משרד התעשיה והמסחר, בשיתוף עם רשת ג' בקול ישראל, יפתחו ביום רביעי 11.9.02 בקמפיין משותף אשר מיועד לעודד רכישת מוצרי מוסיקה ישראלית.
בקמפיין אשר ישודר ברשת ג' וברשת ב' יושמעו ג'ינגלים אשר אותם יקריינו אומנים וסלבריטאים אחרים, שיקראו לציבור להעדיף רכישת מוצרי מוסיקה ישראלית.
בין המשתתפים בפנייה לציבור יהיו דודו טופז, משה איבגי, אורנה דץ, מרגלית צנעני וחנן יובל, אשר תרמו את קולם בהתנדבות לקמפיין הזה.
שרת התמ"ס, דליה איציק, אמרה כי היא רואה חשיבות רבה לעידוד המוסיקה הישראלית, בעיקר בתקופה הכלכלית הקשה הזו שבה יש פגיעה גדולה באומנים ישראלים.
השרה איציק אמרה גם, כי הפנייה להעדפת רכישת מוסיקה כחול-לבן אינה שוללת רכישת מוצרי מוסיקה מתוצרת זרה, משום שמדינת ישראל היא ארץ פתוחה עם פלורליזם תרבותי, אלא זוהי קריאה לציבור לסייע לאומנים הישראלים בעת הקשה הזו.
מנהל הרדיו, אמנון נדב, מקווה כי שיתוף הפעולה המבורך בין משרד התעשיה בראשות השרה דליה איציק, עם רשת ג' של "קול ישראל" יביא לתנופה מחודשת של המוסיקה הישראלית.
רשת ג' הוסבה לרשת של "מוסיקה ישראלית" לפני חמש שנים ומתכוונת לעסוק עם משרד התעשיה והמסחר במשנה מרץ כדי לסייע לאומנים ישראלים.