חברת נייס מערכות הודיעה, כי היא השלימה את הקמתו של פרוייקט CEM עבור חברת שירותי הסלולר, אורנג' בשוויץ. לחברה השווצית, כמיליון לקוחות. הפרוייקט כלל התקנת מערכות מסוג נייס יוניברס במתקני אורנג' בערים ציריך, לוזאן וביאל.
עם השלמת הקמת המערכת, אורנג' שוויץ מפעילה את כלי ה-CEM של נייס, במסגרת תכנית לשיפור רמת השירות הניתן במוקדיה, על-ידי מתן תמריצים והכשרה מתקדמת לנציגי השירות שלה. לאחר הפעלת התכנית דיווחה אורנג' שוויץ, על הכפלת משך התעסוקה של 300 נציגי השירות שלה, ל-18 חודשים בממוצע לעובד. זאת לעומת 9 חודשים במוקדי השירות של מתחרותיה.
המערכות של נייס יתנו לאורנג' יכולות ניתוח והבנה משופרת של התנהגות הלקוחות, ויאפשרו לנציגי השירות ולמנהלים להגיב טוב יותר לדרישותיהם. אורנג' תשתמש במערכות גם ככלי ניהולי לבקרה בזמן אמת של איכות נציגי השירות ולהדרכתם. מערכות הנייס יוניברס יאפשרו לחברה משוויץ לבצע אינטגרציה מלאה בין סביבות המדיה השונות במרכז השירות, דוגמת שיחות קוליות, דואר אלקטרוני וצ'אטים.
חיים שני, נשיא ומנכ"ל נייס מערכות מסר, כי אורנג' שוויץ היא חברת הטלקום הרביעית אשר מפעילה מערכות CEM מתוצרת נייס בחודשים האחרונים. לדבריו, מערכות הניתוח והמשוב של נייס, מסייעות לחברות סלולר, במאמציהן להשיג רמות נאמנות ושביעות רצון גבוהות.