|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

מתכוננים לסילבסטר 2007

מה מכינות המסעדות לקראת ארוחת הסילבסטר? איך להתאפר ולהיראות מיליון דולר? והיכן כדאי להתנשק ברחבי העולם?
24/12/2006  |     |   חדשות   |   חגים ומועדים   |   תגובות
[צילום: AP]

בעוד שבוע בדיוק תסתיים לה שנת 2006, ותיכנס השנה האזרחית החדשה - 2007. לרגל המאורע, קיבצנו למענכם את מיטב ההמלצות היכן לחגוג, איך להתלבש בסילבסטר, והיכן הכי כדאי להיות בחו"ל בערב ה-31 בדצמבר...

7 המקומות הטובים בעולם לחגוג את הסילבסטר
סילבסטר בלונדון

ערב פתיחת השנה החדשה, יש כאלה המעדיפים לשהות במסיבה עם חברים, יש כאלה המעדיפים להישאר בבית, אולם רבים היו מעדיפים להגיע לכיכרות המרכזיות בעולם. לאלה מביניכם אשר רוצים לחגוג את פתיחת השנה החדשה בקול גדול, מציע יעקב לב ארי, מנכ"ל חברת "שלי טורס" את המקומות האטרקטיביים לשהות בהם בליל הסילבסטר:

Times Square (ניו-יורק – ארה"ב)

השנה הראשונה בה נחגגו ארועי השנה החדשה בטיימס סקוור היתה 1904. החגיגה הסתיימה במפגן זיקוקי דינור שעוד לא היה כמותו בארה"ב. בעצם החגיגה היתה של מגזין הNew York Times - אשר הפיק אירוע זה על-מנת להשיק את משרדיו הראשיים בטיימס סקוור ולחגוג את שינוי שמה של לונג-אייקר סקוור לטיימס סקוור על שמו של המגזין המפורסם.

ה-31 בדצמבר 1907 היתה השנה בה החלה המסורת של הורדת הכדור הענק בטיימס סקוור הידוע בשם "THE BALL". ירידתו הפכה סמל בהא הידיעה לכניסת שנה אזרחית חדשה. האירוע נצפה באמצעות הלוויין על-ידי מיליארד איש וב-2003 הוערך כי 750,000 איש הגיעו על-מנת לצפות בארוע.

הכדור הזוהר של הטיימס סקוור הפך כבר מ-1907 לסמל החשוב ביותר של חגיגת השנה האזרחית החדשה בארה"ב ומחוצה לה. מיליוני זוגות ברחבי העולם מחכים למול מסכי הטלוויזיה על-מנת לצפות בירידתו של הכדור על-מנת שיוכלו לחגוג בנשיקה המסורתית של תחילת השנה. הכדור המקורי היה עשוי מברזל וקושט בעשרות נורות. היום הכדור עשוי קריסטל, שוקל כ-480 ק"ג וכולל מראות מסתובבות הנשלטות על-ידי מחשב ואשר משקפות אור חזרה אל הקהל בטיימס סקוור' דבר הנותן אשלייה של כדור ענק זוהר. האירוע נצפה באמצעות הלוויין על-ידי מיליארד איש וב-2004 הוערך כי 750,000 איש הגיעו לצפות בארוע. נצפה מספר אנשים דומה גם ב-2005.

מבקרים בטיימס סקוור המעוניינים לברר לגבי הוראות תחבורה ומידע כללי יכולים להתקשר ל-212-768-1560, או לבקר במרכז המבקרים של הטיימס סקוור הממוקם ברח' ברודווי בין 46 ל-47 ופתוח בכל יום מ-8:00-20:00.

כיכר הקרמלין (מוסקבה, ברית המועצות)

כל הדרכים ברוסיה מובילות לקרמלין, מרכז הכוח של המדינה. מכאן הפעילו איוואן האיום וסטלין את שלטונות-האימים שלהם; נפוליון צפה במוסקבה הבוערת; לנין הנהיג את הדיקטטורה של הפרולטריון; חרושצ'וב הנהיג את הקומוניזם במלחמה הקרה; גורבאצ'וב בישר על הפרסטרויקה; וילצין נאבק כדי לקיים את הרפורמה ולא בכדי שגם כאן חוגגים מדי שנה כבר משנת 1915 את חגיגות כניסת השנה החדשה.

הקרמלין משתרע על שטח משולש המכסה את גבעת בורוביצקי (Borovitsky) לגדתו הצפונית של נהר מוסקבה, במקום שככל הנראה יושב לראשונה במאה ה-11, וכיום הוא מוקף בחומות גבוהות. הכיכר האדומה משתרעת מחוץ לחומה המזרחית, ומגדל קוטאפיה (Kutafya), המשמש כניסת המבקרים הראשית, גובל בחומה המערבית של הקרמלין. רוב המבקרים כאן מופתעים לראות כל-כך הרבה כנסיות במה שהיה מעוז הקומוניזם האתאיסטי, אבל הקרמלין גם היה פעם מרכז הכנסייה הרוסית, לצד מרכז השלטון.

כיכר הקרמלין היא אתר מאוד מבוקש לחגיגות הסילבסטר. הכיכר האדומה עמוסה במאות אלפי חוגגים שחלקם מצליחים להבריח בקבוקי וודקה ושמפניה מבעד לשמירה ההדוקה. מתוך הקתדרלה המפורסמת של סנט. באזיל בכיכר בחצות נשמעים שלושת צלצולי הפעמונים המסמלים את כניסת השנה החדשה וההמון שמגיע לחגוג רוקד לקול צלילי מוזיקה רוסית מסורתית. השלג שנערם מעל הקתדרלה בכל שנה, מהווה תפאורה הולמת לחגיגה שמתקיימת למרגלותיה.

זוהי השנה השלישית בה מתקיימות הופעות לקראת הסילבסטר בארמון הקרמלין של ילדים מכל רחבי חבר העמים ואפילו מצ'צ'ניה. פרויקט הקרוי: "מופע נשיאותי לשנה החדשה". בשנה שעברה השתתפו במופעים כ-5,000 ילדים. הילדים מתחילים להגיע ב-24 לדצמבר – בקריסמס. הילדים הם ממשפחות מיעוטות יכולת ומשכנים אותם בבתי מלון באזור. במסגרת המופע מאפשרים ריקודים, קישוטים על עץ חג המולד, מספר סנטה קלאוסים מסתובבים ברחבה.

נמל סידני – Sydney Harbour (סידני, אוסטרליה)

חגיגות השנה החדשה בסידני תמיד זוכות להתייחסות מיוחדת בתקשורת העולמית, ואכן, יש לאוסטרלים קלף מנצח: הם הראשונים להעלות את המסך על השנה החדשה. ב-31 בדצמבר 2006 בשעה תשע בערב נמל סידני יואר לאורכו ויערך מפגן זיקוקים לכל המשפחה. לאחר מכן, יתקיים מצעד ראווה של ספינות גבוהות מוארות ובראשן הספינה Tribal Warrior השייכת לאבוריג'ינים, תושביה המקוריים של אוסטרליה שחיו בשבטים עשרות אלפי שנים לפני הגעת האירופאים. בסוף מצעד הראווה של הספינות, בחצות, יתקיים בנמל סידני שוב מפגן זיקוקין והפעם המפגן המושקע ביותר בחצי הכדור הדרומי.

ניתן לשכור סירה או לקחת TAXI BOAT שתיקח אתכם קרוב מאוד למפגן הזיקוקין. ניתן ליצור קשר עם מרכז המידע לתיירים של סידני על-מנת לקבל את לוח הזמנים של הtaxi boats.

מי שיש לו תקציב גדול יותר, יוכל לשכור סירה ולעבור בין האיים הקטנים שליד הנמל. האי PINCHGUT נמצא במרחק של עשרות מטרים ספורים מהנמל. אפשר גם לטוס מעל הנמל ולראות את הזיקוקין מעל הנמל. דרך נוחה בהרבה היא פשוט לשבת באחת המסעדות הפזורות ליד הנמל ולצפות בנוחות במפגן הזיקוקין.

לפני שנה, רשות התחבורה איפשרה להגיע לגשר ותמורת סכום של 5 דולר אוסטרלי ניתן היה לצפות במפגן הזקוקין מהגשר. השנה, הגשר יהיה סגור. על-פי הרשות, הדבר גרם לתחבורה כבדה וצפופה והבלאגן חגג ולכן הגשר יהיה סגור.

כיכר טרפלגר וה-LONDON EYE (לונדון, אנגליה)

האמריקנים חוגגים עם "הכדור" בטיימס סקוור, האוסטרלים חוגגים עם כניסת הספינות לנמל סידני והאנגלים מצאו את המוטיב שלהם. מדובר ב-London-Eye - זהו גלגל התצפית הגדול ביותר בעולם המציע דרך מרהיבה לצפות ב-55 אטרקציות של לונדון. אלא שבערב ראש השנה האזרחית, תושבי לונדון יצפו בו.

מדובר במופע זיקוקין מרשים ביותר. הגלגל הענק יסתובב ויפיץ זיקוקין לכל עבר. התושבים יצפו עליו מגדות נהר התמזה. ניתן יהיה לצפות במופע זה מכל רחבי העיר וכמו כן, באמצעות רשתות השידור. כמו כן, מצפים שרבים מתושבי בריטניה יתכנסו בכיכר טרפלגר משעה 22:00 וחלקם הגדול לא יתפזר אפילו למסיבות מסביב, אלא יישאר שם עד השעות הקטנות של הלילה. כשהכיכר מתמלאת עד אפס מקום, אנשים ימשיכו להתקבץ גם בפיקדילי סירקוס וכיכר לייקסטר. לקבלת מידע על מסיבות בכל בריטניה ניתן לפנות לאתר: [קישור].

כיכר מארי פיצ'ג'רלד (יוהנסבורג, דרום אפריקה)

הכיכר מארי פיצ'ג'רלד ביוהנסבורג תתמלא בהמוני אדם המגיעים בתהלוכה ססגונית שופעת בסמלים מסורתיים מהתרבות הדרום אפריקנית. תהלוכה צבעונית מלאה באומנים, להטוטנים עם ג'אגלינג, אקרובטים. התהלוכה מתחילה בשתיים בצהריים ומאובטחת על-ידי הרשויות.

בתהלוכה יקחו חלק קבוצות וארגונים מכל רחבי יוהנסבורג. אם במקרה אתם נמצאים בקייפטאון, המקום הנכון להיות בו בשתים עשרה בלילה הוא שטח החוף על קו המים. שם תתקיים תהלוכה של רקדנים צבועי פנים, נגני בנג'ו אשר ינסו לסחוף אתכם איתם בתהלוכה. למרות זאת, התהלוכה הגדולה יותר היא ה-"Coon Carnival" (הוא כינוי גנאי לכושי). 80,000 איש משתתפים בתהלוכה צבעונית ומרשימה מאין כמוה והיא מתקיימת ב-2 בינואר.

כיכר סיינט מארק (ונציה, איטליה)

תחפושות ומסכות בכיכר סיינט מארק יקבלו אתכם בונציה. לא, אל תתבלבלו, זהו לא קרנבל המסכות המתקיים בעוד חודש בונציה, אלא כך מקבלים האיטלקים את השנה החדשה. ההמון מתכנס בפיאצה ההיסטורית לפני חצות על-מנת לקבל את השנה. כאשר נשמעים הפעמונים ממגדל הפעמון שבכנסייה בסיינט מארק, תדעו שזה הזמן להתנשק. לאחר מכן, מופע של זיקוקי דינור ימלא את הכיכר באורות וצבעים וישתקף מעל קו המים. על-מנת להתפכח אולי תרצו להצטרף למנהג של רבים להיכנס לים האדריאטי ב-11 בלילה. כאשר תצאו מהמים המארגנים יכינו לכם פרס של קערה גדושה באוכל ונציאני מסורתי חם ומהביל.

ישנן כיכרות ומקומות בהן אין סמלים מיוחדים. המוני אדם שוטפים את הרחובות וכולם יודעים שזה המקום בו כדאי לחגוג, כמו בפריז בה השאנז אליזה, והשכונות מסביב לשער הניצחון נשטפות בים של חוגגים כאשר כולם שמחים וחוגגים את כניסת השנה בהרבה אלכוהול והנאה. או באמסטרדם, בכיכר הדאם שאליה נוהרים תיירים רבים ומלווים את חגיגותיהם במיני רעשנים, תרסיסים וזיקוקי דינור אישיים. כעת לא נותר אלא לצאת לדרך, עם שיר בלב ובירה ביד (ורצוי עם בן זוג מלבב לשעת השי"ן).

ארוחת הסילבסטר:

- "אגו- בר" - סוגרים את שנת 2006 במסיבת ענק פראית ומלאת אלכוהול. במסיבה ינגנו הרזידנטס Dj אדם ויין ו-Dj איזי מוסיקת soul, יחולקו דרינקים חינם וצפויות הפתעות נוספות. מחיר כניסה: 50 ש"ח ברכישה מוקדמת של כרטיסים ו-100 ש"ח בערב הסילבסטר. הכתובת: שבח 5, ת"א. טלפון: 03-6391551.

- גלידריית "אייסברג" - כל הצוות ילבש אדום ברוח חג המולד ויוגשו מבחר גלידות אלכוהוליות ומתוקים חורפיים ומפנקים. בנוסף, לקראת ואחרי חצות בערב השנה האזרחית החדשה יחלקו שמפניה לכל הלקוחות. הכתובת: בן יהודה 108, ת"א, טלפון: 03-5225025.

- "אנג'לינה" - הביסטרו בהוד השרון מציע בערב הסילבסטר ארוחה שלמה במנה אחת שכולה חגיגת פירות ים זוגית. השף משה כהן, יגיש פאייה מושקעת של פירות ים וצ'וריסו - תבשיל ספרדי עשיר בציר דגים, זעפרן, סרטנים, ראשי וטבעות קלמארי מולים, שריפסים, נקניקיות צ'וריסו פיקנטיות ועוד. המנה תוגש לצד סלט רענןשל עלים צעירים ברוטב ויניגרט לימון, לחם וחמאה ובליווי חצי בקבוק יין אדום. מחיר: 190 ש"ח למנה זוגית. בנוסף יוגשו שני קוקטיילי ספיישל: מרטיני דובדבנים ובלוברי רויאל (39 ש"ח). כתובת: הבנים 14 הוד השרון. טלפון: 09-7441444.

- "ארקדיה" - השף עזרא קדם יכין ארוחת טעימות שתורכב ממיטב חומרי הגלם העונתיים והמקומיים של המטבח הישראלי. הארוחה תלווה בשמפניה לכל סועד בשני סבבים: 19:30 ו-22:00 בערב. יש להזמין מקום מראש כתובת: אגריפס 10, בסמטה, ירושלים. טלפון: 6249138- 02.

- "ברקרולה" - תוגש בערב הסילבסטר ארוחת טעימות, עם מנות שירכיבו במיוחד השף נעם דקרס והשף קונדיטור עמר זרניצקי. תפריט הטעימות יכלול 6 מנות ביניהן: פתיח, ראשונה, ביניים, עיקרית וקינוח. התפריט יורכב ממנות מיוחדות שיוגשו רק בערב זה, ויהיה עשיר בפירות ים, דגים והבשרים המשובחים של ברקרולה. לקינוח מבטיח השף קונדיטור עומר זרניצקי הפתעת שוקולד ואלכוהול במבחר מרקמים וטקסטורות. בנוסף, מציע הבר של ברקרולה קוקטיילי השמפניה דוגמת crème forest: קוקטייל בשילוב קרם קסיס מצומצם ופירות יער שחורים. ולהשלמת מצב הרוח מציעה ברקרולה את תפריט יין, 45 יינות לבנים, 115 יינות אדומים. המחיר לסועד: 250 ש"ח. יש להזמין מקום מראש. הכתובת: עתיר ידע 13 כפר סבא. טלפון: 7669606 - 09.

- 'גולף ביסטרו' -תוגש ארוחת טעימות עשירה, בת 12 מנות, ביניהן: מוח עגל בציפוי פריך על פריקסה פטריות בניחוח כמהין וקולי עגבניות, קרפצ'יו דג לבן וביצה פלורנטין בעיטור רג'יאנו, נפוליאון שרימפס ואבוקדו עם קונקסה עגבניות ועוד מנות רבות ומפתיעות. במתוקים תוגש מיני סלסלות טוויל ופירות עם קרם דיפלומט, טריו שוקולד, קפה ופטיפור. לכל זאת תתלווה, מתחילת הערב ועד סופו, חגיגה קובנית בהופעה חיה של שלישיית SOLO 2, שתנעים את הערב במוסיקת סלסה, בולרו, צ'ה צ'ה צ'ה, בואנה ויסטה קלאב ועוד. הארוחה תוגש החל מהשעה 20:00. מחיר לסועד (כולל מחיר כרטיס להופעה החיה): 290 ש"ח (לא כולל שתיה). מומלץ להזמין מקום מראש. כתובת: מועדון הגולף קיסריה, טלפון: 04-6260272.

- "לאונרה" - בליל הסילבסטר הקרוב, יחולקו מאוהבים "נשיקות" בטעם מרנג. הברמנים יגישו בחצות קוקטייל אהבה מיוחד בשם "אפרודיסיאק". הכתובת: דרך מנחם בגין 148, ת"א. טלפון: 054-2088906.

- "לילית": השף עומר בן גל יגיש בערב הסילבסטר ארוחת טעימות בת 4 מנות הכוללת: טאטאקי סינטה עם ג'ינג'ר, סויה ולימון; ניוקי עם בויאבז מוקצף וכמהין, עיקריות לבחירה: אנטריקוט צלוי על הגריל עם צ'יפס עבים במיוחד או פלמידה לבנה עם ארטישוק ירושלמי ושומר צלויים או קבב וצלע טלה על הגריל עם תבשיל קטן של בורגול ותרד טורקי. ולקינוח: "הטראפלס של סבינה" ותותים. בנוסף יוגש קוקטייל קיר עם פירות אדומים ושלל פינוקים מבעבעים. מחיר: 190 ש"ח לאדם. יש להזמין מקומות מראש. כתובת: דפנה 3 (בית אסיה). טלפון: 03-6091331, שעות פתיחה: א-ה 12:00 עד חצות.

- "מילי'ס" - בר הקוקטיילים החדש ברמת החי"ל, מציעים בערב הסילבסטר שורה ארוכה של קוקטיילי שמפניה מיוחדים, בנוסף לשורה ארוכה של משקאות פרימיום אחרים ומבחר גדול של מאלטים. בין הקוקטיילים: french 75 עם ג'ין שמפניה, pinky עם קרנברי, שמפניה וודקה לימון, monk's champagne עם שארטרז ושמפניה, ועוד. (40-48 ש"ח). מומלץ להזמין מקום מראש. כתובת: ראול ולנברג 24 C (מגדלי זיו), רמת החי"ל, ת"א. טלפון: 03-6476159

- "נויה סושי בר": ערב הסילבסטר - ערב שכולו פיוז'ן. השף דן זוארץ יארח את חואן מסל, שף מארגנטינה (לשעבר קורדיליה). החל מהשעה 22:00 תוגש ארוחת טעימות המורכבת ממנות טאפאס המשלבות את טעמי יפן וארגנטינה. המנות יוכנו מול עיני הסועדים בבר בשל "נויה". עלות: 180 ש"ח לסועד כולל שמפניה ויין. כתובת: המתנחלים 1, גני יהודה. טלפון: 03-5353650.

- "פורטופינו" - מסעדה איטלקית מציעים בערב הסילבסטר ערב יווני- ים תיכוני, שכולו חגיגה של מוזיקה וטעם: להקה יוונית, ריקודים עד לשעות הקטנות של הבוקר, אווירה מחשמלת והרבה שמח. על החלק הקולינרי יהיה אחראי השף שי גוטמן, שיגיש תפריט מיוחד הכולל ראשונה, עיקרית ואחרונה בניחוח ים תיכוני כולל יין ושתייה ומיני פינוקים. מחיר: 150 ש"ח לאדם. יש להזמין מקומות מראש. "פורטופינו": יורדי הים 1, מרינה הרצליה, טלפון: 09-9577074.

- "פורלין": השף אמיר מרקוביץ' מכין ארוחה חגיגית. לפתיחה יוגשו קיר רויאל כאפריטיף ורוסטביף סינטה כבושה בוודקה. ההמשך: ראשונה לבחירה: ביסק סרטנים כחולים; טרין כבד עוף עם קלבדוס וריבת תפוחי עץ ואגוזים. עיקרית לבחירה: פילה מוסר ים על מצע פירה ארטישוק ירושלמי ברוטב פטריות כמהין; חגיגת סילבסטר - סרטנים, שרימפס, קלמארי ומולים מוקפצים על מחבת ברוטב קרם זעפרן ושום קונפי. קינוח לבחירה: צלחת שלושת השוקולדים; אננס צלוי על הגריל עם סורבה קוקוס וזביון, שמפניה וג'ינג'ר. עלות הארוחה בין השעות 18:00 ל-21:30 - 70 ש"ח לסועד. החל מהשעה 21:30 - 198 ש"ח. יש להזמין מקום מראש. כתובת: פרישמן 10 ת"א. טלפון: 03-5222664.

- "קם סון" - סוגרת שנה בגדול ומציעה ללקוחותיה ארוחות ערב מיוחדות לאורך סופשבוע שלם. בערב הסילבסטר, בשעות 1900-21:00 תינתן 25% הנחה על תפריט מיוחד, הכולל את מנות הדגל של "קם סון" ואת המנות החדשות של השף טל זאבי: פטריות פורטאבלו במרינדה, טאטאקי פילה עגל וצלעות טלה בטריאקי, נוסף לכל זאת מתוכננות הופעות של הרכבי ג'אז ומאוחר יותר DJ וזמרת בהופעה חיה. כתובת: דרך השרון 95 , הוד השרון. טלפון: 09-7409448/9.

- בביסטרו "קמפיו": תפריט ספיישלים עסיסי שכולל בשרים משובחים ומנות מפתיעות מחומרי הגלם הכי טובים: להלן כמה דוגמאות: מדליוני פילה בקר עם כבד אווז ברוטב פורט בצלצלי שאלוט וקולי מנגו (116 ש"ח), צלעות עגל חלב על הגריל. בנוסף לתפריט הספיישלים, התפריט המוכר והאהוב של "קמפיו" יוגש גם הוא בערב הסילבסטר. את הערב תלווה הופעת סטנד אפ של הסטנדאפיסט שמעון רגב. מומלץ להזמין מקום מראש, מינימום הזמנה לסועד 120 ש"ח. כתובת: הבונים 4/4, אשדוד,טלפון: 08-8520111.

- Basar - היכל הבשרים של תל אביב: שלוש מנות מיוחדות לערב הסילבסטר, לאורך כל היום וכל הלילה, החל מהשעה 12:30, תפנק Basar את הסועדים במנות: קארנה אל וינו – בקר ויין על פירה שורשים (45 ש"ח), פריים ריבס - צלעות אנטריקוט והעצם (26 ש"ח ל-100 גרם), פורטר האוס – סינטה עם פילה בקר חתוך עם העצם (26 ש"ח). כתובת: מונטיפיורי 29 פינת יבנה ת"א. טלפון: 03-5252569.

- מסעדת OM - על החלק הקולינרי אמונה השפית איילת אור שמבטיחה מגוון רב של פינוקי חיך עם שלל מנות ספיישל מיוחדות נוסף על מנות החורף החדשות והיחודיות שלה. יש להזמין מקומות מראש. כתובת: בני ברית 4, הוש השרון. טלפון: 09-9577074.

- "SUSHISAMBA" - הסועדים שיבואו למסעדה לבושים בצבע הלבן יקבלו קאייפירנית סילבסטר על חשבון הבית. בנוסף את הערב ילוו רקדניות ברזילאיות שהגיעו היישר מהקרנבל של ריו דה ז'נרו ועמדת הדי.ג'יי תאויש ב-dj's מפתיעים שיהפכו את הערב לסוער ומרגש במיוחד. השף ניצן רז בנה לכבוד הסילבסטר תפריט שיורכב משש מנות מנצחות שמשלבות את המטבחים של ברזיל, יפן ופרו. ביניהן: טונה טורו טרטר- רוטב מיסו חרדל, אוסטרה קוויאר ועלי זהב. חזה מולארד אורגני- תאנים, פירה, שום מתוק ושמן שישימי. מדאי טרדיטו-ליים, וואסבי ועלי מיקרו. Aged Black Angus Stake – רוטב קוקוס, פטריות בר, ארטישוק ירושלמי ושמן כמהין, מנת ספיישל לבחירת השף ולקינוח תשוקה יפנית ג'לי תות עם טפיוקה, קרם יוגורט עיזים, סלט תותים, יוזו ועוגיות סבלה. ארוחה מוקדמת: 170 ש"ח לסועד. ארוחה מאוחרת - 190 ש"ח לסועד. הכתובת: הברזל 27, רמת החייל, ת"א. טלפון: 03-6444345.

- "Tike" - בערב ראש השנה האזרחית, תוגש ארוחה שתכלול מגוון מנות ראשונות, פלטה זוגית מפנקת ועשירה בבשר הטלה המשובח של Tike, קינוח, וכמובן ללגום שני קוקטיילים חגיגיים במיוחד על בסיס שמפניה. מחיר הארוחה 250 ש"ח לזוג. הכתובת: שנקר 11, הרצליה פיתוח. טלפון: 9728191- 09.

- מסעדת "VIOLET" - הערב ייפתח בכוס יין מבעבע ומנת פתיחה של פטריות וקציפת כמהין לבנות. המנות הראשונות אשר יוגשו הינן טארט חבושים ושומר עם גנאש של אווז וניל, קונוס של זיתים שחורים עם קציפה של פיקורינו וסורבה עגבניות ורביולי סרטנים ושרימפס עם תבשיל תירס גרוס. למנה עיקרית יבחרו הסועדים בין סינטה עגל עם ציר עגל מצומצם וטימין, קדרת פירות ים עם קפוצ'ינו של ים או טורטליני של תפו"א עם פוקצ'וי ואפונה סינית ברוטב חמאה לבנה. במתוקים יוגש מגש ממתקים עשיר ומרגש וכן טעימות מוקטנות משלל קינוחי המסעדה ביניהם ספונג' של שוקולד לבן עם גלידת שוקולד לבן ופליאו, בראוניס קקאו לח וגלידת שוקולד ותימין. הארוחה תוגש החל מהשעה 19:30. מחיר לסועד: 240 ש"ח (לא כולל שתייה). מומלץ להזמין מקום מראש. כתובת: הדגן משק 6 מושב אודים, טלפון: 09-8350902.

- צ'ימיצ'אנגה - השף אבי קונפורטי מאחד כוחות עם חברת המוזיקה המובילה "מוזיקה פלוס". עלות הארוחה: 245 ש"ח לסועד. ארוחה בשעות: 18:30-21:00, ישלם 165 ש"ח. כתובת: קרמנצקי 6, תל אביב. טלפון: 5613232 03.

- "הנמל 24" - בערב הסילבסטר החל מהשעה 19:00, יוגש תפריט טעימות עשיר שהרכיב השף רן ראש, הכולל אפריטיף, 4 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות, קינוח וגביע שמפנייה. עלות לסועד: 350 ש"ח. ולתפריט: ראשונות: גריסיני רוזמרין ושמן עגבניות, שום אדום, עגבנייה קונפי וחמאה צהובה; פורטובלו במילוי גבינת תום ופיסטוק על קציפת כמהין; מרק קרם ערמונים ושמן אגוזי לוז; טרטר סקאלופ בשמן זית וניל על קרפצ'יו סלק. עיקריות: מוסר על עדשים שחורים ומולים בציר פירות ים ולימון פרסי; פילה בקר ותמרים לחים בשמנת אספרסו על פלאן דלורית ומיפל. קינוח: גנאש שוקולדים, לוז , אספרסו וטופי. כתובת: הנמל 24 העיר התחתית, חיפה. טלפון: 04-6991100.

הלוק האולטימטיבי לסילבסטר
איפור: איב סנטר

מסיבות הסילבסטר הן הזמן והמקום להעז ולהיות שונה. זהו הזמן לחרוג מהמסגרות הקבועות ולהתאפר בגוונים מטורפים ובצורות משוגעות. במסיבה כמו במסיבה - הבגדים, השיער והאיפור - הכל מבריק ונוצץ.

עידית גור, מנהלת "איב סנטר", מעניקה טיפים ועצות לתכנון הלוק ולאיפור זוהר מיוחד לקראת מסיבות הסילבסטר:

- באיפור למסיבה, מומלץ להשתמש בפודרה זוהרת/מנצנצת אשר תעניק זוהר קסום לפנים.

- שדרגי את איפור העיניים שלך על-ידי שימוש באחד או יותר מהאלמנטים הבאים (על-פי סגנונך האישי ולבחירתך): פיזור צללית כסופה/זהובה או נצנצים בגוון כסוף/זהב על כל עצם הגבה (אפשר להתפרע ולהמשיך עם הנצנצים הלאה על כל הפנים...).

- איפור זוויות העין הפנימיות (הקרובות לאף) בעיפרון לבן ובצללית לבנה בוהקת יעשה נפלאות למראה העין.

- למראה איפור כבד, "מסיבתי" וזוהר - מומלץ להשתמש במסקרה מסוג משובח - כזו המאריכה ריסים. אם את נועזת במיוחד, את יכולה אפילו להדביק ריסים מלאכותיים.

- רוצה עצמות לחיים מבריקות? פזרי אבקת-שימר מבריקה או שימר נוזלי על עצם הלחי ועצם הרקה, זה ישדרג כל מראה לזוהר במיוחד.

- מומלץ לבצע גימור לליפסטיק בעזרת גלוס המכיל נצנצים. את יכולה גם לערבב אבקת נצנצים או צללית זוהרת עם וזלין שקוף (מהסוג הפשוט ביותר) ולמרוח על השפתיים. מתקבל גלוס במראה סופר-מקצועי אשר לא מבייש את המקצוענים שבמאפרים! את אותו "טריק" אפשר גם לבצע באזור המחשוף: ערבוב קרם–גוף עם אבקת נצנצים או צללית בהירה זוהרת ומריחתם על הזרועות, אזור המחשוף ואפילו על הירכיים והרגליים (במקרה ולבשת חצאית-מיני) יעניק מראה זוהר במיוחד.

- כדאי לדעת שפעם בשנה הכל הולך. שימוש בצבעים לא קונבנציונאליים, כאלה שביומיום לא תעיזי אפילו לנסות... אותו כנ"ל לגבי שילובי צבעים, הרשי לעצמך להעז, פעם אחת בשנה.

מה תלבשי למסיבת הסילבסטר?
עיצוב: קארן מזרחי

- שמלת הזהב הקטנה: מה תלבשי למסיבת הסילבסטר? שוב את השמלה השחורה הקטנה? את חצאית המיני מעור? שמלת סאטן נוצצת? – המעצבת 'אליאנה' מציעה את "שמלת הזהב הקטנה". שמלת מיני קלאסית, אלגנטית. שמלה בגזרה נקייה עשויה מבד רשת בעלת בטנת סאטן. "שמלת הזהב הקטנה" מהווה חלק מקולקציית עיצובי הערב של 'אליאנה'. מחיר: 1,350 ש"ח. ניתן להשיג: סטודיו 'אליאנה' בן יהודה 187 ת"א.

- השמלה בגזרה הקלאסית: המעצבת קארן מזרחי מציעה ללקוחותיה פריטי לבוש פונקציונליים, נוחים, מחמיאים ואיכותיים. שמלת הסטרפלס שעיצבה בגזרה קלאסית מחמיאה לכל אחת. היא עשויה ויסקוזה-לייקרה, בד גמיש ש"מחזיק" ומחטב. לקראת הסילבסטר, מציעה קארן את הגרסה הדרמטית של השמלה: בצבע סגול עמוק מבד שארוג בטקסטורה מיוחדת של עיטורים ויקטוריאניים. היפה בשמלה הוא שהיא מתאימה לכל דבר: עם נעל עקב עדינה ותכשיט היא מהווה שמלת ערב מעלפת ואילו עם נעלי בלרינה שטוחות וג'קט ג'ינס היא לבוש קז'ואל אולטימטיבי. מחיר השמלה: 499 ש"ח.

את השמלה ניתן להשיג בחנות הדגל של קארן מזרחי ברמת השרון, רח' יבנה 48 (מול פרויקט צמרות), מלבד החנות נמכרים בגדים של קארן מזרחי בחנויות המעצבים הנבחרות ברחבי הארץ.

תאריך:  24/12/2006   |   עודכן:  24/12/2006
מירב לוי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצרני המכוניות בארצות הברית קיבלו אור ירוק לייצור מכוניות מונעות מימן בקליפורניה וב-10 מדינות נוספות בארצות הברית.
24/12/2006  |  הדר פרבר  |   חדשות
קבוצת עמית לוגיסטיקה הודיעה (יום א', 24.12.06) על רכישת חברת עתיד עמילות מכס ושילוח בע"מ.
24/12/2006  |  גלית יצחק  |   חדשות
ליאת כהן מונתה לאחרונה לעוזרת מנהל השיווק של חברת "דומינו'ס פיצה".
24/12/2006  |  גלית יצחק  |   חדשות
האסיפה הכללית של חברי עמותת אומ"ץ שהתקיימה ביום חמישי (21.12.06) בבית סוקולוב בתל אביב בחרה בבחירות חשאיות את חברי ההנהלה החדשה של העמותה לשנתיים הקרובות.
24/12/2006  |  מירב לוי  |   חדשות
לבית המשפט השלום בראשון לציון תוגש מחר (יום ב', 25.12.06) תביעה בסך 100,000 שקלים נגד מכללת "שערי משפט" בהוד השרון, על-ידי סטודנט שטוען כי המכללה משתמשת בפרסומיה בצילומים שלו שנלקחו בלי אישור.
24/12/2006  |  אור מרינגר  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il