חברת האינטרנט בזק בינלאומי נבחרה להקים את רשת הפרסום הדיגיטלית בתחנות רכבת ישראל עבור חברת אדרי מדיה גרופ, בהיקף כספי המוערך במיליוני שקלים.
הפרויקט כולל תשתיות עבור 125 מסכי פלאזמה ב- 32 תחנות רכבת בארץ, התקנת מחשבים, תוכנות ונגני מדיה ייעודיים והקמת רשת תקשורת מאובטחת VPRN, לצורך עידכון התכנים בכל תחנות הרכבת מרחוק באמצעות שרת תכנים וניהול מרכזי. מסכים דיגיטליים, אשר יוצבו בתחנות הרכבת, יפעלו במשך שישה ימים בשבוע, בכל שעות הפעילות של הרכבת. המסכים ישדרו את לוחות הזמנים של הרכבות, הודעות לנוסעים, מבזקי חדשות Ynet, ולראשונה, גם פרסומות באורך מלא של 30 שניות.
הפרויקט מבוסס על שיתוף פעולה עם קבוצת DiscIn וחברת C-nario שהינן ספקיות תוכנה, נגני מדיה ייעודיים וניהול תוכן, ועם חברת רוטל, האחראית על נושא תשתיות הכבילה. אגף "פתרונות לעסקים" של בזק בינלאומי יבצע את האינטגרציה המלאה עבור כל שלבי הפרויקט, כולל הקמת רשת תקשורת וקישורים מאובטחים בכל התחנות.
רוני חליבה, סמנכ"ל "פתרונות לעסקים" בבזק בינלאומי, אומר כי "אנו גאים על הבחירה בנו לביצוע פרויקט אינטגרציה חדשני ורחב היקף זה. הניסיון והמקצועיות שרכשנו בתחום האינטגרציה, לצד המגוון הרחב של פתרונות תקשורת אותם אנו מציעים לכל הקשת העסקית, מוכיחים עצמם ללא ספק".
מאיר אדרי, מנכ"ל אדרי מדיה גרופ, אומר כי "אנו שמחים לחבור לספקית פתרונות התקשורת המובילה בישראל. בדקנו חברות בארץ ובחו"ל, אך בזק בינלאומי הציעו את הפתרונות המתקדמים ביותר, וכן עמידה בלוח זמנים וחומר אנושי מהטובים והמוכשרים שפגשתי".
יצוין, כי חברת "אדרי מדיה גרופ" היא הזוכה במכרז להפעלת מכלול אמצעי פרסום ברכבת ישראל בשבע השנים הקרובות. כמו כן מפעילה החברה שלטי ענק באיילון.