לפני זמן קצר העבירה סובארו את הלגאסי והאאוטבק מקצה זריז של שיפורים הכולל בעיקר את המראה החיצוני של שתי המכוניות. להזכירכם, לפני כשנה טיפלה סובארו במכונית, טיפול מכאני, שעיקרו היה הוספת מנוע שני ליטרים חדש להיצע במטרה לשפר את הביצועים הבינוניים של המכונית.
כאמור, עיקר מתיחת הפנים עסקה בעיצוב החיצוני. המכונית קיבלה "פרצוף" חדש הכולל פגוש קדמי חדש עם מיקום שונה לפתחי האוויר התחתונים. גם גריל חדש מצא את מקומו והוא מציג כעת מראה קצת שונה ומשתלב עם יחידות התאורה החדשות והמלוכסנות ועם הכנפיים הצידיות שעברו אף הן שינוי. גם מאחור זכתה המכונית ליחידות תאורה חדשות ולפגוש אחר. לדברי היצרן, גם בפנים המכונית בוצעו שינויים במראה ובמרקם החומרים, אולם בשלב זה טרם פורסמו פרטים מדויקים שכן רובם יחשפו לאחר הצגתה הרשמית של המכונית בתערוכת פריז, בסוף החודש.
גם האאוטבק (גרסה סטיישן מוגבהת ל-B4) עברה טיפול דומה עם גריל חדש המעוטר בקישוטי כרום, יחידות תאורה חדשות ופגושים שונים. בניגוד לעבר הפעם נבדלות ה-B4 והאאוטבק האחת מרעותה במראן החיצוני.
לפי הידוע המנועים המשרתים את שני הדגמים יישארו ללא שינוי מבחינת ההספק. השינויים יבואו, כנראה, בשיפור בצריכת הדלק ובפליטת המזהמים. עוד נרמז על טיפול מסוים במתלים במטרה לשפר את התנהגות הכביש של שני הדגמים.
ואצלנו? בניגוד לעבר, השוק הישראלי הינו אחד השווקים הראשונים בו הושקה המכונית. מרבית מדינות העולם יכו לקבל את מתיחת הפנים רק אחר תערוכת פריז. לדברי היבואן נרשמו כבר הזמנות והמכוניות הראשונות תסופקנה ללקוחות בעוד שבועות מספר.