נילי גלעדי מתל אביב קנתה בחודש אפריל השנה טלוויזיה פלזמה ושילמה 4,600 שקל. עם הרכישה קיבלה תעודת אחריות של חברת AOC, שנציגתה בארץ היא חברת סרב פראו בע"מ מחולון.
כעבור שלושה חודשים הטלוויזיה התקלקלה ונשלחה לתיקון. גלעדי הופתעה לקבל שיחת טלפון שבישרה שמסך הטלוויזיה נשבר ואין החלפות.
בחודש שעבר תבעה גלעדי את חברת סרב פראו בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב, וביקשה להחליף את מסך הפלזמה או לחילופין להשיב לה 4,600 שקל.
לדבריה, כשבעלה הפעיל את הטלוויזיה, נשמע קול ללא תמונה. גלעדי פנתה בתלונה לחברה, ונתבקשה למלא טופס אחריות. נאמר לה ששליח יגיע לביתה וייקח את הטלוויזיה למעבדה. "ביקשתי שטכנאי יתקן את הטלוויזיה בבית, ואמרתי שאין צורך לשלוח אותה למעבדה. החברה השיבה שכך הם עובדים".
לטענתה, כעבור יומיים הגיע שליח ולקח את הטלוויזיה הפגומה. "הוא נהג בחוסר זהירות כשדחף אותה לקופסא שלא התאימה בגודלה".
גלעדי התרעמה שכעבור זמן מה קיבלה שיחת טלפון ובה נאמר לה שהטלוויזיה נשברה והחברה אינה מוכנה להחליפה. "נציגי הנתבעת טענו שילדי שברו את המסך כששיחקו בבית, אבל אין לי ילדים". גלעדי התעקשה שמסרה לתיקון טלוויזיה ללא שריטה ועם בעיה טכנית בלבד.
"רכשתי מהנתבעת מוצר במיטב כספי וכעבור מספר ימים התחוור שהוא פגום", הלינה גלעדי. לטענתה, החברה נושאת באחריות לתקינות המוצר ולא יעלה על הדעת שתסרב לתקנו, "בטענה המקוממת שאני גרמתי לשבירתו". גלעדי התאכזבה שהחברה סירבה להחליף את הטלוויזיה או להשיב את כספה.
הנתבעת לא הגישה כתב הגנה. כעבור שבועיים הגישו הצדדים לבית המשפט הודעה על הסכם פשרה, "בדרכי שלום". על-פי הסכם הפשרה, חברת AOC תחליף את הטלוויזיה לפנים משורת הדין והתביעה תידחה ללא הוצאות.
בפסק הדין אישרה השופטת יעל אילני את הסכם הפשרה והעניקה לו תוקף של פסק דין.