משרד התיירות פתח החודש בקמפיין אינטרנטי נרחב במנוע החיפוש העולמי הפופולרי "גוגל". הקמפיין נערך בשלב ראשון ב"גוגל" בארצות-הברית, בבריטניה ובגרמניה בעלות כוללת של 360,000 שקלים.
במהלך הקמפיין, שנפתח בראשית אוקטובר, קושרו למעלה מ- 35,000מילות חיפוש בנושא של חופשה בישראל ל"לינק ממומן", אשר מוביל לאתרי האינטרנט השיווקיים של משרד התיירות. שיעור התגובה לקמפיין מסוג זה הוא גבוה בהשוואה לפרסום רגיל, בבאנרים, בגלל הרלוונטיות הגבוהה שלו לתחומי העניין של הגולשים, המחפשים באופן ממוקד חופשה בישראל.
מניתוח ראשוני שבוצע במשרד התיירות עולה ש- 42% מהגולשים בארצות-הברית חיפשו מידע בנושאים יהודיים ו- 29% בנושאים נוצריים, ואילו בבריטניה התעניינו 24% בנושאים יהודיים, 20% בנושאים נוצריים ועוד 15% ספציפית בנושא של אילת.
שר התיירות, יצחק הרצוג: "השכיחות של השימוש ברשת ברכישת מוצרי תיירות היא גבוהה מאוד, ולכן חשוב שישראל תהיה על מפת האינטרנט העולמית. ההסכם עם גוגל מהווה פלטפורמה מצוינת להגעה אל התייר הפוטנציאלי לשם החדרת המוצר הישראלי. אחד היתרונות החשובים בקמפיין ברשת הוא היכולת לבצע פילוח מדויק ויום-יומי של קהל המטרה ולהתאים את הקמפיין, כמו גם את המוצר, לדרישות של הגולשים".