מחירי פרסום בטלוויזיה הינם גבוהים, ומכיוון שערוץ 10 לא הגיע עדיין להישגי צפייה אשר מאיימים על ערוץ 2, מי שרוצה לפרסם בטלוויזיה, חייב לפנות לזכייני ערוץ 2 בכדי להגיע לקהל היעד וכאן בעצם הוא נתקל במחירים גבוהים, שעדיין לא השתנו. כך קובעים היועצים פרדי בלסן ואלי מלול.
קמפיין טלוויזיה הינו אפיק מקצועי הנכון לפרסום, אבל תקציב הפרסום מאוד גבוה. תשדיר הנמשך 10 שניות, נחשב למשך זמן בעייתי לאנשי הקריאטיב, מכיוון שקשה להעביר מסר פרסומי מורכב בזמן קצר וקיימת סכנה של בליעה בתוך המקבץ.
פרדי בלסן ואלי מלול, אשר השתתפו בפרסום ירקוני, הצוות הקריאטיבי שעבד על הקמפיין של טרקלין חשמל - מזגנים, מסבירים, כי ישנם מספר טכניקות להכנת תשדיר 10 שניות אפקטיבי כגון: הפתעה גמורה - תשדיר 'טופי פרוטלה' או האבטיח המתפוצץ של בצלאל; פרובוקציה - תשדיר 'וואלה שקם את עצמך'; מסר טיפוגרפי בולט - קמפיינים מכירתיים; שימוש באנימציה; לחן קליט וזכיר.
רשת טרקלין חשמל, הינה הרשת הגדולה בישראל למכירת מוצרי חשמל ביתיי. הרשת מונה כ-55 סניפים בפריסה ארצית. השנה מיזגה הרשת את החנויות המתמחות במיזוג אוויר לתוך סניפי הרשת הרגילים.
תקציב הפרסום המצומצם שיועד לחשיפה ותחזוקה עונתית בנושא מזגנים, הציב בפני משרד הפרסום את הדילמה האם לפרסם בטלוויזיה, ועל-ידי כך להגיע לשיעורי חשיפה ומודעות גבוהים או לוותר ולהסתפק במדיות בהן היינו בעבר. כלומר, פרסום בעיתונות, שילוט חוצות ורדיו.
שיקול נוסף לטובת הטלוויזיה היה העובדה שרשתות קמעונאיות אחרות למכירת מזגנים לא היו הקיץ בטלוויזיה. לבסוף הוחלט לנסות ולהתמודד עם תשדיר חזק בטלוויזיה. בעקבות ההחלטה לפרסם בטלוויזיה, עלתה הבעיה כיצד ניתן להכין סרטון אפקטיבי ב-10 שניות.
לבסוף הוחלט, כי בסרטון המיזוג של טרקלין יהיה שימוש משולב בלחן קליט מאוד ואנימציה חזקה בצבעי המותג טרקלין חשמל (כחול-ירוק).
בסרטון נראים שלטי מזגנים השרים את המסר - מזגן קונים בטרקלין חשמל, בגלל המקצועיות, המבחר, השרות והמחיר. טרקלין חתם את התשדיר במבצע משותף עם מזגני תדיראן.
בפריסת המדיה, הוקפד על לפחות שני תשדירים במקבץ, כדי שהסרטון לא יבלע ברצף הפרסומות. כמו-כן הוחלט כי יהיה תזמון לפי ימי שרב וחום מוגבר.
בלסן ומלול מציינים, כי למרות התקציב הנמוך יחסית, התקבלו בעקבות הפרסום מאות פניות ביום. בסקרים שנערכו לפני ואחרי הקמפיין, נמצאה עלייה מובהקת בכל הפרמטרים של מודעות נעזרת ובלתי נעזרת לרשת טרקלין ולרכישת מזגנים ברשת.
עלייה בכוונות הפנייה לרשת בחיפוש מזגן ועלייה מובהקת בנכונות לרכוש מזגנים ברשת. בפרמטרים מסוימים התקיימה אפילו הכפלה.