המיניוואנים הקומפקטיים של רנו, הסניק והגרנד סניק (גרסת שבעה מקומות) הוצגו בשנת 2003 וכיום, שלוש שנים אחרי הצגתם, הם עברו מקצה שיפורים ועדכונים, כמקובל בתחום הרכב. עיקר השינויים שעברו על המיניוואנים הם בתחום העיצוב והקוסמטיקה - פגושים שונים, גריל קדמי עם עיצוב חדש ודומה יותר למגאן המחודשת, צבעים וגוונים נוספים לגוף הרכב, חישוקי גלגלים שונים ועוד. גם בתוך הרכב נרשמו שינויים בעיקר, לדברי החברה, שיפור ברמת ובאיכות החומרים בשילוב שיפור איכות הייצור וההרכבה. רשימת תוספות אופציונאליות גדולה מבעבר סוגרת את מתיחת הפנים.
מתיחת הפנים הזו לא כללה שינויים ושיפורים ביחידות הכוח, כך שגם הדגמים המחודשים ימשיכו להימכר עם אותם מנועי בנזין ודיזל כבעבר. שינוי מסוים נרשם בהיצע תיבות ההילוכים. אל אלו ה"וותיקות" - ידנית עם חמישה ושישה הילוכים אוט' עם ארבעה הילוכים - הצטרפה תיבה חדשה, פרי שת"פ בין רנו לניסאן, עם שישה יחסי העברה. תיבה זו תוצע רק בחלק מהגרסאות.
ויש גם "דגם" חדש. עד כה החלוקה היתה ברורה. רציתם חמישה מקומות ישיבה - קניתם את הסניק. רציתם שבעה מקומות ישיבה - קניתם את הגרנד סניק. אך היו כאלו שהעדיפו את הגרנד סניק ולו בגלל נפח ההטענה הגדול יותר. הבעיה היתה שהם נאלצו לרכוש גרסת שבעה מושבים, ולקפל את השורה האחורית. לא עוד. עם מתיחת הפנים החלו ברנו להציע את גרסת הגרנד סניק גם עם חמישה מושבים בלבד לטובת נפח הטענה גדול לאלו שאינם מסיעים יותר מחמישה נוסעים. מובן שגרסת שבעת המושבים תמשיך להימכר במקביל.
ואצלנו? כאמור הגרסאות מתוחות הפנים של הסניק והגרנד סניק עתידות להגיע לארצנו לקראת נובמבר שנה זו. לדברי היבואן, אין בכוונתו לייבא את גרסת חמשת המושבים של הגרנד סניק. מחירים טרם נקבעו.