בימים אלה מונה דני מולדבסקי לתפקיד מנכ"ל Mega media. מגה מדיה החלה את פעילותה לפני שלוש שנים בתחום שלטי הענק בפריפריה, ופרסה באינטנסיביות את זרועותיה על פני ערים רבות. נכון להיום מגיעה פריסת החברה לרוב הערים הגדולות בישראל.
החברה הינה בעלת זיכיון לשילוט חוצות ענק על בניינים ומבני תעשיה בתל- אביב, בירושלים, בחיפה, בכביש החוף, בבת-ים, בראשל"צ ובאשדוד.
בין לקוחותיה נמנים: חברות אופנה, רכב, בנייה, סלולר, ריהוט, תעופה, כושר, מזון, בתי ספר, מרכזי קניות, קופות חולים ועוד.
מטרת החברה לתת למפרסם את האפשרות להתבלט בכל עיר בצורה משמעותית תוך שימת דגש על חשיפה מקסימאלית. לדברי המנכ"ל החדש, מהווה המינוי חלק משינוי ארגוני המתבצע בחברה, "הנובע מהגידול המרשים במגמת הביקושים לפרסום חוצות - גם מצד עסקים בינוניים הפועלים בפריפריה, המעבירים יותר ויותר תקציבים מהמדיה המודפסת לפרסום חוצות ענק תוך הבנה שבניית מותג חזק לא מתבטא רק בפרסום במרכז, דברי דני מולדבסקי.