מינויים חדשים בחברת TBWA\DIGITAL. החברה השיקה לאחרונה בית שיווק דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל, שיציע מגוון שירותי פרסום, שיווק דיגיטלי ומיצוב אינטרנטי תחת קורת גג אחת.
אורי ברייטמן יעמוד בראש מחלקת שיווק במנועי חיפוש (SEO,SEM). ברייטמן, בוגר אוניברסיטת תל אביב בניהול ובמשפטים, שימש בעבר חבר מערכת ועורך האינדקס ב"נענע". בהמשך עסק בפרויקטים של קידום אתרים, שיווק במנועי חיפוש ואופטימיזציה בחברות בינלאומיות כמו קוויגו (Quigo), בייס (BAIS), חברת שיאולוגי הישראלית ועוד.
מיכל פטורסקי-צלאל מונתה למנהלת מחלקת המדיה בחברה. פטורסקי-צלאל, בוגרת תואר ראשון בכלכלה, שימשה בעבר מנהלת המדיה בטרייבל DDB.
TBWA\DIGITAL הוקמה בשנת 1997 על-ידי גיא מור וירון מור, תחת השם "מור אינטראקטיב". בינואר 2006 רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מהחברה, ובכך הפכה TBWA\DIGITAL לנציגתה בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל. החברה מונה 35 עובדים, מטפלת בלמעלה מ- 40 לקוחות ביניהם רשת מקדונלד'ס, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אפריקה ישראל, דיסקונט למשכנתאות, קבוצת מעריב, NRG ועוד.