רשת שופרסל הודיעה (ג', 5.9.06) על השקת "שופרסל שלי" - רשת חנויות שכונתיות, בהשקעה של כ- 150 מיליון שקלים.
מדובר במהלך השלישי באסטרטגיית שופרסל: במרס 2005 הודיעו על השקת שופרסל דיל; בפברואר 2006 על הקשת שופרסל ביג ובספטמבר 2006 הושקה רשת שופרסל שלי.
הרשת מונה כ- 125 חנויות הפזורות מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. הרשת מבוססת על חנויות שופרסל, היפרנטו, קלאבמרקט, וחצי קופה ושטחי המסחר של החנויות נעים בין 350 מ"ר ל- 1,500 מ"ר.
אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל מסר: על-פי נתוני נילסן לחודש יולי 2006, רשת שופרסל מהווה 37.7% נתח שוק מהשוק המאורגן, שופרסל דיל מהווה 13.4%, ושופרסל ביג מהווה 8.1%.
החנויות של רשת שופרסל שלי הותאמו לקנייה נוחה ויעילה לפי מודל בינלאומי שפותח בשיתוף עם חברת המיתוג הבינלאומית אינטרברנד: בדמיון ובהלימה לרשת שופרסל ביג. החנויות מציעות במה שווה לכל המוצרים ובכך מקלה על הזיהוי, הבחירה וקבלת החלטה של הלקוח, גישה וחנייה נוחה, מעברים רחבים ושילוטי הכוונה ברורים בכל מעבר, תיחום והדגשת המחלקות על-ידי עיצוב קשתות בצבעוניות מיוחדת ומבדלת מהמחלקות האחרות, המוצרים מסודרים בגובה העיניים ועוד.
לרגל השקת שופרסל שלי, עולה הרשת בקמפיין פרסום ארצי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, תחת הסלוגן: מה שיותר קרוב יותר טרי, בהשקעה של כ- 3 מיליון שקלים.
הקמפיין כולל שילוט ארצי המונה כ- 1,900 מכוונים, קמפיין רדיו בביצוע של דורי בן זאב, ומודעות בעיתונות הארצית והמקומית לקראת ראש השנה.