפיון מסר, כי מדובר בשיתוף פעולה ייחודי שיזמה לראשונה חברת צ'מפיון מוטורס כחלק מהפעילות השיווקית של החברה שבה עומד הלקוח במרכז. במסגרת הפעילות תציב חברת שטראוס עשרות מקררים בהם אלפי שלגונים, שיעמדו בכל מרכזי השירות בארץ, ולקוחות המגיעים לבדיקת קיץ יוכלו להתכבד ולהתרענן מהחום הכבד בחוץ.
הקמפיין מושק בהיקף מדווח של למעלה מ- 600 אלף ש"ח והוא הוכן על-ידי משרד הוס סמואל. מנכ"ל צ'מפיון מוטורס יהונתן ולד, אמר, כי "צ'מפיון מוטורס מהווה בית בטוח ללקוחותיה וככזה אנו מציעים ללקוחותינו שירות חינם ללא תשלום לבדיקת מצב הרכב בתחילת הקיץ".