שביעות הרצון הגבוהה ביותר של הישראלי הממוצע מרמת השירותים במיגזר הציבורי נרשמה השנה לזכותה של חברת דואר ישראל. כך עולה מסקר שבחן את ביצועי המיגזר הציבורי בישראל ואת מידת שביעות רצון הציבור מרמת השירותים ורמת האמון במוסדות הציבור ובעובדים בהם.
הסקר נערך על-ידי פרופ' ערן ויגודה-גדות מהמחלקה למינהל ומדיניות ציבורית באוניברסיטת חיפה, יחד עם ד"ר שלמה מזרחי מהמחלקה למינהל ומדיניות ציבורית באוניברסיטת בן-גוריון.
מנתוני הסקר מתברר כי חברת דואר ישראל קיבלה את הציון 3.69 מתוך 5. אחריה מדורגות אל על עם ציון של 3.64, רכבת ישראל עם ציון של 3.6 ורשות שדות התעופה עם ציון של 3.58. במקום האחרון נמצאת משטרת ישראל עם רמת שביעות רצון של 2.43 מתוך 5, ולפניה משרד העבודה ושירות התעסוקה עם ציון של 2.55.
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל, מסר כי הנתונים הללו מחזקים ביתר שאת את יכולתה של חברת דואר ישראל לספק מגוון רחב של שירותים, באיכות וברמה גבוהים. הוכמן הוסיף, כי חברת הדואר משקיעה בתקופה האחרונה אמצעים וסכומים גדולים בשיפור חזות הסניפים, הדרכות וסדנאות לעובדיה המספקים שירות ללקוחות, ותוצאות הסקר מלמדות כי המאמצים אכן השיגו את היעדים שהציבה לעצמה החברה - שירות, שירות ועוד שירות ללקוחותיה.