|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

"היא אמרה שרמון עושה לה את זה"

כך העידה עובדת במזנון, אשר סיפרה על שיחה שקיימה עם המתלוננת נגד השר לשעבר חיים רמון
01/01/2007  |   ענבל אביב   |   חדשות   |   פרשת רמון   |   תגובות
מאת: ענבל אביב  |    |  תגובות    פרשת רמון

   ניר חסון
ברגע האחרון: רמון יציג עדויות נוספות

   יואב יצחק
רמון פרץ בבכי בביהמ"ש: "הבנתי שהיא מתחילה איתי"

משפטו של השר לשעבר חיים רמון התחדש הבוקר (ב', 1.1.07) בעקבות בקשת רמון לאפשר לשלוש עדות הגנה מטעמו להעיד. מדובר בעובדות בלשכת ראש הממשלה בתל אביב.

חשיבות העדויות הללו הינה משום שחיים רמון טוען כי הנשיקה שהיתה בינו לבין המתלוננת מקורה בפלירטוט הדדי עד לכדי נשיקה שהיתה בהסכמה. המתלוננת טענה שלא ייתכן שיכלה בכלל לחשוב על גבר בגילו של חיים רמון.

בית המשפט הסכים לדחות את הכרעת הדין בשל שלוש העדויות שיישמעו היום. הכרעת הדין תינתן ביום שלישי בשבוע הבא.

דליה עזרא: הבנתי שאוטוטו היא תיכנס איתו למיטה

העדות הראשונה שניתנה היא של דליה עזרא, עובדת במזנון, אשר סיפרה על שיחה שקיימה עם המתלוננת שאמרה לה: "חיים רמון חתיך, חיים רמון עושה לי את זה". לדברי עזרא, המתלוננת אמרה את זה בטון כזה שגרם לה להבין שהיא היתה מוכנה להיכנס איתו מיד למיטה.

"לפני כ-5 חודשים, זה היה קיץ, המתלוננת ירדה מהקבינט או מהממשלה, באה לעשן סיגריה במזנון. דפנה ישבה על כיסא, אני מולה והמתלוננת על ברכי דפנה. דפנה עובדת איתי במזנון.
המתלוננת אמרה: 'חיים רמון מאוד חתיך', התבוננתי בה והיא אמרה לי: 'הוא עושה לי את זה', הסתכלתי עליה בפליאה והיא שוב אמרה את הדברים, ואני הנפתי יד ואמרתי אמירה במרוקאית שמשמעותה פליאה. אני חושבת שזה היה בזמן המלחמה. אני זוכרת שזה היה קיץ כי דפנה לבשה גופיה. אני זוכרת שדפנה הזיזה אותה מעליה.

אני הבנתי את אמירת המתלוננת שאוטוטו היא תיכנס איתו למיטה, שכלל לא היה אכפת לה. המתלוננת היא ילדה חביבה מאוד והיה לה קשר איתי ועם דפנה כשהיתה יורדת למזנון והיא היתה מספרת לנו הכל, על החברים שלה והיתה מתייעצת איתנו. לא שמעתי מפיה בעבר את הביטוי 'הוא עושה לי את זה'".

התביעה שאלה את העדה מדוע היא מעידה רק עכשיו. והיא ענתה, כי לא פנו אליה עד כה. "במשרד פנו לאנשים כדי שיספרו מה שהם יודעים וחשבתי לעצמי שכנראה אני לא מספיק חשובה ולכן לא פנו אלי וגם הייתי עסוקה בענייני הפרטיים וכל כך הרבה צרות והמשפט לא עניין אותי כל כך. באותה תקופה בדיוק התגרשתי ואמי נפטרה...

מגיעים הרבה אנשים לדבר במטבח. אני לא רוצה להזכיר שמות אבל היו כאלה שבאו מהחקירה וסיפרו על כך ותמיד הייתי אומרת שזה עוול ושזה לא נכון מה שנאמר על השר. ביום חמישי לפני שבועיים התקשרה אלי דפנה ואמרה לי שהיא רוצה לשאול אותי אם אני זוכרת איזו סיטואציה לגבי רמון והזכירה לי את הארוע, ואני זכרתי את האמירה של המתלוננת. היא שאלה אותי אם יהיה אכפת לי להעיד והשבתי שלא. במוצ"ש נפגשתי איתכם במשרדכם וסיפרתי להם את מה שהיה וביקשתם ממני לא לדבר עם אף אחד".

העדה נשאלה מדוע האמירה של המתלוננת היתה כל כך חריגה והאם אין זה מקובל לדבר על חתיכים? האם זה אומר שמיד את מוכנה להיכנס איתו למיטה? בתגובה, ענתה העדה כי אם בחורה אומרת שמישהו "עושה לה את זה", אז כן - זה אומר שהיא היתה נכנסת איתו למיטה.

דפנה עזרן: המתלוננת אמרה: איך חיים רמון חתיך היום

העדה השנייה הייתה עובדת המזנון דפנה עזרן:

"מדובר ביום ראשון, בישיבת ראש הממשלה בסביבות השעה 11.00- 12.00 והמתלוננת נכנסה למזנון, ישבתי והיתה איתי במשמרת דליה. המזנון די קטן ויש שולחן בצמוד לקיר ובדרך כלל אני יושבת לצד השולחן. המתלוננת נכנסה ופיטפטנו. ישבתי על כיסא והמתלוננת ישבה לי על הברכיים, ופיטפטנו ודליה עמדה בקצה השני של המזנון במרחק של כ-2 מ'. קישקשנו וצחקנו ואז נכנסה גב' פאלוך הרבנית למזנון עם העוזרת שלה ואני ודליה והמתלוננת עדיין קשקשנו ואז היא אמרה 'איך חיים רמון חתיך היום', ועשתה תנועה של הדיפת גבה לאחור, ואז אמרה: 'אני חולה עליו', והרבנית פאלוך עמדה והסתכלה במין תנועת תמיהה ואז דליה אמרה ביטוי במרוקאית שהביע פליאה ואני צחקתי והרמתי אותה מהברכיים שלי עם הידיים שלי, אני לא יודעת למה...".

"מי שמכיר את המזנון שלנו יודע שמדובר במקום חמים וגם השרים כשבאים לשבת אצלנו, ועם המתלוננת נוצר קשר מאוד טוב והיא מספרת לי המון דברים אישיים שלה וידעתי עליה די הרבה ודברים אישיים. מדבריה של המתלוננת אני הבנתי שהם נאמרו במין חוש הומור כזה.

המתלוננת היתה שולחת כל בוקר SMS כשהיתה יושבת במזנון. בוקר אחד בשעה 06.30 בבוקר שלחה הודעה ואני שאלתי אותה למי היא שולחת הודעות בשעה כזו. לא ראיתי את תוכן ה- SMS. השיחה עם המתלוננת היתה בערך כשהילדים יצאו לחופשת הקיץ".

כשנשאלה מדוע לא העידה עד כה, אמרה: "אני לא באתי לספר על הסיפור הזה בעת שהיתה פרשת רמון ואני מתנצלת על כך בפניו שלא באתי וסיפרתי על כך מייד, יש לי קשיים בחיים", אמרה בבכי, "ולא רציתי לקבל חשיפה, למרות שהתייסרתי עם זה. עד שפנתה אלי הרבנית. אני מאוד מצטערת. כל הזמן ידעתי שאני כן יכולה לעזור עם כל המשפטים שהיא אמרה, לא ידעתי כמה אני יכולה להועיל בזה עד שפנתה אלי הרבנית פאלוך וביקשה לדבר איתי וביקשה ממני לעלות איתה לחדר ואז אמרה לי שאני צריכה ניסים, אנחנו בחנוכה ושאלתי מה זה קשור אלי והיא אמרה שזה בקשר לחיים רמון וידעתי פחות או יותר על מה היא מדברת. שאלתי אותה מה היא רוצה שאעשה והיא הזכירה לי את הסיטואציה שהיתה במטבח".

רבקה פאלוך: הבטתי עליה בתמיהה

העדה השלישית הייתה רבקה פאלוך:

"ביום האמור, נכנסתי למטבח וזה היה בשעות הצהריים, עם הבחורה שעובדת איתי כעוזרת שלי, היא נכנסה ויצאה מהמטבח ואני נגשתי למקום בו מכינים את הקפה והיא ארגנה את השתייה הקרה מהמקרר. היתה קצת המולה במטבח ושמעתי את המתלוננת אומרת, כשנכנסתי היתה אווירה נחמדה כזו, הכרתי אותה וידעתי שהיא במזכירות הצבאית, כי בתקופת שרון נכנסנו הרבה לשם.

היא אמרה: 'ראיתם את רמון, איזה חתיך הוא היום, ראיתם אותו – אין אני חולה עליו'. הסתכלתי עליה שוב וחייכתי לעצמי והבטתי לאחור והיתה דפנה ועוד מישהי, וכן היה גם גבר והיא שוב אמרה: 'ראיתם אותו ואני חולה עליו', ועוד פעם ועוד פעם.

הבטתי על דפנה וניגשתי אליה ונגעתי בה במין תנועה על היד שלה, ושאלתי אותה עם הידיים שאלה של "מה זה" והיא עשתה תנועה בידה שאני לא יודעת בעצמי מה פירושה. הסתכלתי שוב על הבחורה ואני זוכרת שזה חזר על עצמה 3-4 פעמים: 'אני חולה עליו - אין, איזה חתיך'. יצאתי עם המגש ואמרתי לעוזרת שלי: 'מה זה צריך להיות', ועוד מילה שלא נעים לי להגיד את זה בביהמ"ש, והעוזרת שלי אמרה לי שאם אני לא יודעת אז החבר שלה כבר לא איתה לאחרונה, אני לא הייתי בקיאה בענייני החבר, העוזרת שלי יותר מכירה".

"ההיכרות שלי עם המתלוננת היתה שטחית, ראיתי אותה מסתובבת.
חיים רמון הוא במקרה אחד הפוליטיקאים שלא הכרתי מי יודע מה אלא רק מהתקופה שראש הממשלה אולמרט נכנס וגם באופן שטחי ביותר. שמעתי על החקירה ועל המשפט אבל לא סיפרתי על האירוע לאף אחד עקב מספר סיבות חלקן אישיות".

"בראש ובראשונה אירוע כזה הוא לא בסדר היום של החברה בה אני חיה וזה לא נושא שנעים להתעסק בו. זה היה בתקופה שהייתי באמצע הכנת תוכנית למנכ"ל ולא יצאתי לחופשה ובלבי חשבתי לעצמי שאספר למישהו על כך אולי זה חשוב".

"לאחר מכן היה לי אירוע אישי שלי שהשליך על חיי וידעתי שעלי להיות עסוקה בענייני ועם כל זאת ידעתי שמשפטים נמשכים הרבה זמן ואני אספר זאת בהמשך למישהו. אציין כי כשהתחיל העניין אמרתי לידיד שלי שאני יודעת על משהו בנושא הזה של רמון והוא אמר לי: 'מה את צריכה להתעסק עם ביהמ"ש' אבל הייתי בהתלבטות.
לא דיברתי עם רמון מאז, ראיתי אותו עולה פעם אחת במדרגות וחייכתי אליו וזהו.

במהלך התקופה הזו הייתי פעמיים בחופשה בחו"ל, בפעם השניה שחזרתי זה היה ביום שישי. ביום שני הייתי בדרך למשרד ושמעתי גלגל"צ ושמעתי שהסתיים משפט רמון. היה איתי מישהו ברכב ואז מייד לחצתי על המקשים של המשרד בטלפון וחיפשתי את העוזרת שלי ואמרתי לה להשיג לי את רמון. עברה שעה או שעתיים ושאלתי אותה על רמון והיא אמרה שעדיין לא השיגה אותו. כשהייתי ברכב עם החתן שלי אמרתי לו שכל דבר אני עושה ברגע האחרון, והחתן שלי גם מכיר אותי ככזו. שאלתי את שרי העוזרת שלי בסוף יום העבודה מה עם השיחה עם רמון והיא אמרה שעינבל תחזור אלי וקצת התמרמרתי. היו לי עוד עיסוקים. עינבל חזרה ואמרה שרמון נמצא בחו"ל כשיחזור יהיה בקשר... ביום שני התקשרתי ונקבעה לי פגישה ביום חמישי שלאחריו, אז פגשתי את רמון".

"ביום ראשון הייתי אצל רב שאני הולכת אליו הרבה פעמים, מדובר במיסטיקאי, ושוחחתי איתו על אדם מסויים ועל אנשים אחרים ואמרתי לו גם שאני יודעת משהו על חיים רמון ואמרתי שאני חושבת שעלי לדבר על זה, והוא שאל אותי מה, ואמרתי שאני יודעת משהו על הבחורה שמדברת עליו והוא אמר לי שמה שאני יודעת אני חייבת להגיד. כששמעתי ברדיו שהמשפט נגמר מייד התקשרתי.

נפגשתי עם רמון ביום חמישי ובהמשך היום גם נפגשתי איתכם. בפגישה איתכם ביקשתם ממני שלא אדבר עם אף אחד ולא עם האנשים שעליהם דיברתי, אבל עם המזכירה אני חייבת לדבר כי אנחנו עובדות יחד. אני התקשרתי לנווית ושאלתי אותה אם זה מעניין מה שסיפרתי והיא אמרה שכן. פגשתי את דפנה ושאלתי אותה אם זכור לה הסיפור עם רמון והבחורה, והיא אמרה שכן ואני אמרתי לה שאני הולכת לספר את מה שהיא אמרה במטבח ושאלתי את דפנה אם היא סיפרה אבל היא עשה כזו תנועה בידיים ואני אמרתי לה שאני הולכת לדבר וזאת למרות שאמרו לי בבית שאני מחפשת כאבי ראש חדשים.

דפנה לא רצתה לדבר על זה במטבח והיא יצאה איתי החוצה, היא אמרה לי שהיא היתה בשביל המתלוננת כאחות בוגרת, ואני אמרתי לה שתדע לה שאני הולכת לספר את שהיא אמרה באותו יום ושדיברתי עם עורך הדין. לא דיברתי עם דליה. אני הרגשתי יותר קרובה לדפנה".

תאריך:  01/01/2007   |   עודכן:  01/01/2007
ענבל אביב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"היא אמרה שרמון עושה לה את זה"
תגובות  [ 32 ] מוצגות   [ 31 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הגר רבינוביץ
1/01/07 12:30
2
יודעת דבר מבפנים
1/01/07 12:37
 
לא עו"ד !
1/01/07 20:49
3
נסים גבאי
1/01/07 13:22
4
אין שם החבר של דודלי
1/01/07 14:08
5
אין שם החבר של דודלי
1/01/07 14:10
6
רביב
1/01/07 15:06
7
הרשלה מאסטרופול
1/01/07 15:10
8
בית בושת חובבני
1/01/07 16:15
9
דנימו
1/01/07 16:51
10
תמימה
1/01/07 16:57
11
אוי ווי
1/01/07 17:05
 
גם את אלה מכנופיית שלטון החוק, וקן הנחשים של מבקר המדינה
1/01/07 23:51
12
יופיטר
1/01/07 17:26
13
הנרי
1/01/07 17:56
14
הניה
1/01/07 21:55
15
כנופיית שלטון המוק נעזרה בשרמוטה על מנת לתקוע את רמון
1/01/07 23:50
16
פטריוט ישראלי
2/01/07 04:58
17
מאיר אברהם
2/01/07 08:02
18
ארוין
2/01/07 08:10
19
סולד משכירי חרמנים
2/01/07 09:54
20
א..ל.. רמת-גן
2/01/07 13:59
21
עוזי7
2/01/07 19:28
22
כל תפירות התיקים
3/01/07 00:28
23
של השופט ברק?
3/01/07 00:32
24
דן כוכבי , עו"ד
3/01/07 07:09
 
הנסיכה אנסטסיה
6/01/07 23:30
 
יבגניה אונייגינה
7/01/07 08:18
 
שיננית
7/01/07 10:42
25
צבי טל
12/01/07 22:55
26
רוניתלובי
21/01/07 23:27
פורום: פרשת רמון כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ, פרסם לראשונה רשימת הוראות מחייבת שנועדה למנוע ניצול לרעה של שטחים מלונאיים לצרכים אחרים - ובעיקר למגורים. החוזר הוא פועל יוצא למדיניות שר התיירות יצחק הרצוג, בשמירה על אזורי התיירות והנופש לשימוש ייעודי ולתועלת הציבור.
01/01/2007  |  מירב לוי  |   חדשות
גיורא בר-דעה, מנכ"ל שטראוס-עלית ישראל הודיע היום על מינויו של חגי מן, סמנכ"ל התפעול של יד מרדכי וחבר הקיבוץ, למנכ"ל יד מרדכי.
01/01/2007  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
חברת ליטל שף, אחד השוכרים הגדולים של חברת ארזים בבריטניה, נקלעה לקשיים, ולא שילמה את דמי השכירות לרבעון הראשון של 2007. כך הודיעה אמש (31.12) חברת ארזים. הפיגור בדמי השכירות הוא 7.9 מיליון שקל, והוא מהווה 12% מכלל הכנסותיה של ארזים.
01/01/2007  |  אלעזר לוין   |   חדשות
לבית משפט השלום בראשל"צ יובא הבוקר, על-ידי מרחב איילון, בחור בן 25 תושב בת ים. החשוד נעצר אתמול על-ידי סיור של משטרת מרחב איילון, בעקבות תלונת אמו כי הכה אותה ובמקרים נוספים אף איים על אשתו והכה גם אותה. משטרת מרחב איילון ממשיכה בחקירתה.
01/01/2007  |  מוטי אקסמיט  |   חדשות
דני זלקינד, יו"ר אלקטרה מוצרי צריכה, הודיע היום על סבב מינויים בקבוצה:
01/01/2007  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il