נטליה גלזונוב, 28, מונתה למנהלת מחלקת שירות לקוחות בחברת NET- POS העוסקת בפיתוח מערכות מחשוב נקודות מכירה.
במסגרת תפקידה, גלזונוב אחראית על מערך השירות בחברה, הכולל אחריות על צוותי טכנאי שטח ואינטגרציה ועל צוות התמיכה. בנוסף, גלזונוב אחראית על הקשר השוטף מול לקוחות החברה בכל הנוגע לתפעול המערכות ושדרוגי התוכנה והחומרה.
גלזונוב עלתה מאוקראינה לפני 10 שנים, והחלה לעבוד בחברת NET-POS לפני שנתיים כאשת מכירות. בתפקידה האחרון היתה מנהלת פרויקטים בחברה.
גלזונוב בעלת ניסיון רב בתחום ההסעדה, ובעלת הכרות מעמיקה עם מערכת סופרפוס של נטפוס. היא מנהלת חשבונות בהשכלתה.
חברת NET-POS ltd - Network Point-Of-Sale אשר הוקמה ב- 1998, עוסקת בייצור תוכנה לתחום מחשוב נקודות מכירה במגוון שיטות כגון: עמדה בודדת, שרת/לקוח, "הלקוח הרזה" או כפתרון ASP על-גבי תשתית האינטרנט.
היזם, אלדד וסרמן, הקים את החברה בהתבסס על ניסיונו הרב במערכות אבטחה ממוחשבות בתחום ה- real time, ובתחום מערכות קריטיות מבוססות חומרה ייעודית ותוכנה.
החברה ידועה בזכות עמדת המכירה המתוחכמת שבנתה, המשלבת הנדסת אנוש מעולה לנוחות הקופאי/ת, ואפשרות מימוש של שיווק מתוחכם, עם טכנולוגיות מתקדמות של POWER BUILDER המופעל על מסד הנתונים של SYBASE. המערכת גמישה ביותר ויכולה לפעול ברמה מקומית בחנות אחת, אך גם במערך רשתי ממרכז מחשוב אחד.
עד כה התקינה NET-POS את מוצריה בלמעלה מ- 4,000 נקודות מכירה בישראל, בהן רשת סופר פארם, מיני מרקטים, סופר מרקטים, אתרי תיירות גדולים, מסעדות, רשתות מזון מהיר, חנויות, רשתות סלולר, ועוד.
הלקוח הגדול ביותר של NET-POS היא רשת סופרפארם הכוללת יותר מ- 130 סניפים. כל המחשוב, מרמת הקופה, המשרד האחורי, הניהול הארגוני, רכש, מלאי, בתי מרקחת, סניפי סלולר ועוד, של רשת סופרפארם מנוהל באמצעות התוכנה של NET-POS.
כתובת האתר של החברה:
www.net-pos.com.