קבוצת קרסו, יבואנית רנו וניסאן, יוצאת השבוע במסע פרסום להשקת המייקרה, הרכב האורבאני מבית ניסאן תחת הסלוגן: Nissan micra Welcome to Tel aviv.
מסע הפרסום, בהשקעה כוללת הנאמדת בכמיליון דולר, שנערך על-ידי משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד", שקיבל לאחרונה את תקציב "ניסאן", יכלול קמפיין טלוויזיה (שיעלה בערוצים 2 ו- 10) שילוט קיר ענק בנתיבי איילון, מודעות לעיתונות הארצית והמקומית ובמגזינים לנשים, לגברים ולרכב. לצד המודעות בעיתונות יעלה קמפיין אינטרנט באתרים הפונים לקהל היעד.
רועי שחורי, מנהל מותג "ניסאן" בקבוצת "קרסו", מסר כי: "ה"מייקרה" הינו רכב עירוני, צעיר, דינאמי וטרנדי, שכבש את כל בירות אירופה, ב- 3 השנים האחרונות, ולכן בחרנו בקמפיין שיגדיש ערכים אלו, כשהדגש הינו שמדובר ברכב התל אביבי האולטימטיבי".
עוד הוסיף שחורי כי: "הקמפיין מסביר איך ל'מייקרה' צפויים חיים תוססים בתל אביב, יותר מבכל בירה אירופאית. תחת הסלוגן: Nissan Micra. welcome to tel Aviv…, יצגו סיטואציות אופייניות המחכות ל'מייקרה' בתל אביב: פעם היא חוטפת דוח, פעם נהג מסחרית מכופף את המראה שלה כדי לעבור ברחוב הצר, ופעם הרכב לפניה נושק לפגוש שלה ביציאה מהחנייה".
ואילו הונדה יוצאת בקמפיין טלוויזיה המציע מבצע לרוכשי הונדה ג'אז. הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון, יעלה ביום ג', ה- 21.2ץ2006, בטלוויזיה ויכלול גם עיתונות. היקף הקמפיין מוערך בכמיליון וחצי שקל. במסגרת הקמפיין יוצע מבצע מכירתי הכולל תשלום ראשוני של 79,900 ש"ח במזומן והיתרה ב- 24 תשלומים חודשיים שווים ללא ריבית וללא הצמדה. סיסמת הקמפיין: הונדה ג'אז קטנה מבחוץ. ע...נ....ק...י...ת מבפנים!
לדברי החברה, הקמפיין בא להבליט את יתרונותיה יוצאי הדופן של הג'אז בהשוואה למתחרותיה בקטגוריה, ומציג את היותה בעלת מרחב פנימי ענק, בזכות טכנולוגיית המג'יק סיטס, אשר כוללת שיטת קיפול ייחודית של מושבי הרכב המאפשרת ניצול מקסימלי של פנים הרכב. עוד מצטיינת הג'אז ברמה הבטיחותית הגבוהה כמו גם בצריכת הדלק הנמוכה. בסרט מופיע גבר המציץ לתוך הונדה ג'אז ומתפעל עמוקות מהמרחב הפנימי כמו גם מתכנון הרכב.