למעלה משלושת רבעי גולשי האינטרנט הפעילים בארצות הברית גולשים בעזרת פס-רחב בביתם, כך עולה מדוח חדש של Nielsen/NetRatings. בחברה אומרים כי 78% מהגולשים הביתיים מתחברים לפס-רחב או בעזרת כבלים או DSL, עלייה של 13% לעומת אשתקד.
עוד נמצא, כי משתמשי הפס הרחב נשארים מחוברים לזמן רב יותר מאשר הגולשים בעזרת dial-up, ב-33%, כשהם גולשים בממוצע 34 שעות, 50 דקות בנובמבר וצופים בפי שניים דפי אינטרנט מחבריהם גולשי ה- dial-up.
אתרי משחקים, מסרים מיידיים, דוא"ל ורשתות חברתיות נמצאים בראש הרשימה, על-פי דירוג של זמן ממוצע לגולש בקרב משתמשי פס רחב בביתם. רשת האינטרנט הפכה להיות חלק אינטגרלי מחיי היום יום החברתיים ובעיקר בקרב ילדים ובני נוער.
עשרת האתרים המובילים:
Yahoo!
Google
Microsoft
AOL
eBay
Fox Interactive Media
Amazon
MapQuest
Ask Search Network