נס טכנולוגיות זכתה בפרויקט הקמת מערכת Call Center חדשה לתשלובת כרטיסי האשראי ישראכרט. במסגרת הפרויקט תקים ותטמיע נס טכנולוגיות מערכת Call Center חדשה המבוססת על תוכנת ה- CTI של חברת Genesys בשילוב מרכזיית AVAYA, תוך אינטגרציה למערכות המיחשוב בארגון, אשר תחליף את המערכת הקיימת בישראכרט. ההיקף הכספי של הפרויקט מסתכם בכ-7 מיליון שקל לארבע שנים. במכרז גברה נס טכנולוגיות על החברות יבמ ותדיראן טלקום.
מנס טכנולוגיות נמסר, כי למערכת שתוקם יתרונות רבים, המסייעים לשיפור השירות ללקוחות ישראכרט הפונים למוקד הטלפוני של החברה. ביניהם: קיצור משך ההמתנה לנציג השרות, ניהול מושכל וחיסכון בכוח אדם, ניהול חכם של שיחות יוצאות ועוד. בנוסף, כוללת המערכת החדשה תשתית לניהול מאוחד של פניות לטלפון, פקס ודואר אלקטרוני.
לדברי חיים קרופסקי, מנכ"ל חברת ישראכרט, "המערכת החדשה תביא לשיפור משמעותי בשירות ללקוחותינו, ובעיקר, תסייע בקיצור זמן ההמתנה ומשך הטיפול בלקוח, באופן שייעל את כל מערך העבודה ב-Call Center. ישראכרט רואה בנס טכנולוגיות שותף אסטרטגי ומהותי להקמה, להטמעה ולתמיכה המקצועית במערכת, שהיא מערכת ליבה בארגון כמו ישראכרט".
לדברי מיכאל זינדרמן, נשיא קבוצת הטכנולוגיות והמערכות בנס טכנולוגיות, "הזכייה בפרויקט של ישראכרט מצטרפת לפרויקטים נוספים של מערכות Call Center שהקמנו בקרב לקוחות במגזרים שונים, ובכלל זה במגזרי התעשיה, הבנקאות, הפיננסים והתקשורת. זינדרמן הוסיף עוד, כי לנס טכנולוגיות יתרון ייחודי בכך שהינה מפעילה מוקד שירות טכני, המספק תמיכה ללקוחות, ואשר פועל במשך 24 שעות ביממה".
בשנה האחרונה זכתה נס טכנולוגיות במספר רב של פרויקטים בתחום הפיננסי עבור בנקים, חברות ביטוח וחברות פיננסיות בשוק ההון. בחברה מציינים, כי בנוסף, רכשה נס טכנולוגיות את חברת NTR, ובכך חיזקה את מעמדה במגזר הפיננסי בישראל, בכל הקשור ליישום החלטות ועדת בכר. כמו כן רכשה נס טכנולוגיות בחודש פברואר את חברת INNOVA, המפתחת ומיישמת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור חברות פיננסיות גלובליות מובילות.