בישראל קיימת אהבה רבה לנוסחת ה"מה שיותר מטר לשקל". אהבתו של הצרכן הישראלי למכוניות גדולות, גם אם הוא לא ממש צריך אחת כזו, הביא את קרסו, יבואנית רנו, לייבא לארץ את גרסת הסדאן (ארבע דלתות) של הקליאו, אצלנו היא מכונה "קלאסיק". המכונית, המבוססת על פלטפורמת הקליאו הקודמת ומיוצרת בטורקיה שכנתנו, הוצגה בימים האחרונים עם מקצה שיפורים אותו היא קיבלה במסגרת מתיחת הפנים - עיצוב שונה ותא נוסעים משופר.
מבחינה חיצונית, קיבלה המכונית שדרוג למראה הכללי ובכלל זה פגושים חדשים, פסי חיכוך צבועים לאורכה של המכונית, חישוקים שונים וצבעים נוספים למכונית. החידושים הרציניים יותר, דברי החברה, נמצאים בבפנים המכונית. על-פי המפורסם קיבלה הקלאסיק קונסולה חדשה ושונה. השוני, דברי רנו, בא לידי ביטוי באיכותה החומרים, בגוונים החדשים ובמראה מודרני יותר מהגרסה הנוכחית.
מבחינת הממדים נשארה הקלאסיק כמעט ללא שינוי בסיס הגלגלים שמר על אורך של 247 ס"מ, הרוחב ימשיך להתפרס על 164 ס"מ וכך גם הגובה שנשאר זהה למקור (144 ס"מ). שינוי בממדים נרשם עם צמחית אורכה של המכונית בארבעה ס"מ וכיום מציגה הקליאו סדאן אורך כללי של 419 ס"מ.
היצע המנועים שמר על הקיים, והקלאסיק תמשיך להימכר עם שלושה מנועי בנזין - 1.2 ו-1.4 ליטרים בשתי גרסאות - שמונה ו-16 שסתומים (75, 75 ו-100 כ"ס בהתאמה) ומנוע דיזל אחד בנפח 1.5 ליטרים המוצע בשלושה הספקים שונים - 65 , 70 ו-80 כ"ס. היצע המנועים ימשיך להיות משודך לאותו היצע תיבות הילוכים - ידנית למרבית המנועים או אוטומטית לגרסת 16 השסתומים של מנוע ה-1.4 בנזין.
ואצלנו? מכיוון שהמכונית מיועדת בעיקר לשיווק במדינות "פחות מתפתחות" - בטורקיה, למשל, היא להיט מכירות היסטרי, לא עומדים המנועים שלה בתקני זיהום האוויר האירופאים (יורו 4), ועל כן בזמן הקרוב יפסק שיווקה בישראל, אם כי באופן זמני. השיווק יתחדש עם הצגתה, הקרובה, של גרסת מנוע מודרני בנפח 1.6 ליטרים עם תיבה אוטומטית, זה האחרון יעמוד בתקן היורו 4 ועימו תשוב המכונית לשוק הישראלי.